Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Over het algemeen zijn er vooral paren. In de Fun worden bij mijn weten helemaal geen single heren toegelaten. Er zijn clubs waar dat wel gebeurt (maar dan meestal weer niet in het weekend). Kwestie van even googelen dus. Een overschot aan vrouwen is iig erg onwaarschijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
Dat denk ik eigenlijk ook Rooss4.0. Dankjewel
Alle reacties Link kopieren
Op zich is het vinden van een (gelegenheids)man voor de meeste vrouwen niet zo'n probleem, of onderschat ik dat als man ? In ieder geval veel meer aanbod van mannen die daar voor open staan dan vraag...
Alle reacties Link kopieren
En klopt wat Roos zegt, het is leuker om met een partner te gaan. Ik heb best wat leuke avonden gehad in Mystique, maar het is maar net wie je op zo'n avond treft. Je kunt b.v. via SDC iemand zoeken, sommige clubs hebben ook contactpagina's.
Alle reacties Link kopieren
Het is nog altijd best een kunst om iemand te zoeken die bij je past, Jerry. Het aanbod mannen is best groot, maar lang niet iedereen is een goede match.
Alle reacties Link kopieren
Daar kan ik me ook wel weer iets bij voorstellen Mok. Maargoed, als man alleen lijkt het me nog lastiger.
Alle reacties Link kopieren
Dat dus. (hoi lief!) het ligt een beetje aan je eisenpakketje. Er zijn veel mannen die graag met je meegaan naar een club.
...
Alle reacties Link kopieren
Hey Roos
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. Ik zal me er nog verder in gaan verdiepen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 17 april 2016 @ 17:35:

Vrouwen alleen zijn altijd overal welkom. Een overload aan vrouwen alleen zul je niet treffen, we zijn altijd nog vet in de minderheid. Ik doe het niet meer, vind er niks meer aan. Samen met een (gelegenheids) man is zovele malen leuker.Oh, goed dat ik het weet.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 17 april 2016 @ 17:58:

[...]



Oh, goed dat ik het weet.Ga je mee? Doe ik me nachtpon aan, mag jij je helm ophouden!
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 17 april 2016 @ 18:47:

[...]



Ga je mee? Doe ik me nachtpon aan, mag jij je helm ophouden!YES!!
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Wel veilig, MET helm.....
Alle reacties Link kopieren
hahahaha dat zou ik niet willen missen



@thnx Leuk om te lezen! Wat fijn dat we jou dat gevoel weer kunnen geven :D

Weer lekker van gaan genieten dus!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik werd zo enthousiast dat ik gelijk weer wat ben gaan plannen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk om jullie reacties te lezen over de nieuwkomers!!! Wij willen waarschijnlijk de 7e gaan voor het eerst naar de fata!!!

Heb er al onwijs zin in! Vorige keer werd mijn man ziek dus een nieuwe poging!

Leuk te lezen dat het zo goed bevallen is!

Ik laat mij verassen!!
Alle reacties Link kopieren
Ja!! Moet je doen!!



Nee even zonder gekheid (en zonder uitroeptekens), ik hoop dat jullie een topavond hebben. En hopelijk laat je van je horen hoe jullie het vonden.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan aanstaande zaterdag weer , is het al weekend?

Leuk @Reeza135 Ik hoop ook dat jullie het erg leuk gaan hebben!

Hoop ik voor onszelf overigens ook as zaterdag
Alle reacties Link kopieren
Net geboekt (hoop ik) bij hotel Nieuwerkerk voor 82,00 euro. Overnachting, ontbijt en shuttle-service. Ons vertrouwde hotel Campanile in Gouda blijkt nu een stuk duurder en dan zeker met taxikosten. Dus is weer tijd om iets nieuws te proberen. Wij gaan morgen naar de Fun. Echt zin in!

De tip hier vwb dit hotel
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 21 april 2016 @ 00:20:

De tip hier vwb dit hotel

Toen ik het las van het hotel dacht ik wel dat er hier op forum interesse zou zijn. Graag gedaan.

Veel plezier gewenst vrijdagavond en hou je vooral niet in om hier even te laten weten hoe het ging
Alle reacties Link kopieren
Wij nemen ook altijd het vd valk als we naar de fun gaan. Goed hotel. Geen klachten. Wel ff bij de balie doorgeven dat je de shuttle naar de fun wilt. Is maar 5 min rijden. En ze halen je ook weer op. Ideaal.

Had door dat shuttle gebeuren wel het idee alsof we op schoolreisje waten. Haha. Maar wel leuk.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-04-2016 10:48
Reden: oproep verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lord Henry, oproepjes mogen hier niet. En niemand gaat hier openbaar zijn/haar contactgegevens delen zodat jij ze op de hoogte kunt houden. Maar toch veel plezier gewenst.
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat was me niet duidelijk dat oproepjes niet zijn toegestaan. Mijn excuses.



Ik vraag ook zeker niet om contactgegevens. Alleen om een reactie in de trant van: lijkt me leuk. Op die manier kunnen we de interesse peilen. Verdere info sturen we dan via een privébericht. Dus ieders anonimiteit blijft gewaarborgd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven