Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 30 januari 2016 @ 16:35:

[...]





Wij hebben dezelfde situatie en dachten ook dat "condoom" vooral voor de Soa kant "extra" werd gebruik, maar niets is dus minder waar.



Maar laat voor vanavond de pret niet drukken wij gaan naar België He Maybibi!! Waar in België?
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 31 januari 2016 @ 02:26:

[...]





He Maybibi!! Waar in België?Op basis van vorige posts gok ik club amai... Al zou ik liever slapen dan gokken nu....
Alle reacties Link kopieren
De eerste keer zit erop en ik heb nog even geen idee wat ik ervan vond. Ik vond het vooral doodeng! Ik wilde graag kijken bij andere mensen, maar durfde niet te gaan staan. Ik durfde eigenlijk helemaal niks. Alleen de sex in de afgesloten kamertjes durfde ik aan met de gordijnen open, maar op de andere plekken raakte ik in paniek als het drukker werd en nu heb ik spijt dat ik niet meer geprobeerd heb, omdat ik het toen ik thuis was wel leuk vond. Ik hoor hier iedereen bijna alleen maar dat de eerste keer geweldig was. Is er ook iemand die hetzelfde had?
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn de eerste keer ook niet verder gekomen dan seks met elkaar, eerst in een ruimte waar het deurtje van dicht kon met kijkgaten. En later op de avond nog in een kamertje met anderen, maar zonder ook maar iemand anders aan te raken. Wij vonden het ook eng, wisten niet wat wel en niet kon.



Pas de tweede keer zin we verder gegaan met een ander stel.



Dus dat is toch helemaal niet raar of jammer. Je weet nu hoe het is, wat er daar gebeurd en wat je kan verwachten. De volgende keer ga je er met een andere insteek en een andere verwachting heen, en dan zal het waarschijnlijk nóg leuker zijn,. Al hoeft het zeker niet minder spannend te zijn!
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Was inderdaad in Amai
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:Kiki1984 schreef op 31 januari 2016 @ 10:36:

De eerste keer zit erop en ik heb nog even geen idee wat ik ervan vond. Ik vond het vooral doodeng! Ik wilde graag kijken bij andere mensen, maar durfde niet te gaan staan. Ik durfde eigenlijk helemaal niks. Alleen de sex in de afgesloten kamertjes durfde ik aan met de gordijnen open, maar op de andere plekken raakte ik in paniek als het drukker werd en nu heb ik spijt dat ik niet meer geprobeerd heb, omdat ik het toen ik thuis was wel leuk vond. Ik hoor hier iedereen bijna alleen maar dat de eerste keer geweldig was. Is er ook iemand die hetzelfde had?

Gewoon een tijdje laten bezinken. En dan beslissen of je nog eens wil gaan.

Wat je in ieder geval gemerkt zult hebben, is dat het (los van wat te doen in de 'gebieden' waar de actie plaatsvindt) het er redelijk relaxed aan toe gaat. Beneden wat dansen, wat drinken. Je kunt met veel mensen kletsen, of gewoon gezellig met zijn tweetjes zijn.
Alle reacties Link kopieren
Kiki, de meeste hier zijn samen met hun partner gegaan en dat is net iets anders. Laat het inderdaad even bezinken. Je weet nu iets hoe het is dus als er voor kiest een tweede keer te gaan ben je beter voorbereid en overvalt het je niet zo. "Ik durfde bijna niks" is eigenlijk niet de goeie insteek. Daar proef ik een beetje uit dat je vind dat je ook iets moet. Laat dat los. Niets moet maar veel kan. Zorg eerst dat je gewoon lekker ontspannen kunt rondlopen.

Je had trouwens iemand meegenomen? Hoe vond hij het?
It's never too late start living!
Weet iemand een parenclub in Leiden?
Zaterdag waren we voor het eerst naar be-shameless. Waren de eerste tijd verrast omdat het zo klein was daar, even een "rondje" lopen was niet mogelijk. En weinig dansruimte. Ook dacht ik te zien dat het publiek wat ouder was dan de kinky party's die we normaal bezoeken. Maar dat vinden wij nooit zo erg. Liever wat ouder dan alleen maat twintigers. Naarmate de avond vorderde vonden wij het steeds leuker, ook veel geflirt en kusjes gekregen. Verder zijn wij niet gegaan, hadden thuis met een van onze puberkinderen een akkefietje gehad dus onze mood was nogal beneden peil.



Kortom vonden het leuk, maar weer zijn we erachter dat kp leuker is. Weet niet of we weer gaan, vonden het een vrij hoge entreeprijs in verhouding wat je er voor krijgt, we hadden gedacht daar wat te kunnen eten, maar volgens mij was dat er niet. Drinken kon onbeperkt maar wij drinken niet zoveel dus dat hoeft voor ons niet zo.





Opmerking ik lees op partyflock iets over een fotoshoot, kledingstand... Dat hebben wij helemaal niet gezien. Denk dat het achteraf groter was dan wat wij dachten. Volgende x dus de rookruimte maar door, haha wij vermijden die ruimte liever omdat ik daar last van mijn luchtwegen krijg.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor jullie reacties! Ik was er met mijn eigen partner. Hij vond het erg leuk en heeft mij heel de avond ook niet het gevoel gegeven dat er meer moest. Dat was fijn. Ik was alleen gewoon even geshockeerd door al die seksende mensen overal en jaaaa natuurlijk had ik dat verwacht, maar in het echt moest ik er toch opeens erg aan wennen en voelde ik me opeens toch niet zo open minded 😉. En ik voelde me schuldig tegenover mijn vriend dat ik niet meer durfde, terwijl hij juist blij was dat ik mijn grenzen aangegeven heb en het een super avond vond. Nu laten we het even bezinken en genieten we nog maar even van het praten over.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zondag hebben we een gratis clubentree gewonnen op de SDC stand door aan het rad te draaien Party Players



Als ik zo op de site van Party Players kijk dan zijn er volgens mij geen avonden waar alleen maar stellen komen??



We hebben tot nu toe alleen maar stellenavonden bezocht in de Fun en in de Fata en zijn er toch wat huiverig voor.



Hoe liggen de verhouding stellen - alleenstaande mannen bij Party Players op bijv. een zaterdagavond? Zijn de heren erg opdringerig? Wat zijn jullie ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Qball schreef op 01 februari 2016 @ 15:34:[/b

Als ik zo op de site van Party Players kijk dan zijn er volgens mij geen avonden waar alleen maar stellen komen??



Hoe liggen de verhouding stellen - alleenstaande mannen bij Party Players op bijv. een zaterdagavond? Zijn de heren erg opdringerig? Wat zijn jullie ervaringen?



Wij zijn eens in PP geweest en vonden de mix stellen en single heren prima. Echt geen overschot van achter je aan lopende heren. Heel anders dan de showboat.

Er wordt daar ook heel duidelijk aan nieuwe heren aangegeven dat t niet gewaardeerd dat ze opdringerig zijn. Wij hebben ons er prima op ons gemak gevoeld.

Wanneer je wel open staat voor single heren, kun je natuurlijk zelf de eerste stap zetten, of de dame kan een strikje om doen.
You only live once. Enjoy!
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag een heerlijke avond gehad. Normaal nog dagen lang zo'n heerlijke kick, alleen nu ff niet. Flink ziek geworden, heb gisteren en vandaag al in bed gelegen.......

Wel al een nieuwe datum aan het prikken, met een koppel aan het overleggen
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
De x dat wij in pp waren, geen last gehad van de single mannen. Maar wij waren niet onder de indruk. Het was er rustig en de stellen die er waren was een stuk ouder dan ons. Dus voor ons geen pp meer. We komen er alleen als kinkyparadise er is.
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Heb net de afgelopen paar uur dit topic van voor tot achter gelezen, heb er hoofdpijn van gekregen :p

Was een beetje aan het zoeken naar informatie over kinky paradise.



We zijn niet helemaal newbies, 1x thuisdate gehad maar das al weer een jaar of 5 geleden.

Zijn een paar keer naar bitch geweest maar de laatste keer was ook al weer 2 jaar geleden, Te druk, te warm.

Twee weken geleden zijn we naar LEF boat party geweest, zo'n 550 bezoekers. Stuk kleinschaliger dus.

We gingen met zijn 2en, konden verder niemand aan boord daar zag ik wel wat tegen op. Maar juist omdat het wat kleiner is maak je veel sneller contact met andere mensen. 28 mei is de volgende vaart maar jammer genoeg kunnen we dan niet dus op zoek naar een alternatief feestje, daar werden we meerdere malen geattendeerd op kinky paradise. Al gezocht naar de nodige informatie, want ik heb altijd gezegd tegen mijn man ik ga niet naar een pc, daar ben ik veel te onzeker voor. Maar toch wint de nieuwschierigheid het, alle goede verhalen en het feit dat het kleinschalig is. Maar nu is het hotel geboekt en hebben we gereserveerd voor 5 maart en aan de ene kant heb ik er enorm zin in maar toch aan de andere kant het onzekere en het onbekende. Nu na een heel verhaal mijn vraag wat kan ik een beetje verwachten.. Want iedereen zegt het is heel leuk maar ja wat heb ik daar nu aan haha



X A.
Liever spijt van de dingen die je hebt gedaan, dan spijt van de dingen die je niet meer kunt doen.
Sja... Wij zijn kp fans. Wat kan je verwachten? Het is uiteraard een dance/trance feest. Dus die muziek wordt gedraaid. Ondanks dat het in een pc wordt gegeven is het niet de sex of partnerruil wat de boventoon viert. Hele leuke gezellige mensen, mooi gekleed. Respect. En niet zo massaal. Geloof hooguit 400 personen. En ook niet zo druk dat je amper plek heb om te dansen. Je moet het gewoon zelf ervaren, ik heb nooit een negatief iets gehoord over kp.



Lef boatparty staat ook nog op ons verlanglijstje. Lijkt me erg leuk.
Alle reacties Link kopieren
Nee precies, ik moet er maar blanco ingaan. Hoe meer ik ga piekeren hoe hoger de drempel word..
Liever spijt van de dingen die je hebt gedaan, dan spijt van de dingen die je niet meer kunt doen.
Alle reacties Link kopieren
Dag mensen, wij willen de dag voor valentijn (13 feb) voor t eerst een pc bezoeken. Voorkeur ligt bij een avond enkel voor koppels. Na wat zoeken komen wijnuit op club Eroxx in Balen Belgie. Iemand ervaring met Eroxx? Is dit een juiste keuze voor nieuwelingen als ons? Andere suggesties?
Alle reacties Link kopieren
quote:AlaraZak schreef op 04 februari 2016 @ 15:45:

Dag mensen, wij willen de dag voor valentijn (13 feb) voor t eerst een pc bezoeken. Voorkeur ligt bij een avond enkel voor koppels. Na wat zoeken komen wijnuit op club Eroxx in Balen Belgie. Iemand ervaring met Eroxx? Is dit een juiste keuze voor nieuwelingen als ons? Andere suggesties?



De Eroxx is een heel stijlvolle club waar het meestal wel gezellig is. De drukte wisselt per avond, evenals de actie.

Er wordt veel gedanst en soms komt de actie laat op gang.

Een voordeel: vrijwel alle relaxruimtes liggen gelijkvloers, wel afgescheiden van de disco. Dat maakt het makkelijk om eens wat "rond te neuzen" . Het personeel en de gastheer/gastvrouw zijn erg vriendelijk.
Van sdc gratis entree voor kinky by nature, nou dank je wel. Daar gaan wij vanaaf/vanacht dus heen. Ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Oew.... hou ons vooral op de hoogte hoe het was! Ben altijd benieuwd hoe nieuwe feestjes zijn.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ben ook wel benieuwd hoe Kinky by Nature was. Zag de gratis kaartjes voorbij komen maar ik zit het hele weekend op cursus voor mijn werk .
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Het was geweldig!



Prachtige lokatie, geweldige muziek. Leuke en lieve mensen.

Alleen je kan merken dat het nog niet zo bekend is, de ruimte is groot en lang niet gevuld. Zelf vind ik dat geen probleem want heb je lekker de ruimte. En 3 kleine podiums met een paal en aangezien ik best wel leuk met zo'n paal om kan gaan ;) heb ik daar gebruik van gemaakt.



Ik hoop dat ze dit feestje vaker gaan organiseren.
Alle reacties Link kopieren
Eergisteren een nieuwe date gehad met mensen waarmee het daarvoor klikte. Nu viel het echt hard tegen. Het was alsof ze geen zin hadden in ons maar het niet durfde te vertellen.



Binnenkort zullen we nog eens een clubje doen denken we. Bornedries of de Fun. Welke zullen we nog wel zien. Wij gaan echter nooit met 2 naar zo een club. Wij proberen dan altijd af te spreken met een ander stel dat we via b4 vinden.
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort in swingerswereld actief.

Gisteravond voor het eerst een parenclub bezocht, BtB. Wat een mooie en geweldige ambiance.

Mooie kamers in verschillende stijlen. Voor het eerst gesquirt en dat was een hele grote verrassing voor mij. WoW, wat heerlijk! En dan nog een keer 😊.



Een vraagje waar ik mee zit. Een tijdje terug met een stel gedaan en gisteren met meerdere stellen ook. Wat mij opvalt is zoenen, met name tongzoenen. Ik voelde er weinig tong aan. Ik bedoel, ik voelde alleen het puntje van de tong, ergens onderaan. Niet zoiets als ik met mijn partner doe, volop in de mond, zeg maar. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.

Ik vroeg mij af of dit gebruikelijk is om met andere stellen niet (te) uitgebreid te tongen?

Of kunnen ze niet zo volop tongen zoals ik dat gewend ben?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven