Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen etc. deel 10

30-01-2007 21:35 3742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen De meest voorkomende vragen hebben we in begin van dit topic proberen te beantwoorden. Ook vind je hier veel tips en ervaringen. Lees dus eerst het blauwe gedeelte als je meer over clubs en clubbezoek te weten wil komen. bewerkt door moderator,
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Vraagje,



Binnenkort ga ik met mijn vrouw voor het eerst naar een parenclub of we het leuk vinden moeten we ter plaatsen meemaken.



Natuurlijk hebben of hadden wij ook een hoop vragen, maar die zijn inmiddels aardig beantwoord. Toch wil ik er een plaatsen en dat is de volgende,



Hoe wordt er over het algemeen gereageerd als een man met een erectie uit het bubbelbad stapt of is dit geaccepteerd ??
Alle reacties Link kopieren
[quote]Rick66 schreef op 05 juli 2009 @ 18:40:



Hoe wordt er over het algemeen gereageerd als een man met een erectie uit het bubbelbad stapt quote]

Niet......geen reactie waarschijnlijk .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Iedereen komt toch voor het zelfde. En de eerste keer zul je het ongetwijfeld alleen met je vrouw doen.
Alle reacties Link kopieren
Wordt inderdaad niet op gereageerd. Vroeg ik me eigenlijk ook af, maar er zijn er zoveel te zien. Eentje meer of minder maakt ook niet uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rick66 schreef op 05 juli 2009 @ 18:40:

Vraagje,



Binnenkort ga ik met mijn vrouw voor het eerst naar een parenclub of we het leuk vinden moeten we ter plaatsen meemaken.



Natuurlijk hebben of hadden wij ook een hoop vragen, maar die zijn inmiddels aardig beantwoord. Toch wil ik er een plaatsen en dat is de volgende,



Hoe wordt er over het algemeen gereageerd als een man met een erectie uit het bubbelbad stapt of is dit geaccepteerd ??Wellicht dat er met bewondering wordt gekeken, verder zal het worden opgevat als een gezonde reactie op iets wat je hebt gezien of ervaren. Is in dat opzicht natuurlijk totaal anders dan een bubbelbad in een normale sauna.
Alle reacties Link kopieren
quote:RobertInter schreef op 05 juli 2009 @ 19:48:

Iedereen komt toch voor het zelfde. En de eerste keer zul je het ongetwijfeld alleen met je vrouw doen.Ik ben zo vrij om met je van mening te verschillen, lang niet iedereen heeft de behoefte om in een PC met een ander bezig te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Gister zoiets raars meegemaakt op de orgiezolder.



In het bad werden we benaderd een door een zo op het oog leuk koppel, zij benaderd mij door over mijn been heen te strelen, no problem ik ga er op in. Hij komt erbij en begint me ook te strelen, ik kus haar en zij mij, manlief heedt het ook naar zijn zin en langzamerhand trekt zij meer naar manlief toe en ik naar hem. Hij begint me te vingeren, en ik geniet. Ik kijk achterom om te kijken of manlief het ook naar zijn zin heeft, dat heeft hij maar zij dat weet ik niet zeker. Plots vraagt haar vriend mij of ik het lekker vind waarop ik bevestigend antwoord maar ik vraag hem ook of zijn vriendin het naar haar zin heeft. Weer spaans gemurmel, ze zegt van wel maar volgens mij valt dat wel mee, gelukkig praat ik ook spaans en ik vraag haar hetzelfde waarop ze zegt dat ze toch liever ermee wilt stoppen. Prima dan stoppen we toch waarop haar vriend/partner aan ons vraagt of we mee naar boven willen, wij bedanken voor de eer, begint hij please come, i love you, you're so beautifull. Nou daar stond ik wel raar van te kijken. Wanneer mijn man dat tegen een andere vrouw zegt i love you krijgt hij een schoen naar zijn hoofd, naaldhak in mijn geval.

Anyway later op de orgiezolder zijn manlief en ik bezig komt zij erbij liggen en vraagt of ze mee mag doen, weer trekt zij naar manlief toe en ik naar haar vriend, we zijn zo bezig en eerlijk is eerlijk alles wat hij bij me deed was zo lekker dat ik waarschijnlijk zo all the way met hem zou gaan maar op zijn vraag of hij me mag neuken zei ik nee. Duidelijk toch? Ik zeg nog tegen hem kom we gaan bij onze partners liggen waarop hij me aan me arm terug begint te trekken, ik probeer me los te trekken maar hij blijft vasthouden, gelukkig zag manlief dat en gaf hem een duw naar achter en zei tegen hem om wel respectvol naar elkaar toe te blijven. Afknapper, voor mij hoefde het niet meer.



Maar de rest van de avond was gelukkig wel leuk haha
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie al welke club jullie gaan bezoeken rick66?
Alle reacties Link kopieren
quote:Naomi_Mara schreef op 06 juli 2009 @ 18:22:

[...]





Ik ben zo vrij om met je van mening te verschillen, lang niet iedereen heeft de behoefte om in een PC met een ander bezig te zijn.ehh volgens mij bevestig je het dan toch?
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ja jeez soms maak je wel eens wonderlijke dingen mee. Vreemd dat zij eerst zegt dat ze wil stoppen en dat ze later dus toch weer wat me jullie wilde doen.



En ja dat proberen ondanks nee, je hebt er natuurlijk echt wel eens 1 bij die gewoon dat respect niet kan opbrengen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
@jeez:

Klinkt als een man die daar om de verkeerde redenen zit?
Alle reacties Link kopieren
btw, ik zal mezelf even kort introduceren:



Naomi_Mara, 4 jaar geleden de eerste ervaringen opgedaan in een PC. Met sevriendje nr 1 naar Amourette, Fun4two, Fata Morgana, Paradise club. Met sexvriendje nr 2 naar de Fun en Fata. Een tijdje niet geclubd wegens vaste afstands-relatie, was niet te combineren.



Nu sinds kort weer actief op dit gebied, een paar keer naar Amourette geweest. Ik lees nu een paar weken mee hier in dit topic, dacht dat het nu wel tijd werd om actief deel te nemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 06 juli 2009 @ 19:26:

[...]



ehh volgens mij bevestig je het dan toch?Zoals ik zei, ik lees al een paar weken mee hier. En heb de indruk dat Robertinter toch vooral iedereen met iemand anders bezig ziet. Terwijl ik zeg dat dat lang niet voor iedereen het doel is van PC bezoek?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij bedoelde dat iedereen er voor sex naar toe gaat, niet specifiek met een ander.
Alle reacties Link kopieren
ja maar dat je veel meeleest veranderd niets aan zijn laatste post waarin hij stelt dat veel mensen de eerste keer met eigen partner vrijen.



Niets over erna en dat kan dus alle kanten op (wat hij niet invult.)



wat de eerste keer betreft klopt het inderdaad dat er relatief veel paren de afspraak maken om de eerste keer alleen met elkaar te vrijen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zit dat dan met alleenstaande mensen? Komen die er dan ook alleen voor de gezelligheid?



Zeg het gerust (maar wel respectvol ajb) als ik het fout zie, maar als ik als single woman naar zo'n club ga, ga ik er wel min of meer van uit dat ik zelf een beetje erotiek zou kunnen meemaken.



Zeg ik het zo voorzichtig genoeg?
Alle reacties Link kopieren
Mannen alleen komen niet altijd een club binnen, vrouwen wel, maar je ziet ze niet zo gek veel op enkele clubs na waar juist alleengaande mannen mogen komen.



En wat je aanhaald is wel eens een irritatie van andere swingers die dus wel komen om iets met andere te doen. Ik kom zelf al jaren niet meer in de club maar hoor oolk dat er stellen zijn die er niets meer aan vinden omdat steeds minder stellen contact zoeken met andere.



We hebben altijd gezegd dat dat ook kan, als echter steeds meer mensen dus alleen met eigen partner vrijen of voor de gezelligheid gaan dan is voor veel het spannende er van af.



Toch doe je er niet veel aan, ik vind dat het zeker niet verplicht kan worden gesteld. maar het is wel jammer als er dus steeds meer mensen het dan laten.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om die verschillende ervaringen te lezen, alleen niet bepaald reclame voor een aantal PC's. Is er ook een onafhankelijke website die clubs beoordeeld?
Alle reacties Link kopieren
@ Naomi_Mara



Als je al wat langer meeleest op het forum, zou je eigenlijk al moeten weten dat je niet alle bijdragen hier even serieus moet nemen... Sommige mensen hier op het forum zijn erg druk met de hele tijd andere mensen aanpraten dat ze seks *moeten* gaan hebben met anderen. Schijnbaar kicken ze erop, ofzo...



@ Vlindertje



Op verschillende swinger-fora kun je, nadat je je (al dan niet gratis) hebt ingeschreven, ook ervaringen met verschillende parenclubs lezen... Al moet ik zeggen dat er hier op het Viva forum de laatste tijd dus ook relatief veel over wordt gesproken.
Alle reacties Link kopieren
Nou vlinder ik ben ook niet afhankelijk dus ik denk dat mensen hier hun ervaring vertellen en die geen aandelen hebben min of meer onafhankelijk zijn.



Maar geen mens is het zelfde, wat de 1 niets vind vind een ander juist geweldig.



Een onafhankelijke site zou dus alleen kunnen afgaan op wat een club bied (zwembad, jacuzzie, hygiene enz) sfeer, het publiek enz is zo smaak afhankelijk.



Hier lees je dus vooral in welke clubs men graag komt, en over algemeen zal een club met een zeer gevarieerd publiek meer mensen aanspreken dan dat het wat meer te typeren is, Dan moet het je maar net liggen.



Vaak vind je dergelijke vergelijkingen wel op swingerssite maar zal men het ook daar bijhouden aan de hand van positieve ervaringen. Dus niet veel anders dan hier.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
In een eerdere voorzichtige posting op dit onderwerp hebben we laten doorschemeren dat er een eerste indruk verhaal zou aan komen hoe het ervan is gekomen dat wij, DR (vrouw) & PL (man) terecht zijn gekomen in een parenclub en hoe onze belevenis hier is geweest.

PL is nu aan het schrijven voor diegene die zich gaat afvragen of nu de man danwel de vrouw aan het woord is.

Helemaal begin van dit jaar kreeg ik tot mijn grote verbazing van mijn DR te horen dat ze wel eens een keertje naar de Kamasutra beurs wilde gaan.

Na veel gedoe over wat dan aan te trekken en wat te verwachten is het er van gekomen en waren we onderweg voor een bezoekje aldaar op de zondag. Bijna gelijk bij binnenkomst sprong het team van foxy al op onze (haar) nek met de vraag of DR <22jr.> mogelijk interesse had om mee te doen aan de fotoshoot. Na dit verzoek te hebben afgewimpeld met de mededeling misschien later zijn we de stands etc etc lang gegaan. Parenclub en Voyeur lang gelopen, stands bekeken en gesproken over interesse in voyeur <gratis entree volgende beurs> en het ingaan wel/niet op verzoek van foxy.

Shoot gedaan en toen, na tegevaller doolof op naar de voyeur. Om in de binnenruimte te komen moesten we dus via de parenclub ingang.

Nu ja, was dus best spannend en grappig en tja voor een herhaling vatbaar <zowel voyeur als beurs>.

Mega Erotica Antwerpen. Niet als op Kamasutra tegen eind van de avond de PC in maar bijna direct. Daar na wat bubbelen in de mini jaccuzzi in gesprek gekomen met mensen m.b.t. het fenomeen parenclub. Leek ons echt NIETS voor die gesprekken. Leek ons EEN grote orgie. Maar de mensen hebben ons, zeker nadat we ook in Eindhoven eenzelfde positieve ervaring hadden gehad op de beurs aldaar, weten te overtuigen dat het iets is van Nee is Nee, respect respec en nog eens respect voor de andere etc etc.

Tja en dan wil je een parenclub wel eens gaan onderzoeken.

Daar we niet echt zin hebben om te ruilen als het gaat om HET hebben we dus bewust gezocht naar clubs op het internet waar alleen paren zouden zijn toegelaten.

Geeft toch een veiliger gevoel als is het maar het idee <DR is echt heel mooi en aantrekkelijk al denk natuurlijk iedere man dat van zijn vrouw>

Fata, Fun4 2, Mistique en liggen allen binnen een redelijke afstand dus toen

Werd het kiezen. Het deurbeleid van de FUN, het minst ver weg <regio rotterdam> stond ons niet zo aan. Mogen daar alleen mooie mensen binnen?? <niet dat we ons zorgen maakten voor onszelf maar pfff dat is niet zo ons ding> Vanuit de website kwam mistique ons dus het best over en …. Na een belletje met hen over e.e.a. dus daarheen getogen.

We hadden de simpele afpraak dat er geen “penetratie” actie zou zijn en verder we ons zouden proberen te vermaken met dansen, sjansen, lachen, eten, drinken en “spelen” met eventuele anderen.

Tjonge … stijf van de zenuwen waren we. VEEEEEEEEL te veel gegeten en DR ook een beetje gedronken.

Plots kwam er een andere vrouw op DR af, ook een beetje met snapsie op, en begon te praten over van alles en nog wat. Was ik DR ineens toch kwijt!! En dit terwijl ik met haar man aan het babbelen was. Bleken ze in het bad een beetje samen aan het spelen te zijn geslagen.

He, dat was niet eerlijk !!! Later dus weer terug na wat swingen op de dansvloer naar het bad maar dan met zijn 4tjes en, conform onze afspraak, lekker gespeeld.

Oh what a night. Echt gaaf hoor.

Nog een zaterdag en daarna gratis vrijdag (hoort bij lidmaatschap) geweest en weer een zaterdag.

Wij zijn in ieder geval zeer happy om een hele avond voor best weinig geld (90 euro) te kunnen dansen, eten, drinken, spelen, babbelen enz enz en ook nog samen, wanneer we de zin voelen, te kunnen vrijen met soms iemand die mee speelt in het spel.

Mistique is echt leuk maar we gaan vast een keer Monique en Fata proberen.

Fun 4 TWO tja dat is moeilijk. Wij vinden dat iedereen met respect voor een ander en zich houdend aan de club regels kwa gedrag zou moeten worden toegelaten maar op forums maar ook op hun eigen site lijkt het wel dat er een soort van “discriminatie” zou zijn voor of je wel of niet wordt toegelaten. En dit zou gaan om het uiterlijk. Nogmaals DR en ikzelf zouden beslist voldoen aan de norm van Fun maar is toch niet leuk als anderen die ook gewoon een gezellie avond willen niet binnen mogen omdat ze te dik zijn ofzo????
Alle reacties Link kopieren
Blijft dat altijd bestaan , dat verhaal dat je mooi zou moeten zijn om de Fun in te mogen ? Ik wou dat het wáár was , zeg !



Afwijzingen krijgen mensen wegens geen gepaste kleding , slonzig totaal plaatje , drugs gebruik , dronkenschap , niet houden aan de regels ( boven niet roken , geen mannen alleen aan het shoppen , etc ) .



Tsja , als ik zou zijn afgewezen wegens vechten / vieze lijfgeur zou ik ook liever een smoes bedenken .....



Als er mannen binnen komen van dik in de 80 ....gaat het praatje van alleen mooi uitziende mensen dan nog op ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Bianca, dat verhaal over de fun is bepaald niet conform de werkeleijkheid.





Wie weet of er een club is in Amersfoort?
Alle reacties Link kopieren
En dat verhaal is in dit topic dus ook al tig keer weerlegt.



In fun komen OOK mensen met een dikke maat 54, het verschil is dat je je inderdaad moet gedragen en dat ze wat verwachten wat kleding betreft (dus smaakvol en geen witte onderbroek onder je billen getrokken met een blauwe bh erboven)

Als je doorvraagt bij mensen die zijn geweigert is er altijd meer aan de hand geweest, Krijg je " en toen heb ik laurens ff over die toonbank getrokken" dat zijn dan de mensen die zeggen dat ze naar de fun niet gaan omdat die alleen mooie mensen toelaten.



Wat bianca al zei, ik zou willen dat het soms waar was.



In fun komt van alles, dik dun mooi lelijk oud en jong. Maar met dit verschil dat ze zich weten te kleden en zich beschaafd gedragen. Maar dit hartnekkige gerucht daar komen ze niet van af.



Op de site staat 1 regel die dat idee dus ook geeft maar die niets minder zegt dan de waarheid, Er staat bij de vraag of je een fotomodel moet zijn dat weinig mensen een overgewicht van 50 %boven normaal aantrekkelijk vinden. Als je beseft dat ik met mijn 1.78 dan al normaal iets van 75 kilo mag wegen en ik tel daar nog een 50% bij op dan snap je ook wel dat je dan behoorlijk dik bent en dan weet je ook wel dat niet iedereen dat mooi vind.



DAt is echter geen weigeren maar eerlijk antwoord geven op vragen die mensen hebben.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg altijd oordeel zelf als een club bij je in de buurt zit.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven