Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
De zoek-functie hier op Viva werkt niet, hij zoekt alleen op topic-titels, niet op woorden in de topicposts. Als je bij google typt: 'site:forum.viva.nl bornedries' dan vind je zo de posts op dit forum die daar over gaan.



Neem eens een kijkje op de eerste paar pagina's van parenclub deel 14, daar staan allerlei verslagen.
Ha ok, bedankt.

Ik dacht dat je ook op trefwoorden in een topic kon zoeken.



Dit weekend eens bijlezen op een paar eerdere delen want we vonden het beiden zo leuk dat we snel weer eens willen gaan.
Alle reacties Link kopieren
Bornedries is trouwens wel een leuke club, vinden wij. Ik vind daar de ruimtes boven erg mooi. De discotheek en restaurant zijn verouderd helaas maar och! Eten is goed maar wij eeten niet graag op zo'n avond.

Een paar minpuntjes zijn veel franstaligen (moeilijker contact vanwege taal), aantal bezoekers in restaurant blijven daar de gehele avond in gewone kleren zitten, soms avonden dat er minder smaakvolle lingerie gedragen wordt (eenvoudige boxers, bh etc.)
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Wat? Er zijn daar echt mensen die de hele avond in gewone kleren in het restaurant zitten? Hebben die betaald voor een toeschouwersplek ofzo? Heb je daar wel eens iets van gezegd, dat zou voor mij a big nono zijn.
...
Alle reacties Link kopieren
Ja, idioot he! In Acanthus is dat ook. Wanneer je aan de bar blijf zitten (grote discotheek, niet de kleine) hoef je niet in dresscode. Daar heb ik mij ook erg aan gestoord.

Waarom dat was in bornedries in het restaurant weet ik niet. Ik heb het nu 2 keer gezien. Andere avonden niet en het staat ook niet op de site. Daar staat gewoon na zo laat in dresscode.



Merle, onze verslagjes staan ook in deel 14! en 1 in deel 15 maar die is vlgs mij heel kort en moeilijker terug te vinden. Meen ik, weet het niet meer zeker.
It's never too late start living!
Het eten interesseert ons ook iets minder. We hebben wel iets gegeten omdat ik van de spanning op voorhand niet had gegeten en mij toch wel een beetje 'leeg' begon te voelen. Op dat moment vond ik het buffet ook niet wauw moet ik zeggen.



En wat de taal betreft is Frans niet echt een probleem maar bij Eroxx is er eigenlijk helemaal niemand komen babbelen (wist niet dat wij zo onaantrekkelijk waren, haha). De 'groepjes' waren enkel met elkaar aan het dansen etc en de koppels alleen bleven ook zowat de hele avond alleen. Wij dus ook. Denk ook wel dat het waarschijnlijk overduidelijk was dat we niet op zoek waren naar contact met een ander koppel.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de reactie thanx.

Wij voelen ons nog jong hoor, maar wel een grammetje vet en wat rimpels meer dan de 30-ers.

Maar dat mag de pret vast niet drukken.



Op zondag val je niet uit de toon als mensen van rond de 50, gewoon benieuwd of dat op vrijdag anders is, maar jij bent zelf nooit in Mystique geweest?
Alle reacties Link kopieren
quote:Merle9988 schreef op 13 november 2015 @ 14:39:

bij Eroxx is er eigenlijk helemaal niemand komen babbelen (wist niet dat wij zo onaantrekkelijk waren, haha). Op eoa manier gaat iedereen er vanuit dat een ander komt babbelen, heel gek is dat. De keren dat ik een babbel had in een PC was ik de initiator (of mijn gelegenheidsdame ) en als we al bebabbeld werden was het vaak door vervelende kerels. Men is ook in een PC vaak behoorlijk op zichzelf.
...
Alle reacties Link kopieren
Van Eroxx een mail gehad, ze zijn 4 en 11 december open. Nu kunnen we kiezen...

Of.... we gaan naar beiden, kunnen tenslotte twee avonden weg .
Alle reacties Link kopieren
Camping Oltra gaat prima samen met kinderen.

En als je op pad wilt kun je overwegen om een (Nederlandse) puber te laten oppassen, die zijn er wel in het hoogseizoen.

Ze durven wel prijzen te vragen, die kids....
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:cadiz schreef op 13 november 2015 @ 16:55:

Van Eroxx een mail gehad, ze zijn 4 en 11 december open. Nu kunnen we kiezen...

Of.... we gaan naar beiden, kunnen tenslotte twee avonden weg .



Ook van jouw verwachten we een verslagje Grapje!! Veel plezier!



Je weet toch wel dat op vrijdagen single mannen binnen mogen? Kan ook zijn dat jullie hier juist naar op zoek zijn.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 13 november 2015 @ 16:18:

[...]



Op eoa manier gaat iedereen er vanuit dat een ander komt babbelen, heel gek is dat. De keren dat ik een babbel had in een PC was ik de initiator (of mijn gelegenheidsdame ) en als we al bebabbeld werden was het vaak door vervelende kerels. Men is ook in een PC vaak behoorlijk op zichzelf.Ja klopt! Ik ben laatst nog als single dame naar een club geweest. Ik was de enige allenige dame met verder alleen maar stellen. Nou zou je denken dat heeeeel veel stellen een extra vrouw zien zitten. Het leek wel of ik lepra had. Heel bijzonder. Uiteindelijk lekker gebubbeld (en dus niet gebabbeld).
quote:Theemok1 schreef op 13 november 2015 @ 18:13:

[...]



Ja klopt! Ik ben laatst nog als single dame naar een club geweest. Ik was de enige allenige dame met verder alleen maar stellen. Nou zou je denken dat heeeeel veel stellen een extra vrouw zien zitten. Het leek wel of ik lepra had. Heel bijzonder. Uiteindelijk lekker gebubbeld (en dus niet gebabbeld).ow..? Dat is vreemd.. Ik dat inderdaad ook verwachten. (maar goed, ik ben nog nooit in een club geweest.)
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij ook op dat iedereen heel erg afwachtend is. Ik overigens ook wel maar Leenman stapt wel op anderen af.
It's never too late start living!
Ik zou ook afwachtend zijn denk ik. (als ik al ooit zou gaan)
Alle reacties Link kopieren
Overweeg je het om een keer te gaan Corona of heeft jouw partner geen interesse?
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 13 november 2015 @ 17:51

Ook van jouw verwachten we een verslagje Grapje!! Veel plezier!



Je weet toch wel dat op vrijdagen single mannen binnen mogen? Kan ook zijn dat jullie hier juist naar op zoek zijn.



Misschien dat ik eens een verslag maak, heb al veel info hier van anderen gelezen en ben zelf niet zo'n schrijver maar wie weet.

Dat er bij Eroxx op vrijdag ook single mannen komen, dat wist ik niet. Meestal kiezen wij hier niet voor. Maar goed, we willen graag weer eens gaan en kiezen dus tussen Eroxx en Amai (of beiden haha).
Alle reacties Link kopieren
quote:cadiz schreef op 13 november 2015 @ 19:52:

[...]





Misschien dat ik eens een verslag maak, heb al veel info hier van anderen gelezen en ben zelf niet zo'n schrijver maar wie weet.

Dat er bij Eroxx op vrijdag ook single mannen komen, dat wist ik niet. Meestal kiezen wij hier niet voor. Maar goed, we willen graag weer eens gaan en kiezen dus tussen Eroxx en Amai (of beiden haha).Kunnen jullie op zaterdagavond niet? Dan zijn er alleen stellen en single dames. Maar goed, het hoeft niet direct een probleem te zijn natuurlijk.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Helaas, zaterdagavonden lukken voorlopig niet. We zijn al wel ervaren club-bezoekers maar daardoor ook kritisch naar welke club we willen. Eroxx al eerder geweest, Amai nog niet. De andere clubs hebben op dit moment niet onze voorkeur.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 13 november 2015 @ 17:11:

Camping Oltra gaat prima samen met kinderen.

En als je op pad wilt kun je overwegen om een (Nederlandse) puber te laten oppassen, die zijn er wel in het hoogseizoen.

Ze durven wel prijzen te vragen, die kids....



Hahahahaha ja! Prijzig idd.



Wij leren onze kinderen nu duits. Hebben namelijk goedkope duitse en Luxemburgse oppas. Fix price.
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal. Weer zin om de stoute hakken weer aan te trekken en zondag naar de Fun te gaan. Hoe is het daar de laatste tijd? We're wat drukker? Active role? We zijn een tijdje Nietzsche geweest en zijn zeer benieuwd. Stel van begin 40. Liefs!
Alle reacties Link kopieren
ben je verkouden? Ha Nietzsche! (vervelende woordcorrectie ook...):-)
Alle reacties Link kopieren
quote:plezierenfun schreef op 14 november 2015 @ 13:45:

Hi allemaal. Weer zin om de stoute hakken weer aan te trekken en zondag naar de Fun te gaan. Hoe is het daar de laatste tijd? We're wat drukker? Active role? We zijn een tijdje Nietzsche geweest en zijn zeer benieuwd. Stel van begin 40. Liefs!



Oh, een tijdje er uit geweest om te filosoferen?

Wij komen graag bij de fun en ja, er is vlgs mij nog genoeg te beleven. Wij kennende fun alleen met de eigenaren van nu en voor ons is het tegenwoordig de beste club die we hebben bezocht.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Niet verkouden nee. Anders wordt er niet gezoend etc morgen.....

Mensen op het forum die gaan morgen?
Alle reacties Link kopieren
We zijn zowel bij de oude als de nieuwe eigenaren geweest. Komen liever niet als het een passief gedoe is geworden, laatste keer viel het ons gelukkig best me, maar keren daarvoor veel the passief.

Heb écht weer eens zin in een lekker stel erbij. Manlief heeft het druk tegenwoordig en mag van mij wel weer eens wat actiever worden.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven