Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
@Lilith Ik las net even "in", als dit de eerste man in 20 jaar na je eigen man zal worden..... dan een prive feestje met meerdere? Als ik dat verkeerd lees dan lees ik voor de rest de normale spanning bij elke nieuwe kennismaking en inderdaad zoals Leen zegt, geen klik opstappen. Bij meerdere stellen op dat feestje zou ik als ik je twijfel nu al lees helemaal niet gaan.



De eerste keer full is iets dat het meest intiem is in een een op een date met ander stel lijkt mij.
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
De eerste keer full overkwam mij bij het tweede bezoek aan een club. Was met een jonge griek

Ik heb er goede herinneringen aan!



Wanneer je een date instapt met meerdere stellen gebeurt er erg veel. Het kan zjin dat het je overrompelt en je meegaat in de flow en mogelijk net iets verder dan gewild. Wat ik eerder zei is dat het dan niet verkeerd is aan te geven dat het jullie eerste keer is. Dat zou ik op z'n minst doen. Je kunt op een punt komen dat je de stap misschien helemaal nog niet wil zetten terwijl anderen gewoon verder gaan. Kun je dan ook nee zeggen?

Het is wat Maybibi zegt. Date je 1 op 1 dan gaat het wat meer gelijk op, is intiemer.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Wat een lieve adviezen allemaal! Ik heb net het feestje afgezegd. Durfde het opeens niet meer aan.

In plaats daarvan gaan we weer een club proberen, Devils and Angels.

En daar gaan we een stel ontmoeten die we online hebben ontmoet. Als dat niet bevalt is het toch allemaal wat vrijblijvender.

Pfff, het is toch best ingewikkeld dat swingen.

Voel me best een beetje een watje nu maar beter dat dan te snel gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop niet dat we je bang gemaakt hebben! 't Is goed bedoeld. En nee, je bent geen watje. Ik denk dat een date in een club inderdaad wat vrijblijvender is. Veel plezier en een mooie ervaring.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Comfortzone van jezelf is het beste plekje zeg ik altijd! Daar nodig je mensen uit...
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Bij elkaar 16.500 reacties over dit topic en ik heb ooit wel eens geprobeerd om ze allemaal te lezen, maar ik heb het helaas opgegeven. Toch heb ik (als buitenstaander) een hele nieuwsgierige vraag: zijn jullie ooit wel eens een bekende tegengekomen? En wat deed je toen?
Alle reacties Link kopieren
Niet een bekende tegen gekomen in de zin van je kent elkaar bij naam. Maar ik heb jaren in een winkel gewerkt en dan ken je veel mensen van gezicht. Laatste keer een praatje gemaakt met een stel en ik wist dat ik haar ergens van kende. Bingo, winkel dus.

Maar als het echt bekenden zijn zal ik ook groeten en eventueel een praatje maken hoor. Je komt er tenslotte voor hetzelfde. En nu zijn er ook wel (een paar) mensen die weten dat we daar naartoe gaan.

Misschien een stomme vergelijking, maar in de sauna kun je toch ook bekenden tegen komen?
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
quote:--Dinges-- schreef op 25 november 2015 @ 17:10:

Bij elkaar 16.500 reacties over dit topic en ik heb ooit wel eens geprobeerd om ze allemaal te lezen, maar ik heb het helaas opgegeven. Toch heb ik (als buitenstaander) een hele nieuwsgierige vraag: zijn jullie ooit wel eens een bekende tegengekomen? En wat deed je toen?





Ja pas, mijn neef en zijn vrouw 😁



Gewoon een praatje gemaakt en hun een fijne avond gewenst. Vond het wel grappig, het was altijd een stoutert en nu had ik bewijs 😂 Dat zelfde zal hij ongetwijfeld over mij zeggen.
@ lilith:

Ik ben zó benieuwd hoe je het gaat vinden bij Devils and Angels...

Die club ligt bij ons in de buurt en zou dus ook voor ons veel korterbij zijn als bijv. De Fun of Mystique.

Je bent zeker geen watje! Ik krijg al stress als ik jou lees...over jullie plannen..

Voorlopig ( en mss wel nooit) zijn wij er nog niet aan toe.

Heel veel plezier en ik wacht je reactie met spanning af..
Alle reacties Link kopieren
Het leuke van een privé-date plaatsen op sdc is dat je erg veel bezoek op je profiel krijgt en natuurlijk de nodige stootjes. Ik moet zeggen dat het wel leuk is zoiets te organiseren. Heb ook al veel plannen om het leuk te maken. Maar goed. Eerst nog iets totaal anders en dat is toch sinterklaas. Poeh...effe omschakelen!!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:--Dinges-- schreef op 25 november 2015 @ 17:10:

Bij elkaar 16.500 reacties over dit topic en ik heb ooit wel eens geprobeerd om ze allemaal te lezen, maar ik heb het helaas opgegeven. Toch heb ik (als buitenstaander) een hele nieuwsgierige vraag: zijn jullie ooit wel eens een bekende tegengekomen? En wat deed je toen?De eerste keer dat wij gingen kwam ik direct een klant van me tegen. Hij heeft zijn uiterste best gedaan om de hele avond dwars door ons heen te kijken. Dus we hebben maar geen praatje met hem gemaakt :-D .....
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:RozaRomee71 schreef op 25 november 2015 @ 18:04:

[...]

Gewoon een praatje gemaakt In je lingerie?
quote:--Dinges-- schreef op 26 november 2015 @ 16:18:

[...]





In je lingerie?Ja, dat had ik aan, kan moeilijk snel iets aantrekken. En negeren en net doen alsof ik hem niet zag, vind ik zo sneu, dan maar meteen open kaart.
Alle reacties Link kopieren
Beter dan dat je in de orgiekamer in een grote kluwen ligt en hun dan tegenkomt
Alle reacties Link kopieren
Nou in de Fun aantal malen BN-ers tegengekomen van de bar tot op de orgiezolder. Van een pensionada dame die ooit wat met ene Adam had tot een rooie huisarts uit Amsterdam. Daar kreeg je zelfs later mail van de oude Fun eigenaar over dat we hun met rust moesten laten..... Soort beschermd wild....



Dus wat maakt voor ons stervelingen nou uit als wij 1 bekende tegenkomen?



Bijna weekend trouwens......



PS gezien de commotie, ze hebben beide in de grootste krant gestaan met dit verhaal dus doe niet zogenaamd geschokt.

Google op bn en fun4two en de rest komt zo in beeld hoor.

Dame (oud nieuws)
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 26 november 2015 @ 22:18:

Daar kreeg je zelfs later mail van de oude Fun eigenaar over dat we hun met rust moesten laten..... Soort beschermd wild....

Daarvoor ga je toch niet naar een parenclub lijkt mij?
Alle reacties Link kopieren
Is iemand Doutze Kroes weleens tegen gekomen in een parenclub?
quote:maybibi schreef op 26 november 2015 @ 22:18:

Nou in de Fun aantal malen BN-ers tegengekomen van de bar tot op de orgiezolder. Van een pensionada dame die ooit wat met ene Adam had tot een rooie huisarts uit Amsterdam. Slechtste anonimisering ever.
Alle reacties Link kopieren
Niet netjes dat jullie hier mensen gaan benoemen of heel suggestief te doen. De ongeschreven regel is dat dit soort informatie alleen binnen de parenclub blijft.



Misschien even editten , en tevens in de quote van febag?
Alle reacties Link kopieren
Patricia Paay en Rob Oudkerk bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn dat de twee die juist in de blaadjes stonden met hun parenclubbezoekjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bijna 40.000 volgers op Twitter. Maar ik gooi dit nieuws voor de zekerheid nog even op Twitter!. Bedankt voor de info.
En dit is dus een mooi voorbeeld van iets waar ik dus een grúwelijke hekel aan heb...



Mensen die denken dat ze interessant zijn door een zódanige vorm van indiscretie aan de dag te leggen,dat ze zelf niet in de gaten hebben hoeveel ze daarmee over zichzelf zeggen.



BAH!!
Alle reacties Link kopieren
Nou nou wat een commotie voor iets dat gewoon openbaar is/was. Zie verder toevoeging bij bericht.



Waar het toen omging was niet hun in de openbaarheid gekomen bezoeken van een club maar het simpele feit dat ze daar BINNEN niet gewoon konden relaxen. Al die mensen die staarden, meden etc etc DAAR ging de commotie over.



Als mensen een herkenning al niets vinden wat doe je dan in een club? Heeft ons al die jaren, we zijn best regelmatig bekende tegen gekomen, nooit iets uitgemaakt.



We leven in de 21ste eeuw hoor!
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven