Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Ik ben benieuwd naar je verhalen vlam. Klinkt superspannend
Alle reacties Link kopieren
Ik zal uiteraard wat tikken over mijn belevenissen...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Vlammetje, ben benieuwd naar je avontuur!
Alle reacties Link kopieren
quote:Romein72 schreef op 24 maart 2017 @ 18:21:

Nu wil vrouwelijke collega een keer mee naar een pc avond, maar ja daar kan ik mijn vrouw nooit van overtuigen dat te doen dus dat zal een droom blijven en dat is misschien maar goed ook.Of je gaat met zijn drietjes?
...
Alle reacties Link kopieren
Zoooooo..... Back in town. Nou, ik had me echt niet druk hoeven maken, want het was een enorm leuke avond/nacht!

Ik was er eerder dan mijn vriendin en ben vast naar binnen gegaan. Mijn datemeneer was even iemand ophalen maar ik werd erg hartelijk verwelkomd door één van de andere gastheren. Rondleiding, voel je thuis. Ik zag al een aantal heren zitten en die zagen er lekker uit. Wel jong sommigen, maar daar blijk je echt geen last van te hebben! Dames waren hartstikke leuk en gezellig en ik heb me heel erg goed vermaakt. De mannen waren duidelijk op elkaar ingespeeld trouwens, qua teamwork en allemaal heel erg gewend aan veilige seks: geen gezeik over condoomgebruik gehad. Tegen half drie wilde ik naar huis rijden, maar nog ff nakletsen met de laatste mensen. Mijn datemeneer en ik vonden elkaar eigenlijk toen pas, dus kleren weer uit en met hem heerlijk afgesloten. Pff, half zeven thuis, gelukkig kunnen slapen en vanavond maar op tijd naar bed!
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
Klinkt fijn Vlam! Mooi zoals de mannen op elkaar waren ingespeeld, gelukkig heb je je helemaal voor niks zorgen gemaakt!

Heb je ook damesseks gehad als ik vragen mag?
...
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen damesseks. Dames waren superaardig, leuk en gezellig, maar werd er niet geil van. Was één mooie dame, maar zoooo jong. Hoorde soort van bij één van de jongere jongens. Aan het eind van de avond stelde hij een triootje voor, maar zij had daar geen zin in. Dat kon ik direct aan haar zien, dus heb ze lekker met zijn tweeën gelaten. We hadden eerder wel met zijn vieren pret in de badkamer gehad, afwisselen en zo, daar had ze geen moeite mee. Maar geen damesactie of vvm dus.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Leuk dat het zo goed bevallen is vlam.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt erg goed Vlam!
Klinkt heerlijk vlam!
Alle reacties Link kopieren
Nice Vlam!
Je leeft maar 1 keer
Wauw Vlam, fijn dat het zo relaxt en genieten was!

Nu je deze ervaring hebt is alles voortaan een eitje



Wij hebben as weekend een feestje in België (Deccadent) staan...zijn er meer mensen die daar naartoe gaan?
Alle reacties Link kopieren
Nou Girlpower, zoiets zei ik ook al tegen mijn vriendin: nu ik dit heb gedaan durf ik alles!



(Tot de volgende spannende avond en ik ongetwijfeld toch weer de bibbers heb... )
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
jeetje wat spannend om nu zo te reageren na het meelezen. Misschien gaan mijn partner en ik binnenkort de eerste stap zetten. We hebben er veel over gepraat. Beide zijn we benieuwd naar een swap waarbij mijn partner zijn eerste ervaringen met een man op doet en ik kan dan met de dame aan de gang. Ik merk dat ik toch wat meer moeite heb bij het idee van hem met een andere vrouw. Hij is nieuwsgierig hoe een man zou zijn dus hey, dat zou onze eerste stap zijn.



Dat gezegd hebben ben ik toch nog steeds enigzins onzeker over mijzelf. Nu heb ik al een setje gekocht (https://image01.bonprix.n ... 704/16255825-pdPKlDKt.jpg)



Maar nu ben ik weer te bang dat dit misschien te is? Mijn borsten vind ik namelijk wel erg mooi aan mijzelf (ben maatje meer) en die komen in dit borsten loze setje goed uit. Ik ben ondertussen nog even aan het kijken voor ander mooi setje.



Maar ik blijf zitten met de schoenen. Ik vind hakken echt wel mooi maar ik ben zo'n kluns dat ik er normaal al moeite mee heb laat staan als ik wankelende beentjes van de spanning heb hahahaha
Alle reacties Link kopieren
Wij willen ook graag voor het eerst naar een parenclub gaan. We hebben samen ons oog laten vallen op parenclub Monique. We zijn een stel van 34 en 30 en beide niet eerder in een club geweest. Nu zag ik dat er een Discovery avond is volgende week vrijdag. Is dit een aanrader voor firsttimers? Of beter van niet? Of heeft iemand een andere suggestie voor ons?
Alle reacties Link kopieren
quote:jongbankstel schreef op 28 maart 2017 @ 13:46:

Maar ik blijf zitten met de schoenen. Ik vind hakken echt wel mooi maar ik ben zo'n kluns dat ik er normaal al moeite mee heb laat staan als ik wankelende beentjes van de spanning heb hahahaha



Kleine hak, opgelost.



En dat setje wat je limkt is zeker niet 'te'.

Zolang jij er je prettig in voelt en het je net iets zelfverzekerder maakt... zeker doen.



Daarnaast zien we genoeg dames rondlopen op blote voeten, ballerina's, lage hakjes, mooie sandalen, dus maak je er niet al te druk om.



Mannen die iets met andere mannen doen, kom je maar weinig tegen. Wij zoeken er ook vaak naar, maar in een PC lijkt het wel of alle mannen ineens superhetero zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:CoupleH schreef op 28 maart 2017 @ 16:00:

Wij willen ook graag voor het eerst naar een parenclub gaan. We hebben samen ons oog laten vallen op parenclub Monique. We zijn een stel van 34 en 30 en beide niet eerder in een club geweest. Nu zag ik dat er een Discovery avond is volgende week vrijdag. Is dit een aanrader voor firsttimers? Of beter van niet? Of heeft iemand een andere suggestie voor ons?

Wat deed jullie doen besluiten voor Monique?

Wellicht als je iets meer aangeeft wat jullie zoeken, dat de forumleden een beter advies kunnen geven.

Onze aanrader is meestal om naar een club als Fata Morgana of Fun4Two te gaan. Die steken er volgens velen met kop en schouders boven uit. Maar als je niet van dance-muziek houdt bijvoorbeeld, dan zijn deze clubs minder geschikt.
Alle reacties Link kopieren
Beste Keesadam,



Eigenlijk puur op gevoel. Het gaat ons vooral om de relaxte sfeer die moet een club hebben in onze ogen. Hij is een gewone doorsnee man, zij met maatje 46 en cupmaat F niet de standaard vrouw. We hebben ook wel gelezen dat je niet overal zomaar binnen komt als je niet aan het ideaal beeld voldoet. We willen dus in eerste instantie dan ook gaan voor een erotisch avondje uit. Niks meer niks minder. Maar welke van de 2 heeft dan de echte clubbing sfeer?
Alle reacties Link kopieren
Dat je ergens niet binnenkomt, is een broodje aap-verhaal.

Er worden in elke club wel eens mensen geweigerd omdat ze er onverzorgd uitzien, doorgesnoven of katjelam zijn.

Maar wie zich normaal gedraagd, en er niet uitziet of hij net van de verbouwing komt, mag binnen.

Ook met een maatje meer en als je er doorsnee uitziet.



Zowel Fata als Fun hebben een sfeer waar dansen en muziek belangrijk zijn. Maar ook in beide clubs kun je je ergens terugtrekken waar het wat rustiger is. In een bubbelbad of een rustig hoekje.

Voordeel van deze clubs vinden wij dat alles net wat mooier en beter is. Inrichting, service, eten, dat soort dingen.

Relaxed zijn de meeste clubs wel. Behalve de Showboat, die vinden wij - zeer persoonlijk - erg a-relaxed. Vervelend publiek, slecht personeel en een vechtpartij. Dat was niks voor ons.
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 28 maart 2017 @ 16:31:

Behalve de Showboat, die vinden wij - zeer persoonlijk - erg a-relaxed. Vervelend publiek, slecht personeel en een vechtpartij. Dat was niks voor ons.oh, wij waren juist van plan die boot te proberen, voor ons redelijk dichtbij
Alle reacties Link kopieren
De boot is voor ons ook dichtbij. De Fata ook, maar toch reizen we steeds af naar Fun4Two.

Die club bevalt ons nu eenmaal het beste. Leukste publiek, namelijk een goede mix tussen knap en gewoontjes en vele leeftijden en nationaliteiten. Fata vinden we ook leuk, maar de inrichting en de indeling van de ruimtes, die vinden we niet bijzonder genoeg en daardoor niet voldoende bijdragen aan de sfeer.
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar verhaal CoupleH Ik ben dan ook enorm benieuwd naar jullie ervaring het feest.
Alle reacties Link kopieren
Haha jongbankstel. Ik denk dat we toch maar voor een andere club kiezen. De fun als ik het zo lees. De eerste keer moet toch wel onvergetelijk zijn, vind je niet? We gaan nu nog zoeken of we voor die tijd een stel vinden dat mee wil gaan. Dan heb je in ieder geval wat aanspraak. Tenminste dat hopen we ????
Alle reacties Link kopieren
Over aanspraak hoef je je in geen enkele club zorgen te maken.

Of je moet zelf niet heel open zijn. Maar de meeste mensen vinden het leuk om gezellig te kletsen, en zijn juist blij als iemand een praatje maakt. Tussen de 100 koppels (of meer als het lekker druk is) zitten altijd wel mensen met wie je een klik hebt.



Voordeel van de Fun is, dat er gewoon veel te zien is, omdat er zoveel verschillende ruimtes zijn. Bargedeelte, dansvloer, zitje, restaurant, rookruimte, sauna, bubbelbad, tantra-ruimte en natuurlijk de vele speelruimtes. Fata heeft dat ook, al vinden wij dat zoals we al eerder aangaven, iets meer Ikea qua inrichting.
Alle reacties Link kopieren
Meen je dat keesadam? Wij hadden echt het gevoel als we samen gaan dat je daar zou staan als een stel groentjes ????. Maar nee hoor wij zijnjuist heel makkelijk in contact maken dus we begrijpen dat met meerdere stellen tegelijk geen verschil maakt. Mooi! Dan gaan we volgende week vrijdag naar de fun. We hebben er zin in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven