Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Nieuwerkerk hier ook weer geboekt! Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
quote:lord-henry schreef op 21 april 2016 @ 10:37:

Oh, dat was me niet duidelijk dat oproepjes niet zijn toegestaan. Mijn excuses.



Ik vraag ook zeker niet om contactgegevens. Alleen om een reactie in de trant van: lijkt me leuk. Op die manier kunnen we de interesse peilen. Verdere info sturen we dan via een privébericht. Dus ieders anonimiteit blijft gewaarborgd.Tja, dan moet je wel de berichten-ontvangen knop aan zetten....
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Haha, kijk ik wat minder vaak op het forum (druk, druk, druk....), en als ik dan kijk is er een bericht verwijderd. Nu ben ik toch best nieuwsgierig wat je vraag was Lord Henry :-) :-) !
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
We zouden zo graag een eerste keer gaan. Weten echter waar niet eerst hier op forum te lezen.... Al deden we een poging :-). Natuurlijk willen we dat het goed is anders mss geen second time. Zijn ook mss iets ouder dan gemiddeld publiek (rond 40j). Ook schrik mensen die we kennen tegen te komen of mensen die ons niet aantrekken. Bovendien willen we niet bij eerste leer all the way. Echt niet makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
PI35, het gemiddelde publiek ligt precies rond jullie leeftijd. Ik heb geregeld clubs bezocht en heb maar één keer een bekende gezien. En dan nog, so what? Dan weet je dat van elkaar. Clubbezoekers zijn over het algemeen ruimdenkende mensen die niet zo gauw ergens van opkijken.



Mensen die jullie niet aantrekken? Er loopt echt van alles rond. Dik, dun, aantrekkelijk en minder aantrekkelijk. En ga eerst eens kijken zonder gelijk met anderen iets te willen doen. Proef de sfeer, kijk of het überhaupt iets voor jullie is. All the way hoeft ook helemaal niet. Er zijn zat stellen die dat nooit doen, jullie bepalen de regels tot hoe ver je gaat.



Echt niet makkelijk? Echt niet moeilijk juist.
Alle reacties Link kopieren
Thx theemok voor je reactie. Ik kan me daar volledig bij aansluiten. Doch, soms begin je te veel na te denken...



Ik hoef niet dé chique club te vinden want dat is relatief; ik wil dat het mooi is proper, trendy maar geen discotheek. We zoeken wat af :-).



Inderdaad we willen geen v beiden meteen all the way met andere mensen. Kijken zal al opwindend genoeg zijn voor een eerste keer vermoeden we.
Alle reacties Link kopieren
Seks met anderen... Daarvoor ga je niet naar een club natuurlijk!



Ik lees hier vaker dat mensen voor de eerste keer gaan apieskijken en het achteraf toch jammer vonden dat ze zich terughoudend hadden opgesteld.

Alle opties openhouden, kan dat een plan zijn?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Together-as-one schreef op 20 april 2016 @ 21:23:

Wij gaan aanstaande zaterdag weer , is het al weekend?

Leuk @Reeza135 Ik hoop ook dat jullie het erg leuk gaan hebben!

Hoop ik voor onszelf overigens ook as zaterdag





Ahhhh leuk ik ben benieuwd hoe jullie het nu ervaren voor de tweede keer! Vuurdoop heb je al gehad dus wellicht nu met een iets ander gevoel er naar toe!

Heel veel plezier alvast morgen!

Ps mannen slippers aan toch?

Haha mijn man vroeg dat!
Alle reacties Link kopieren
@Reeza135

Jaaaaaaa zin aan

Waar gaan jullie ookalweer naartoe?

Jup, mijn man draagt gewoon slippers!



Zoooo spannend!!
Alle reacties Link kopieren
De enige bekende die ik ooit ben tegengekomen was een (niet directe) collega. Even een opmerking a la "Goh, leuke feestjes heeft de personeelsvereniging tegenwoordig hè?" eruit gegooid en klaar...
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 22 april 2016 @ 12:16:

Seks met anderen... Daarvoor ga je niet naar een club natuurlijk!



Ik lees hier vaker dat mensen voor de eerste keer gaan apieskijken en het achteraf toch jammer vonden dat ze zich terughoudend hadden opgesteld.

Alle opties openhouden, kan dat een plan zijn?Goh; van mij mag mijn vrouw dat. Ik heb er minder nood aan en (be)kijk het veel liever. We zullen wel zien, eerst een datum en ideale club vinden.
Alle reacties Link kopieren
Leen en Leenman, veel plezier vanavond!



Inmiddels duurt het errug lang voor wij onze foto's krijgen van onze fotograaf en reageert hij niet op berichtjes. Erg vervelend. Hopelijk komt het goed. Volgens manlief moet ik meer geduld hebben.
Alle reacties Link kopieren
Oh, daar zou ik ook niet best tegen kunnen Lillith. Dat je ze nog niet hebt ala maar dat hij niet op berichtjes reageert vind ik vreemd.

Is er een andere manier waarop je hem kan benaderen?
...
Alle reacties Link kopieren
Ja ik kan hem bellen. Als ik vandaag niets hoor dan doe ik dat morgen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Together-as-one schreef op 22 april 2016 @ 17:07:

@Reeza135

Jaaaaaaa zin aan

Waar gaan jullie ookalweer naartoe?

Jup, mijn man draagt gewoon slippers!



Zoooo spannend!!





Ahhhh leuk wij willen naar de fata! Tenminste ik, mijn man heeft er wat meer moeite mee nog...

Hopelijk kan ik hem over de drempel heen helpen..

De planning is om 7 mei te gaan.

???? Jullie iig heel veel plezier en ben benieuwd hoe het was!!!
Alle reacties Link kopieren
Waar ziet je man tegen op? Om jou eventueel te zien sexen met anderen? Of prestatie-angst?
Alle reacties Link kopieren
Hoi couplegooi

Ik denk gewoon onzekerheid (over zijn lichaam) hij vind het spannend.. En is een tikkeltje verlegen)

Denk dat dat net een drempel is waar hij overheen moet.

En sexen met anderen doen we sowieso niet de eerste keer.. Eerst maar eens kijken of het wat voor ons is.

Hij zit zo in elkaar dat hij zich er eerst in wil verdiepen en kijken of het wat voor hem is.

Haha ik ben er allang over uit maar ja zoiets doe je wel samen.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden afgesproken het tempo van de langzaamste te volgen. En dat heeft bij ons erg goed gewerkt. Soms was zij dat, soms ik. En het heeft ons tot nog toe enorm leuke dingen gebracht!



Maar een keertje sfeerproeven en van te voren afspreken dat je wel ziet waar het schip strand, daar is toch niets mis mee?
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
En weer een heerlijk avondje bij de Fun gehad! Het was deze keer helemaal niet druk maar mensen waren wel actief. Leenman en ik hebben een leuk stel ontmoet en genoten, ik zowel van man als vrouw



Trouwens een erg leuk arrangement bij hotel Nieuwerkerk. Voor €81,60 overnachting, ontbijt en shuttle-service heen/terug Fun. Gewoon vragen naar het Fun arrangement en het wordt geregeld.

Mooi hotel, goed verzorgd en heerlijk uitgebreid ontbijt!!

Dit gaan we vaker doen.



We hebben nu vakantie en misschien dat er hier en daar nog wat te beleven is.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag bericht gehad van onze fotograaf. Pff, ben helemaal opgelucht. Morgen gaat hij onze foto's te bewerken etc. Hopelijk krijgt hij het af morgen en hebben we ze snel. Ik ben niet een beetje ongeduldig.
Alle reacties Link kopieren
Oh gelukkig Lillith. Ik was al even bang dat hij toch foute intenties zou hebben.
...
Alle reacties Link kopieren
Dat duurde bij ons en onze fotograaf ook een week of drie :-) ...



Wij waren ook niet zijn enige klant :-).
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn wij bij hem ook niet natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
@reeza135



Ja doen! Als je partner ook wil natuurlijk!

Wij hebben het fantastisch gehad, dit is echt iets voor ons, eerste keer alleen onszelf nu 2e keer iets meer. Mooie lieve mensen ontmoet en een leuke avond gehad zelfs ook met een vrouw Wel wederom vaak nee moeten verkopen. Dat vind ik nog wat ongemakkelijk maar dat ligt denk ik aan mij. Ik was ook wel onzeker de 1e keer maar dat was ik gauw kwijt. Wij gaan 21 mei weer naar de fata.... heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor ik was al benieuwd hoe jullie het hadden gehad! Geweldig genoten dus super!

Dus de fata bevalt jullie goed of gaan jullie nog eens ergens anders een kijkje nemen?

Hebben jullie nog een rondleiding gedaan?



Liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven