Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Je post viel mij ook nogal negatief op eerlijk gezegd Leen, en daarin afwijkend van je andere berichten. Wat voor domme uitspraken en aannames werden er bij die lockers gedaan over dominantie en wissels?
Alle reacties Link kopieren
Een paar uitspraken: "de dominante is die met het zweepje, denk ik" "Wat is een wissel nou ook weer" antwoord: "Dat je ook eens mag wisselen" Ik vermoed dat ze het over een wisselaar hadden of switch? "Ja, je mag best wisselen als je daar zin in hebt."

"een sub is die die zich laat slaan""Echt?? Ik zou me nooit zo maar laten slaan" "Ja, maar bij dit moet dat" "Het is als of he...en ze slaan niet hard." "Ja, en je mag zeggen dat je er genoeg van hebt he"

"Maar denk er aan met wisselen. Een sub kan met een dom wisselen maar een dom niet met een sub" "maar je kan wel wisselen?" "ja, natuurlijk kan je met die ander wisselen" Wie dit begrijpt mag het me uitleggen.

Het had ook even wat uitleg nodig om uit te leggen dat DOM degene is die dominant is. Maar dat kan ik echt niet meer terughalen. Alleen de laatste opmerking hierop 'haha maar je bent pas ech DOM als je je laat slaan ha ha". "Ik vind het maar niks maar de kleren zijn wel mooi"



Een zelfde soort conversatie was er met het poseren met die slangen. Daar werd zo gehannest met die dieren dat stootte mij tegen de borst. Vooral omdat dat ook zo gewoon gevonden werd.



Ja, ik weet dat ik negatief ben in die reactie en ik weet dat het ook niet hoort om te zeggen dat is mijn slag volk niet. Ik voel me echt niet beter en kijk ook niet op ze neer. Ik stoor me alleen aan bepaalde zaken. Maar goed, wat wij zoeken is daar niet te vinden. Dat weten we nu!
It's never too late start living!
Allemachtig, die hebben er inderdaad helemaal niets van begrepen zeg!
Alle reacties Link kopieren
Zo blijkt maar weer dat een PC vele raakvlakken heeft met het echte leven

Dezelfde soort gesprekken hoor je in de kroeg, in de bus, in de wachtkamer bij de dokter.

Deze hoorde ik dit weekend: "En dan te bedenken dat die Wilders zelf niet eens een Nederlander is, want ik hoorde dat hij uit Limburg komt."

Er zijn vele domoren onder ons en die mogen allemaal stemmen.
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 18 oktober 2016 @ 12:10:

Zo blijkt maar weer dat een PC vele raakvlakken heeft met het echte leven

Dezelfde soort gesprekken hoor je in de kroeg, in de bus, in de wachtkamer bij de dokter.

Deze hoorde ik dit weekend: "En dan te bedenken dat die Wilders zelf niet eens een Nederlander is, want ik hoorde dat hij uit Limburg komt."

Er zijn vele domoren onder ons en die mogen allemaal stemmen.Ik mag toch hopen dat dit als een grapje bedoelt is?
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
quote:fitch schreef op 18 oktober 2016 @ 19:37:

[...]





Ik mag toch hopen dat dit als een grapje bedoeltd is?Van Kees of van die man in het weekend?
Alle reacties Link kopieren
Horen wij Limburgers niet bij Nederland???



Nu is het wel zo dat in Limburg altijd gezegd wordt "wij zijn geen Hollanders". Voor ons wonen de Hollanders boven de rivieren.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 18 oktober 2016 @ 12:08:

Allemachtig, die hebben er inderdaad helemaal niets van begrepen zeg!



Ik kan er nog een paar mooie aan toevoegen maar och...dat is dan ook niet meer leuk! Live and let live! Ik denk niet dat wij daar nog eens naar toe gaan. Zij vullen het swingen op die manier in en dat mag.



Over 2 weken naar de Fun. Veel zin in! En dan in november nog eens een mooie thuisparty met meerdere stellen.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 18 oktober 2016 @ 21:55:

Over 2 weken naar de Fun. Veel zin in! En dan in november nog eens een mooie thuisparty met meerdere stellen.



Wij hebben over 2 weken een thuisdate en in november nog eens afgesproken met een lekker koppeltje dat we al kenden van Rotterdam. Normaal daten we of bij ons of bij hun thuis, maar dit keer gaan we eens een clubje doen met 4. Dus gaat weer lekker worden.



Was het al maar zover :D
Alle reacties Link kopieren
quote:gheel schreef op 18 oktober 2016 @ 22:38:

[...]





Wij hebben over 2 weken een thuisdate en in november nog eens afgesproken met een lekker koppeltje dat we al kenden van Rotterdam. Normaal daten we of bij ons of bij hun thuis, maar dit keer gaan we eens een clubje doen met 4. Dus gaat weer lekker worden.



Was het al maar zover :DKlinkt ook goed!!! Wacht maar, tijd vliegt hoor. Voor je het weet...
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
De opmerking dat die allemaal mogen stemmen, was serieus bedoeld, want 1 van de nadelen van democratie (naast de vele, vele voordelen) is dat elke Nederlander die boven de 18 is, bijna automatisch stemrecht krijgt.

De opmerking over Nederland/Limburg was ook bloedserieus.

De hele context van het verhaal en wat er nog allemaal nog meer gezegd was.... het was allemaal van een droefenis waar je niet goed van werd.



Onlangs zag ik op TV een interview gehouden in een winkelcentrum in Almere of Lelystad.

Daar vroegen ze hoeveel inwoners Nederland had. Er waren 3 keuzes en daar zat ook het goede antwoord "bijna 17 miljoen" tussen. Toch waren er een aantal mensen die dachten dat 170.000 ook wel in de buurt kwam.

Geen idee hoe lang ze hebben moeten filmen voor ze deze slimmeriken te pakken hadden, maar dan nog.



Maar we hebben hem ook in een PC meegemaakt. Een stel dat zonder condoom aan de slag wilden.

Wij zeiden dat dat uitgesloten was. En vroegen of ze dat wel vaker deden.

Jazeker, zeiden ze, "want we doen het alleen met blanken en dan kun je geen geslachtsziekte krijgen."

Dan weet je even niet meer hoe je moet antwoorden en helpt alleen een flinke borrel nog om er overheen te komen.
Alle reacties Link kopieren
Wie gaan de 29ste na het langste nacht feest in de fata.lekker tot 5 uur open
Alle reacties Link kopieren
Ondanks dat we al tig keer bij de Fun geweest zijn hebben we nog nooit de Tantra ruimte bezocht die er moet zijn, weet iemand waar deze precies zit ? We vermoeden in de buurt van het bubbelbad want wij komen eigenlijk nooit aan de andere kant van die tunnel/gang met glazen deur boven omdat mijn lief niet houdt van bubbelen. We zijn eigenlijk wel nieuwsgierig naar die Tantra ruimte en vroegen ons af of daar ook nog (ongeschreven) regels gelden, blijft het bijvoorbeeld daar bij masseren alleen of is het ook daar gewoon go with the flow ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jerry_B schreef op 20 oktober 2016 @ 12:02:

Ondanks dat we al tig keer bij de Fun geweest zijn hebben we nog nooit de Tantra ruimte bezocht die er moet zijn, weet iemand waar deze precies zit ? We vermoeden in de buurt van het bubbelbad want wij komen eigenlijk nooit aan de andere kant van die tunnel/gang met glazen deur boven omdat mijn lief niet houdt van bubbelen. We zijn eigenlijk wel nieuwsgierig naar die Tantra ruimte en vroegen ons af of daar ook nog (ongeschreven) regels gelden, blijft het bijvoorbeeld daar bij masseren alleen of is het ook daar gewoon go with the flow ?als je van de trap afkomt en je ziet links het bubbelbad dan ga je rechts langs de sauna na beneden .door een smal gangetje kom je in de tantra .is idd ook go with the flow maar iets relaxedere sfeer en wat fijnere matrassen ...
Alle reacties Link kopieren
Ah dankje, dan gaan we dat volgende week eens uitproberen !
Alle reacties Link kopieren
Dag allen,



Mijn fwb en ik willen na een leuke ervaring in het Swingers Café van de Kamasutra Beurs nu echt eens los gaan. Het is een fantasie die we beiden apart al lang hebben en nu dus samen in de praktijk willen brengen.



Graag advies van jullie kenners wat een goede club is (Fun4two?). En welke dag (vr/za/zo) is het beste?. We vonden het Swingers Café qua bezoekers tegenvallen: iets meer niveau en lichaamsverzorging zou fijn zijn. Daarnaast hebben we niks met drugs. Neem dat ajb mee in je advies.



Mochten jullie nog andere adviezen hebben, dan horen we het graag.



Dank!
Alle reacties Link kopieren
De vraag komt vaker langs hier, ik zou als ik jou was eens terugscrollen op dit draadje dan vind je meer informatie en reacties.



De fun is zeker een prima club, is denk ik in NL de grootste samen met de Fata en Mystique. In de Fata zijn wij nooit geweest maar daar lees ik ook overwegend positieve berichten over. Er zijn ook Mystique fans, wijzelf hadden daar een iets mindere avond. Net wat minder aansluiting met het aanwezige publiek maar dat is denk ik vooral smaak.



In de Fun zijn de vrijdagen altijd wel leuk met een gevarieerd publiek; let dan wel een beetje op de thema's die ze altijd hebben. Het is niet zo dat op de "Beetje Bi avond" of "Gigolo night" iedereen vol meegaat in het thema, maar als je niks met het thema hebt zou ik die bewuste avond even skippen. Wij gaan volgende week naar de Sexpert avond, is meestal een avond met veel actie en makkelijk contact leggen (alhoewel de omschrijving op hun website wel een beetje aangedikt is). Wij vonden die de vorige keer wel erg geslaagd. Zaterdagen wat jonger publiek, ook wel een deel "party people" maar meestal wel voldoende actie boven. Zondagen gemiddeld genomen wat ouder publiek maar sfeer ook wel weer wat relaxter. Qua drugs: nooit last van gehad in de Fun; je ziet soms wel eens iemand met pupillen zo groot dat je er wat van denkt, maar wij hebben nog nooit iemand actief wat zien gebruiken en zijn eigenlijk nooit lastige mensen tegengekomen.
Alle reacties Link kopieren
Thnx, wat is een wat ouder publiek? Wij zijn begin 40, vallen we daar inmiddels al onder?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind van niet want wij zijn ook een stel van eind 30 en begin 40. Maar leeftijd zit niet alleen in de getallen
Ik ben inmiddels vol nieuwsgierigheid het topic aan het lezen (toch iets getriggerd door die avond bij vrienden geloof ik..). Vriend is nog iets minder geinteresseerd geloof ik, maar wellicht komt dat nog in de toekomst.



Maar wat ik me afvroeg.. ik zie bij Fata op de site (ook bij Fun trouwens) in de weekendagenda thema party's staan. Is er elke avond een thema, of zijn er ook avonden open zonder thema? Ik las dat Jerry al zei: niet gaan als je niks met het thema hebt. En wat is in jullie ogen het verschil tussen een thema avond of een gewone avond?
Alle reacties Link kopieren
Een parenclub is op zich een goed begin om eens kennis te maken met het swingen.

De drempel is laag en je moet niets.

Je kunt op de dansvloer wat drinken. Je kunt bij de actievere kamers gaan kijken. Je kunt zelf aan de slag, met de deur dicht. Je kunt ook met anderen aan de slag. Je moet echter niets.

De thema avonden... yrekt normaal wel publiek wat ook iets met dat thema heeft.

De zaterdag is meestal een gewone avond.

Houd er wel rekening mee dat je op een bepaalde tijd je kleding uit moet en lingerie aan moet. Hoewel je er ook veel ziet met een doorzichtig bloesje erover.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:Jerry_B schreef op 20 oktober 2016 @ 14:19:

Ik vind van niet want wij zijn ook een stel van eind 30 en begin 40. Maar leeftijd zit niet alleen in de getallen Maar passen we dan beter bij de zaterdagavond of de zondagmiddag?
De Zaterdag nemen, gemiddeld iets jonger publiek dan op de zondag.
Alle reacties Link kopieren
quote:MaenRo schreef op 20 oktober 2016 @ 17:54:

De Zaterdag nemen, gemiddeld iets jonger publiek dan op de zondag.Maar wat is jonger? We zullen ons niet thuisvoelen tussen de 20-ers en begin 30-ers, maar ook niet bij 50+.
anoniem_75661 wijzigde dit bericht op 20-10-2016 17:58
Reden: Typefoutje
% gewijzigd
Dan neem je het wel behoorlijk nauw met de leeftijdsgrenzen, als er alleen maar 40ers (en eind 30ers) mogen zijn...



Er zijn mensen van alle leeftijden, maar op zaterdag zijn er meer 20ers en 30ers, en op zondagmiddag meer 50ers.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven