Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
enjoy, hebben jullie die transporter nu al weer ingeruild, hoe lang hadden jullie hem nou al? :-)
Alle reacties Link kopieren
@ Enjoy73...gezien hebben zal je ons zeker wel net zoals wij jullie ongetwijfeld maar of het indruk heeft gemaakt en blijft hangen is altijd maar weer de vraag..... Omschrijven van hoe we eruit zagen is ook lastig want we waren vrij 'standaard' gekleed:).



Overigens waren er inderdaad richting het eind wel een paar die van het padje af waren door wat voor middelen dan ook, iets wat wel opvalt maar last hebben wij er niet van gehad. Ook opdringerigheid hebben wij niet meegemaakt, een nee of hoofdschudden is genoeg om e.e.a. duidelijk te maken (was 1x nodig). Ook waren er toch best wel wat buitenlandse gasten (niet negatief bedoelt), we hebben frans, engels en duits gehoord.



Heeft er iemand hier trouwens ervaring met de 'trio-night' die zo af en toe bij fata wordt gehouden? Veel extra mannen? En hoe is de sfeer en niveau dan?
When nothings seems right....go left!
quote:grenada schreef op 24 juni 2015 @ 09:26:

enjoy, hebben jullie die transporter nu al weer ingeruild, hoe lang hadden jullie hem nou al? :-)Ja vond de kleur niet mooi
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 24 juni 2015 @ 10:11:

[...]



Ja vond de kleur niet mooi Het nadeel van zo'n transporter is ook dat je met je bedrijfsnaam zo herkenbaar op de parking van de club staat....ik zou m ook van de hand doen !
Alle reacties Link kopieren
Zo, heel veel reacties nu op sdc doch we hebben besloten dat we naar de fun gaan. Reacties komen nu ook pas de laatste 2 dagen. Wij geen zin meer om vanalles te organiseren. Momenteel contact met een ander stel die ook naar de fun gaan. Lijkt ons erg leuk. We gaan dus. Wel heel duidelijk vrijblijvend afgesproken. Zij zijn toch echt jonger dan ons en ja...tuurlijk zijn we leuk maar erg strak ook weer niet zo. Slag om de arm gehouden dus. Heel benieuwd.
It's never too late start living!
Veel plezier Leen!!
Veel plezier leen.



Wij gaan vanavond naar de fata.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal. Wij zijn een stel die al maanden het internet afstruinen om de juiste man te vinden om een gezellige avond met ons te hebben. Waarschijnlijk zoeken wij op de verkeerde site's, maar het type man wat we daar vinden trekt niet onze(mijn) aandacht.

Mannen die denken dat ze een afgod in bed zijn.

Nu denken we er toch aan om het eens in een parenclub te proberen. Gewoon lekker relaxt onze ogen de kost geven. Een avond waarin alles mag, maar niets moet.

Mijn vriend heeft niet de behoefte aan een andere vrouw, maar hij vindt het(denkt hij) opwindend om te zien hoe ik geniet. Is een parenclub geschikt voor ons, of moeten we het toch ergens anders zoeken?

Wie heeft er tips voor ons?
Een parenclub is een pima gelegenheid om eens rond te kijken, zonder verplichtingen. Nu heb je parenclubs waar ook mannen alleen worden toegelaten. Deze mannen kunnen behoorlijk opdringerig zijn, wellicht zit je daar niet op te wachten.



Sommige parenclubs hebben 'gigolo-nights', er wordt dan naast stellen een select aantal mannen toegelaten. Ik ken ook privé feestjes waar dat het geval is.



Of het echt wat voor je is, weet je pas als je het uitprobeert.
Alle reacties Link kopieren
quote:emagix schreef op 27 juni 2015 @ 09:52:

Een parenclub is een pima gelegenheid om eens rond te kijken, zonder verplichtingen. Nu heb je parenclubs waar ook mannen alleen worden toegelaten. Deze mannen kunnen behoorlijk opdringerig zijn, wellicht zit je daar niet op te wachten.



Sommige parenclubs hebben 'gigolo-nights', er wordt dan naast stellen een select aantal mannen toegelaten. Ik ken ook privé feestjes waar dat het geval is.



Of het echt wat voor je is, weet je pas als je het uitprobeert.



Een avond met alleen maar opdringerige mannen trekt mij niet zo. Ik heb er absoluut geen problemen mee dat mijn vriend zich in een club ook vermaakt, maar hij zegt dat hij daar niet naar op zoek is.

Dus wij vragen ons af of het een probleem is wanneer er alleen maar paren zijn, ik eventueel geniet van een andere man, terwijl de vrouw van die man niets doet met mijn vriend? Waarschijnlijk maak ik me druk om niks, maar wij weten totaal niet hoe het er aan toe gaat in een club.

Misschien alleen maar eens een avond kijken, en de sfeer proeven?
Ik denk niet dat de vrouw van het stel dat leuk gaat vinden als zei aan de kant moet gaan wachten..



Ik persoonlijk zou dat niet op prijs stellen als een vrouw met mijn man gaat sexen, en ik moet dan aan de bar gaan wachten. Ik zou dan voor een parenclub gaan waar mannen alleen worden toegelaten, als een man opdringerig is kan je gewoon zeggen dat hij weg moet gaan. Ik heb persoonlijk nooit de ervaring gehad dat een man zomaar op me dook.



Ga er gewoon heen en laat het over je heen komen, en kijk waar het schip strand. Geen verwachtingen, geen teleurstellingen.
quote:chantal-37 schreef op 27 juni 2015 @ 10:15:

[...]





Een avond met alleen maar opdringerige mannen trekt mij niet zo. Ik heb er absoluut geen problemen mee dat mijn vriend zich in een club ook vermaakt, maar hij zegt dat hij daar niet naar op zoek is.

Dus wij vragen ons af of het een probleem is wanneer er alleen maar paren zijn, ik eventueel geniet van een andere man, terwijl de vrouw van die man niets doet met mijn vriend? Waarschijnlijk maak ik me druk om niks, maar wij weten totaal niet hoe het er aan toe gaat in een club.

Misschien alleen maar eens een avond kijken, en de sfeer proeven?



Tsja, het is en blijft een parenclub, dus in de eerste plaats gericht op stellen. Best mogelijk dat je een stel treft wat het prima vindt om de man even uit te lenen, maar mijn ervaring is iedereen meedoet en niet aan de bar blijft zitten. Op privé feestjes gebeurt het vaker naar mijn idee, dat zich tijdelijk koppeltjes of trio's vormen.



Avondje sfeer proeven is aan te bevelen! Op een drukke avond in de Fata of Fun is genoeg te zien :-)
Alle reacties Link kopieren
Opdringerige mannen heb ik echt alleen maar in Amourette gezien, verder kun je prima naar een club waar single mannen komen, de meesten staan krom van het respect, echt waar.

Als ik nu voor een MMV trio zou gaan zou ik dat zeker in een club gaan realiseren, in bv Mystique heb je kamers die afsluitbaar zijn, daar kan je met zijn drietjes je gang gaan. Blijf je in een "openbare" kamer, dan heb je wel kans dat anderen zich even komen bemoeien. Maar goed, geef ze ongelijk?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:chantal-37 schreef op 27 juni 2015 @ 10:15:

[...]

Dus wij vragen ons af of het een probleem is wanneer er alleen maar paren zijn, ik eventueel geniet van een andere man, terwijl de vrouw van die man niets doet met mijn vriend? Waarschijnlijk maak ik me druk om niks, maar wij weten totaal niet hoe het er aan Ja, ik vind dit best wel een probleem. Hoe maak je kenbaar dat jij haar man even meeneemt en zich er niet mee mag bemoeien? Bij alles wat jij zelf niet ziet zitten mag je er blind vanuit gaan dat een ander dat ook niet zo'n strak plan vindt. Uitzonderingen daargelaten vanzelfsprekend.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het wel los zal lopen met het feit dat mijn vriend passief blijft. Ik heb meer het vermoeden dat hij zich zo opstelt voor mij, terwijl ik het juist geen probleem vind. Verre van...

Het zal wel lastiger worden misschien om het juiste paar te vinden gezien ons leeftijdsverschil. Ik 37 en hij 46.

We wonen op een kwartiertje rijden van club Mystique. Is deze aan te raden?
Dus je vraagt je af of het een probleem is, maar als iemand met ervaring reageert dat dat inderdaad een probleem is, dan denk je opeens dat het wel los zal lopen?

Waarom vraag je dan advies als je het vervolgens van tafel veegt?
quote:xenigmax schreef op 27 juni 2015 @ 13:45:

Dus je vraagt je af of het een probleem is, maar als iemand met ervaring reageert dat dat inderdaad een probleem is, dan denk je opeens dat het wel los zal lopen?

Waarom vraag je dan advies als je het vervolgens van tafel veegt?Eens
Waarom denk je dat leeftijd een probleem is? Jij wilt een man van jou leeftijd, of je vriend wil geen vrouw van zijn leeftijd?

Of de vrouw van jou leeftijd wil niet met jou vriend vanwege zijn leeftijd?
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat mijn wat ik type verkeerd word geïnterpreteerd. Voor ons is het totaal onbekend terrein, dus we weten niet wat ons te wachten staat.

Ik denk dat we er gewoon een avondje aan moeten wagen, ogen de kost geven, en dan gewoon van elkaar genieten.

Wanneer het goed bevalt, en we het een vervolg geven, kunnen we altijd een stapje verder gaan.

Is het niks, hebben we in ieder geval gegeten en gedronken.

Is club Mystique geschikt voor ons?
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt -neem ik aan- dat ook je partner wel wat actiever zal worden op dames-gebied als jullie daar eenmaal zijn? Het klinkt eigenlijk alsof je vriend onzeker is, waarschijnlijk ook doordat hij een stukje ouder is dan jij.

En of mystique geschikt is... daar kan je maar op één manier achter komen.

Gewoon doen!!
...
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond zijn we dus voor het eerst naar de Sexpert avond van de Fun geweest. Het leek in het begin wat rustig te zijn, maar uiteindelijk liep het toch nog aardig vol; wij waren gewoon wat aan de vroege kant. De gemiddelde leeftijd lag voor ons gevoel wel ietsje hoger dan op de andere avonden waarop we bij de Fun zijn geweest (zaterdagen), maar uiteindelijk waren alle leeftijdsgroepen wel aardig vertegenwoordigd. In vergelijking met de kinky-at-the-fun avonden waarop we recentelijk zijn geweest was het publiek beneden wel wat geslotener, minder makkelijk om een praatje te maken of contact te leggen. Na een tijdje schakelde de DJ over op rustigere muziek, we hebben nog een tijdje zitten wachten op het scheidsrechtersfluitje waarover hier eerder werd geschreven, maar die hebben wij niet meer gehoord.....afgeschaft ?



Na een tijdje zijn we boven gaan kijken en daar was wel volop actie, beduidend meer dan wat wij gewend waren. Boven was er juist wel heel veel interactie en heel makkelijk contact te krijgen met anderen. We hebben de hele avond lekker genoten van elkaar en op het eind van de avond nog een heel leuk stel ontmoet waarmee het goed klikte. Toch weer wat dingen gedaan die we nog nooit eerder deden :-)



Kortom: weer een meer dan geslaagd avondje !
Wij waren naar party players gegaan ipv de fata.



Doe ons maar de kinky paradise, dat zijn geweldige avonden met heel veel feestgangers. Op een gewone avond is het voor ons ook hier niks. Te rustig, de gemiddelde leeftijd lag veel hoger dan war wij zijn en dus hebben het samen erg leuk gehad. Volgende keer toch weer naar de fata.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk avondje gehad in de Fun. Afgesproken met een ander stel en hiermee de avond gestart. Gezellig gehad boven. Daarna ieder ons eigen weg gegaan. Op zolder samen genoten met een amerikaans stel. Was erg lekker!!! We blijven het de mooiste club vinden. Publiek is ook erg open en spontaan. Veel engels sprekenden deze keer.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
leuk,dat je naar je zin heb gehad Leen.

De komende week word het in het zuiden 33 a 36 graden.
Mss gaan wij aankomend weekend de fun bezoeken. Zijn enthousiast geworden door jou leen.



Fijn dat je het leuk heb gehad. Kan je lekker op terug kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven