Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
oh vergis je niet hoor, hebben regelmatig gehoord van stellen waar kinderen gewoon boven in bed liggen te slapen. Wij geven dat altijd aan want zouden ons dan niet op ons gemak voelen. En dat is toch waar het om gaat voor ons, gezelligheid, relaxen, plezier en genot.



Wij veroordelen niemand om drugsgebruik maar is absoluut niet ons ding. Onze sex is zonder ghb, xtc of wat dan ook al heerlijk en houden van genieten van het moment maar ook van heel lang erna nog van nagenieten. En tja vaak gehoord dat mensen zo wappie waren dat ze dag erna niets meer herinnerden.[/quote]





Ik begrijp echt niet dat mensen daten, terwijl hun kinderen boven in bed liggen. Wat als er een naar beneden komt, je wilt je kinderen toch zeker afschermen voor bepaalde praktijken.



En zo wappie dat jeje de volgende dag niks meer kunt herinneren? Ik begreep dat je dan in slaap valt. Ook niet leuk en gênant. Mijn man die heeft nogal snel last van dat hij slap gaat. Dus die wil niet eens alcohol nuttigen. Dus drugs is helemaal een no-go en lijkt me niet leuk als ik wel onder invloed zou zijn en hij totaal niet, dan blijf ik ook liever nuchter.



Hij kreeg de tip om kamagra te gebruiken, hoeft hij niet bang te zijn dat hij slap blijft en je komt moeilijker klaar. Maar hij is bang dat het dan zonder niet meer lukt. Hebben jullie ervaring hiermee?
Alle reacties Link kopieren
Tja, Kamagra hebben we voor het 'gemak' dan maar even niet onder de noemer drugs geplaatst. Het is niet geestverruimend of iets dergelijks, maar meer een prestatiestimulator. Man gebruikt het wel eens en voelt er zich wat zekerder bij en kan stuk langer door. Maar is niet zo dat het zonder dan niet meer lukt hoor. Mochten jullie het gaan proberen. probeer wel vooraf thuis bij een lekker avondje samen al eens even welke dosering beste effect geeft, bij wat te hoge dosering kunnen bijwerkingen oa hoofpijn/duizelingen optreden.
love life
Goede tip. Haha heb ik ook extra lol. Kan je het bij een apotheek halen?
Kruidvat misschien?
Alle reacties Link kopieren
http://www.erotheek.eu/We ... 5589/Erectiemiddelen.html



Denk bij elke erotheek wel.
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
Had het gevonden. Bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Kamagra is niet alleen in tabletvorm maar er zijn ook gels Niet teveel in eens proberen want inderdaad hij kan er hoofdpijn van krijgen of de hele nacht en de ochtend doorstuiteren . Is ook niet altijd de bedoeling. Leenman gebruikt het ook wel eens. Oh en zonder lukt nog altijd prima hoor!!!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Leen: dat gelijk afspreken, vinden wij toch nog eng :-) Wat nu als je bij ze thuis komt en de klik is er niet. Sta je dan op en ga je? Vind ik wel heel confronterend. Heb al gemerkt dat wij erg kritisch zijn en nog geen stel gezien dat we alletwee heet genoeg vinden om alletwee iets mee te willen. Misschien eerst maar iets meer ervaring opdoen. En misschien is dat helemaal niet ons ding en houden we het bij clubs (als Fun en Fata), iets anoniemer.

Leuk om te lezen hoe het voor iedereen anders is. Zoals LBstel het doet is wel ongeveer zoals wij dat ook voor ons zien. Hadden zelf niet aan skypen of dergelijke gedacht maar dat zou natuurlijk ook de 'kennismakings' date kunnen zijn. Als je elkaar hebt gezien en gehoort geeft toch meer gevoel erbij. Wij hebben helaas ook niet zoveel tijd (latten, kinderen, werken, opleiding en vrienden niet in dit circuit). Gaan dus pas in augustus weer naar Fun
Alle reacties Link kopieren
Heeft er iemand ervaringen met de Black editions van club Mystique?
Alle reacties Link kopieren
Weer even een stukje bijgelezen. Al die leuke onderwerpen die hier voorbijkomen.



lonha82 ik heb geen ervaring met die Black editions van Mystique. ben er nooit geweest. Maar uit nieuwsgierigheid even op hun site gekeken. Dat schijnt dan een avond voor paren te zijn waar ze een aantal donkere mannen hebben uitgenodigd. De paren kunnen dan contact met hun zoeken. Tevens las ik dat ze ook een paar geselecteerde blanke mannen toegang geven.

Is toch weer de vraag dat het dan niet een specifieke parenavond is. Kijk, die donkere mannen snap ik natuurlijk. Maar die blanke mannen dan weer niet.



Wordt weer eens tijd dat ik op avontuur ga. Na het lezen krijg ik er weer zin in. Tot nu toe 1-malig een ervaring gehad in Fata Morgana. Is zeer goed bevallen.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn wel eens naar de black edition en de gigolo night geweest. Het is misschien anders dan een parenavond, maar onze ervaring is dat het toch ook helemaal anders is dan een avond waar alle single mannen binnen mogen.

We zijn wel eens in een club geweest ( niet mystique) op een avond voor paren en singles, maar de verhouding was echt helemaal zoek. Toen we naar de kamertjes gingen werden we echt achtervolgd door mannen alleen, we moesten ze echt wegsturen of je had zo een hele hoop rond je staan. Op een gegeven moment begonnen ze zelfs onderling ruzie te maken, zo van, ik was hier wel eerst hè

We zijn dan maar terug naar de bar gegaan, want het was echt niet te doen, terwijl we eigenlijk best wel in zijn voor een extra man erbij, maar niet zo dus. Was verre van geil op deze manier.

Bij mystique was de ervaring totaal anders, de verhouding zat wel goed. En de mannen zijn veel lekkerder (vind ik dan toch ), zelfverzekerder, niet wanhopig, dus je wordt niet zo achtervolgd in de kamertjes. Je kan gewoon als stel naar de kamertjes en je wordt niet lastig gevallen. En als je wil kan je een extra man uitkiezen. Veel leuker , meer ontspannen en geiler vinden wij!
quote:Magic_Wanda schreef op 13 mei 2015 @ 12:22:

Wij zijn wel eens naar de black edition en de gigolo night geweest. Het is misschien anders dan een parenavond, maar onze ervaring is dat het toch ook helemaal anders is dan een avond waar alle single mannen binnen mogen.

We zijn wel eens in een club geweest ( niet mystique) op een avond voor paren en singles, maar de verhouding was echt helemaal zoek. Toen we naar de kamertjes gingen werden we echt achtervolgd door mannen alleen, we moesten ze echt wegsturen of je had zo een hele hoop rond je staan. Op een gegeven moment begonnen ze zelfs onderling ruzie te maken, zo van, ik was hier wel eerst hè

We zijn dan maar terug naar de bar gegaan, want het was echt niet te doen, terwijl we eigenlijk best wel in zijn voor een extra man erbij, maar niet zo dus. Was verre van geil op deze manier.

Bij mystique was de ervaring totaal anders, de verhouding zat wel goed. En de mannen zijn veel lekkerder (vind ik dan toch ), zelfverzekerder, niet wanhopig, dus je wordt niet zo achtervolgd in de kamertjes. Je kan gewoon als stel naar de kamertjes en je wordt niet lastig gevallen. En als je wil kan je een extra man uitkiezen. Veel leuker , meer ontspannen en geiler vinden wij!





Omg. Ze gingen onderling ruzie maken, jemig zeg. Dat is wel erg. Had je problemen gehad als jij voor nummer 3 in de rij zou gaan.



Zijn er op zo'n avond alleen donkere mannen? Mijn man zou wel een donkere vrouw willen, staat hoog op zijn lijstje.

Maar in een pc zagen we geen donkere vrouwen. Weet ook niet of die überhaupt interesse in man zouden hebben, maar goed. Zijn fantasie..
Alle reacties Link kopieren
Magic_Wanda: dan ben ik toch benieuwd in welke club dat was.

Wij willen er graag een keer een man bij, maar het moet wel ongedwongen zijn....
Alle reacties Link kopieren
quote:Tan2015 schreef op 12 mei 2015 @ 23:19:

Leen: dat gelijk afspreken, vinden wij toch nog eng :-) Wat nu als je bij ze thuis komt en de klik is er niet. Sta je dan op en ga je? Vind ik wel heel confronterend. Heb al gemerkt dat wij erg kritisch zijn en nog geen stel gezien dat we alletwee heet genoeg vinden om alletwee iets mee te willen. Misschien eerst maar iets meer ervaring opdoen. En misschien is dat helemaal niet ons ding en houden we het bij clubs (als Fun en Fata), iets anoniemer.

Leuk om te lezen hoe het voor iedereen anders is. Zoals LBstel het doet is wel ongeveer zoals wij dat ook voor ons zien. Hadden zelf niet aan skypen of dergelijke gedacht maar dat zou natuurlijk ook de 'kennismakings' date kunnen zijn. Als je elkaar hebt gezien en gehoort geeft toch meer gevoel erbij. Wij hebben helaas ook niet zoveel tijd (latten, kinderen, werken, opleiding en vrienden niet in dit circuit). Gaan dus pas in augustus weer naar Fun Wij mailen wel vaker over en weer voordat we gaan maar gaan niet eerst alleen samen koffie drinken of borreltje pakken. In een club afspreken vinden we wel praktischer omdat wanneer het niet klikt je ieder je eigen weg kunt gaan. We hebben enkele thuisdates gedaan en de klik was er wel maar de afspraak is dat we opstappen als de klik er toch niet blijkt te zijn. Ik vind dat ook moeilijk maar Leenman durft daar wel in te grijpen. We respecteren het wel als het andere stel eerst wil kennis maken op neutraal terrein.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Die club met de single mannen was acanthus op vrijdag. We zijn ook verschillende keren op zaterdag naar acanthus geweest en dan is het dus echt totaal anders, alleen paren. Op zaterdag is het er echt wel leuk maar op vrijdag zien ze ons daar niet meer.



Single zwarte vrouwen heb ik nog niet gezien in mystique. Misschien op de lovergirl night wel?
Ik ben een paar keer op de lovergirl-avond geweest, tot nu toe geen donkere vrouwen gezien tussen de lovergirls.



Heb zin in een clubavondje, moet helaas een paar weken wachten...
Alle reacties Link kopieren
Hier begint het ook weer te kriebelen, eens kijken of we binnenkort weer wat leuks kunnen gaan plannen
Hoe is de fata op vrijdags? Heeft iemand enig idee. Veel paren? Of juist rustig.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn een keer op de vrijdag geweest en het was wel rustig maar genoeg actie boven. Paar knappe stellen ontmoet maar die moet je wel uitzoeken dan.
wij horden dat parenclub Monique zo leuk was, dus ging op hun website kijken. Ze organiseren feesten zoals nymphonight, wie is daar geweest en heb je daar als stel wat aan en dan bedoel ik vooral de vrouw. Er lopen dan allemaal nimphos rond. Leuk voor de man maar minder voor de vrouw.



Ook is het al weken vantevoren volgeboekt. En de vrouwen zijn echt, geen hoeren die betaald worden
Alle reacties Link kopieren
quote:momodoe schreef op 15 mei 2015 @ 05:02:

wij horden dat parenclub Monique zo leuk was, dus ging op hun website kijken. Ze organiseren feesten zoals nymphonight, wie is daar geweest en heb je daar als stel wat aan en dan bedoel ik vooral de vrouw. Er lopen dan allemaal nimphos rond. Leuk voor de man maar minder voor de vrouw.



Ook is het al weken vantevoren volgeboekt. En de vrouwen zijn echt, geen hoeren die betaald wordenHet is een gangbang avond en alleen geschikt voor vrouwen/stellen die voor een mannenoverschot komen. Leuk voor de man en leuk voor de vrouw.... want die komen hier speciaal voor. Als je er niets mee hebt dan kan je beter een andere avond kiezen.
Haha. Inderdaad we gaan een andere avond kiezen. Dit is niet wat we zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Achtergekomen dat je niet meer kunt overnachten in Eroxx. Nu maar hopen dat de B&B nog plaats heeft anders moeten we wat anders verzinnen.





Inmiddels achterhaald. Overnachten is nog wel mogelijk!!!!
It's never too late start living!
quote:lonha82 schreef op 13 mei 2015 @ 07:24:

Heeft er iemand ervaringen met de Black editions van club Mystique?



Gisteravond zijn wij voor de eerste keer naar Mystique geweest...Blacks, gigolo's & lovegirl avond.



Het was niet onze avond, maar dit kwam mede door het publiek dat er was.

Het is onder de gigolo's en het publiek een erg 'ons kent ons' ...de blacks daarentegen niet.

Ik vond, waren er 4, ze best leuk om te zien, netjes qua gedrag en absoluut niet opdringerig.

De lovegirls vond ik daarentegen weer tegenvallen...maar dat is persoonlijk, ik hou niet van mollig en meer. Er was slechts 1 dame die qua lijf mij aansprak.



Ik ga liever naar de gigolo avond in de Fun, het publiek en de locatie eromheen spelen voor mij een belangrijke rol om mij 'thuis' te voelen.

Wel vond ik de sfeer erg prettig in Mystique...beetje kroeg gevoel.
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 16 mei 2015 @ 09:39:

Achtergekomen dat je niet meer kunt overnachten in Eroxx. Vorige maand ging dat nog. Is dat misschien tijdelijk ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven