Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:Freelovin schreef op 13 oktober 2016 @ 13:43:

Hi, zijn er hier nog mensen die naar de SDC World party in Utrecht gaan a.s. zaterdag? Wij wel met VIP-tickets

Ben benieuwd xxWij! Vooral om mensen te leren kennen en vrienden te zien. Silver is my dress ????
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden eerst iets van "He, misschien wel leuk dat swingersfeest van SDC in Utrecht". Tot dat we een beetje gingen googlen en o.a. ook op Partyflock wat comments vonden. Ineens leek het ons helemaal niks meer.

Grote vrees dat er heel wat zogenaamde stellen binnenkomen. Vriendenclubjes waar de heren het toegangskaartje voor een dame betalen en waar vervolgens ieder zijn weg gaat. Of heren die buiten op de parkeerplaats alleengaande dames aanspreken en vragen of ze met hen mee naar binnen kunnen.

Dit zijn namelijk de bekende werkwijzen die ook plaatsvinden bij de andere feesten van de organiserende partijen.

Natuurlijk komen bij een PC ook wel eens stellen die elkaar niet zo goed kennen. Of vriendenclubs die bestaan uit single heren en dames die vooral komen om te party-en. Maar dan zijn de beheerders van de clubs altijd wel alert genoeg om de boel in de gaten te houden. Onze verwachting is dat dit ook bij dit SDC-event gebeurt. Als je na elk feest (van de organisaties, niet van SDC) de klachten leest van mannen die zich misdragen of die in hun eentje als ware Donald Trumps door het publiek jagen, heb je al geen zin meer.

Denk dat een aantal organisaties lekker meerijden op de trein die SDC heeft. En vanuit die ondernemers gezien is dit legitiem en alle begrip daarvoor. Maar denk dat het feest weinig met een swingersfeest van doen heeft.

Waarschijnlijk komen er ook veel mensen aapjes kijken, maar daar kunnen we naast zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 15 oktober 2016 @ 18:36:

[...]Misschien nu naar Maaseik 7sins. Hebben ook nog een uitnodiging voor alphen aan de Rijn maar dat is voor vandaag wat ver.In Nederland is toch eigenlijk niks ver? Al luister ik altijd wel vol bewondering naar mensen die vanuit Friesland, Maastrict of zelfs Keulen naar Fun4Two of Fata Morgana komen en dan ook na afloop dat hele eind terugrijden.
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 15 oktober 2016 @ 20:27:

[...]



In Nederland is toch eigenlijk niks ver? Al luister ik altijd wel vol bewondering naar mensen die vanuit Friesland, Maastrict of zelfs Keulen naar Fun4Two of Fata Morgana komen en dan ook na afloop dat hele eind terugrijden.Wij komen uit Maastricht Keesadam, afstand is voor ons geen probleem want we pakken gewoon hotelletje erbij en maken er altijd leuk uitstapje van! Na aantal keer Fata inmiddels twee keer in Fun geweest en dat beviel ook heel goed, eerst Gigolo-night en eind juni de Sexpert-night. Die laatste was helemaal super omdat ik daar trio had met mijn vrouw en mijn vriendin+ Volgende week vrijdag gaan we opnieuw naar Fun, benieuwd of de All-in-night ons ook zo goed bevalt...
Alle reacties Link kopieren
@Keesadam,



Dat zul je inderdaad bij die feesten wel hebben af en toe. Wij zijn het nog niet echt tegengekomen. Als ik op SDC kijk gaan er behoorlijk wat stellen naar toe, dus die paar gelegenheidskoppels zullen het verschil niet maken denk ik.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 15 oktober 2016 @ 18:36:

Het eerste stel waar we gisteren mee gemaild hebben, hebben niets meer laten horen en ja, een andere stel hebbenwe uiteindelijk afgezegd omdat we toch niet op 1 lijn zitten. vonden we wel spijtig.



Wel spijtig als mensen ineens afzeggen. Maar het was gelukkig enorm lekker in Mystique. We hebben voor het eerst een koppel gehad dat wel veel ouder was als ons en was echt lekker. Het klikte goed met hun.



Voor ons is mystique toch wel een van de betere (kleine) clubs. Contacten leggen daar lukt veel beter als in vb Eroxx. Bij ons toch, zal voor iedereen wel anders zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 15 oktober 2016 @ 20:27:

[...]



In Nederland is toch eigenlijk niks ver? Al luister ik altijd wel vol bewondering naar mensen die vanuit Friesland, Maastrict of zelfs Keulen naar Fun4Two of Fata Morgana komen en dan ook na afloop dat hele eind terugrijden.Maar kan wel lastig zijn als je kinderen hebt en de oppas kan niet blijven slapen, dan moet je op tijd thuis zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 15 oktober 2016 @ 20:27:

[...]



In Nederland is toch eigenlijk niks ver? Al luister ik altijd wel vol bewondering naar mensen die vanuit Friesland, Maastrict of zelfs Keulen naar Fun4Two of Fata Morgana komen en dan ook na afloop dat hele eind terugrijden.



Jawel, meeste leuke clubs zijn voor ons ver weg. Dat betekent dat we meer als een uur moeten rijden en dat is iets waar we allebei een hekel aan hebben na afloop. En als je dan een weekend hebt waarbij je zondag op tijd ergens moet zijn of wanneer je in de buurt wil zijn voor de kids dan wordt dat lastig.

Hoeft dat niet dan overnachten we gewoon! bij de Fun gaat dat prima omdat ze daar mooie hotels hebben met gratis shuttle service. Heerlijk! Kunnen we allebei een wijntje drinken.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:gheel schreef op 16 oktober 2016 @ 02:24:

[...]



Wel spijtig als mensen ineens afzeggen. Maar het was gelukkig enorm lekker in Mystique. We hebben voor het eerst een koppel gehad dat wel veel ouder was als ons en was echt lekker. Het klikte goed met hun.



Voor ons is mystique toch wel een van de betere (kleine) clubs. Contacten leggen daar lukt veel beter als in vb Eroxx. Bij ons toch, zal voor iedereen wel anders zijn.



Ja het is zeker spijtig om zo laat af te zeggen. Echter het stel kwam met een aantal verwachtingen. Helemaal niks mis mee hoor maar wij voldeden daar niet helemaal aan.Wat wij zochten stond er niet bij (integendeel) en wat zij vroegen konden wij niet bieden. Dat hadden we niet uit hun profiel begrepen. Altijd beter dan dat je bij hun op de bank zit en er achter komt dat het helemaal niks is.

We hebben trouwens een heerlijke date gehad bij 7sins.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
En ja die date was heerlijk!! Voordat we naar club 7 sins gingen nog gauw een stel gemaild. Die hadden wel zin in een date. Heel fijn want op zich was er bij 7sins niks te beleven. Oké, zij hadden een fetisch party wat inhoud dat iedereen lak draagt maar uiteindelijk toch de gehele avond op de dansvloer blijft. Wij zijn heel veel boven geweest met het andere stel en hebben ons heerlijk vermaakt maar we hadden alle ruimte voor ons zelf. Af en toe glipte een stel naar boven maar daar bleef het bij. Heel apart volk daar want dat is niet de eerste keer dat we ervaren hebben dat alles gewoon onder blijft en boven niemand is. Er valt dus helemaal niks te swingen. Voor ons blijft het een club om samen met een date te bezoeken wanneer je niet ver van huis wilt gaan.



Och, we hebben ons heerlijk vermaakt. Het was voor mij ook een heerlijk VV contact. Ik zoek dat niet maar soms gebeurd dit wel en vind ik het erg lekker. Nu zeker ook. Leuke mensen, lekker to the point en gewoon genieten van elkaar!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 16 oktober 2016 @ 03:49:

Och, we hebben ons heerlijk vermaakt. Het was voor mij ook een heerlijk VV contact. Ik zoek dat niet maar soms gebeurd dit wel en vind ik het erg lekker. Nu zeker ook. Leuke mensen, lekker to the point en gewoon genieten van elkaar!



Dat je je hebt vermaakt, dat is het voornaamste.



V-V mmm lekker, was bij ons gisteren ook, en zelfs de mannen speelden gisteren lekker met elkaar. Heerlijk was het bij ons. We zijn er nog onder de indruk van. Spijtig dat zoiets zo snel voorbij is.
Alle reacties Link kopieren
quote:gheel schreef op 16 oktober 2016 @ 11:04:

[...]





Dat je je hebt vermaakt, dat is het voornaamste.



V-V mmm lekker, was bij ons gisteren ook, en zelfs de mannen speelden gisteren lekker met elkaar. Heerlijk was het bij ons. We zijn er nog onder de indruk van. Spijtig dat zoiets zo snel voorbij is.Haha, maar goed dat bij allebei de eerste dates gisteren niet doorgingen! Volgens mij hebben we nu allebei (of allevier) een date gehad die zo heerlijk was dat dat nog wel even nazindert!!! en ja, spijtig genoeg is het al weer voorbij!!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Ondanks de heerlijke date zie ik steeds meer bezwaren om nog naar de club 7sins te gaan. Gisterenavond waren wij de enige die boven waren op een enkele uitzondering na. Af en toe glipte er wel een paartje naar boven maar die waren dan samen bezig. Het echte swinggebeuren is daar nauwelijks. Het meeste blijft op de dansvloer.En het zijn altijd dezelfde koppeltjes die daar zijn. Ik moet wel zeggen dat ze allemaal heel aardig zijn. Niks mis mee maar het zijn volgens mij toch echt geen swingers. Ga je als stel alleen dan vind je toch nauwelijks aansluiting.

Verder heb ik me gisteren enorm gestoord aan het feit dat ze vanwege het fetisch gebeuren mensen daar hadden met slangen. Een hele grote wurgslang en een kleinere. De beesten werden voortdurend uit de kist gehaald en omgehangen bij iedereeen die daar om vroeg. Hiervan werden dan foto's gemaakt. Ik hou absoluut niet van dit soort dingen. In mijn ogen is dat dierenmishandeling.
It's never too late start living!
quote:leen65 schreef op 16 oktober 2016 @ 18:02:

Ondanks de heerlijke date zie ik steeds meer bezwaren om nog naar de club 7sins te gaan. Gisterenavond waren wij de enige die boven waren op een enkele uitzondering na. Af en toe glipte er wel een paartje naar boven maar die waren dan samen bezig. Het echte swinggebeuren is daar nauwelijks. Het meeste blijft op de dansvloer.En het zijn altijd dezelfde koppeltjes die daar zijn. Ik moet wel zeggen dat ze allemaal heel aardig zijn. Niks mis mee maar het zijn volgens mij toch echt geen swingers. Ga je als stel alleen dan vind je toch nauwelijks aansluiting.

Verder heb ik me gisteren enorm gestoord aan het feit dat ze vanwege het fetisch gebeuren mensen daar hadden met slangen. Een hele grote wurgslang en een kleinere. De beesten werden voortdurend uit de kist gehaald en omgehangen bij iedereeen die daar om vroeg. Hiervan werden dan foto's gemaakt. Ik hou absoluut niet van dit soort dingen. In mijn ogen is dat dierenmishandeling.Daar zit toch ook niemand op te wachten lijkt mij?
Alle reacties Link kopieren
Wipaco, de meeste bezoekers van 7sins op dat moment vonden het geweldig! Ik weet niet maar ik denk dat dat toch een apart soort volk is (wat ik best erg vind om te zeggen). Meer types gebleekte blonde haren, tatouages, luidruchtig, knalroze lippenstift met zo'n donker randje om de lippen etc. Met omkleden stonden een paar dames bij de lockers die het over dominantie hadden en wissels etc. Ik kreeg kromme tenen van de domme uitspraken en aannames. Ik wil deze mensen niet omlaag halen maar het was gewoon dom.
It's never too late start living!
Hoi, ik heb even een vraag.. mijn vriend en ik zijn niet thuis in de wereld van swingen. Ik heb er ook nog niet eerder over nagedacht over of dit wel/niet iets voor mij is. Maar ik ben toch even benieuwd naar hoe de mensen die wel eens thuisdates hebben en swingen over onderstaande denken.



Wij waren afgelopen week bij een vriend van mijn vriend en zijn vrouw op bezoek (even X en Y te noemen). Haar kende ik nog niet, mijn vriend kende haar wel al. De hele avond was het supergezellig, maar ergens halverwege de avond kreeg ik het gevoel dat er iets "anders" was dan als je normaal bij vrienden op bezoek gaat. X en Y waren telkens drank aan het bijschenken, elkaar ontzettend aan het opgeilen die avond, speels aan het uitdagen met blikken naar Vriend en mij, elkaar de hele tijd aan het zoenen en betasten, seksueel getinte opmerkingen aan het maken en complimenten aan het geven als dat ik er ondeugend uitzag, etc. Op een gegeven moment zijn we naar huis gegaan (mede omdat ik me lichtelijk ongemakkelijk begon te voelen) en ik was er later nog aan t terugdenken en dacht ineens: zouden het swingers zijn? Met mijn vriend over gehad, maar hij zegt dat X nu eenmaal heel open en vrij is. Ik had het gevoel dat er meer achter zat. Is mijn vriend naief of denk ik te ver door?



Vragen aan ze is ook zoiets, maar ik ben dus wel nieuwsgierig.... hoe pakken swingers het aan bij stellen waarvan ze niet weten of die ook aan swingen doen?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat je over het gedrag van DE swinger kunt spreken, omdat swingers uit alle lagen, rangen en standen van de bevolking komen, met allemaal hun eigen manier van gedrag en aanpak. Aanpak klinkt ook wel heftig



Als ik zo je verhaal lees, ben ik wel meer geneigd om met jouw versie mee te gaan, dan met die van je vriend.

Blikken naar jullie, opmerkingen over jou, het klinkt versierderig.



Het is ook niet onze manier om met bevriende stellen om te gaan. Swingen doen we in clubs waarvan we weten dat de andere stellen er voor hetzelfde komen. Soms kom je op een 'gewoon' feest of situatie wel eens mens tegen waarvan het leuk zou zijn als het swingers zouden zijn. Maar dan proberen we ze niet te versieren of zoiets dergelijks. Wel dat je soms eens wat aftastend te werk gaat. "Waar ga je uit?" of zoiets. Soms zeggen mensen dan dat ze naar een feest als Kinky on the beach gaan, of Bitch. En dan kun je al iets verder vragen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de meeste swingers duidelijk onderscheid hebben tussen verticale en horizontale vrienden en hun gedrag daaromheen. Zal het niet in m'n hoofd halen om bij een normale afspraak me zo te gaan gedragen. Vind het echt genant.

Zou als ik twijfels had of de ander ook swinger zou zijn blijven afwachten of de ander er iets over zou zeggen maar zeker niet gaan versieren.
Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me geheel en al bij Sempie aan. Ik vind het genant, en in combinatie met het steeds bijschenken (wat bij mij overkomt als dronken voeren) vind ik het echt not-done!



Sowieso daten wij nooit met vrienden, al kunnen stellen waar we mee daten dat wel worden!



Dus ja, als ik het zo lees komt het inderdaad over alsof er meer achter zat.



Maar ik geloof dat ik in jouw geval die 'vrienden' maar zou laten voor wat ze zijn.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Hmm bedankt voor jullie reacties. Misschien zijn het dan niet direct swingers, maar ik begrijp uit de reacties dat mijn gevoel van "vreemd" niet geheel onterecht was op basis van mijn verhaal. Zal ze niet meteen links laten liggen, maar in het vervolg wel even baas blijven over mijn eigen glas alcohol ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 16 oktober 2016 @ 19:14:

Wipaco, de meeste bezoekers van 7sins op dat moment vonden het geweldig! Ik weet niet maar ik denk dat dat toch een apart soort volk is (wat ik best erg vind om te zeggen). Meer types gebleekte blonde haren, tatouages, luidruchtig, knalroze lippenstift met zo'n donker randje om de lippen etc. Met omkleden stonden een paar dames bij de lockers die het over dominantie hadden en wissels etc. Ik kreeg kromme tenen van de domme uitspraken en aannames. Ik wil deze mensen niet omlaag halen maar het was gewoon dom.Tja, je hebt ook mensen die tatouages schrijven. Die vind ik dan weer een beetje dom.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, voel je je aangesproken SidneySider :-) ?
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Bedankt voor jullie reacties.

Wij vragen ons ook nog af hoe het zit met safe-sex. Bij penetratie wordt volgens mij altijd wel een condoom gebruikt, maar hoe zit dat met orale seks?
Alle reacties Link kopieren
Met oraal zien we eigenlijk nooit condooms of beflapjes gebruikt worden. Doen we zelf ook niet.



Bij de penetratie zeer zeker wel. Al weet ik dat ook niet iedereen dat doet.



En verder gewoon regelmatig laten testen!
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:SydneySider schreef op 18 oktober 2016 @ 03:02:

[...]





Tja, je hebt ook mensen die tatouages schrijven. Die vind ik dan weer een beetje dom.



Daar is niks doms aan. In het frans schrijf je tatouage. Het nederlands heeft er tatoeage van gemaakt. Dus een hele vreemde verschrijving is het niet.



Maar je breekt dus even dit topic in voor een melding van een schrijffout? Mocht je je verder aangesproken voelen is het handig misschien om iets meer achtergrond te vragen.
It's never too late start living!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven