Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Vlammetje schreef op 23 maart 2017 @ 19:45:

Nou, normaal weet ik wat beter wie en wat ik ga tegenkomen.... ik heb dus nog nooit zo'n feestje vol onbekenden gedaan.En zeker allemaal grote sterke donkere mannen of niet?
Wees meester en vormgever van jezelf
Vlam, het is enigszins vergelijkbaar met een clubbezoek dan toch? Heb je dat al eens gedaan? Dat zijn ook allemaal onbekenden. Mijn ervaring is dat er best vaak een leukerd tussen zit. En je kent één man al.
Alle reacties Link kopieren
Of ze groot en sterk zijn weet ik dus nog niet.



Canvas, dat heb ik gedaan. En de Berghut. Dat is dus wel vergelijkbaar. Maar er zijn meerdere vrouwen natuurlijk. En ook mijn bekende man zal zich ongetwijfeld met meerdere dames bezig willen houden. En ik ben niet zo gecharmeerd van steeds meerdere mannen om me heen, wat je dus wel krijgt als er zoveel mannen zijn. Ik weet het dus niet... Of ik dat moet doen of gewoon een date en volgende week Showboat.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
quote:Vlammetje schreef op 23 maart 2017 @ 19:45:

Nou, normaal weet ik wat beter wie en wat ik ga tegenkomen.... ik heb dus nog nooit zo'n feestje vol onbekenden gedaan.Je hoeft ze niet allemaal te doen
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik bedoelde uiteraard niet dat ik ze allemaal wil doen. Maar in een club zijn er veel meer mannen. In de berghut had ik een zelf een man bij me. Hier voel ik, door de kleinschaligheid, toch een beetje een druk om leuk mee te doen. Maar ik kan dus niet vooraf inschatten dat ik daar zin in ga hebben.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Mmm, twee keer zoveel mannen, orgie... het zou mijn feestje niet zijn denk ik. Waarom in godsnaam zoveel mannen uitgenodigd? Als er een paar minder appetijtelijke dames tussen zitten concentreert het zich allemaal op een paar vrouwen, zie dan je grenzen nog maar te bewaken, ik snap je twijfels.

Het probleem met zo'n feestje lijkt me dat men ervan uitgaat dat er een soort seksgarantie lijkt te zijn, misschien klopt mijn beeld niet hoor, en dat is dan weer echt anders in een club.

Ik was -net als jij- liever met een vaste date gegaan, ook omdat je dan iemand hebt waar je op terug kunt vallen en je ook een ietsje bewaakt.

Nah, kweenie.
...
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat ook Rooss... Ik heb mijn twijfel over gaan inmiddels al wel uitgesproken tegenover de persoon die me heeft uitgenodigd, maar hij is nog niet online geweest. Het is ook niet dat ik seks tekort kom deze maand.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Nou, mijn twijfeltje is wat kleiner maar nog aanwezig, maar mijn zin is ook wel door hem aangewakkerd... Ik denk dus dat ik gewoon in het diepe ga springen zaterdag.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Stoer hoor Vlam, ik zou dat nog best wel eng vinden zon mega orgie. Plus dat ik het aantal mannen ook wel wat hoog zou vinden. Maar heel veel plezier en idd maar even bijslapen voor die tijd.
Wees meester en vormgever van jezelf
Alle reacties Link kopieren
Het wordt sowieso een ervaring Vlam! We zien je verslag graag tegemoet , ben benieuwd of je ook daadwerkelijk tegen de zaken aan gaat lopen waar je nu over twijfelt.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik zei tegen mijn uitnodiger: zoen me maar even los als ik binnenkom. Dat wilde hij best voor me doen...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Altijd fijn, zo'n barmhartige samaritaan die geheel altruïstisch zijn goede werk voor je wil doen!
...
Alle reacties Link kopieren
Ow, en mochten er nog meer mannen zijn die nu willen PM-en dat ze wel mee willen naar geile feesten... Ik organiseer niets, ik neem je niet mee, dus ga zelf kijken op de daarvoor bestemde kanalen.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Nog meer?

Vertel, wie had je allemaal in de inbox? Ben heel benieuwd
...
quote:Rooss4.0 schreef op 23 maart 2017 @ 23:31:

Mmm, twee keer zoveel mannen, orgie... het zou mijn feestje niet zijn denk ik. Waarom in godsnaam zoveel mannen uitgenodigd? Als er een paar minder appetijtelijke dames tussen zitten concentreert het zich allemaal op een paar vrouwen, zie dan je grenzen nog maar te bewaken, ik snap je twijfels.

Het probleem met zo'n feestje lijkt me dat men ervan uitgaat dat er een soort seksgarantie lijkt te zijn, misschien klopt mijn beeld niet hoor, en dat is dan weer echt anders in een club.

Ik was -net als jij- liever met een vaste date gegaan, ook omdat je dan iemand hebt waar je op terug kunt vallen en je ook een ietsje bewaakt.

Nah, kweenie.Inderdaad dit beeld heb ik er ook bij. En hoe kleiner de schaal hoe hoger de verwachting en hoe kleiner de keuze lijkt mij. De druk op de single vrouwen lijkt me dan best hoog. Not my cup-a-tea.
Alle reacties Link kopieren
Shifty, dit helpt niet. Ik ben al zo'n twijfelkont! Maar zo'n feestje, het is dus niet het afwachtende laten-we-elkaar-eerst-leren-kennen feestje zeg maar... En op zich is dat prima. Zolang er leuke mannen zijn, anders vertrek ik weer.



Rooss, iemand met maar 1 post op het forum. Die poef, een minuut na mijn post hier zichzelf al aanbood voor een leuke feestje. En die zichzelf als aantrekkelijk omschrijft. Ik zei al: aantrekkelijk is ook voor iedereen anders...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Voor zo'n klein feestje zou ik toch ook wel een soort gastenlijst willen zien of zo. Om te bekijken of je er wel een beetje bij past. Je bent nou toch afhankelijk van de selectieprocedure van degene die het organiseert. En zoals ik het begrijp ken je hem ook niet heel erg goed? Je weet ook niet waar hij dan op selecteert en of hij goed in de hand heeft wie er komt (en in hoeverre kent hij de andere mensen die komen dan wel goed)?



Ik kan me aan de andere kant wel het 'spannende' van zo'n duik in het diepe voorstellen. Daar hoort dan misschien ook weer niet te veel vooronderzoek bij (een soort darkroom met het licht aan). Wel dapper van je.



Vlammetje, heb je een soort backup die je kan bellen? Of heb je er genoeg vertrouwen in dat je niet over je eigen grenzen gaat en gewoon op kan stappen als het je niet iets lijkt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 24 maart 2017 @ 09:19:

Altijd fijn, zo'n barmhartige samaritaan die geheel altruïstisch zijn goede werk voor je wil doen!
Je leeft maar 1 keer
Sorry als ik niet mee werk vlammetje, doe ik met liefde en plezier
Alle reacties Link kopieren
Er gaat ook een goede vriendin van me. De uitnodiger heb ik een keertje gedate al. Selectieprocedure... Hij kent iedereen die komt persoonlijk. Hij heeft vaker georganiseerd. Hij weet waar ik op val en heeft me verzekerd dat ik blij ga zijn. Ik weet een aantal gasten, maar het merendeel is eigen netwerk en geen sdc.

Of ik erbij pas maak ik me niet zo druk om, ik klik met veel mensen. Ik heb er dus een handje van om te doemdenken en ik heb regelmatig achteraf gedacht: waarom heb ik zoveel energie daaraan verspild? Ik hoop dus dat dat nu ook zo is, zodat ik steeds vaker mijn gedachten kan laten gaan en gewoon onbezorgd kan voorpretten en genieten.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
quote:Vlammetje schreef op 24 maart 2017 @ 09:52:

Er gaat ook een goede vriendin van me. De uitnodiger heb ik een keertje gedate al. Selectieprocedure... Hij kent iedereen die komt persoonlijk. Hij heeft vaker georganiseerd. Hij weet waar ik op val en heeft me verzekerd dat ik blij ga zijn. Ik weet een aantal gasten, maar het merendeel is eigen netwerk en geen sdc.

Of ik erbij pas maak ik me niet zo druk om, ik klik met veel mensen. Ik heb er dus een handje van om te doemdenken en ik heb regelmatig achteraf gedacht: waarom heb ik zoveel energie daaraan verspild? Ik hoop dus dat dat nu ook zo is, zodat ik steeds vaker mijn gedachten kan laten gaan en gewoon onbezorgd kan voorpretten en genieten.Dat klinkt al als een vrij gezonde basis vlammetje. En als je daarnaast de vrijheid hebt en voelt dat er ook verder niks 'moet' kan je altijd kijken hoe ver je gaat.
Alle reacties Link kopieren
Mop, ga het gewoon lekker ervaren, trek een leuk jurkie aan en je meest kekke hakjes en dan zie je het wel. Volgens mij ben je op dit soort feestjes best veilig, oogjes open houden en dan go with the flow. En is het niks dan kan je het van je bucket list schrappen. Heffun!
...
Alle reacties Link kopieren
Whaaaahhhh!!!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, zijn er onder jullie die wel eens in Club Gercellino's in Balen (BE) zijn geweest? Goeie ervaringen mee?
Alle reacties Link kopieren
Ben nu vier maal met partner in pc geweest....twee keer bij monique waar de tweede en laatste keer het overschot vN alleenstaande mannen ergerlijk groot was. Je kon je vrouw nergens neerleggen of er stonden trekkende figuren paraat.

Bij bornedries en fata meer het parenclub gevoel ervaren. Bornedries is minder schoon, maar wel leuk dat belgisch volk en de fata is een relaxte club. Twee keer wat vv contact geweest.

Kamagra verruild voor sildenafil wat een genot om zonder bijwerkingen een avondje in een pc door te brengen.

Nu wil vrouwelijke collega een keer mee naar een pc avond, maar ja daar kan ik mijn vrouw nooit van overtuigen dat te doen dus dat zal een droom blijven en dat is misschien maar goed ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven