Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Wendy naar kinky on the beach ga je niet zoals je naar een club gaat toch? Iets meer dan alleen lingerie lijkt me.

Wij gaan ook 3 september????
Alle reacties Link kopieren
Filmpjes zien er inderdaad leuk uit, we hebben kaarten gekocht, we zijn benieuwd.quote:Prins_Joe schreef op 03 augustus 2016 @ 20:00:

[...]





Dat hebben wij hier ook wel eens gevraagd, maar er was niemand die er al naar toe geweest was. De promofilmpjes ( https://vimeo.com/119345879 https://www.youtube.com/watch?v=KH3fQ2iuFMo ) zien er in elk geval leuk uit!
Alle reacties Link kopieren
quote:Pearl2-0-1-5 schreef op 03 augustus 2016 @ 23:43:

Wendy naar kinky on the beach ga je niet zoals je naar een club gaat toch? Iets meer dan alleen lingerie lijkt me.

Wij gaan ook 3 september????



Hoi Hoi Pearl.



Nee eigenlijk niet.

Behalve als je lingerie van lak of leer is of zo,maar doe niets aan wat van stof of wetlook is,want dan kan je geweigerd worden bij de ingang,door de doorbitches.

Het zou toch zonde zijn,als je word geweigerd,terwijl je erg veel zin heb in een feestje,de sfeer is superrr !!!!

Er zijn zat winkels waar je mooie spullen kan kopen voor een kinky feestje,zelf draag ik altijd lak,altijd een kort jurkje.



Wil je meer weten,dan hoor ik het graag,en natuurlijk heel veel plezier gewenst !!

Ik heb zin in kinky on the beach,maar we gaan zaterdag eerst gezellig naar de gayparade.
Alle reacties Link kopieren
quote:ommoord schreef op 04 augustus 2016 @ 12:27:

Filmpjes zien er inderdaad leuk uit, we hebben kaarten gekocht, we zijn benieuwd.





[...]

Wel even laten weten hoe het was hé ? Ben wel reuze benieuwd!!
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
Ok thanx voor de tip Wendy
quote:Pearl2-0-1-5 schreef op 02 augustus 2016 @ 22:02:

Iemand hier wel eens naar kinky at the beach geweest?

de dresscode is lak, leer, latex of rubber maar wat wordt daar het meest gedragen? Ook door mannen;-)





Wij gaan altijd, eigenlijk naar elk Kinkyfeest.

Man kan een leren rok of broek aan. Maar ook een latexshort is erg mooi.

Absoluut geen gewone stoffen broek of short, grote kans dat je niet toegelaten word en terecht.

Het is een geweldig feestje. Ik heb er zin in, maar eerst naar kinkyparadise en i love kinky.
Alle reacties Link kopieren
Roza lopen mannen daar ook in een short? Zou dat eerder in een club verwachten. Een leren rok zie ik hem niet dragen en om eerlijk te zijn hou ik daar zelf ook niet echt van.
Pearl, als het maar een leren of rubberen of latex short is ;) Mijn vriend heeft een mooie rubber short, hij houdt niet van mannenrokken en dit staat hem ook erg goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:vliegirl schreef op 31 juli 2016 @ 11:25:

Wie weet wanneer er weer de swingers avond bij de steamworks is ????Morgen! (Zaterdag 6 augustus)
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
quote:Pearl2-0-1-5 schreef op 04 augustus 2016 @ 21:39:

Roza lopen mannen daar ook in een short? Zou dat eerder in een club verwachten. Een leren rok zie ik hem niet dragen en om eerlijk te zijn hou ik daar zelf ook niet echt van. Jazeker, als het maar van leer of latex ofzo is. Absoluut geen stoffen. Geen gewone boxershort ofzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pearl2-0-1-5 schreef op 04 augustus 2016 @ 18:54:

Ok thanx voor de tip Wendy Graag gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Nog een uurtje rijden en dan Steamworks onveilig maken????
Alle reacties Link kopieren
Komende zaterdag naar de Fata Morgana! Hopelijk wordt het warm weer en is de tuin open. Heeft iemand daar wel eens in de avond gesext?
Roza, heb ik je weer gemist zaterdag? Wij hebben iig heerlijk genoten, het was drukker bij KP dan ik had verwacht, en erg gezellig.
Geen idee? Ik was er, volg x een roos in ons haar steken :P
Alle reacties Link kopieren
quote:couplegooi schreef op 08 augustus 2016 @ 12:53:

Komende zaterdag naar de Fata Morgana! Hopelijk wordt het warm weer en is de tuin open. Heeft iemand daar wel eens in de avond gesext?



JAAA! Is helemaal leuk, maar koelt wel snel af, hoor! Grappig dat je de auto's langs hoort razen over de A1, geen idee hebbende over wat zich achter de coniferen afspeelt.



Drankjes kun je ook gewoon in de tuin pakken en hoef je dus niet helemaal naar de bar toe. Het zwembadje is ook aan de koude kant. Overdag in het zonnetje zal het wel lekkerder zijn!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
We zijn al wel een keer op een zondag overdag in de tuin geweest, dat was wel heel leuk in de zon!
Alle reacties Link kopieren
@vicky, ik denk dat we pas dezelfde zondag in de Fun waren, stiekem wel benieuwd of ik je gezien heb ????.

Wij gaan zelf bijna altijd op zondag, niet zo massaal, relaxte sfeer en ook genoeg mensen van onze leeftijd. De poolparty's met mooi weer zijn helemaal heerlijk, genieten in het zonnetje.
Alle reacties Link kopieren
Oké....hier is het echt vakantietijd. Ik dacht kom ook nog eens langs maar...verrek....allemaal op vakantie1 Maar goed..wij hebben ook niet veel uitgespookt. Teveel verticale feestjes. Nu maar eens kijken wat de Fun te bieden heeft in augustus/september
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Wij waren gisteravond toevallig in de Fun (in het kader van: "de faciliteiten zijn daar toch wat beter dan thuis".)



Ik vroeg me daar toen wat af: wat is nou de eigenlijk de definitie van "doeners" waar op dit topic altijd over wordt gesproken?



In een club waar alleen stellen zijn, is het nog nooit gebeurd dat ik de man leuk vond en mijn vriend de vrouw van een stel. Zijn wij daarmee geen "doeners"? Of zijn wij het in potentie wel, maar kunnen we het door de omstandigheden gewoon niet in de praktijk brengen?



Ik vraag het me gewoon af, ik heb geen probleem dus (vind ik althans zelf).
Alle reacties Link kopieren
Bij de term 'doeners' heb ik altijd een associatie met mensen die de seks voorop stellen en daarmee de noodzaak tot een klik die vier kanten opgaat ondergeschikt maken.



En dat is geenszin negatief bedoeld of zo hoor, integendeel.



Maar in jullie geval is die klik nodig, dus zouden jullie in die context geen doeners zijn :-) .
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
@simpell , wij waren er gisteren ook, maar wij vonden het wel heel rustig. Zal ook daar wel aan de vakantieperiode liggen. En wij hebben ook bijna nooit de klik met de beiden hoor. Best lastig!
Wij missen ook steeds de gezamenlijke klik. En daarom besloten om niet meer naar pc te gaan en alleen nog kinkypartys af te lopen. De nadruk ligt dan niet op sex, maar op dansen en mochten wij een stel tegenkomen waarbij wij een klik hebben dan kan er altijd meer gebeuren. Dit vinden wij het leukste.
Alle reacties Link kopieren
Dan hebben wij meer geluk. Wij komen wel leuke stellen tegen waar mee het meteen klikt en waarbij de gezamenlijke klik ook belangrijk is.

Onder doeners verstaan wij trouwens mensen die niet alleen komen voor te dansen maar wel degelijk voor het swingen. Die daar ook initiatief toe nemen en open staan voor contact. Een gezamenlijke klik blijft voor ons ook belangrijk en is zeker niet ondergeschikt aan seks. Vaker spreken we via SDC ook af in een club. Dat gaat wat makkelijker dan contact leggen in een club.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben meestal beiden een klik met de dame, voor mij is vrouw/vrouw wel echt een must ook, maar mis ik vaak de klik met de man. We hebben tot nu toe nog maar echt een paar keer gehad dat de klik er aan beiden kanten was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven