Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
@reeza135 ja Fata bevalt super! Wij willen wel een keer ergens anders kijken hoor maar voorlopig gaan wij alleen naar de Fata.

Nee geen rondleiding gehad, is eigenlijk ook niet nodig je mag overal komen en je kunt er volgens mij niet verdwalen



X
Alle reacties Link kopieren
Welke avond is het drukste in de fun?

Wij zijn laatst op een zaterdag geweest, liep wel genoeg rond maar om het nou druk te noemen?

Of moet je dan juist op een thema avond zijn?
Love,faith, hope & Joy
Wat is nou een leuke plek om heen te gaan als je rond de 25 bent:)?
Alle reacties Link kopieren
quote:miloen schreef op 25 april 2016 @ 14:15:

Wat is nou een leuke plek om heen te gaan als je rond de 25 bent:)?Niet veel ervaring bij andere PC maar wij zien bij fun4two op de zaterdag genoeg mensen rond de 25 jaar.
Love,faith, hope & Joy
oké! Ja het lijkt me best leuk om eens te gaan, maar ik zou het erg jammer als we alleen maar 35+ tegenkwamen :P dat is stiekem wel iets wat ik ergens niet helemaal zie zitten
Alle reacties Link kopieren
Fata en Fun zijn beiden geschikt. Op zaterdag is het het drukst en ook de meeste jongeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:AnjePauline schreef op 25 april 2016 @ 14:36:

[...]

Ik ben er op 1e paas geweest en met 30 jaar had ik het idee wel een beetje de jongste te zijn. Maar voor een 1e x parenclub heb ik het best gezellig gehad. En zeker voor herhaling vatbaar.



Niet veel ervaring bij andere PC maar wij zien bij fun4two op de zaterdag genoeg mensen rond de 25 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Helaas nog van niemand een leuke tip gekregen voor Scheveningen/Den Haag komende vrijdag.



Is de vraag ondergesneeuwd door andere berichten of is er gewoon niets te vinden daar ?
Alle reacties Link kopieren
Op SDC staan in ieder geval voor komende weekend geen feesten in Den Haag e.o.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
-e
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Ah dankje, wij zitten niet op SDC dus dat kon ik niet checken. Zelf googlen leverde ook al niks op, dan zit er niets anders op dan het zelf heel erg gezellig te maken !
Alle reacties Link kopieren
quote:Jerry_B schreef op 27 april 2016 @ 19:23:

Ah dankje, wij zitten niet op SDC dus dat kon ik niet checken. Zelf googlen leverde ook al niks op, dan zit er niets anders op dan het zelf heel erg gezellig te maken !Of zelf een speeddate plaatsen....
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Na maanden praten is ons huwelijk nu open. Mijn seksdrive is een stuk hoger dan dat van mijn vrouw, en we blijven veel liever ongefrustreerd samen. We hebben alles besproken, regels opgeschreven etc.

Nu mag en kan ik dus gaan zoeken naar seks-maatjes. Zij ook natuurlijk, maar ze voelt nog niet de drang om dat actief te gaan opzoeken. Ik ben wel een knappe man, maar geen gespierde hunk, van mijn lichaam moet ik het niet hebben zeg maar! Sportief met een rolletje vet Ben ook geen vlotte grappenmaker/ sjanser. Maar wel een leuke gozer! Ik kijk er naar uit om met gelijkgestemden van erotiek te genieten.

Ik sta ingeschreven op secretflirt, maar met de verhouding m/v is het niet makkelijk op te vallen. Ook heb ik het idee dat het merendeel van de vrouwen geen onenight-stands wil, maar eerst diners, tripjes etc etc allemaal dingen die wij hebben afgesproken niet te doen. Het gaat voor ons maar om 1 ding, seks, en de romantische dingen houden we voor ons samen.

Nu fantaseer ik al jaren over naar een parenclub gaan. Het lijkt me heel spannend en geil om daar erotisch te genieten met en van anderen. Mijn vrouw ziet dit totaal niet zitten en zal hier nooit heen willen, dat is besproken en vergeet ik dat we dat samen eens zullen doen.

Goed, nu heb ik dus de kans om alleen naar een pc te gaan, mijn vrouw is daar ok mee. Ik heb veel op dit forum en elders gelezen dat er sommige clubs zijn waar single mannen toegelaten worden, zoals Showboat en Club Amai.

Wat ik mij afvraag over de hygiene: natuurlijk heb je seks met condoom. Maar hoe zit dat met orale seks eigenlijk? Ik vind (weet ik nog van lang geleden voor ik met mijn vrouw was) orale seks geven heel lekker, maar is dat niet vragen om moeilijkheden dat te doen met/ bij mensen met vele wisselende contacten?
Alle reacties Link kopieren
Hi Rotterdam, leuk dat je jezelf even voorstelt.

Wat je pc-vraag betreft: verwacht niet als single heer dat je op een avond in de pc seks gaat hebben. Het is daar net Secretflirt in het echt: 10 mannen en één single vrouw. Er zijn natuurlijk wel stellen die openstaan voor een extra heer, maar reken daar ook niet al te veel op. Ik heb geregeld met single heren gepraat (ja echt) in een pc, en de meesten vertelden dat ze op zo'n avond vooral voor de ontspanning gingen. Beetje bubbelbad, kijken, sauna, kijken, eten, kijken, en misschien ergens meedoen. Als seks je hoofddoel is als single heer in een pc, zul je teleurgesteld worden.
Alle reacties Link kopieren
Dat dacht ik al ja. Toch wil ik wel eens gaan, alleen al om het eens meegemaakt te hebben. Wat er gebeurt zie ik dan wel.

Nu onze relatie open is en we de vrijheid hebben, zal ik wellicht eens iemand tegenkomen die iets soortgelijks zoekt. Tijd zal het leren, het idee dat het kan en mag gebeuren is al mooi.

Ik vond de website van 'de vrije minnerij'. Die sfeer spreekt mij wel iets meer aan dan een meer publieke parenclub.

Ik zal iemand moeten vinden om samen te gaan en het publiek is wat ouder (45+ schat ik?). Ik ben zelf 35 maar vind leeftijd geen issue, mijn vrouw is 11 jaar ouder.
Alle reacties Link kopieren
Aankomende vrijdag sexpert night in de fun. Wij zijn al verschillende avonden geweest, maar deze nog niet. Wat kunnen we verwachten?
quote:Kiki1984 schreef op 28 april 2016 @ 11:44:

Aankomende vrijdag sexpert night in de fun. Wij zijn al verschillende avonden geweest, maar deze nog niet. Wat kunnen we verwachten?



Typisch broeierig sfeertje (meer dan anders). Direct in lingerie bij binnenkomst, vinden we wel zo fijn (al komen we anders typisch bij de fun ook pas binnen tegen dat de dresscode ingaat). In tegenstelling tot de andere dagen wordt er dan ook actief gesext op de dansvloer en in de zeteltjes links bij de inkom, maar da's dan weer minder ons ding.



Dus wat kan je verwachten: veel seks typisch . Veel mensen die al langer swingen en die voor interactie gaan, maar met de fun-stijl.



Wij zijn er normaal gezien ook als alles goed zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat niemand naar een parenclub/swingersclub zou moeten gaan met de verwachting seks te hebben. Wanneer je per se wilt scoren zul je over het algemeen van een koude kermis thuis komen. Of je moet al die swingle dame zijn...

Verder vraag ik me af of het handig is een profiel op Secretlife aan te maken. In mijn beleving zitten daar juist de mensen die een stiekem seksavontuurtje zoeken, terwijl rotterdam45 juist een open relatie heeft. Ik ontwijk vreemdgangers in ieder geval zoveel mogelijk.



"Het gaat voor ons maar om 1 ding, seks, en de romantische dingen houden we voor ons samen."



Klinkt misschien wat kritisch, maar ik hoop niet dat je hiermee bedoelt dat je puur voor de actie komt. Hoewel ik begrijp dat je tripjes en romatische diners voor jou en je vrouw wilt houden, ben ik (en vele swingle dames met mij) niet van de binnenkomen-neuken-en weer wegwezen-dates. Ik wil een leuke avond met een man, gezellig wat drinken en praten, een leuke klik die leidt tot zoenen en verdere actie en dan nog heerlijk wat nagenieten (of het nog lekker een keertje overdoen).
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Wat Zijdus zegt. Als ik alleen seks wil, ga ik wel naar een club. Dan is het na die avond 'het was leuk, bedankt, doei'. Maar als ik een SV heb, wil ik wel iets meer dan alleen zaadopvangbakje zijn. Hoewel me dat ook regelmatig in een club is overkomen hoor... mannen die niet willen zoenen, want dat vinden ze te intiem (maar neuken is dan weer geen probleem), die ook niet even aan de bar een praatje willen maken. Typisch vreemdgangersgedrag...



Op SecretFlirt en ook op Second Love zitten wel degelijk openrelatiemensen hoor, en ook singles. Maar die singles willen vaak wel graag het babbeltje eromheen. Ook buiten de dates om is het fijn als er een sort of contact is, hou daar dus rekening mee. Af en toe een appje, een belletje, het contact warm houden, elkaar opwarmen voor een date. Het hoort er wel bij, ja.
Alle reacties Link kopieren
Mannen die niet willen zoenen serveer ik onmiddellijk af. Geen seks zonder zoenen. Juist zoenen is voor mij een heerlijke opwarmer en bovendien vaak ook een goede graadmeter voor hoe de seks daarna zal zijn. Maar voordat ik überhaupt aan zoenen toe kom zal er toch ook zeker een spannend oogcontact, een leuke flirt, wat plagen en teasen aan vooraf moeten gaan. Mannen die zo vanuit het niets denken wel even met je op een matras te kunnen duiken, winden mij totaal niet op.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties.

Ik wil zeker niet even snel binnen komen-neuken-en weer weg! Het flirt spel is leuk, de spanning moet opgebouwd worden. Zeker, contact hebben vooraf, een leuke avond samen, zoenen, dat is allemaal ok.

Maar de grens ligt voor ons bij diners en tripjes ja. En bij vreemdgangers, no go. Het liefst gelijkgestemden in open relatie, dat zal toch heel anders voelen wanneer je beiden weet dat je de vrijheid hebt maar je wel een nummer 1 hebt dan dat de ander single is, en stiekem gevoelens krijgt bijvoorbeeld.



Ik zie wel wat er gebeurd de komende tijd, het is nog maar vers er gaat een gigantisch vrije mooie wereld voor ons open :-)

Pc om te kijken, zonder verwachtingen. Even aankijken op secretflirt, er zijn inderdaad veel vreemdgangers maar toch ook open relaties.

Of hey, misschien kom ik in de echte wereld wel iemand tegen waarbij er aantrekking is en die ook een open relatie blijkt te hebben ;)



Oh ja, mijn vraag. Hoe zit dat nou met risico's bij orale seks in de swingers/pc wereld?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd weer vreemd dat men denkt dat alleen singles gevoelens kunnen krijgen... het is me nog nooit gebeurd (en heb echt aardig wat minnaars en dates versleten), eerder andersom, dat een vreemdganger gevoelens voor mij kreeg. Of je nu gebonden bent of niet, je deelt iets intiems en je kunt van te voren niet incalculeren wat dat met je doet. Ik lees ook vaak dat men liever een gebonden persoon deelt zodat je weet wat het is. Dat klinkt allemaal heel logisch, maar in de praktijk hoeft het echt niet zo te zijn.



Belangrijk is dat je eerlijk bent en blijft naar je nummer 1, je de afgesproken grenzen niet overschrijdt. En dan nog zul je een moment meemaken waarop je ineens bovenop die grens staat en de verleiding groot is die wél te overschrijden. In contact blijven met elkaar is dan het toverwoord. Je kunt van tevoren allerlei dingen bedenken, maar als het eenmaal zover is, weet je pas hoe het voelt en eraan toegaat.



Het kan echt heel mooi zijn, dat ben ik met je eens. Maar denk niet dat je van tevoren alle risico's af kunt vangen. In het wild ben ik nog nooit iemand met een open relatie tegengekomen. Het is niet iets waar men makkelijk over praat.



Wat betreft soa's: als je gaat swingen, is dat nu eenmaal een risico. Je kunt van orale seks ook van alles oplopen, maar pijpen met een condoom.... brrr. Ik heb me altijd regelmatig laten testen, nog nooit wat opgelopen. Als je ook daar alle risico's af wilt vangen, moet je niet gaan swingen. De meeste soa's zijn vrij simpel te verhelpen, en mocht er eens een condoom scheuren oid (dat kan gebeuren), wees dan wijs en zorg direct voor een soa-test achteraf.
Alle reacties Link kopieren
Sinjoren,



Dankjewel voor je reactie!

Ik denk dat we morgen ook maar eens een kijkje gaan nemen.

Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok2 schreef op 28 april 2016 @ 20:22:



Belangrijk is dat je eerlijk bent en blijft naar je nummer 1, je de afgesproken grenzen niet overschrijdt. En dan nog zul je een moment meemaken waarop je ineens bovenop die grens staat en de verleiding groot is die wél te overschrijden. In contact blijven met elkaar is dan het toverwoord. Je kunt van tevoren allerlei dingen bedenken, maar als het eenmaal zover is, weet je pas hoe het voelt en eraan toegaat.



Zo ongelooflijk waar. En de fantasie is altijd anders dan de praktijk. Zo zijn wij wel eens een keer geheel onverwacht in een geile bui in een groepsactiviteit beland terwijl we daar vooraf niet echt heldere afspraken over hadden gemaakt omdat dat een beetje ver van ons bed leek. Het begon allemaal heel erg leuk, en omdat we er wel eens over gefantaseerd hadden was het een momentje van "go with the flow" zeg maar. Echter, op een gegeven moment werd het mijn partner net iets teveel van het goede. Dan is het wel fijn dat een simpel seintje genoeg is om het vriendelijk doch snel af te breken.



Je kunt wel allerlei scenario's voorbespreken en grenzen afspreken, maar wat er precies gebeurt op zo'n avond kun je niet voorspellen. Wij hadden het vooraf vooral over stel-stel situaties gehad en eigenlijk geen rekening gehouden met andere situaties.
Alle reacties Link kopieren
quote:fitch schreef op 28 april 2016 @ 00:09:

[...]



Of zelf een speeddate plaatsen....Zit jij bij het SDC wervingsteam ? Dank voor de tip, maar ik zeg toch dat we niet op SDC zitten !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven