Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Ga je al op korte termijn naar de Fata? Ik zou dat lekker eerst doen en dan eens kijken hoe het je bevalt. Heb zelf geen ervaring met thuisfeestjes (en ook niet met Fata) maar ik verwacht dat bij thuisfeestjes direct actie met anderen is, en in jullie geval is het misschien goed om eerst eens te kijken naar wat het met je doet.
Alle reacties Link kopieren
denk inderdaad dat je beter eerst naar club kunt gaan om te kijken hof het jullie beide bevalt en tot hoe ver jullie zouden willen gaan. Thuisfeestjes zijn meestal toch wat meer gericht op direct actie.

Welke besloten FB groep, zijn er denk ik heel veel zowel betrouwbare als minder betrouwbare.
love life
Jeetje Momodoe, wat doe je ineens veel tegelijk! Apart daten, clubplannen, thuisfeestjes. Waarom die haast?
Alle reacties Link kopieren
momodoe, ik ben 1x in de Fata geweest. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal maar dat is een nette club hoor. Alleen toegankelijk voor paren. Maar een vrouw alleen is ook welkom (ik dus ).
quote:theemok schreef op 07 april 2015 @ 10:27:

Jeetje Momodoe, wat doe je ineens veel tegelijk! Apart daten, clubplannen, thuisfeestjes. Waarom die haast?Het is niet echt haast, maar nu het mag, maakt het me vreselijk nieuwsgierig. En ja de kriebels zijn bijna ontdragelijk. Vergeten dat ik zoveel passie heb.
Hou je hoofd erbij, doe het stap voor stap. Echt.
Weet het....



Weet ook niet of ik het wel durf als het er eenmaal op aan komt. Echt iets voor mij om letterlijk en figuurlijk dicht te klappen.
Alle reacties Link kopieren
quote:momodoe schreef op 07 april 2015 @ 12:44:

Weet het....



Weet ook niet of ik het wel durf als het er eenmaal op aan komt. Echt iets voor mij om letterlijk en figuurlijk dicht te klappen.En dat is nu precies de reden om het rustig aan en stap voor stap te doen. Natuurlijk is het spannend, maar leg jezelf geen druk op en laat je al helemaal geen druk opzetten door je partner. Alleen als het motto is "niks moet, ga gewoon genieten" wordt het (in mijn ogen althans) leuk.
Alle reacties Link kopieren
@Keesadam: nou, de gemeenteraad is nu positief en gaat de nieuwe richtlijnen in het kader van tegen gaan van vrouwenhandel etc. voor dergelijke bedrijven (in dit geval max 1 sexbedrijf binnen de gemeente) niet afwachten. Het gaat namelijk om een villa op een bedrijventerrein (waar geen woonbestemming voor is), dus daar vind je niet zo snel iets anders voor. Plus dat de omgeving ideaal is en dat andere bedrijf zuiver prostitutie is en dit elkaar dus niet bijt.



De stand van zaken is nu dat ondernemer Richard K. en zijn vrouw nu een uitgewerkt plan mogen indienen, waar vervolgens de gemeente zich over gaat buigen. Dus verwacht niet dat je in 2015 daar al terecht kan.



Let wel: het gaat niet om Katwijk aan de kust maar bij Cuijk.
anoniem_192806 wijzigde dit bericht op 11-04-2015 16:20
Reden: Naam aangepast want blijkt gevoelig te liggen
% gewijzigd
quote:momodoe schreef op 07 april 2015 @ 11:16:

[...]





Het is niet echt haast, maar nu het mag, maakt het me vreselijk nieuwsgierig. En ja de kriebels zijn bijna ontdragelijk. Vergeten dat ik zoveel passie heb.Gewoon de sprong in het diepe wagen!! Momodoe, wat kan je gebeuren? Het mag en het kan, maar doe niets overhaast of tegen je wil in!
quote:Riquelme schreef op 07 april 2015 @ 16:43:

[...]





Gewoon de sprong in het diepe wagen!! Momodoe, wat kan je gebeuren? Het mag en het kan, maar doe niets overhaast of tegen je wil in!Nee dat weet ik, maar na ruim 25 jaar een ander lijf, dat is best raar. Ook ben ik eigenlijk best onzeker. Mijn man weet waar mijn striae van komt, en dat ik geen goddelijk lijf meer heb. Maat een vreemde man? Dat is heel anders dan je eigen vent waar je zo vertrouwd mee bent. Juist dat nieuwe is zooooo spannend.
@Momodoe, dat is toch ontzettend leuk voor je!! De man met wie je dan bent zal dat echt wel aanvoelen en ik weet zeker dat hij je heel aantrekkelijk vindt, anders zou hij geen aandacht aan je besteden... Female intuition he... gebruik die !! Geniet er vooral van en denk aan jezelf! Mag best!
Alle reacties Link kopieren
quote:momodoe schreef op 07 april 2015 @ 18:04:

[...]





Nee dat weet ik, maar na ruim 25 jaar een ander lijf, dat is best raar. Ook ben ik eigenlijk best onzeker. Mijn man weet waar mijn striae van komt, en dat ik geen goddelijk lijf meer heb. Maat een vreemde man? Dat is heel anders dan je eigen vent waar je zo vertrouwd mee bent. Juist dat nieuwe is zooooo spannend.



De meeste mensen die je tegen gaat komen zijn gewoon mensen. Het leven laat sporen na bij de meesten en het is niet logisch er van uit te gaan dat er alleen fotomodellen rondlopen. Let er op dat het niet de onzekerheid gaat zijn die mensen op een afstand houdt. Mannen vinden vrouwen die weten wat ze willen -tig keer spannender dan vrouwen die het tegendeel uitstralen.

Loop inderdaad niet te hard van stapel. Vooral omdat jullie nog niet echt op een lijn zitten. Een thuisdate zou ik nu echt af raden. Bezoek voor de eerste keer een club en kijk vooral eens rond en ervaar hoe het voelt. Maar vooral, ervaar hoe jullie er mee omgaan en of jullie allebei hier goed bij voelen. Mijn indruk is dat jullie het nog helemaal niet duidelijk hebben. OOk niet naar elkaar en juist dat is belangrijk.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wilden weer eens naar de Fun gaan. Hoorde gisteren echter dat de Fun qua publiek veranderd is. Er werd gezegd dat het Fata-publiek daar naartoe getrokken is en nu de grote groep vormt daar. Fata betekent voor ons: pillen en mannen in leren rokken. De Fun was juist lingerie en minder pillen. Je snapt het al: met wappen hebben we niks en die leren rokken ook niet (we moeten er wel altijd vrolijk om lachen).

Klopt het verhaal valt het wel mee?

Overigens ligt de Fata er een beetje sneu bij nu, midden in de bouwput.



Iemand al naar Life! in Duitsland geweest?
Alle reacties Link kopieren
quote:Exploliefje schreef op 11 april 2015 @ 08:58:

Hoi,

Wilden weer eens naar de Fun gaan. Hoorde gisteren echter dat de Fun qua publiek veranderd is. Er werd gezegd dat het Fata-publiek daar naartoe getrokken is en nu de grote groep vormt daar. Fata betekent voor ons: pillen en mannen in leren rokken. De Fun was juist lingerie en minder pillen. Je snapt het al: met wappen hebben we niks en die leren rokken ook niet (we moeten er wel altijd vrolijk om lachen).

Klopt het verhaal valt het wel mee?

Overigens ligt de Fata er een beetje sneu bij nu, midden in de bouwput.



Iemand al naar Life! in Duitsland geweest?Precies ons gevoel, Fata publiek in de Fun.... De bouwput is toch Fun of ook de Fata?
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Het gebruik van pillen is volgens mij tegenwoordig inherent aan uitgaan.

Dus je ziet het ook wat meer in parenclubs.

Toch kunnen wij niet zeggen dat het veel is toegenomen.

Leren rokken zien we er eigenlijk nooit. Een hele enkeling loopt er wel eens in rond, maar dat was jaren geleden ook zal zo.

Duitse bezoekers wil je nog wel eens in deze (in onze ogen carnavaleske) outfits zien.

Dus op dat vlak is er niet veel veranderd.

Wat wel veranderd is, is de muziek. Nu wordt er eigenlijk de hele avond dance gedraaid en blijven veel mensen daardoor ook de hele avond beneden op de dansvloer.

Ik begrijp dat wel vanuit de eigenaren: Op die manier proberen ze waarschijnlijk de concurrentie aan te gaan met dance- en erotische feesten.

Ook zie je dat ze minder streng zijn in het toelatingsbeleid en kledingseisen.

Dat lijkt slim want 'entree betaald is winst", maar op den duur zal het anderen (die er wel verzorgd uitzien) afschrikken, die blijven dan weg en daardoor lopen ze entree mis, en gaat het niveau van de club naar beneden. Met als gevolg nog meer leegloop.
Alle reacties Link kopieren
@stel2003, waarom noem jij hier iemand met naam en toenaam? Voegt dat in deze echt wat toe?
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Neu, maar dat staat al een poos in de nieuwsberichten en zij komen zelf daar ook mee naar buiten. Hetgeen ik zeer ok vind van Richard want waarom zou je als ondernemer je naam gaan verbergen omdat je een club gaat starten ipv van bijvoorbeeld een bloemenzaak? Dat zij dat niet doen zorgt ervoor dat het niet als 'een ondernemer die onbekend wenst te blijven' in het nieuws komt wat juist zo'n club meteen in een verdacht raar hoekje zet.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een punt. thanks.
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



A.s Zaterdag reizen we af naar Club Circle in Antwerpen. Voor ons niet al te ver rijden. We hebben tot nu toe alleen ervaring met de Fun en Mystique. Iemand ervaring met deze Antwerpse club?...We begrepen dat het publiek vrij "jong" was....maar wat is jong???...wij zijn zelf 41 en 37...Als iemand ervaringen heeft...we horen ze graag. Uiteraard doen we een verslag op dit forum!!



Groet,



B & C
As vrijdag is er in Mystique de zgn non-stop-sex-party...wie is hiermee bekend?

Is het te vergelijken met de sexpert night in de Fun?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt wel leuk, wij willen vrijdagavond ook gaan. Alleen is Rucphen wel een beetje ver voor ons.



Denk dat we naar de Fun gaan die hebben allin night.



quote:De 3e vrijdag van de maand is het "Fun's All-In-Night". Alle thema's zijn bij elkaar gevoegd, dus voor elk wat wils. Kijk je gigantisch uit naar een trio? Je mag een extra vriendje meenemen én er lopen weer lekkere gigolo's rond. En ja, daar komen onze meeste gasten voor. Sex is op deze avond dan ook overal toegestaan. Lekker spannend toch?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij stelt die hele terminologie geen moer voor. Ik denk dat het gewone parenavonden zijn waarvan het beestje een naam moest hebben zodat ze wat "aan te plakken" hebben.
...
Ik heb het gisteravond nog even nagevraagd. Het is dan niet mega-druk, dat is de Gangbang-avond. Non-stop seksparty is geen dresscode, dus gelijk omkleden bij binnenkomst. Er zijn dan ook alleengaande heren welkom, wel na reservering. Het zal er ongetwijfeld wel druk zijn.
Nou ik doe het gewoon ff niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven