Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 30 september 2015 @ 23:31:

[...]



En hier heb je het eerste "probleem". Hoe vaag is het als je meteen restricties krijgt als je contact zoekt met een ander stel. Hoe worden de kaders afgebakend en hoe wordt je duidelijk gemaakt wat wel en niet mag? Go with the flow is dus lastig want op een bepaald moment stopt het. Als ik superheerlijke seks heb met een man wil ik het af maken, daar hoort neuken bij. En niet alleen neuken, in elkaar opgaan hoort daar bv ook bij. Beetje jammer als je halverwege "afgetikt" wordt.



Ik kan best snappen dat je voorzichtig bent in het begin, absoluut. Maar ik wil niet seksen met restricties, dan vergaat me de lust.+1
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 30 september 2015 @ 23:33:

Leen, vraag jij een stel altijd wat de afspraken zijn voor je een matrasje opzoekt?

Ik vind het niet feestvreugde verhogend eigenlijk.Nee, hoewel mij ik steeds vaker de neiging heb om te vragen "er wordt toch wel geneukt he". Maar ja, dat doe je dus niet maar dan eindigt het soms wel met een kater!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Ik pleit voor een rolletje verband-tape bij de ingang zodat iedereen op het voorhoofd "full" of "soft" kan noteren. Wel zo duidelijk!
...
Alle reacties Link kopieren
Wij spreken nu ook vaker af met een stel voor een date in een club juist omdat je dan weet wat je aan elkaar hebt.

Maar ik mis toch wel dan het verleiden, en het opgaan in de flow . Hoewel het de laatste keer in de Fun raak was met een stel. Lekkere klik en gewoon er lekker in opgaan.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 30 september 2015 @ 23:41:

Ik pleit voor een rolletje verband-tape bij de ingang zodat iedereen op het voorhoofd "full" of "soft" kan noteren. Wel zo duidelijk!In een oog opslag..neuken of niet neuken. Niks zoeken en aftasten. Spaart tijd en meer tijd voor leuke dingen
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Ysja, maar als je dan kiest voor een armbandje met "full swap" dan gaat iedereen denken dat je ook met iedereen wilt neuken.... dus die gaat men ook niet dragen perse
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 30 september 2015 @ 23:45:

[...]





In een oog opslag..neuken of niet neuken. Niks zoeken en aftasten. Spaart tijd en meer tijd voor leuke dingen

Precies, geen geneuzel van wel of niet penetreren, gewoon van hoppetee daar moet een piemel in.

Ik ben voor!
...
quote:marana schreef op 30 september 2015 @ 13:30:

Smurfin, ik denk dat Kinky Paradise wel wat voor jullie is dan. Dat is een themafeest eens in de maand in Party Players in Lelystad. Er wordt niet veel gebdsmt maar het kan wel. Er is een keldertje waar de vorige keer dat ik er was wel gezweept werd.Jaa 10 oktober is er weer kinky paradise. Wij hebben alweer gereserveerd. Zin in!
Alle reacties Link kopieren
quote:couplegooi schreef op 30 september 2015 @ 23:48:

Ysja, maar als je dan kiest voor een armbandje met "full swap" dan gaat iedereen denken dat je ook met iedereen wilt neuken.... dus die gaat men ook niet dragen perse





En dat is nou precies de reden waarom wij een "restrictie" hebben. Zoals reeds eerder besproken op dit topic. zodra je als vrouw aangeeft bi te zijn denken bepaalde mensen ook dat je het met elke vrouw il doen, en zodra je aangeeft te neuken, wil iedereen er ook gelijk vanals in proppen. Soms zelfs zonder enig 'voorwerk' of aandacht. Nee, direct, broek uit, condoom er om en hup! Gaanmet die banaan!



Dankje de koekoek!!



Dan maar teleurstellingen bij andere stellen. Noem ons ouderwets, maar een ander stel moet het ook een beetje "verdienen" (niet helemaal het goede woord). Behalve leuk contact en een klik moeten ook de andere (dan neuken) seksuele handelingen wel van enige kwaliteit zijn.
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
quote:RozaRomee71 schreef op 30 september 2015 @ 23:58:

[...]





Jaa 10 oktober is er weer kinky paradise. Wij hebben alweer gereserveerd. Zin in!



Heb jij/hebben jullie Bitch wel eens bezocht of overwogen? 13 februari 2016 is de volgende en de kaartverkoop is dinsdag begonnen. wil je VIP kaarten, moet je snel zijn.



Overigens niet veel seksuele acctiviteit maar wel mooi, gezellig, en goede, erotische sfeer.
jouw leven is een keuze
quote:2east schreef op 01 oktober 2015 @ 08:30:

[...]





Heb jij/hebben jullie Bitch wel eens bezocht of overwogen? 13 februari 2016 is de volgende en de kaartverkoop is dinsdag begonnen. wil je VIP kaarten, moet je snel zijn.



Overigens niet veel seksuele acctiviteit maar wel mooi, gezellig, en goede, erotische sfeer.Ik ben nooit bij BITCH geweest, wel bij Toxic. Ik vind Kinky Paradise echt vele malen leuker, meer actie, minder druk. Is BITCH vergelijkbaar met Toxic?
Alle reacties Link kopieren
BITCH is massaal. Heel groot. Jammer dat KP weer is in een weekend dat we niet kunnen.
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Dus als ik het goed begrijp zijn de Fun4two en de Fata meer swinger gericht ?

Ik wil dus echt de eerste keer/keren niets met anderen, kijken en bekeken worden vind ik denk ik niet zo'n probleem maar sex met anderen gaat mij (nog) een stapje te ver.
Ik denk dat het voor ons Kinky Paradise gaat worden of de bdsm avond van Monique.

Wat zou jullie advies zijn ?
quote:dieddo schreef op 01 oktober 2015 @ 08:43:

BITCH is massaal. Heel groot. Jammer dat KP weer is in een weekend dat we niet kunnen.

Voor ons net zo helaas.



Wat een slechte website heeft BITCH, ik zie ergens staan dat er een dresscode is, daarbij staat (zie de kledingvoorschrift) maar ik kan dat kledingvoorschrift echt nergens vinden.

Komende zaterdag is er ook BITCH zie ik, dat was vier maanden van tevoren uitverkocht.
Alle reacties Link kopieren
@MARANA;



mee eens. site van Bitch in onduidleijk en onoverzichtelijk. Wij hebben voor onze eerste keer (vorig jaar) ook veel moeten mailen met de organisatie om duidleijkheid te krijgen.



Komende zaterdag zijn wij ook van de partij. hebben de kaarten al ergens in maart besteld. Dat is ook echt nodig wil je er bij zijn. Feest is razend populair.



Wat betreft het massale;



Het is groot, en druk bezocht. Dat kan je als massaal opvatten. Maar het is natuurlijk ook per persoon verschillend hoe dit te ervaren. Als je Dancefeesten van 30.00 man gewend bent, vind je 4.000 weer weinig...... Wij persoonlijk ervaren het altijd als leuk, gezellig en met een goede sfeer. De meeste mensen maak serieus werk van hun outfits.
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
BITCH is deze keer zelfs 2 weekenden. Afgelopen zaterdag extra editie geweest. Voor ons was het eens maar nooit meer. Ieder zijn ding. Kledingvoorschrift is echt lak, leer, latex of uniform.

Ik vond het niets, van die graaiende handjes in je kruis. Ongevraagd zoenen. En dat zijn dan in mijn ogen geen swingers. Althans, daarvan verwacht ik dat respectloze gedrag niet.



* edit: wij waren er 2 jaar geleden dus niet afgellopen weekend.
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Hmm klinkt niet zo goed, al met al. 2east, ik geloof dat KP het houdt bij 300 man, Toxic was al aardig wat groter, en BITCH is dus nog groter, niet zo ons ding. Ik hou ook niet van al te strenge kledingvoorschriften. Bij Toxic werd de dame die als demonstratie mooi in de touwen werd geknoopt door de doorbitches aangehouden, want touw was geen lak/leer/latex. Ze moest flink praten om uit te leggen dat ze deel van de show was...

Dieddo, dat verbaast me heel erg, dat gegraai en zo, dat verwacht ik ook niet op bdsm-feestjes bijv.
Alle reacties Link kopieren
Strenge door-bitches herken ik. Is soms inderdaad wat overdreven. het gegraai en ongewenst zoenen hebben we niet ervaren. (misschien niet aantrekkelijk genoeg.....)



Wij vonden juist het respect voor elkaar groot en goed. Zo zie je maar, 2 mensen 2 meningen. Wel grappig eigenlijk. Zelfde feest, totaal verschillende belevingen.
jouw leven is een keuze
Wij wilden inderdaad volgend jaar bitch aandoen, maar zo vroeg vantevoren weten we nooit of we dat weekend geen andere sociale verplichtingen hebben.



KP heb ik nooit een graaier gezien. Er heerst daar veel respect.



Wel vinden wij persoonlijk dat het kledingvoorschrift iets strenger mag, ik vond de man in zijn gewone boxer mer vrouw in gewone lingerie niet bepaald kinky. Maar ach, gaat om de gezelligheid, het dansen en gezien worden.
Alle reacties Link kopieren
En hoe gaat de controle op de dresscode dan op bvb kinky Paradise ? Waar staan die doorbitches dan? Meteen bij het binnenkomen of wordt er pas gecontroleerd na het omkleden? Ik heb wel wat outfits die geschikt zouden kunnen zijn maar ik zie me daar toch niet direct in toekomen ( lees dragen in de auto en zo vertrekken thuis, of misschien met een hele lange jas erover :-D )
Bij KP heb ik geen doorbitches gezien. Je kunt je gewoon daar omkleden. Ik draag er vaak iets ruims overheen, en comfortabelere schoenen. Hoef ik daar niet meer ingeregen te worden, kan ik zo mijn overkleding uit doen en dansschoenen aan, klaar. Mijn vriend draagt ook een wijdere broek over zijn rubber short heen, broek uit en klaar.
Wij kleden ons daar om, ik ga niet zo de deur uit. Maar ik heb nooit een doorbitches gezien. ik vind dat wel prettig, maar daardoor zijn ze ook niet zo streng. Wij vinden het juist leuk om gezien te worden en doen zo kinky mogelijk. Maar dat zal niet voor iedereen gelden. Ik zou me doodongelukkig voelen in een gewone bh en slip als iedereen zich mooi heeft uitgedost.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 30 september 2015 @ 23:31:

[...]



En hier heb je het eerste "probleem". Hoe vaag is het als je meteen restricties krijgt als je contact zoekt met een ander stel. Hoe worden de kaders afgebakend en hoe wordt je duidelijk gemaakt wat wel en niet mag? Go with the flow is dus lastig want op een bepaald moment stopt het. Als ik superheerlijke seks heb met een man wil ik het af maken, daar hoort neuken bij. En niet alleen neuken, in elkaar opgaan hoort daar bv ook bij. Beetje jammer als je halverwege "afgetikt" wordt.



Ik kan best snappen dat je voorzichtig bent in het begin, absoluut. Maar ik wil niet seksen met restricties, dan vergaat me de lust.Merci voor de heldere omschrijving waar ik mij volledig bij aan kan sluiten.
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:smurfin123 schreef op 01 oktober 2015 @ 10:06:

Ik denk dat het voor ons Kinky Paradise gaat worden of de bdsm avond van Monique.

Wat zou jullie advies zijn ?

Je vraag sneeuwt onder in het kinky-kleding gebeuren.



Stap over je onzekerheid heen en ga gewoon doen. Je restricties zijn duidelijk, de locatie is van ondergeschikt belang, ga nou eerst maar eens ervaren.

Zo lang je niks met anderen wilt (niet lullig bedoelt hoor, dat dat even duidelijk is!) maakt het niet zoveel uit waar je bent. Je zult je ogen sowieso uitkijken.

Veel plezier!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven