Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Of gewoon een truc om mensen nieuwsgierig te maken. Ik zou daar wel eens om een hoekje willen kijken nu. Al is het maar om mee te kunnen praten
quote:maybibi schreef op 26 september 2015 @ 11:40:

[...]



Heb de oude mail er gisteren nog bijgepakt en ze zijn erg laconiek, dan komen ze toch niet......Dat is eigenlijk wat ik bedoelde te vragen, kunnen ze het zich nu nog veroorloven om te denken 'dan komen ze maar niet, voor hen genoeg anderen'? Is het daarvoor niet te stil in de parenclubs?
Alle reacties Link kopieren
@dieddo:

Ik denk dat ik weet wie jij bedoelt. Toen wij voor het eerst in de Fata waren hebben wij echt wel een tijdje nodig gehad om te wennen aan een parenclub en vooral ook het zeer gevarieerde publiek: van 'normaal' ogend koppel tot behoorlijk 'fout' of extreem gekleed, maar zeker ook obese personen in lingerie of boxer. En net toen we eindelijk geacclimatiseerd waren kwam daar een bejaard koppel bij de bar voorbij waarvan één persoon met rollator... Op dat moment was er bij ons even geen enkele gedachte aan sex/geilheid meer mogelijk hoor! Maar achteraf hebben we er wel om kunnen lachen en het heeft ons absoluut niet belemmerd om toch een geweldige avond te beleven. Eigenlijk vonden wij het juist heel mooi dat iedereen er welkom is, ongeacht uiterlijk, geslacht, leeftijd, sexuele voorkeur etc. Je bent niet verplicht om naar iedereen te kijken en een praatje mee te maken, je kiest uiteindelijk toch het koppel waartoe je je het meeste voelt aangetrokken...
Alle reacties Link kopieren
@3n3rgy, geen idee meer of het toen was tijdens mijn eerste PC bezoek, maar ik dacht precies hetzelfde: laat ze lekker.

Het was in mijn geval in Mystique dat ik ze zag.



@Marana, geen idee hoe de drukte momenteel is. Ga liever naar andere feestjes tegenwoordig.
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Wij waren nog maar één keer in de fun (en 1 keer in een andere PC).

Wij hebben toch ook het gevoel dat fun vooral een sfeer wil creëren.

Zo van: "De fun is een club met standing want we hebben een deurbeleid en communiceren daar over."

Nu vrees ik dat een club geen BMI kan oproepen als criterium om iemand te weigeren. Zelfs in een privé club waar lidmaatschap vereist is.

Dus dit zinnetje is volgens mij slechts geldig tot er iemand bezwaar tegen maakt:

"Gepaste uitgaanskleding en verzorgd uiterlijk .c.q. postuur is vereist om toegelaten te worden."

(Fun4Two huisregels op de website), http://www.fun4two.nl/index_nl.html

Hangt samen met sfeerschepperij, maar afdwingen? Hoho, rustig maar. (Mijn idee).

Dus zal je volgens mij merken dat communicatie en incidenteel actief weigeren van mensen samenhangt met klompen, trainingsbroeken en andere vestimentaire zaken.

Het goede nieuws is dat het lijf dat er onder zit niet veel uitmaakt.

Correctie: Persoonlijk vind ik het goed nieuws dat het lijf dat er onder zit niet veel uitmaakt.
anoniem_209747 wijzigde dit bericht op 26-09-2015 13:51
Reden: Verduidelijking en bron verwijzing.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Rozaromee gisteren met dat in joggingbroek en op klompen aankomen meer bedoelde als in: meteen dresscode bij binnenkomst. Die clubs heb je nl. ook. Dan maakt het geen bal uit hoe je aankomt.



Ik ga naar erotische feesten ook in mijn joggingbroek. Ziet er niet uit met een opgedirkte kop dat wel 😂
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in een andere club (circle, bij antwerpen) wel eens meegemaakt dat een stel geweigerd werd bij de deur. Dat ging eigenlijk op een heel nette vriendelijke manier. Er werd gevraagd of zij in het bezit waren van een lidmaatschapskaart, die hadden ze niet. En toen werd uitgelegd dat het een besloten club was en dat zij niet echt binnen het publiek passen. Ze werden verwezen naar de eroxx of The gallerys (compleet met routebeschrijving) en er werd gezegd dat ze daar waarschijnlijk meer aansluiting zouden vinden. En dat was denk ik ook echt zo, dit was een stel over de 60, man in korte broek en zij in bloemetjesgordijn, die zouden zich echt niet op hun gemak hebben gevoeld in een club vol jong feestpubliek.



Deed de fun dit ook maar. En waren ze ook maar eens wat strenger richting mannen die zich niet weten te gedragen boven. Ben er nu al een tijdje niet geweest omdat ik zo klaar was met dat sneaky gegraai naar me als m'n date even niet oplette, bah.
Alle reacties Link kopieren
Fun pasjes

Een andere vraag over de fun.

We zijn er één keer geweest (met oude pasjes systeem nog).

Ik heb dan een weekje of zo na het bezoek gebeld met de vraag: "Jullie sturen die pasjes toch in een discrete omslag, want wij zijn op vakantie en er komt een familie lid de brievenbus ledigen."

Toen kregen we te horen dat er geen pasjes naar buitenland gestuurd werden en dat België ook buitenland is .

Als we binnen de 4, 6 of 8 weken (dat ben ik vergeten) nog eens langs kwamen, dan konden we ons pasje krijgen bij 2de bezoek. Indien niet werden persoonsgegevens vernietigd en waren we bij volgend bezoek opnieuw aspirant lid (i.e. 130 Euro voor een zaterdag ipv 110 Euro).

Nu vroeg ik af of iemand dit herkent? Hoe gaat het te werk bij de nieuwe pasjes voor aspirant leden zoals wij.

Want wij komen vrijwel nooit binnen 3 maand 2 keer naar de fun.
Alle reacties Link kopieren
een pasjes systeem ik vind het te triest voor woorden.

Waarom moet je lid worden om extra korting te krijgen

Allemaal drempels om naar een pc toe te gaan.

Zoals bij monique bij ons eerste bezoek is gegaan was prima. Betalen contant aan de deur

Ze willen toch dat iedereen gelijk behandeld wordt. Voor mij een reden om niet naar de fun te gaan
Alle reacties Link kopieren
Otherdouble? Als ze zo met klanten omgaan wil je er dan nog wel heen? Een pasje niet naar Belg ie willen versturen? Het is toch erg

Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Update Fun4two nav de vraag hoe oud pasje door nieuw pasje kan worden omgewisseld:



Hartelijk dank voor jullie intresse in Fun4two.



Zoals julllie wellicht weten is Fun4Two op 15 Mei 2015 overgegaan op een nieuw persoonsgebonden pasjessysteem.

Dit betekend ook dat wij van al onze gasten recente gegevens dienen te ontvangen.

Inmiddels hebben al duizenden leden hun oude pasje gratis omgeruild voor een nieuw lidmaatschapspasje.





****

Ivm. de enorme drukte bij de entree en de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen,verzoeken wij jullie daarom indien jullie dit nog niet hebben gedaan als stel, nogmaals te reserveren via onze website www.fun4two.nl



Daar komen jullie op een speciale reservering/registratie pagina. Wij verzoeken jullie daar jullie gegevens in te vullen. >>> Jullie oude pasnummer is dan jullie reserveringsnummer.



Wij verzoeken jullie RESERVEREN:STAP 4/4 goed door te lezen, daar vinden jullie het reserveringsnummer dat begint met een R en is tevens jullie bevestiging.

Indien jullie dus geen pasje hebben, ontvangen jullie een reserveringsnummer dat begint met een R. >>> Wij verzoeken jullie dit nummer te onthouden en mee te nemen wanneer jullie de club bezoeken.





Natuurlijk is registreren ook mogelijk in de club, jullie dienen dan rekening te houden met langere wachttijden bij entree !



****





Leden ontvangen dan bij inlevering van het oude lidmaatschapspasje gratis het nieuwe lidmaatschapspasje.





Indien jullie om welke reden dan ook niet meer in het bezit zijn van het lidmaadschapspasje cq. blijkt dat de persoonsgegevens niet kloppen met de gegevens in ons oude ledenbestand is € 20,- inschrijvingskosten verschuldigd.



Vriendelijke groet,

Bobby & Linda



A special place, for special people

www.fun4two.nl



A weekend without Fun is no fun !

Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Kan me best voorstellen dat een lidmaatschap handig is om mensen te kunnen weigeren. En als men genoeg klanten heeft om goed te kunnen draaien is het een ondernemers zijn goed recht om mensen te weigeren als ze niet aan 'de eisen' voldoen.



Ik vind het zelf ook niet zo'n probleem, die tekst op de site, maar mijn vrouw duidelijk wel. Het was voor haar reden genoeg om niet naar de Fun te willen maar naar Mystique.



Gelukkig zijn er zat clubs, dus als je een probleem hebt met het (vermoedde) deurbeleid ga je gewoon naar een andere.



Maar statussen als 'aspirant-lid' gaan me wel wat ver, want ik kom wel met mijn geld. Dus voor die prijs is het voor mij in elk geval graag of niet.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:Romein72 schreef op 26 september 2015 @ 15:18:

een pasjes systeem ik vind het te triest voor woorden.

Waarom moet je lid worden om extra korting te krijgen

Allemaal drempels om naar een pc toe te gaan.

Zoals bij monique bij ons eerste bezoek is gegaan was prima. Betalen contant aan de deur

Ze willen toch dat iedereen gelijk behandeld wordt. Voor mij een reden om niet naar de fun te gaan



Pasjes-systeem is vooral een juridisch iets.

Als je een besloten club hebt, dan kun je als uitbater veel meer dingen doen.

Anders ben je helemaal afhankelijk van een horeca-vergunning en dan kom je al snel in de knoei.

In een 'gewoon' cafe bijvoorbeeld mag je mensen niet naakt laten rondlopen.

Hoe andere clubs dit doen, weet ik niet.

Misschien met een bordeelvergunning, wat ook een mogelijkheid is.



Pasjes-systeem is niet ongebruikelijk.

Wie bijvoorbeeld een optreden wil bezoeken in de Melkweg in Amsterdam, moet ook eerst lid worden. Bij Paradiso volgens mij ook.



Met een pasjes-systeem kun je ook mensen weigeren met als enige opgaaf van reden: U bent geen lid.

En dat is prettig, want anders heb je daar weer gezeik mee.

Het is juridisch waterdicht.

Doe je dat niet, dan kan een eigenaar bijvoorbeeld veel moeilijker mannen alleen weigeren.

Want in een 'gewone' horecazaak zou dat eigenlijk juridisch niet mogen gebeuren.

(een vrouwencafe mag puur juridisch gezien ook geen mannen weigeren, maar knappe kerel die daar binnenkomt)



Maar iets anders: Waar staat dat ze willen dat iedereen gelijk behandeld wordt?

Of vind jij dat iedereen gelijk behandeld moet worden?
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,



Ik heb een vraagje is iemand bekent met madame homard feesten?

Dat zijn erotisch getinte feesten waar je gemaskert en gekleed in lingerie heen moet.

De lokatie is geheim en op een lokatie zoals bv in een kasteel...



Groetjes woman
Alle reacties Link kopieren
Had er eigenlijk nog nooit van gehoord van dat Madame Homard. Maar ziet er wel leuk uit!



Kun je daar net als in een pc swingen en seksen??
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:Prins_Joe schreef op 27 september 2015 @ 08:17:

Had er eigenlijk nog nooit van gehoord van dat Madame Homard. Maar ziet er wel leuk uit!



Kun je daar net als in een pc swingen en seksen??



Ik weet er zelf dus ook niet veel van maar kwam het toevallig via fb tegen.

Ik neem aan dat je er wel kan sexen en of swingen.

Ik hoop dat iemand bekent is met deze feesten en wat meer kan vertellen .

Tot nu toe ook alleen maar een paar keer in de fata geweest was erg leuk maar dit ziet er ook wel heel interessnt uit.
Alle reacties Link kopieren
Net terug van een heerlijk weekend Utrecht! Vrijdag naar de kamasutrabeurs geweest, zaterdag lekker gewinkeld, sauna-tje en 's avonds een date in het hotel. Wij kunnen er weer even tegenaan

Over 3 weken staat er een date gepland bij eroroma, ben benieuwd hoe het daar is!
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
Alle reacties Link kopieren
quote:Prins_Joe schreef op 26 september 2015 @ 18:13:

Kan me best voorstellen dat een lidmaatschap handig is om mensen te kunnen weigeren. En als men genoeg klanten heeft om goed te kunnen draaien is het een ondernemers zijn goed recht om mensen te weigeren als ze niet aan 'de eisen' voldoen.



Ik vind het zelf ook niet zo'n probleem, die tekst op de site, maar mijn vrouw duidelijk wel. Het was voor haar reden genoeg om niet naar de Fun te willen maar naar Mystique.



Gelukkig zijn er zat clubs, dus als je een probleem hebt met het (vermoedde) deurbeleid ga je gewoon naar een andere.



Maar statussen als 'aspirant-lid' gaan me wel wat ver, want ik kom wel met mijn geld. Dus voor die prijs is het voor mij in elk geval graag of niet.





Ledenverhaal en club-pasjes is inderdaad een juridisch dingetje.



Je kan namelijk kinderlijk eenvoudig aantonen dat iedere bezoeker 18 jaar of ouder is, en da's een eis in NL om een seks- of parenclub te runnen.



Mensen weigeren doen clubs heel sporadisch. Elke betalende klant is er 1, en daar gaat het om.



Ballotage en aspirant-leden zullen bij de Fun spoedig tot het verleden behoren; het bezoekersaantal.loopt terug en de recensies op internet worden minder.



Kwestie van marktwerking...
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
quote:2east schreef op 27 september 2015 @ 23:25:

[...]





Ledenverhaal en club-pasjes is inderdaad een juridisch dingetje.



Je kan namelijk kinderlijk eenvoudig aantonen dat iedere bezoeker 18 jaar of ouder is, en da's een eis in NL om een seks- of parenclub te runnen.



Mensen weigeren doen clubs heel sporadisch. Elke betalende klant is er 1, en daar gaat het om.



Ballotage en aspirant-leden zullen bij de Fun spoedig tot het verleden behoren; het bezoekersaantal.loopt terug en de recensies op internet worden minder.



Kwestie van marktwerking...Denk je? Zelf denk ik eerder dat de "oude" versie weer deels terug gaat komen, misschien strenger maar hun naam hangt naast die check ook af van klantvriendelijkheid en daar kun je op internet steeds negatievere voorbeelden van vinden. Onderscheid is altijd belangrijk, kijk bijvoorbeeld naar de Bijenkorf, die durven ook een terechte keuze te maken.
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Ben er nog nooit geweest. Maar als ondernemer kan ik me voorstellen dat je zo'n ballotage systeem alleen vol kan houden als je het niveau wat je van je gasten vraagt zelf enkele malen overtreft.



Ik lees zelf ook een hoop negatieve dingen over de Fun. En de klantvriendelijkheid schijnt niet altijd even groot te zijn. Dat zou voor mij alleen al genoeg zijn om niet te gaan. Voor mijn vrouw gaat het meer om het principe.



Maar als je de club zo weet ik te richten en te marketen dat je geweldig draait, moet je zelf weten of ze jezelf zo wil profileren. Lopen de bezoekersaantallen terug, moet je als ondernemer kijken waar het fout gaat.



Het gaat toch om aantallen in dit geval, de entree is een vaste prijs voor all you can eat/drink.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
@woman1977 ik kwam hier http://tinyurl.com/pd4423m een 'recensie' tegen van de Madame Homard feesten.



Klinkt wel erg leuk eerlijk gezegd.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 28 september 2015 @ 06:37:

[...]





Denk je? Zelf denk ik eerder dat de "oude" versie weer deels terug gaat komen, misschien strenger maar hun naam hangt naast die check ook af van klantvriendelijkheid en daar kun je op internet steeds negatievere voorbeelden van vinden. Onderscheid is altijd belangrijk, kijk bijvoorbeeld naar de Bijenkorf, die durven ook een terechte keuze te maken.



Fun heeft jarenlang kunnen teren op het imago de beste swingersclub van Europe te zijn. (zonder dat ik weet of ze dat ook echt zijn, maar dat terzijde).

Dat imago verlizen ze, als ik de recenties op internet een beetje mag geloven. Bovendien is er steeds meer concurentie. Vooral in duitsland worden op het ogenblik een paar betere clubs gelanceerd. Daarnaast is thuisdaten een "groeimarkt". AL met al geen rooskleurig beeld voor een toko als de Fun.



Dan kan je wel allerlei strenge regels en een sytrikt deurbeleid gaan hanteren, maar als je daarmee 50% van je toch al krimpende klantenkring ook nog eens de deur gaat weigeren, blijft er wel heel weinig over om nog omzet te maken.
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
quote:Prins_Joe schreef op 28 september 2015 @ 08:15:

@woman1977 ik kwam hier http://tinyurl.com/pd4423m een 'recensie' tegen van de Madame Homard feesten.



Klinkt wel erg leuk eerlijk gezegd.Dat is een leuk artikel en op de vervelende barman na klinkt het wel interesant inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
quote:otherdouble schreef op 26 september 2015 @ 14:26:

Fun pasjes

Toen kregen we te horen dat er geen pasjes naar buitenland gestuurd werden en dat België ook buitenland is .

Als we binnen de 4, 6 of 8 weken (dat ben ik vergeten) nog eens langs kwamen, dan konden we ons pasje krijgen bij het tweede bezoek



Otherdouble, bedankt dit verklaart wel veel. Hier ook België dus misschien kregen we daarom geen pasje met de post toegestuurd.

Wij kregen vorige keer een tijdelijk pasje, en volgens mijn man hebben ze toen gezegd om dit pasje mee te brengen bij een volgend bezoek. Over een termijn hebben ze niks gezegd. Ik vond dit raar omdat daar duidelijk opstaat dat het alleen voor die avond geldig was. Maar dit pasje kan je dus wisselen tegen een permanent pasje en dan de ledenprijs betalen? Ik ga het iig proberen. Ik laat volgende week wel weten hoe het gegaan is .
Alle reacties Link kopieren
Magic Wanda



wij zoeken een leuke club in belgie maar twijfelen tussen the Gallery en Bornedries

heb jij daar ervaring

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven