Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen etc. deel 10

30-01-2007 21:35 3742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen De meest voorkomende vragen hebben we in begin van dit topic proberen te beantwoorden. Ook vind je hier veel tips en ervaringen. Lees dus eerst het blauwe gedeelte als je meer over clubs en clubbezoek te weten wil komen. bewerkt door moderator,
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 08 juli 2009 @ 06:35:

Ik zeg altijd oordeel zelf als een club bij je in de buurt zit.





Tja, je hebt best gelijk met deze opmerking.

Laat je het weten zodra we het geprobeerd hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:jeez schreef op 06 juli 2009 @ 19:18:

Weten jullie al welke club jullie gaan bezoeken rick66?



Hoi Jeez,



De club waar wij heen gaan is de Fun. Het is toch moeilijk om een keus te maken. Er zijn zoveel verschillende verhalen over de clubs. Bevalt het ons de Fun, dan is dat alleen maar leuk. Zoniet, dan kijken we een andere keer ergens anders. Of misschien vinden we het helemaal niks, maar dan kunnen we er wel over mee praten !!!



Gr.
Alle reacties Link kopieren
Oh gezellig ben benieuwd hoe jullie het gaan ervaren.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Na onze tweede avond in de Mystique, met Teachie's eerste geweldige bi-seksuele ervaring hebben we contact gehouden met dit ontzettend leuke koppel via de mail en sms. Zo goed, dat we een afspraak met elkaar in huis hebben gemaakt. Maar een vraag die ons alle vier bezighoudt is de volgende: Hoe komt het moment, wanneer je met elkaar zit te kletsen, om met hetgeen te gaan beginnen waarvoor je bij elkaar gekomen bent. Voor hun is dit de eerste keer thuis en voor ons ook.

Je kunt toch niet zomaar zeggen: Kom op we zullen eens naar boven gaan.

Zijn er hier meer mensen die dit meegemaakt hebben en hoe hebben jullie dit gedaan? Hoe verloopt zoiets?



Alvast bedankt voor de tips.
Alle reacties Link kopieren
quote:gaston schreef op 11 juli 2009 @ 00:02:

Hoi,



Na onze tweede avond in de Mystique, met Teachie's eerste geweldige bi-seksuele ervaring hebben we contact gehouden met dit ontzettend leuke koppel via de mail en sms. Zo goed, dat we een afspraak met elkaar in huis hebben gemaakt. Maar een vraag die ons alle vier bezighoudt is de volgende: Hoe komt het moment, wanneer je met elkaar zit te kletsen, om met hetgeen te gaan beginnen waarvoor je bij elkaar gekomen bent. Voor hun is dit de eerste keer thuis en voor ons ook.

Je kunt toch niet zomaar zeggen: Kom op we zullen eens naar boven gaan.

Zijn er hier meer mensen die dit meegemaakt hebben en hoe hebben jullie dit gedaan? Hoe verloopt zoiets?



Alvast bedankt voor de tips.



Ik heb hier geen ervaring mee hoor maar denk zoiets als een

kaart of bordspel richting waar verliezer zich moet ontdoen van een kledingstuk. Dat voert de spanning wel op zeker waardoor e.e.a. automatisch gaat. Natuurlijk niet met monopoly want

dat duurt wat lang LOL
Alle reacties Link kopieren
ERvaren mensen hebben die matrassen al in de woonkamer liggen en dan drink je je bak koffie daar al met elkaar. Op een soort van loungeplek. Veel ongedwongener dan op de bank.



Nu wordt dat inderdaad een lastig moment



Het beste kun je op gegeven moment " het huis" laten zien en blijven hangen in de slaapkamer,



Of de dames gaan wat makkelijks aantrekken en roepen jullie boven.



Ik blijf het op die manier wat geforceert vinden.



De mannen kunnen ook voorstellen het matras naar beneden te halen.



Maar wat wij tegenwoordig doen is dat er in de woonkamer al een stuk of wat matrassen liggen,. Leuke hoes erover in 1 kleur (en dat een wat sexy kleur) of groot kleed erover. Veel kussens en stemmige muziek.



Met elkaar praten drinken enz kan ook al op een matras en het aan elkaar zitten maakt al snel dat het vanzelf gaat en je niet ineens dat moment moet gaan plannen.



Kies er maar uit wat je het meeste lijkt.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
In een ander topic kwam voorbij dat er in de Fun tegenwoordig weinig echte 'doeners' meer zouden zijn... Is dat elke avond, of vooral op zaterdagavond ? En hoe zit dat met bijvoorbeeld de Fata ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Miyagi75 schreef op 12 juli 2009 @ 02:37:

In een ander topic kwam voorbij dat er in de Fun tegenwoordig weinig echte 'doeners' meer zouden zijn... Is dat elke avond, of vooral op zaterdagavond ?Had ik het óók nog eens over de Zóndag.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
als ik het moet inschatten is zowel bij Fata als bij Fun, 60, 70 % publiek wat komt om te dansen.

blijft dus 30 a 40 % over die wel wat doen.



de thema-avonden op vrijdag in de fun zijn veel meer doeners-avonden, over de zondag kan ik niet meepraten



vrijdagen in Fata zijn relatief rustig, maar wel ook meer doeners.
Alle reacties Link kopieren
Dank je doddie, je geeft altijd hele goede tips en antwoorden. Over die matrassen hebben we het met vieren ook al gehad. Lijkt ook het meest logische. Maar alle vier zijn we er het over eens dat we het maar moeten laten gebeuren.

Het lijkt ons allemaal wel heel erg spannend. Wel gezonde spanning. We houden jullie op de hoogte, wanneer jullie dat willen tenminste.
Alle reacties Link kopieren
ik kreeg hier (vakantie-adres) van mijn buurvrouw wat oude kranten om te lezen. O.a. de bijlage van de Telegraaf. Daarin was een interview met de eigenaresse van Fun. En inderdaad, ze liet doorschemeren dat mensen met zware obesitas beter thuis kunnen blijven. Ze zegt niet dat ze geweigerd worden, maar dat ze zich niet gauw op hun gemak zullen voelen en weinigen het prettig vinden om naar te kijken.



Ze zegt het netjes en ik ben realistisch genoeg om te weten dat ze een punt heeft.



Maar de drempel is voor mij wel weer torenhoog geworden (ik zit rond maat 50 en ben nog veel zwaarder geweest, dat zie je).



Ik moet het gewoon eens uitproberen, maar ja, dikke vrouw, single...



Ik vind het idee van een club wel zo veilig, anders had ik net zo goed een advertentie op een seksdatesite kunnen zetten. Maar ik twijfel nog steeds enorm.



Ik zit dus echt mer 2 drempels: mijn uiterlijk en dat ik als single vrouw kom.

Zijn hier vrouwen die ervaring hebben als single bezoekster?



of zijn er alternatieven qua clubs, minder op paren gericht?
Alle reacties Link kopieren
Wench, als je nu eens een vrouw zoekt om samen mee te gaan??

En ik persoonlijk zou dan juist niet voor een vriendin gaan, de kans dat je het vraagt en vreemd wordt aangekeken is toch vrij groot.

Doe ergens een oproepje, hier bijvoorbeeld...:)
Alle reacties Link kopieren
ALs dat mag in dit topic, is dat misschien wel het beste! ik weet nog geen datum, hopelijk wel binnenkort.
Alle reacties Link kopieren
nee dat mag dus niet. Je mag hier geen oproepjes plaatsen en het kan je een waarschuwing of ban opleveren.



Doe dat of op het prikbord of op een site van een parenclub.



Maar ik wil je dan wel even wat uitleggen. Een vrouw zal er neit op zitten te wachten. zij komt toch wel binnen en moet dan met jou een kluisje delen. Ze zit aan je vast, ook als er geen klik is. Jij bent afhankelijk van haar als het een club is voor alleen stellen. Dus ben je eerder een blok aan haar been.



Zo gezien besef je vast wel dat weinig vrouwen hier voor zullen voelen.



Je kan beter naar een club gaan waar single heren worden toegelaten of juist inderdaad wel die vriendin die jou dit gunt en het ook leuker vind om met jou te gaan.



Ik zou er als vrouw nooit aan beginnen, het is alleen maar heel lastig.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
oh ik zie nu dat je een vrouw bent, excuus.



Ik raad je inderdaad geen club voor paren aan, je vind hier minder single vrouwen dan in clubs waar mannen alleen worden toegelaten.



Ik vind zelf de showboat een prima club en ken ook veel vrouwen die daar gerust alleen naar toe gaan. Het is ook een club waar genoeg oudere of dikkere mensen komen en waar je je niet opgelaten voelt. En de bewaking houd het goed in de gaten, Ze lopen geregeld rond en vragen als ze twijfel hebben of het wel oke is wat er gebeurd. (of mannen je niet lastig vallen enz)



Ik zou je dus deze club aanraden, er zijn single mannen en er zijn stellen, maar daarbij dus ook genoeg vrouwen die net als jij alleen komen.



Op de site van showboat is een forum waar je vast wel alvast contacten kunt leggen of een oproep kunt doen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de waarschuwing, Doddie, en de uitleg.



Ik ben inderdaad vrouw, en wat ouder. En wil niet alleen naar de club voor de seks, maar na jaren seksloos speelt het zeker wel een rol mee.



Daarom leken Mystique, Fun en Fata al niet geschikt voor me. Showboat spreekt me meer aan.



De drempel is enorm, maar ik moet het gewoon een keer proberen.
Alle reacties Link kopieren
Mij lijkt het spannend om een keer met een vrouw te gaan....
Alle reacties Link kopieren
het is heel erg leuk hoor wench en inderdaad kan me de dermpel voor stellen. heb je al eens via sites proberen een date te zoeken?

het is voor mij zo ver weg en veel geregel om zo maar even een avond weg te gaan, anders had ik je best willen ontroduceren het het heerlijke wereldje van de singel volle vrouwen in de parenclub.
Alle reacties Link kopieren
Ik gaf al een hint maar die wordt niet opgepikt, dus bij deze lijkt het me leuk een keer met Wench samen te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Pearle, ik probeerde je via het forum te mailen, maar ik ben op vakantie en internet op mijn mobiel. Het lukt me nu niet om je te bereiken en schrijven op het forum lukte me gisteren ook al niet (bericht verscheen niet).



De hint was aangekomen ;) en het lijkt me leuk, maar mijn mobiele verbinding doet lastig.



Dit weekend ben ik thuis en neem ik contact met je op!
Alle reacties Link kopieren
pfff, eindelijk gelukt om te posten :D
Alle reacties Link kopieren
Annelieke, ik heb wel eens op dergelijke sites gekeken, maar dat was niet erg succesvol. Je wil niet weten wat die internetridders allemaal durven zeggen tegen dikke mensen!

Jammer want ze missen een heel lekkere ervaring ;)



Dan maar liever meteen in het echt. Dan merk ik vanzelf wel of ik word uitgekotst



Ik heb inmiddels wel een heel mooie, sexy negligee gekocht! En Griekse sandalen want naaldhakken gaat echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Dag,

Wie van jullie kent er een goeie parenclub in Cap d'agde ?

Dank
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er niet in clubs geweest derek, Het beste kun je het aldaar vragen.



De clubs zijn niet te vergelijken met nederlandse clubs, entree als stel valt wel mee maar, de drankjes zijn erg duur.



Eigenlijk staan de meeste toch in mellrose plage, gewoon een inloop kroeg voor stellen. Een interieur waar een blind paard nog geen schade kan aanbrengen, maar elke avond stampeld druk. de plek waar iedereen komt om te flirten en dansen. vandaar uit gaat men naar appartementjes of alsnog met elkaar naar clubs.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven