Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Ja! Wij hebben al tickets. Ik las al eerder goede recensies. Oeh wat hebben wij leuke feesten in het vooruitzicht.



Kotb, boudoir bizarre, B.I.T.C.H.



Zaterdag be-shameless en uiteraard elke maand kinkyparadise.
Alle reacties Link kopieren
quote:RozaRomee71 schreef op 29 januari 2016 @ 14:33:

Ja! Wij hebben al tickets. Ik las al eerder goede recensies. Oeh wat hebben wij leuke feesten in het vooruitzicht.



Kotb, boudoir bizarre, B.I.T.C.H.



Zaterdag be-shameless en uiteraard elke maand kinkyparadise.Dat is een hele mooie agenda. Veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Rozamoree,ik ga toevallig ook naar bitch.

Die kinky feestjes zijn erg verslavend !!



Naar een paren club gaan is voor mij nog een stap te ver,omdat ik ook als vrouw alleen niet naar een parenclub durf.

Maar ik vind het zo leuk om al die spannende verhalen te lezen van jullie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een paar keer naar die feestjes gekeken. Het nadeel vind ik er aan dat de muziek niet helemaal de mijne is. Wij willen graag een keer naar KinkyParadise of Boudoir Bizarre, maar ik weet niet of ik een hele avond dance en trance muziek aan kan .



En Wendy, er gaan toch meer dames alleen naar een parenclub? Was er laatst nog een hier op het forum meen ik.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:Prins_Joe schreef op 29 januari 2016 @ 18:02:

Ik heb al een paar keer naar die feestjes gekeken. Het nadeel vind ik er aan dat de muziek niet helemaal de mijne is. Wij willen graag een keer naar KinkyParadise of Boudoir Bizarre, maar ik weet niet of ik een hele avond dance en trance muziek aan kan .



En Wendy, er gaan toch meer dames alleen naar een parenclub? Was er laatst nog een hier op het forum meen ik.



Boudoir bizarre is niet echt een beginnersfeest, dan zou ik kiezen voor KP.

KP heeft om de maand naast de kinky dresscode ook een thema, 13-02 is de sparkling edition.
quote:Prins_Joe schreef op 29 januari 2016 @ 18:02:

Ik heb al een paar keer naar die feestjes gekeken. Het nadeel vind ik er aan dat de muziek niet helemaal de mijne is. Wij willen graag een keer naar KinkyParadise of Boudoir Bizarre, maar ik weet niet of ik een hele avond dance en trance muziek aan kan .



En Wendy, er gaan toch meer dames alleen naar een parenclub? Was er laatst nog een hier op het forum meen ik.Thuis zou ik nooit naar die muziek luisteren, dan vind ik dat vreselijk. Maar tijdens zo'n party... Heerlijk. De sfeer, het dansen, sjansen. Kijken en bekeken worden. Echt eens een x gaan doen, wie weet ben je om en wil je ook vaker.
Voor mij net zo, thuis draai ik absoluut geen dance en trance en zooi, maar op zo'n feest is het prima muziek
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dance heerlijk.

Ik luister graag naar trance muziek van oa Armin van Buuren,of Above & Beyond,ook vooral in de auto ook,af en toe knallen dat hoort er bij.

ik luister niet iedere dag naar trance,maar op zo n feest vind ik het lekker,ook om mn hoofd leeg te maken.

Daar naast hou ik ook van Rock.



Maar daar gaat het even niet over.

Ik durf er niet alleen heen te gaan,het is gewoon fijn als je terug kan vallen op iemand.

op die feesten heb ik dat ook,soms ga je even je eigen weg,omdat je ook veel bekenden zie,om even mee te praten,en toch ga je uit eindelijk weer terug naar je eigen vriendjes.

Ik weet niet of ik het zou durven in mn eentje,en aangezien veel parenclubs,ver weg liggen,op en neer rijden is me weer te ver denk ik.

ik zie me zelf niet alleen bij de bar zitten,nee alleen er heen gaan,dat is niets voor mij.



Kinky on the beach en Toxic,zijn goede beginners feestjes.

Ik vind die feestjes heerlijk,heerlijk dansen enz
Wendy bedoel je dat de kinkypartys in een parenclub een drempel is? Daar kan je toch ook met vrienden heen?



Daar ligt de nadruk ook op dansen hoor, alleen wat kleinschaliger. En alles inclusief. Dat vinden wij erg prettig, geen gedoe met muntjes of geld betalen voor toiletgebruik. Want dat vind ik echt een minpunt van sommige feesten. Dat je moet betalen voor toiletgebruik.
Alle reacties Link kopieren
Heb je die dan,kinky feestjes in een parenclub.

Je zal kinky paradise bedoelen denk ik.

Daar zal ik ook nog heen willen gaan,maar het ligt in Lelystad he,phoe dat is echt een stuk rijden.

Zelf woon ik in het zuiden van het land.



Ik heb wel vrienden die ook kinky feestjes bezoeken,maar we gaan niet alle feesten af,omdat de meeste vrienden wel kinderen hebben.

Zelf heb ik geen kinderen,en ook geen relatie,dus niet iedereen heeft tijd natuurlijk.

En een ander deel van de mensen waar ik mee om ga,die weten natuurlijk van niets,dat wil ik ook zo houden natuurlijk.

Ook daar hadden jullie het over gehad,ja ik lees iedere dag mee.

Erge leuke verhalen die jullie hier neer zetten.



En een vraag voor jullie allemaal.

Hoe hebben jullie je partner leren kennen,en hoe hebben jullie de partner zo ver gekregen om in dit wereldje te laten kennis maken,en anders om. En waar kom je die mannen toch tegen,die ook in dit wereldje zitten.

dat lijk me toch best wel moeilijk,om over dit onderwerp te beginnen.

Ik denk dat je toch veel onbegrip krijg enz.



Ja RozaRomee,dat klopt,het is vaak een gedoe met muntjes,en dat je ook moet betalen voor de wc.

Maar ja,dan is dat wel zo,maar daar tegen heb ik altijd een leuke avond.



Voor iedereen ,een heel stout weekend gewenst !!!!
@wendy ik ken mijn man al 22 jaar en die heb ik in het uitgaansleven ontmoet. Wij zijn altijd uitgaanders geweest. En wij hebben een aantal jaar terug onze relatie opengegooid dus ja van het een komt het ander. En kinky is toch niet zo gewaagd? Wij zeggen altijd het zijn gewoon dance feestjes en dan met een dresscode.



Er zijn trouwens aardig wat pc die kinky feesten geven, kp maar wij gaan vanavond naar be-shameless en dat is in club organza. Maar geloof dat de fun het ook geeft. Ik vind het wel handig in een club, veel lig ruimtes en douche.



Afgelopen x bij kotb hebben wij alleen gedanst, boven heb ik toen niet gekeken, maar lijkt me toch minder sfeervol.
Alle reacties Link kopieren
@wendy.

ik ken mijn man al 20 jaar. Gevalletje van jeugdliefde die is blijven hangen. Haha

al zeer jong waren we best al open minded. Maar hebben het nooit in de praktijk uitgevoerd. En toen ben ik een aantal jaren geleden met de pil gestopt. (Ik was de hormonen zat). Mijn libido schoot omhoog, en toen hebben we het weer eens ter sprake gebracht.

tja en de daad bij het woord gevoegd.

momenteel zijn we de regels aan het verkennen rondom het openbreken van onze relatie.



Stout weekend gaat vast lukken!
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
@wendy

Zaterdag 26 maart is er een kinky dansfeestje in de pc fun4two. Kijk maar op de website. Gezien je in het zuiden van het land woont, moet dat aardig in de buurt zijn.

Wij zijn alvast niet geïnteresseerd. Het is een tientje duurder dan anders en we hebben geen outfit. Ook een aardige kost.
Ik heb mijn vriend online leren kennen, dat we allebei bdsm interesse hadden was vooraf al duidelijk. Op een gegeven moment mocht ik wat wensen neerleggen en toen ben ik over fetishpartys begonnen. Hadden we allebei nog nooit bezocht.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond gaan wij voor het eerst naar een parenclub. We hebben de fun uitgekozen, omdat ik begreep dat het publiek daar wat jonger is en er geen mannen alleen naar binnen mogen. En nu beginnen de zenuwen toe te slaan...
Veel plezier Kiki. En denk eraan, niks moet.
Alle reacties Link kopieren
@Wendy. Wij zijn inmiddels ook al bijna 25 jaar samen. De laatste jaren zijn we onze grenzen gaan verleggen en zodoende bij een club uitgekomen.



@Kiki, wij gaan vanavond ook weer en hier ook kriebels hoor. Heb ik meestal wel als we zoiets gaan doen. Gezonde spanning vind ik.

Heel veel plezier. En zoals Roza ook al schreef, niets hoeft, alleen als jij het wil!
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
Alle reacties Link kopieren
Lees net "hier" weer over stoppen met pil in combinatie met gaan swingen of al swingen. Recent een redelijke discussie gehad met GGD over wat nu een alternatief zou zijn die binnen de swingerswereld goed zou werken. Als wij dit aanslingerden binnen diverse swingersrelaties dan kregen wij namelijk regelmatig het antwoord: "we gebruiken condoom". Ja, en? GGD adviseert dus om voor de vrouw niet enkel condoom te vertrouwen om veilig te kunnen swingen. Lees full swing. Je zal de eerste niet zijn die overvallen kan worden door een situatie waar je niet blij van zal worden....



Hoe denken jullie hierover?
Delen doe je samen
Ik heb een spiraal, niet nodig omdat man is gesteriliseerd, maar wat je zegt het zou maar gebeuren dat een condoom scheurt 😱



Man heeft zich laten steriliseren omdat wij een open relatie hebben/hadden en hij geen ongelukjes wil.



Eigenlijk dacht ik dat elke vrouw naast een condoom ook anti-conceptie zou gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Goede vraag, daar hebben wij het ook over gehad. Mijn vrouw wil misschien ook wel stoppen met de pil.

Het is toch inmiddels algemeen aanvaard dat het libido verlagend werkt en ook psychische klachten kan veroorzaken of verergeren.



Ik heb mijzelf daarom een paar maanden terug 'laten helpen'.



Maar wij hadden het daar laatst ook over. Natuurlijk is een condoom 'standard procedure' maar dan nog. Echt helemaal veilig is dat toch wellicht ook niet helemaal.



Maar om nu elke keer de dag erna een morning after pil te halen is ook niet alles.
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:RozaRomee71 schreef op 30 januari 2016 @ 15:18:

Ik heb een spiraal, niet nodig omdat man is gesteriliseerd, maar wat je zegt het zou maar gebeuren dat een condoom scheurt 😱



Man heeft zich laten steriliseren omdat wij een open relatie hebben/hadden en hij geen ongelukjes wil.



Eigenlijk dacht ik dat elke vrouw naast een condoom ook anti-conceptie zou gebruiken.



Wij hebben dezelfde situatie en dachten ook dat "condoom" vooral voor de Soa kant "extra" werd gebruik, maar niets is dus minder waar.



Maar laat voor vanavond de pret niet drukken wij gaan naar België
Delen doe je samen
Wij naar be-shameless.



Veel plezier!!
Alle reacties Link kopieren
Have fun!!
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier allemaal.

RozaRomee laat je weten hoe je be shameless vond? ( En volgens mij hebben jullie op ons profiel gekeken )
Alle reacties Link kopieren
quote:Kiki1984 schreef op 30 januari 2016 @ 09:54:

Vanavond gaan wij voor het eerst naar een parenclub. We hebben de fun uitgekozen, omdat ik begreep dat het publiek daar wat jonger is en er geen mannen alleen naar binnen mogen. En nu beginnen de zenuwen toe te slaan...

Wij gaan al vele, vele jaren. En nog steeds voelen we ons in de auto onderweg een beetje zenuwachtig. Maar die (gezonde?) spanning valt eigenlijk meteen weer weg als we even later gezellig aan de bar een drankje doen.

Misschien gaan we vanavond ook weer naar de Fun.

We hebben nog een kwartier om te beslissen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven