Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Die ogen herinner ik me visueelhandicaptechnisch niet maar die bos met krullen wel!



Jaja, we houden al op!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 19 juni 2015 @ 10:42:

Ik durf nu bijna niet te schrijven dat we de onderbroek pas achteraf zagen!

Soms loont het om de avond in het bubbelbad door te brengen!haha:-)
Eigenlijk moet kleding gewoon verboden worden in een club... misschien eens een briefje in het gleufje van de fun stoppen
Alle reacties Link kopieren
Hmmmm nou nee. Daar zijn in bepaalde clubs nudistenmiddagen/avonden voor. Niets voor ons, doe toch maar liever beetje kleding.
love life
Was grapje LBstel....ook ik draag graag wat kleding hoor, al zit het mij ook weleens enorm in de weg.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik volgende keer gewoon een stola om mijn goddelijk lijf drapeer, alles bedekt, bij hoge nood gaat ie in de hoek en altijd je piklikkleed bij je!

Best een goed idee, kekke hakjes eronder.. kloar.
...
Ja zo'n piklikkleed...

Wel doorzichtig natuurlijk...onze goddelijke lichamen moeten wel ietwat te zien zijn
Alle reacties Link kopieren
Helaas dit weekend thuisgebleven. Vrijdagavond speeddate geplaatst maar Leenman is ziek geworden. Nu had ik zelf zoiets van "och het loopt ook niet storm" vwb reacties en heb langer doorgewerkt. Bleek achteraf toch nog wat mailtjes binnengekomen te zijn van leuke stelletjes. We hopen dus vlg week wat leuks af te kunnen spreken.



Hoe was jullie weekend?
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Deze maand kwam er bij ons helaas telkens iets tussen. Dus tot nu toe nog geen verslag van een tuinfeestje. Maar gelukkig nog goed nieuws ook. Volgende zaterdag staat er bij ons niets op het programma. Dus kunnen we iets leuks plannen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke avond gehad gister in de fata.. Onze eerste keer naar een parenclub samen en het was zeer zeker geslaagd! In een mvv trio beland waar manlief van droomde en ik ook ontzeggend opgewonden van raak.. Voor herhaling vatbaar dus!!

Alle reacties Link kopieren
Leuk he, zo'n eerste avond in een club! Fijn dat het zo goed bevallen is Jolie!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Dankje Leen!

Al was het sjaak-klapperkaak gehalte heel hoog haha.
Sjaak klapperkaak?



Oude mannen met kunstgebit?
Alle reacties Link kopieren
Uh..oudemannenklappergebit....thanx...but no....goh.. Kan me niet voorstellen dat dit lukt!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Pfff..lucht geklaard hier. Focus gelukkig op iets anders.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Sjaak klapperkaak in de zin van het aantal gebruikers die behoorlijk tot zeer strak stonden van de verdovende middelen was hoog haha
Ook wij zijn naar de Fata geweest, was alweer 8 jaar geleden.

Wat een verschil in positieve zin zeg! Ik denk dat wij ons nu beter voelen in de Fata dan de Fun.

Het publiek is er ook totaal anders, niet van dat 'kijk mij eens'.... gewoon lekker normaal.



Je zag het personeel in positieve zin aanwezig in de club, continue controle houden en ingrijpen als het nodig was. Helaas was er een dame dusdanig van de leg door een zgn geestverruimend middeltje dat ze de club uit is gezet, en geheel terecht!

Dat er iets gebruikt wordt lijkt meer standaard dan uitzondering, maar ik wil er gewoon geen last van hebben en de eigenaren dus ook niet. Chapeau!



Het eten in de fun (mn biefstukje) is altijd erg lekker, maar de fata weet inmiddels ook hoe het moet.

De speelkamertjes zijn leuk en je kan lekker heen en weer lopen. Ook rondom het zwembad is het tapijt weg, dat vond ik zo smerig.



Wij gaan vaak 1/2 x per jaar naar een club en daten eigenlijk verder met bekenden. Dat maakt dat wij het in een club toch lastig vinden om contact te leggen...beetje onwennig.

Wij kregen absoluut aandacht, daar lag het niet aan, maar toehappen hebben wij ook deze avond niet gedaan. Om die reden willen wij ook weer wat vaker gaan... even weer lekker sjansen en firten en de stap zetten om voor te stellen naar boven te gaan. Ik denk dat wij nu een aantal stellen echt teleurgesteld hebben met onze 'zal ik het doen of zal ik het niet doen' houding.

Ik moet er wel om lachen eigenlijk...wij swingen >10 jaar en blijken het toch wat lastig te vinden

Dusssss....wanneer gaan wij weer? haha
Oh Enjoy...wat lees ik jou graag! Zo heerlijk eerlijk!! Ik krijg er een goed beeld van hoe het er aan toe kán gaan...en vind het eigenlijk ook wel prettig om te lezen dat voor jullie het ook niet allemaal appeltje/ eitje is...



Het blijft uiteindelijk toch iets héél intiems...

Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Wij (stel van 32 en 40 met kids) lezen de stukjes hier weleens en afgelopen zaterdag ook voor het eerst naar Fata geweest wat we graag even delen. Het was een geheel nieuwe ervaring wat ons super is bevallen. Zij (van hier) was erg terughoudend doordat we een maand of 4 geleden, na een avond sauna (Spa Sereen) langs club Amourette reden, de stoute ''slip'' hadden aangetrokken en daar naar binnen zijn gestapt. Niet ons ding (ieder zijn ding) waar ook alleenstaande mannen worden toegelaten....hadden dus binnen 20 minuten onze lange broek weer aan en stonden buiten. Dus afgelopen zaterdag naar de Fata met het idee als het niet bevalt staan we zo weer buiten maar waren om 21:00 binnen en pas om 3:00 weer buiten. We vonden het erg relaxed met leuk en divers publiek, mooie inrichting (voor een club dan voor thuis zien we het liever anders) en van alle gemakken voorzien. We hadden ons geen doel voor ogen gesteld en ook geen afspraken gemaakt zolang het voor een ieder maar leuk is en blijft. Uiteindelijk is er niks gebeurt met anderen en is het vooral bij kijken en bekeken worden gebleven wat ook leuk is voor zo'n eerst keer. We vonden het wel moeilijk om in contact te komen met andere maar hebben ook niet heel erg ons best gedaan, gewoon genoten van het uitgaan en de totaal nieuwe ervaring. We denken dat als je echt contact wil je dat bij de bar/het dance gedeelte moet doen en dan bij een klik een leuk plekje opzoeken. Langs de kamertjes flaneren en je dan gewoon naast een stel neervlijen ging ons wat te ver en anderen blijkbaar ook want ze deden het ook niet bij ons (en nee, we zijn niet onaantrekkelijk ..).



Overigens proberen we al enkele maanden een thuisdate te regelen met een stel (man is niet zo moeilijk) maar ook dat is lastig waarbij we misschien niet op de goede site zitten maar goed dat zal ook wel eens komen.



Dus we komen er zeker nog eens en misschien dan wel op een zondag als het mooi weer is waarbij je daar lekker de tuin in kan.
When nothings seems right....go left!
Grappig...inmiddels dus al 3 stellen die zaterdag zijn geweest

Ik ga dan toch echt wel nadenken...zullen wij ze hebben gesproken? Of gezien?

Haha leuk leuk!!
Alle reacties Link kopieren
quote:gewoonstel schreef op 23 juni 2015 @ 15:38:

Hoi,



Het bubbelbad van de Fata is ook een uitstekende "contact-legger", mits je van een wat directe aanpak houdt natuurlijk. Maar als je dan ook eenmaal contact hebt..........
jouw leven is een keuze
Dat bad was enorm warm zaterdag..ik zat er niet met plezier in iig
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 23 juni 2015 @ 15:56:

Grappig...inmiddels dus al 3 stellen die zaterdag zijn geweest

Ik ga dan toch echt wel nadenken...zullen wij ze hebben gesproken? Of gezien?

Haha leuk leuk!!

Nou ons heb je niet gesproken in ieder geval...althans, kleine kans...hij heeft aan de bar even met een stel 3 woorden gewisseld en zag deze buiten uit een grijze volkswagen transporter stappen (dus als je die hebt) en voor de rest alleen maar gekeken, gegroet en gelonkt....maar zoals gezegd dat lag aan ons en al de indrukken en vonden dat wel best zo. Volgende keer socializen.



Overigens vonden wij de zolder niks....te open, te licht en een darkroom is ook niet aan ons besteed (we hebben niet voor niets ogen en gebruiken die graag) en de sm kamer moet je ook maar net liggen. Wederom allemaal smaak en maar goed dat er zat andere leuke ruimtes voor ons waren.
When nothings seems right....go left!
Haha ja die zolderkamer met fluitende vogeltjes... het bed lag heerlijk maar die zingende vogeltjes werkt niet lustverhogend



En nee wij hebben jullie dan niet gesproken
Alle reacties Link kopieren
Zo, oppas geregeld en reservering gedaan, wij gaan voor het eerst de Sexpert avond meemaken bij de Fun !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven