Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
The gallery daar zijn we nog niet geweest. In bornedries 1x maar dat is al meer dan een jaar geleden. Was best wel een gezellige club, mooie ruimtes ook. Wel veel Franstaligen , maar dat hoeft geen probleem te zijn natuurlijk . En bij bornedries is zaterdag parenavond als ik het me goed herinner, bij gallery mogen altijd single mannen binnen.

Wij gaan de laatste tijd meestal naar Nederlandse clubs :-)
quote:woman1977 schreef op 26 september 2015 @ 19:10:

Hoi iedereen,



Ik heb een vraagje is iemand bekent met madame homard feesten?

Dat zijn erotisch getinte feesten waar je gemaskert en gekleed in lingerie heen moet.

De lokatie is geheim en op een lokatie zoals bv in een kasteel...



Groetjes womanIk ben er nooit zelf geweest, maar de reactie van een kennis die er één keer was, was erg negatief. Sfeervolle lokatie, iedereen mooi aangekleed, maar blijkbaar niet een feest waar je voor de actie heen gaat, maar meer voor de suggestie van erotiek. Voor echte doeners waarschijnlijk geen aanrader, maar nogmaals, dit was de reactie van iemand anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amante schreef op 25 september 2015 @ 19:21:

Gaat er iemand naar de kink night van de Fun? Hoe streng is de dresscode want er staat pvc leer lak latex uniform en burlesque.Wij zijn er een paar keer geweest en zijn van plan de komende editie ook weer te gaan, wij houden wel van de sfeer. In tegenstelling tot een "normale" avond bij de fun hebben ze dan net na de ingang een gordijn hangen voordat je in het bar gedeelte terecht komt en daar staat de doorbitch die beoordeelt of je outfit "kinky" genoeg is of niet. Er was ook een winkeltje waar je eventueel nog wat kon aanschaffen als je niet door de selectie heen kwam, dus het wordt wel serieus genomen. De dresscode is volgens mij niet zo strikt als bij een kinky feest als Wasteland, maar er wordt wel verwacht dat je een beetje werk maakt van je outfit. Op drie avonden zagen wij slechts één keer iemand in een gewone short vriendelijk naar het winkeltje werd gestuurd, maar een man met een simpele zwarte short en een paar boeien om de polsen werd wel geaccepteerd. Ik zou me er niet zoveel zorgen over maken.
anoniem_213564 wijzigde dit bericht op 28-09-2015 22:27
Reden: schrijffout hersteld
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Eens kijken of we hier wat wijzer kunnen worden. Wij zijn een stel en zoeken er een goed geschapen man bij. Iemand tips want via chatsites zoals chattijd en chatgirl schiet het niet echt op, hoop fakers of mannen die het alleen om camsex te doen is. Parenclub hebben we het wel eens over gehad maar dat is voor ons toch echt een stap te ver. Ben benieuwd of iemand hier "de gouden tip" heeft waar of hoe we misschien een eerlijke leuke extra man erbij kunnen vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 25 september 2015 @ 22:15:

Als je je nou tijdens de seks met je hubby inbeeldt dat het eigenlijk je buurman is, dan hoef je toch niet meer te gaan paarruilen? Scheelt een hoop gedoe met vieze zwetende bierbuiken, vette haren en gele tanden boven je lijf.Wat een bijzonder beeld heb jij bij swingen... GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPPPP
Alle reacties Link kopieren
quote:Mathijs43 schreef op 28 september 2015 @ 23:36:

Eens kijken of we hier wat wijzer kunnen worden. Wij zijn een stel en zoeken er een goed geschapen man bij. Iemand tips want via chatsites zoals chattijd en chatgirl schiet het niet echt op, hoop fakers of mannen die het alleen om camsex te doen is. Parenclub hebben we het wel eens over gehad maar dat is voor ons toch echt een stap te ver. Ben benieuwd of iemand hier "de gouden tip" heeft waar of hoe we misschien een eerlijke leuke extra man erbij kunnen vinden.

De tips zijn echt al heel vaak gegeven, sdc, am, aff enz enz.

Waarom is een parenclub een brug te ver?



Ik vraag me trouwens wel af hoe dat gaat met zo'n specifiek lichamelijk kenmerk. Hoe selecteer je daarop, ga je foto's vragen? Of zeg je op het moment supreme in een parenclub: "ja, jou moet ik hebben, jij hebt het juiste formaat".
...
Alle reacties Link kopieren
@Magic_Wanda

Oké, we wachten wel even af hoe het bij jullie liep.

Momenteel te druk met werk om te gaan.

We vinden de Fun wel nog altijd leuk (ook al waren we er maar één keer), maar het is wel een beetje prijzig en dan word je er wat gevoeliger aan dat je blijft zitten in de duurdere categorie van kandidaat lid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 29 september 2015 @ 00:21:

[...]



De tips zijn echt al heel vaak gegeven, sdc, am, aff enz enz.

Waarom is een parenclub een brug te ver?



Ik vraag me trouwens wel af hoe dat gaat met zo'n specifiek lichamelijk kenmerk. Hoe selecteer je daarop, ga je foto's vragen? Of zeg je op het moment supreme in een parenclub: "ja, jou moet ik hebben, jij hebt het juiste formaat".Bedankt voor je reactie Rooss4.0 zal dit topic eens terug doorspitten want sdc, am, aff zegt me helemaal niks. En parenclub is een brug te ver omdat mijn vrouw erg onzeker is over haar lichaam. Gewichts-verminderende operatie gehad en 70kg afgevallen en dat heeft haar sporen achtergelaten op haar lichaam. En onze ervaring is dat groot geschapen mannen over het algemeen graag hun lid laten zien om het even netjes uit te drukken.
Alle reacties Link kopieren
Door die teksten in de emails en op de website proberen ze alleen de heel onaantrekkelijke wat te ontmoedigen. Maar in de praktijk is haast iedereen welkom.



In een van hun berichten (weet niet meer waar) las ik ook dat ze liefst hebben dat tenminste 1 van de 2 personen van het stel een zekere mate van aantrekkelijkheid bezit ;) Dus dat verklaart dat ook heel oude/ dikke/ lelijke mannetjes gewoon naar binnen kunnen mits een mooie vrouw aan de arm.....
Alle reacties Link kopieren
quote:photonic schreef op 28 september 2015 @ 21:52:

[...]





Ik ben er nooit zelf geweest, maar de reactie van een kennis die er één keer was, was erg negatief. Sfeervolle lokatie, iedereen mooi aangekleed, maar blijkbaar niet een feest waar je voor de actie heen gaat, maar meer voor de suggestie van erotiek. Voor echte doeners waarschijnlijk geen aanrader, maar nogmaals, dit was de reactie van iemand anders.



Ik denk ook dat het meer een erotisch getint feest is met wel iets van een aparte ruinte erbij maar met minder actie dan een pc.

We denken er over na mischien wel een leuke ervaring.

Bedankt voor je reactie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mathijs43 schreef op 29 september 2015 @ 08:08:

[...]





Bedankt voor je reactie Rooss4.0 zal dit topic eens terug doorspitten want sdc, am, aff zegt me helemaal niks. En parenclub is een brug te ver omdat mijn vrouw erg onzeker is over haar lichaam. Gewichts-verminderende operatie gehad en 70kg afgevallen en dat heeft haar sporen achtergelaten op haar lichaam. En onze ervaring is dat groot geschapen mannen over het algemeen graag hun lid laten zien om het even netjes uit te drukken.

Sorry, ik vergat even dat we in een nieuw deeltje zitten, beetje kddb van mij.

am is adultmatch

aff is adultfriendfinder

sdc kom je vanzelf tegen als je googled (ben de afkorting vergeten), het zijn allemaal seksdating sites.

Je zult daar ongetwijfeld mannen met een grote lul tegenkomen inderdaad, die niet te beroerd zijn een pikje of picje te laten zien.

Dat wordt in een club lastiger.



Jammer dat je vrouw zo onzeker is, juist superknap dat ze zoveel is afgevallen en dat ze niet strak in haar vel zal zitten is begrijpelijk. Wie weet voelt ze zich daar ooit zeker genoeg voor, dat zou mooi zijn.
...
Alle reacties Link kopieren
SDC Swingers Date Club
Alle reacties Link kopieren
Ah, thanks. Ik wist swingers en club nog maar die andere was ik vergeten. En mijn google abo liep net af.
...
Alle reacties Link kopieren
SDC is toch Sallandse Dart Club volgens BGB? Die laatste heb ik hier trouwens ook al een tijd niet meer waargenomen.... jammer!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Heb sinds kort een sv waarmee ik spannende sex heb, we experimenteren veel, ook met bdsm.

Nu hadden we het laatst erover dat we wel een keer naar een parenclub willen gaan.

Lijkt ons allebei ontzettend leuk, maar nog nooit geweest.

Alle tips zijn welkom, bv wat is een leuke club om als beginner heen te gaan, wat kunnen we precies verwachten ?

We willen geen sex met anderen, dat is toch niet verplicht ?

Is er iets waar we rekening mee moeten houden ?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, niks is verplicht. De laatste keer dat wij bij de Fun waren (op een gewone zaterdagavond) waren de swingers dik in de minderheid, het leek wel of vrijwel iedereen had afgesproken om alleen met eigen partner plezier te maken. Niks mis mee trouwens, er bleef genoeg leuks over en wij hebben ons prima vermaakt
Alle reacties Link kopieren
@smurfin123 ik heb gezien dat er in mystique avonden zijn voor ' beginners ', zelf nog niet geweest maar misschien eens kijken op hun site? Heeft er iemand ervaring met lovergirl party in mystique? Aangezien we vooral graag een vrouw erbij willen.
Alle reacties Link kopieren
Als ik zo de laatste tijd de berichtjes lees snap ik erg goed dat "swingers" steeds vaker elkaar op andere plakken op gaan zoeken. De ene wil enkel bekeken worden, de andere enkel een vrouw erbij, het blijft lastig om te begrijpen wat "ze" dan in een swingersclub zoeken......



Zoals Jerry als schreef, ook wij vermaken ons prima "saampjes", maar wij gaan naar een swingersclub voor de gezelligheid en om erotiek met anderen te kunnen/mogen delen.



Thema feesten ook in de Fun die in principe niets met swingersclub te maken hebben, gelukkig blijven erg gelegenheden waar nog "ouderwets" geswingd kan worden.....
Delen doe je samen
Wij waren pas in de fata, ontmoeten een leuk stel. Is heel wat, want of man vind de vrouw niets, of ik vind de man niets en zijn dus blij als we beiden een stel leuk vinden. Raakten mee aan de praat, zijn het geen swingers, ze kwamen daar om zelf samen sex te hebben. Ik vind dat dus best lastig, je verwacht dat er swingers komen maar die komen steeds minder in een parenclub.
Ik vind het best een beetje eng en spannend en probeer zoveel mogelijk info te zoeken.

In welke clubs komen bv merendeel paren en in welke clubs komen swingers.

Om te beginnen wil ik eigenlijk naar een club waar echt paren komen.

Zijn er ook clubs die een beetje richting de bdsm gaan ?
Alle reacties Link kopieren
Smufin123

Wij zijn vorige maand voor het eerst naar monique geweest.....veel gelezen veel getwijfeld stoute schoenen aan en gegaan.

Staat er voor de poort een travestiet, nou ik ben in eerste instantie doorgereden van de schrik. Staan we op de parkeerplaats lopen er mensen met allerlei materialen rond die zij uit de kofferbak van de auto haalden? Lang geteihfeld maar hadden 200 km gereden dus schijt en toch maar naar binnen. Komen we daar bleek het sm avond. Nou dat was wel ff slikken aan de deur. Stond op de site misschien kom je jou mr grey wel tegen. Tja dan denk ik niet aan een sm avond. Eenmaal betaald en binnen een uiterst prettige rondleiding gehad en samengevat me nog nooit ergens zo relaxt en veilig gevoeld. Het is spannend het is eng maar ga gewoon en we zien je op 31 okt wel in bornedries in belgie waar wij als ervaren deskundigen hahaha je een handje helpen......
Alle reacties Link kopieren
@maybibi Is het niet wat kort door de bocht om zich af te vragen wat " wij " in een parenclub komen doen? Ik dacht juist dat het de bedoeling was een grote waaier aan publiek te hebben. Voor ons is het moeilijk om een stel te vinden waar mijn vriendin ook de man aantrekkelijk vind alsook de vrouw. Ik zeg zeker niet 'onmogelijk', vandaar ook de " vooral " in mijn zin. Ik ben blij dat er thema avonden zijn en ik denk ook niet dat je mag verwachten dat mensen die voor de eerste keer gaan direct volledig gaan swingen. Ik denk dat het vooral aftasten is in het begin wat je leuk vind en wat niet? Wij hebben ons goed vermaakt met een ander koppel maar niet iedereen is hetzelfde ingesteld en ik ben nu eenmaal niet bi, dacht dat dit ook geen vereiste was ?
quote:Romein72 schreef op 30 september 2015 @ 10:02:

Smufin123

Wij zijn vorige maand voor het eerst naar monique geweest.....veel gelezen veel getwijfeld stoute schoenen aan en gegaan.

Staat er voor de poort een travestiet, nou ik ben in eerste instantie doorgereden van de schrik. Staan we op de parkeerplaats lopen er mensen met allerlei materialen rond die zij uit de kofferbak van de auto haalden? Lang geteihfeld maar hadden 200 km gereden dus schijt en toch maar naar binnen. Komen we daar bleek het sm avond. Nou dat was wel ff slikken aan de deur. Stond op de site misschien kom je jou mr grey wel tegen. Tja dan denk ik niet aan een sm avond. Eenmaal betaald en binnen een uiterst prettige rondleiding gehad en samengevat me nog nooit ergens zo relaxt en veilig gevoeld. Het is spannend het is eng maar ga gewoon en we zien je op 31 okt wel in bornedries in belgie waar wij als ervaren deskundigen hahaha je een handje helpen......



Monique, ja heb hun site bekeken, zag er wel erg heftig uit met al die attributen, maar eerlijk gezegd ook wel opwindend.

Belgie is helaas een beetje te ver voor ons
Is het trouwens verstandig om van tevoren afspraken te maken of is het beter om het maar allemaal over je heen te laten komen ?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben op voorhand afspraken gemaakt, lijkt me toch het beste. We zagen een koppel op de dansvloer waarvan de vrouw echt niet welgezind was met het gedrag van haar man en zou dit toch nie willen meemaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven