Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Sinds wanneer is het aan de ander om iemand in een hok te stoppen en te beoordelen? Wat dacht je van leven en laten leven?



Als bepaalde clubs en bepaald publiek je niet aastaan dan blijf je daarvan weg, simpel. En als een ander hier enthousiast komt vertellen over een leuke avond dan hoef jij je gifpijl daar niet op los te laten.
...
quote:simpelll schreef op 19 mei 2016 @ 22:04:

Leuk dat mijn verslagje een discussie op gang heeft gebracht, ik heb het net met een glimlach zitten lezen.



Andere mensen, andere visies: zeker en dat mag ook. Ik moet bijvoorbeeld echt niet denken aan iets als een thuisdate. Een club als circle O ervaar ik als veel vrijblijvender. Helemaal geen verwachtingen naar mij toe, heerlijk!



Absoluut - iedereen ervaart dat anders en het staat voor iedereen vrij om daar zijn voorkeuren in te hebben.

Was dan ook geen waardeoordeel naar jullie als persoon toe hoor .



We snappen het gegeven van een club als "vrijblijvender" trouwens perfect.



quote:

Verder vind ik vergeleken met een club als de Fun, het publiek in de Circle O ook meer "zichzelf", een bejaarde man stond in zijn blootje op een verhoging lekker te dansen, dat was heel mooi om te zien.

Ook heb ik in Circle O echt veel meer gesprekken gehad met mensen dan in Fun of Fata, wat ik in die clubs echt mis. Mensen zijn toegankelijker.

In Circe O vraagt personeel na afloop hoe je het vond, is dus geïnteresseerd in de gasten, gastheerschap dat bij de Fun zeker ver te zoeken is.

Platvloers, ja misschien, maar dat is toch een relatief begrip. In de betekenis van : " niet hoogstaand" ja, waarschijnlijk wel. Maar ik wil het negatieve labeltje platvloers niet plakken op "een samenzijn van mensen die (in mijn ogen) respectvol elkaars behoeften bevredigen."



Met de platvloersheid doelen we dan ook eerder op het concept "sexslavin" (de dames met de collar dus) of op het concept van clubs als Amai of Goesting die zich expliciet naar dames toe profileren met de boodschap "als je naar hier komt, dan kom je om de aanwezige mannen te plezieren, anders hoef je niet te komen". Ongetwijfeld heb jij er goed je ding in een respectvolle sfeer gehad zonder collar, maar laat ons betwijfelen dat dat respect even groot is bij de echte slavinnen op dat feestje .



quote:

Maar ieder zijn eigen ding dus en daar wens ik iedereen ook heel veel plezier bij!

(En zaterdag maar naar de Fata, wat de slavinnenparty is maar 1x per maand zucht...)Absoluut, ieder zijn eigen ding. Anders zou de wereld maar een saaie boel zijn (en dat geldt net zozeer voor dit forum)
quote:karinabos schreef op 20 mei 2016 @ 09:18:

Het gaat er niet om hoe wij mensen die anders in het swingen staan noemen. Het punt dat ik probeer te maken is dat jij heel negatief schrijft over mensen die anders in het swingen staan dan jij doet. Jouw manier van swingen is niet de enige juiste, iedereen vult dat op zijn eigen manier in en respect daarvoor zou je goed staan.



Opinions are like assholes zeggen ze dan, everybody has one.

Als wij daar negatief over schrijven, dan is dat omdat wij dat negatief beleven en/of beleefd hebben. En dan is dat onze mening. Wat anderen daar mee doen of niet mee doen, is totaal hun zaak, net zoals de invulling van hun swingen inderdaad totaal hun zaak is.



Of mogen tegenstrijdige meningen op een discussieforum niet meer geuit worden? De persoon aan wie het gericht was, lijkt er alvast bakken minder issues mee te hebben dan jij.



quote:Rooss4.0 schreef op 20 mei 2016 @ 10:14:

Sinds wanneer is het aan de ander om iemand in een hok te stoppen en te beoordelen? Wat dacht je van leven en laten leven?



Als bepaalde clubs en bepaald publiek je niet aastaan dan blijf je daarvan weg, simpel. En als een ander hier enthousiast komt vertellen over een leuke avond dan hoef jij je gifpijl daar niet op los te laten.Och gut, je mag een mening hebben, zolang die maar overeenkomt met jouw mening? Zoiets?
Bijzonder dat jij dat er in leest. Ik lees vooral dat het niet leuk is dat je negatief doet over een enthousiast verslag van een feest waar jij zelf niet eens was. Je mag best een mening hebben, als je die maar kunt funderen.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan zaterdag naar Steamworks

Voor het eerst, ben erg benieuwd.
Geniet!
Alle reacties Link kopieren
HI allemaal, leuk topic!

Sinds kort gaan vriend en ik naar feesten als Bitch en Wasteland en volgend daarop zijn we naar een club in Amsterdam geweest en nu een paar keer in de Fun.



Paar keer erg leuk gehad met een andere vrouw of stel erbij (paar weken geleden echt waanzinnig, super spontaan, heerlijk!)... Vriend en ik hebben de afspraak dat ik alles mag met een andere vrouw (is zegmaar zijn 'ding') en dat sex met een man 'mag' als de situatie zich voordoet. En dan niet all the way (tot nog toe). Op dit moment geen behoefte aan ook eigenlijk. En vriend vindt kijken naar mij als ik met een ander vrouw bezig ben (en / of zij met mij) het ultieme genot... En ik vind vrouwen ontdekken ook wel spannend merk ik... Hij op zijn beurt heeft geen behoefte aan andere vrouwen of mannen.



Enig probleem is dat hij puur komt voor de sex en van mij verwacht dat dit dan ook elke keer gebeurt. We komen allebei uit een langere sexloze relatie en voor hem is dit al jaren een fantasie die nu uitkomt. Hij is helemaal 'los' zeg maar en wil ook het liefste elke week (of om de week) terwijl ik soms denk, mwah....



Ikzelf moet echt wel een klik hebben met een vrouw om zin hebben om iets te doen, hij is minder 'selectief' zeg maar. Als ik maar aan een vrouw zit (bijvoorbeeld tegen haar aan dansen) wordt hij al enorm geil. Voor mij hoeft ze niet perse heel knap te zijn, maar wil wel een klik hebben zeg maar. En daar komt bij dat ik echt wel vrouwen zie waarvan ik denk... hmmmhmmm.... maar stap 1 (of 2) zetten vind ik toch wel erg moeilijk. Op de dansvloer, maar ook in de speelruimtes. Hoe pak je dat aan? Gewoon aan haar gaan zitten? Complimentjes geven? Erbij gaan liggen als ze bezig is...? Doordat ik niet weet hoe het aan te pakken is het nu al een aantal keer voorgekomen dat de avond tot niets leidde, terwijl ik echt wel vrouwen zag die ik aantrekkelijk vond.



Misschien zijn er hier vrouwen die mij tips kunnen geven of kunnen aangeven hoe 't aan te pakken? Merk dat ik nu ineens steeds terughoudender en onzekerder word juist ook doordat ik niet weet hoe het aan te pakken. En ook door de houding van mijn vriend. Hij wil zo graag dat het bijna dwingend wordt. En dat werkt ook niet echt ontspannend zeg maar...

Naar mij toe wordt niet veel initiatief getoond. Ja door andere mannen, maar da's nou net niet het idee. Of in de speelruimtes maar dat zijn vaak vrouwen waar ik niet heel erg warm van word. En het is niet dat ik er niet goed uitzie (sorry niet arrogant bedoeld), maar wellicht zijn er ook gewoon weinig vrouwen die op zoek zijn naar vrouw-op-vrouw actie? Jullie enig idee?



Hoor heel graag van jullie, tnx alvast,

Freelovin
LOVE is all you need...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sinjoren schreef op 20 mei 2016 @ 12:10:



Och gut, je mag een mening hebben, zolang die maar overeenkomt met jouw mening? Zoiets?

Ik heb mijn mening nergens gegeven. Ik heb ook geen mening over de door jou genoemde clubs en de door jou constant neergesabelde "doeners". Ik wijs je alleen op het feit dat je iemands enthousiast geschreven stukje een negatieve draai probeert te geven.

Je kunt daar ook gewoon mee stoppen, dan zijn we er. Zo enorm belangrijk is je mening nou ook weer niet.

De mijne ook niet trouwens.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sinjoren schreef op 20 mei 2016 @ 12:04:



Met de platvloersheid doelen we dan ook eerder op het concept "sexslavin" (de dames met de collar dus) of op het concept van clubs als Amai of Goesting die zich expliciet naar dames toe profileren met de boodschap "als je naar hier komt, dan kom je om de aanwezige mannen te plezieren, anders hoef je niet te komen".



En dat wordt bij binnenkomst op die manier vertelt?

In mystique mogen de aaanwezige dames gratis naar binnen en drinken mits ze actief meedoen. Ik vind dat ook wel logisch.

Als je een beetje aandacht komt zuigen kun je ook naar de kroeg.
...
Alle reacties Link kopieren
Sexslavinnen platvloers? Vrouwen die in de prostitutie zitten platvloers? Amateurhoeren platvloers? Vrouwen die het graag met meerdere mannen doen platvloers?



ik weet niet precies wat je wil zeggen maar verdiep je eens in BDSM voordat je iets roept. En als vrouwen iets willen of doen wat jij niet wil is het gelijk platvloers?



Hou eens op met oordelen en respecteer het dat anderen het anders beleven. Je hoeft er niet aan mee te doen hoor.

Het probleem is niet dat je een mening hebt, het probleem is dat je hem op een nare manier naar buiten brengt.
Alle reacties Link kopieren
Freelovin, sorry, je valt een discussie binnen terwijl je vraag super belangrijk is en beslist een antwoord verdient.



Ten eerste denk ik dat je mag stoppen met je te laten pushen door je vriend. De insteek van je vriend mag wel wat omturnen, niet "we gaan naar een club en mijn vriendin gaat met een andere vrouw dus ik heb een topavond". Maar "we gaan naar een club en als er iets gebeurd is dat mooi en anders maken we er zelf een topavond van".

Laat je vriend dit ook weten, het enthousiaste puppy mag even op zijn poef, hij moet het initiatief bij jou laten.



Als je een vrouw leuk vindt en je staat bv op de dansvloer dan kun je haar vragen of ze het leuk vindt om straks even te bubbelen. Het is niet moeilijk om te testen of een vrouw ervoor in is, als je haar aandacht geeft, een compliment geeft, even streelt dan zie je vanzelf wel of ze erin mee gaat of niet. Ik heb vrouwtechnisch eigenlijk nog nooit een blauwtje gelopen. Als je aan het zoenen bent merk je ook vanzelf of je verder mag gaan of dat het daarbij moet blijven. En anders vraag je het.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sinjoren schreef op 20 mei 2016 @ 09:02:



[...]





Tuurlijk. Dat mag toch?





[...]





Je geeft de naam zelf al aan: dat zijn swingers



Je hebt intussen zelf al onze eerdere posts over hoe wij "doeners" zien, terug gevonden. Als je ietwat bekend bent met het concept achter de clubs waar we naar verwezen (Amai of Goesting) of met het concept achter de Sexslavinnen, dan weet je heus wel dat dat perfect binnen die lijnen past. En na 8 jaar in het wereldje is het onze ervaring dat zelfverklaarde "doeners" in 90% van de gevallen aan die lijnen voldoen.



Nuja goed, hoe noem jij dan de niet-kritische, "swingers zeggen geen nee" en "swingers neuken alles wat los en vast zit"-denkers?



Dat past niet perfect binnen die lijnen, jij vindt dat het perfect tussen jouw lijnen past. Dat is heel wat anders.. Waarom zou je zo oordelen. Als iedereen het naar zijn zin heeft, prima toch? Je kunt meedoen of wegblijven.



Iedereen mag zoveel of zo weinig mensen neuken en zo kritisch zijn als ze maar willen zijn. Daar hoef ik niet over te oordelen. Wilt niet zeggen dat ik er aan mee hoef te doen. Voor mij zijn dat ook allemaal swingers.



Pas op het moment dat ze opdringerig zijn of dingen bij je doen die je niet wilt, dan vind ik het oké om d'r een mening over te hebben. Ik noem ze dan asociaal.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 20 mei 2016 @ 15:11:

[...]



In mystique mogen de aaanwezige dames gratis naar binnen en drinken mits ze actief meedoen. Ik vind dat ook wel logisch.

Tja, zonder dames kan men de heren niet van hun centjes afhelpen. Ik pas er voor om zo als lokkertje te dienen. Bij dergelijke avonden betaal ik gewoon de entree en de drankjes. Ik bepaal zelf wel of ik zin heb actief te zijn.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Dat staat je vrij.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sempie schreef op 20 mei 2016 @ 13:31:

Wij gaan zaterdag naar Steamworks

Voor het eerst, ben erg benieuwd.Veel plezier benieuwd wat je ervan vind. De bitterballen zijn prima daar.
Hè freelovin, ik herken het wel. Ik merk dat ik het ook lastig vind om een vrouw te benaderen. Ik ben ook nog niet zolang actief in dit wereldje. Ik denk wel dat het steeds makkelijker zal gaan en dat je steeds sneller bepaalde blikken zult herkennen van dames die geïnteresseerd zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sinjoren schreef op 20 mei 2016 @ 12:10:

[...]





Opinions are like assholes zeggen ze dan, everybody has one.

Als wij daar negatief over schrijven, dan is dat omdat wij dat negatief beleven en/of beleefd hebben. En dan is dat onze mening. Wat anderen daar mee doen of niet mee doen, is totaal hun zaak, net zoals de invulling van hun swingen inderdaad totaal hun zaak is.



Of mogen tegenstrijdige meningen op een discussieforum niet meer geuit worden? De persoon aan wie het gericht was, lijkt er alvast bakken minder issues mee te hebben dan jij.





[...]





Och gut, je mag een mening hebben, zolang die maar overeenkomt met jouw mening? Zoiets?



Ja, laat je vooral niet aanspreken op jouw beeld van doeners, die platvloerse allesneukers. Al denkt de hele swingerswereld daar anders over jij weet precies hoe het zit. en ja, hoe het er in die clubs aan toe gaat weet jij veel beter. Je komt er dan wel niet maar goed, waarschijnlijk heb je dat ook niet nodig. Je weet zo wel wat er speelt.



Ik weet het niet maar heb je nou nooit overwogen sommige dingen anders op te schrijven? De toon maakt de muziek en je klinkt soms behoorlijk arrogant! Ik vond het vooral een domper op een enthousiast verslagje!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
En nu over naar de orde van de dag...



Frevolin, het is onwennig om een vrouw te benaderen. In het begin kreeg ik nogal wat aandacht van andere vrouwen en daar moest ik echt aan wennen. Uiteindelijk vond ik dat dus wel erg leuk en ik kan er ook van genieten. Vrouwen zijn wat subtieler in benadering. Wat zachter in aanraking / toenadering. Het begint met een complimentje, een aai over de arm bijvoorbeeld.

Nu ben ik zelf al wat meer van het knuffelige. Ik wil ook voelen dat ik met iemand een klik heb dus prefereer wel de zachtere benadering, de aai, de kus, de knuffel. Als het klikt loopt dit wel van zelf.

Leenman vindt dit ook opwindend om te zien maar hij zal hier nooit op aandringen. Het initiatief ligt bij mij en dat vind ik ook vanzelfsprekend. Ik zoek dit niet iedere keer en voor mij hoeft dit zeker niet altijd.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Er is toch één ding waar wij ons aan ergeren in clubs, en dat is het niet respecteren van een béétje levensruimte.

Je kunt met 30 mensen op een matras terecht, waar vier mensen liggen. Waarom moeten Karel en Bep dwars tegenover ons liggen en ons vervolgens schoppen, tijdens hun spel ? Je hebt gvd zes meter ruimte aan de andere kant !!!



Ik druk nu dus mijn duimnagel diep in de trappende herenvoet, het zijn altijd de kerels.....
Alle reacties Link kopieren
quote:evenreageren schreef op 20 mei 2016 @ 22:59:

Er is toch één ding waar wij ons aan ergeren in clubs, en dat is het niet respecteren van een béétje levensruimte.

Je kunt met 30 mensen op een matras terecht, waar vier mensen liggen. Waarom moeten Karel en Bep dwars tegenover ons liggen en ons vervolgens schoppen, tijdens hun spel ? Je hebt gvd zes meter ruimte aan de andere kant !!!



Ik druk nu dus mijn duimnagel diep in de trappende herenvoet, het zijn altijd de kerels..... U bedoelt??? Heb ik nog nooit last van gehad! Ben Karel en Bep dan ook nooit tegengekomen, denk ik!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Een duimnagel in een voet.

"Zou u een beetje rekening willen houden met..." Volstaat niet?



Verder gaat het goed?
...
Alle reacties Link kopieren
Nee, netjes vragen of ze een metertje verderop kunnen feesten helpt niet, dan verstoren we de pret. Ze beginnen meestal wel wat hoger, maar dalen al snel af naar beneden om te beffen. Zo'n voet op dertig centimeter van je hoofd is niet prettig.

We hebben echter ook geen zin meer om ons te laten verjagen, eerst lieten we het voor wat het was, en gingen we een andere kamer zoeken, maar het is gewoon irritant.

Dat trappelt dan tegen je been aan, of mist je op een halve centimeter. Ik heb echt geen behoefte aan tenen in mijn gezicht.



Het zal wel pure vreugde zijn, net zoals hondjes die gaan trappelen als ze op hun buik gekrabbeld worden, maar wij hoeven niet in die vreugde te delen. Er is plek zat, waarom ga je mensen liggen hinderen ?
Alle reacties Link kopieren
We gaan al twintig jaar met swingers om, dit irritante gedoe is echt van het laatste half jaar.

Eerder maakten we dit nooit mee.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat het een verkapte vorm van contackt maken/ aandacht vragen is.
de wereld wacht om ontdekt te worden
quote:Rooss4.0 schreef op 20 mei 2016 @ 15:11:

En dat wordt bij binnenkomst op die manier vertelt?



Zo profileren ze zich om te beginnen al op hun websites.

Of ze je dat aan de deur nog eens extra meedelen, geen idee. We zijn er nog niet geweest en zijn het ook niet van plan, maar dan zit je weer in het "oeh, een mening, wat ben jij veroordelend!" :-D.
quote:karinabos schreef op 20 mei 2016 @ 16:15:

Sexslavinnen platvloers? Vrouwen die in de prostitutie zitten platvloers? Amateurhoeren platvloers? Vrouwen die het graag met meerdere mannen doen platvloers?



ik weet niet precies wat je wil zeggen maar verdiep je eens in BDSM voordat je iets roept. En als vrouwen iets willen of doen wat jij niet wil is het gelijk platvloers?



Hou eens op met oordelen en respecteer het dat anderen het anders beleven. Je hoeft er niet aan mee te doen hoor.

Het probleem is niet dat je een mening hebt, het probleem is dat je hem op een nare manier naar buiten brengt.



Correctie, het probleem is dat er een mening is en dat daar ook voor uitgekomen wordt, zonder er eerst vijftien doekjes om te wikkelen, een bergje bloemen eroverheen te strooien en het te besprenkelen met geurend water.

Vreemd dat zoiets van Belgen op een Nederlands forum moet komen; de Nederlanders waar ik professioneel mee samen werk, zijn op dat vlak toch een pak minder benepen :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven