Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 13 februari 2017 @ 10:58:

[...]



Wat vinden de stellen die jullie ontmoeten van jullie "niet lik, niet pijp, geen zaad" regels?Maar dat is juist zo fijn in deze club. Idereen respekteert elkaars grenzen. Nooit boze gezichten. Nee mag je zeggen. En zo hoort het ook. Niemand zal iets tegen zijn zin in iets doen of laten doen.
Alle reacties Link kopieren
Grenzen worden overal gerespecteerd, ik zou alleen zelf een beetje vreemd staan te kijken als ik in het vuur van de strijd te horen krijg dat het niét de bedoeling is dat ik mans penis in mijn mond neem.

Zou toch een beetje ten koste van de feestvreugde gaan voor alle partijen denk ik zo.
...
Ik gun ook iedereen het bewaken van hun eigen grenzen, maar vind het toch een beetje apart dat er soms van die specifieke grenzen/regels opgesteld worden. Ik kom het in praktijk vrijwel niet tegen, maar hoor/lees het wel vaker. Stellen die wel 'aanraken' maar niet 'all-the-way' gaan (dus wel aftrekken/vingeren/pijpen/beffen maar niet neuken? .. of alleen aaien en verder niet?). Of stellen die wel alles doen maar niet zoenen (tuurlijk mag je met je hoofd tussen mijn benen duiken, maar graag niet zoenen want dat vind ik te intiem?). En stellen die inderdaad wel neuken maar niet beffen/pijpen? Dit laatste heeft dan misschien ook een praktische bang-voor-besmettingsgevaar-achtergrond (en het is behoorlijk ongeil om te pijpen met condoom of te beffen met een lapje), maar ik vraag me soms wel af of al die regeltjes, zoals roos zegt, de feestvreugde niet behoorlijk verminderen.



Overigens merk ik er in praktijk eigenlijk niks van. Als we het er specifiek over hebben, met een stel in een club of tijdens een date, heeft iedereen wel bepaalde grenzen. Maar dat iemand moeite heeft met 'de basics' hebben we nog niet mee gemaakt. En doorgaans ga je toch gewoon lekkere seks hebben en kan je daarbij ook nog sturen.
quote:jenny038 schreef op 12 februari 2017 @ 20:47:

[...]





Nouja dat is wel erg kras om het zo te omschrijven.

Als ik in de club ben heb ik het erg naar mijn zin . Maar thuis denk je toch over bepaalde dingen na. Bv als mijn partner een andere vrouw vingert en daarna mij weer.



Zijn er hier mensen die wel eens iets opgelopen hebben in een club?



Ja ik, chlamydia. Omdat ik altijd een condoom gebruik, is het waarschijnlijk via vingeren overgebracht. Mijn man was negatief getest, dus ik heb het zelf opgelopen.



Sindsdien ben ik niet meer gaan swingen, ga nog altijd naar kinky feesten, maar ik wil niet meer gevingert worden of wat. En man moet eerst zijn handen wassen en met desinfect insmeren als hij zich met mij wil bezig houden. Ik weet dat ik nu een zeikerd ben, maar ik vond het zo gênant om bij de huisarts te gaan vragen naar een test. Ik had overigens geen pijn, alleen een vies stinkende afscheiding wat ik nog nooit eerder had gehad.
Alle reacties Link kopieren
Okay. Ik begrijp je wel.

Ik heb zelf niet zo een probleem om naar de dokter te gaan. Ik denk altijd "ik zal niet de eerste zijn " en ik schaam me eigenlijk nergens voor.



Heb je Antibiotika gekregen? Hoe snel was het weg?
quote:jenny038 schreef op 13 februari 2017 @ 20:18:

Okay. Ik begrijp je wel.

Ik heb zelf niet zo een probleem om naar de dokter te gaan. Ik denk altijd "ik zal niet de eerste zijn " en ik schaam me eigenlijk nergens voor.



Heb je Antibiotika gekregen? Hoe snel was het weg?



Ik kreeg een pil, dat was een antibiotica tegen de chlamydia. Heb daarna niet nogmaals een test gedaan, heeft de huisarts ook niet gezegd dat het moest. Maar ik heb geen vieze afscheiding meer, dus ga ervanuit dat ik het niet meer heb.



Ik heb normaal ook geen moeite bij de huisarts, maar vragen naar een soatest vond ik echt gênant. En toen hij positief bleek helemaal. Week erop zat ik er met zoonlief. Dus ja voelde mij behoorlijk opgelaten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sempie schreef op 07 februari 2017 @ 08:36:

Lijkt mij ook wel heel leuk zo'n bungalow date te bezoeken, organiseren lijkt me dan wel weer een dingetje .

En je hebt gelijk hoor leen65 dat je na meermaals contact te hebben gezocht uiteindelijk dat ene stel van de lijst hebt gehaald.

-------------------------------------

Vind clubbezoek ook heel anders dan een thuisdate, is meer erotisch uitgaan en veel oppervlakkiger. Heb in een club dan ook maar zelden een klik, terwijl met een thuisdate als je eerst lekker zit te kletsen en lachen iemand al veel sneller leuk is.



't Is al weer een weekje geleden maar die bungalowfeestjes zijn zooooo leuk. Het hoeft trouwens niet persé een bungalow te zijn maar voor ons is dat de enige optie en dan maken we er maar meteen 2 avonden van. Wel slopend maar ach ....

Ik moet trouwens wel soms lachen met het contrast. Het ene moment zit je midden in een orgie en een ander moment wordt er gebabbeld over van alles en nog wat. Ook bij het ontbijt worden er allerlei ervaringen uitgewisseld. Over vakantie, kinderen, gezondheid, relaties, werk, sex, verticale vrienden etc etc.

Ik mag wel stellen dat we er inmiddels diverse echte vrienden aan hebben overgehouden.



Je maakt trouwens vaak weer iets nieuws mee. Een van de stellen was al boven de 50 maar nog strak in het vel. Ze swingen pas ruim een jaar en de dame maakte een vrij timide indruk ... maar toen het feest eenmaal begon veranderde ze in een onverzadigbaar sexbeest. En 's ochtends was ze weer het bedeesde degelijke vrouwtje met een cracker en een kopje thee. Alleen als je heel goed keek kon je een verborgen ondeugend glimlachje opmerken. Daar krijg ik nog steeds lekkere kriebels van.



Clubbezoek en thuisfeestjes zijn niet met elkaar te vergelijken. Ze hebben allebei hun eigen charme en ik zou ze beide niet willen missen.



Lang eve het swingerswereldje.

By the way: het is valentijnsdag ...
Alle reacties Link kopieren
Leuk Leenman.

Ik heb ook een keer een vreselijk lekker damesexemplaar in de club getroffen, die naderde de 60 al. Wat een lekker wijf was dat! Zeer verrassend. Helaas was haar man iets minder spannend maar we hebben toch een toffe dag gehad.
...
Alle reacties Link kopieren
iemand die weet hoe gezellig en druk amourette is op een dinsdag? het is tenslotte valentijn...
samen genieten...
Alle reacties Link kopieren
Woensdag is hun dag dus ik verwacht niet dat het heel druk zal zijn. Maar goed, daar kun je maar op één manier achter komen....
...
Nou zaterdag is weer Steamwork voor stellen, zijn er meer die daar heengaan? Wij kennen de sauna redelijk goed en het blijft mooie omgeving.
quote:jouwsecondlover schreef op 14 februari 2017 @ 13:42:

Nou zaterdag is weer Steamwork voor stellen, zijn er meer die daar heengaan? Wij kennen de sauna redelijk goed en het blijft mooie omgeving.Wij zijn van plan om voor het eerst hier naartoe te gaan. Wat doen jullie aan? Weet je of je als stel ook al vroeger dan 20u gebruik kunt maken van de saunafaciliteiten? Heb er zin in!
quote:Wipaco schreef op 14 februari 2017 @ 16:02:

[...]



Wij zijn van plan om voor het eerst hier naartoe te gaan. Wat doen jullie aan? Weet je of je als stel ook al vroeger dan 20u gebruik kunt maken van de saunafaciliteiten? Heb er zin in!



Wij en de meeste met ons droegen de vorige keren vrij snel enkel de handdoek. Op SDC schijnt het complete programma te staan maar we zijn daar geen lid meer van. Je mag volgens mij vanaf twaalf uur komen maar misschien kan iemand op SDC dat zien.



Misschien tot zaterdag dus.....
Alle reacties Link kopieren
quote:jouwsecondlover schreef op 14 februari 2017 @ 21:15:

[...]





Wij en de meeste met ons droegen de vorige keren vrij snel enkel de handdoek. Op SDC schijnt het complete programma te staan maar we zijn daar geen lid meer van. Je mag volgens mij vanaf twaalf uur komen maar misschien kan iemand op SDC dat zien.



Misschien tot zaterdag dus.....Op SDC staat 15:00 uur...
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
@leefvandaag merci
Alle reacties Link kopieren
quote:Xeno9988 schreef op 17 januari 2017 @ 15:11:

Wij zijn nu 3 x naar Eroxx geweest en hoewel mijn man nog niet openstaat voor meer dan alleen wij 2 tweetjes, geniet ik toch enorm van deze avonden.

Binnen een paar weekjes staat een bezoek aan de Fun gepland. Naar aanleiding van dit topic zijn we heel nieuwsgierig naar deze club.

We willen ook wel heel graag naar een erotische sauna maar we weten nog niet naar welke.Oei, als je de Eroxx gewend bent vallen de NL clubs je hoogstwaarschijnlijk tegen.
Alle reacties Link kopieren
Dit laatste begrijp ik niet helemaal.

Wij kennen genoeg stellen die zowel naar Fun, Fata als Eroxx gaan.

Ze vinden elke club wel op een bepaald vlak beter.

En alhoewel Eroxx voor hen vele malen dichterbij is dan Fun4Two, zien we ze toch met de regelmaat van de klok in de Fun.
Alle reacties Link kopieren
@greeneyes.

Verklaar je nader. Wat is het verschil tussen fun en eroxxx? Ik ben nog nooit in de eroxxx geweest dus ben wel benieuwd
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:Greeneyes2017 schreef op 15 februari 2017 @ 08:35:

[...]



Oei, als je de Eroxx gewend bent vallen de NL clubs je hoogstwaarschijnlijk tegen.



Wij kennen de Eroxx en de Fun.

Als deze clubs je tegenvallen ben je wel erg verwend.

Het zijn in onze ogen allebei topclubs.



Wel waren de laatste paar keren in de Eroxx vij saai.

Er kwam veel publiek dat zich alleen op de dansvloer vermaakte en de sexruimtes bleven te leeg naar onze smaak.

Meer een uitgaansgelegenheid in lingerie. We hopen dat dat bijtrekt want het is echt een mooie club maar wij gaan toch echt wel om te swingen.
Alle reacties Link kopieren
Morgen voor het eerst naar de Fun!

Inmiddels trouwens niet meer single, en langzaam met vriend deze wereld aan het verkennen!



Ik lees al een tijd mee, maar ben het volgende nog niet tegen gekomen:

Glijmiddel is volgens mijn niet aanwezig, is het wel oké om dat mee te nemen? Zien jullie dat vaker?

En worden er wel eens speeltjes gebruikt?
Alle reacties Link kopieren
.
mactrees wijzigde dit bericht op 17-02-2017 15:49
Reden: wrong forum
% gewijzigd
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
quote:Rooss4.0 schreef op 13 februari 2017 @ 18:08:

Grenzen worden overal gerespecteerd, ik zou alleen zelf een beetje vreemd staan te kijken als ik in het vuur van de strijd te horen krijg dat het niét de bedoeling is dat ik mans penis in mijn mond neem.

Zou toch een beetje ten koste van de feestvreugde gaan voor alle partijen denk ik zo.Mee eens. Dat is me een paar keer in een club overkomen. Leuke man, ik er vol op los. Halverwege vraag ik een wederdienst, maar dat doet ie niet, sorry. Ja doei. De lust is me mede daardoor vergaan om in mijn eentje naar een club te gaan.
@Canvas Pfffff dat er echt mannen/stellen zijn die zo doen joh. Dan zeg je als man zijnde toch gelijk als jij er vol op gaat van doe maar niet want ik mag/wil niet hetzelfde bij jou doen. Dan heb je tenminste zelf nog de keuze of je nog wat bij hem wilt doen. Dat is wel een enorme afknapper!
Wij gaan definitief vanmiddag/avond/nacht vandaag naar Steamworks...... we zullen een viva vlaggetje op het hoogste punt ophangen



Hoe kun je anders, als je dat zou willen, hallo zeggen tegen mede forummers?



Stellen die gaan en bij voorbaat al willen weten hoe we zonder vivavlaggetje te herkennen zijn.... misschien even berichtje sturen?



Fijn weekend verder voor allemaal en geniet....
quote:jouwsecondlover schreef op 18 februari 2017 @ 09:35:

Wij gaan definitief vanmiddag/avond/nacht vandaag naar Steamworks...... we zullen een viva vlaggetje op het hoogste punt ophangen



Hoe kun je anders, als je dat zou willen, hallo zeggen tegen mede forummers?



Stellen die gaan en bij voorbaat al willen weten hoe we zonder vivavlaggetje te herkennen zijn.... misschien even berichtje sturen?



Fijn weekend verder voor allemaal en geniet....Wij gaan ook! Zullen we een rode roos in de haren doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven