Parenclub & swingen

01-03-2015 02:06 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb behoorlijk wat posts doorgelezen en wat me opvalt is dat er een heleboel brave vragen zijn over parenclubs en swingen, maar niemand nou eens gewoon haar volledige verhaal doet. Dus neem ik die taak maar op me:-)



Ben verschrikkelijk happy getrouwd, al ruim 24 jaar met een geweldige vent. Qua sex niet te klagen, niet wat betreft klaarkomen noch over de frequentie. Er zijn vroeger jaren geweest dat we het maar 1x per week deden, maar de laatste paar jaar zitten we op 3 of zelfs 4 keer. Eindelijk weer, wat mij betreft:-)



In 2010 zijn we voor het eerst gegaan, eigenlijk net als iedereen om 'ns te kijken hoe het was. En net als iedereen verwachtte ik eigenlijk ook wel een soort neukschuur met vooral vieze, bejaarde mannetjes maar dat bleek dus volslagen onzin. Wijs op straat blind 50 mensen aan en ze zijn aan alle kanten vergelijkbaar met de bezoekers van parenclubs. Sommige clubs hebben iets meer aantrekkingskracht voor spierenbundels en blondjes (ahum;-) maar bij de meeste is het aardig gemixed.



Kan me de eerste keer nog goed herinneren. Opgefluft en met de standaard hakken/kousen, manlief gewoon in een nette broek met roze overhemd (en ik heb het nog tegen 'm gezegd vooraf:-). We dachten allebei dat er niets zou gebeuren - "gewoon een leuke avond", maar wat me super verbaasde is hoe je aangestoken wordt door de sexueel getinte sfeer. Ik wist van m'n man - "Konijntje", dat hij er over droomde als ik 'ns in zijn bijzin door een andere vent gepakt zou worden, "dream on babe", maar wat ik totaal niet had verwacht is dat ik door de sfeer nog helemaal los zou gaan ook!



De details staan niet zo helder meer op m'n netvlies en zijn ook niet zo belangrijk, maar na een uurtje of 2 (en waarschijnlijk een glas wijn teveel) zag ik m'n man instemmend glimlachen toen een woest aantrekkelijke gozer ons vroeg of 'ie mij mocht ontvoeren. Beetje onwennig nam hij me vervolgens mee naar de trap naar boven (Muiden), ik nog een beetje nerveus omkijkend naar m'n eigen vent. Lang verhaal kort, in 1 van de kamers had ik - nadat ik na tien minuten aan het idee was gewend dat ik door een totaal vreemde vent zou worden genomen, ruim een half uur de wildste, geilste vent op me liggen en kon ik me niet inhouden om enigszins luid te laten merken dat ik knallend klaar kwam.



Naderhand bleek dat manlief had toegekeken, en omdat die dus inmiddels stevig opgewonden stond te staan werd ik voor het eerst van m'n leven in 1 uur door feitelijk 2 hele geile beren verwend. Mijn man en ik hebben de avond later nog afgesloten met, zeg maar "een blaastestje" waar een andere leuke meneer zich bij ons voor had aangemeld. Terwijl ik hem en mijn man om-en-om "deed", realiseerde ik opeens: Mijn sexuele revolutie was begonnen!



Sommige vrouwen zullen er niet tegen kunnen, vooral niet dat hun partner met/in/door/bij een andere vrouw klaarkomt. Wij vrouwen zijn te truttig opgevoed denk ik, vooral niet jezelf laten gaan qua sex, veel te gevaarlijk. We zijn te jaloers ook, beschermen wat je hebt. Wat ik de afgelopen jaren geleerd heb: geef je vent de ruimte en je krijgt driedubbel van 'm terug: hij heeft het sletje waar 'ie van droomt, je huwelijk gaat erop vooruit en verandering van spijs doet eten, je hebt een paar geweldige orgasmes extra van soms best lekkere mannen.



Advies aan nieuwelingen:



-- laat VOORAF eerst thuis al je schaamtegevoelens varen, verplicht tenminste 1 volledige avond dirty-talk voor hem en 1 voor haar. Geloof me, achteraf is het hartstikke handig als je napraat over de avond dat er 0 schaamtegevoelens meer zijn hoe je aan je partner beschrijft wat er allemaal gebeurd is!



-- maak vooral ZO WEINIG MOGELIJK AFSPRAKEN - die kunnen namelijk alleen maar geschonden worden waardoor je achteraf een veel grotere kans op mot hebt. "We hadden toch afgesproken dat...", terwijl de situatie dat nou net even niet toeliet...



-- 1 AFSPRAAK IS HEILIG: je blijft elkaar ALTIJD goed in de gaten houden hoe de ander zich voelt, de hele avond! Als je partner niet staat te glimlachen, weet je dat je met whatever je aan het doen met moet nokken!



-- zorg ALTIJD voor een OK van je partner vooraf, en vertel achteraf vooral ALLE details tegen je



-- besteed geen nutteloze tijd aan "dan doen we dit en dan doen we dat": zodra je anderen hoort kreunen, kan je hele voorbereiding in 1 keer de prullenbak in!



-- RESPECTEER dat als 1 van de 2 er geen zin meer in heeft om te gaan, het feest voor jullie over is. Jammer, maar het zij zo: die partner zal zich wel moeten realiseren dat hij/zij even een hele zware opgave staat te wachten om jou in bed te plezieren, maar zet NOOIT je leven overhoop voor een paar orgasmes (hoe lekker ze ook kunnen zijn:-)



-- Laat de rest gewoon lekker over je heen komen (hoewel dat in dit verband wat anders uitgelegd kan worden dan bedoeld:-), de wereld vergaat niet!



----------------------------

Alleen zinvolle reacties van een behoorlijke lengte zijn voor beginners zinvol om te lezen en houden de post een beetje clean, aan one-liners heeft niemand iets!
anoniem_220125 wijzigde dit bericht op 01-03-2015 02:17
Reden: Opmaak
% gewijzigd
Leef elke dag
Hoelang is een bepaalde lengte?
Alle reacties Link kopieren
Langee dan jouw schrijfsel.

Zoiets dus ▲.



Komen daar nou ook 30-minners?

Ik kan me er niets bij voorstellen.
F.U.
Oh leuk. Krijgen we ook een ellenlange OP over je scheiding?
Alle reacties Link kopieren
Zolang je het woord 'stout' maar niet gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Was mijn vrouw maar als jou
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezen maar eigenlijk niet anders dan de verhalen uit de bestaande topic over parenclubs, swingen etc. Daar staan onze verhalen.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Er is een heel topic over bezoekjes aan een parenclub hoor. Daar past je verhaal over je avond met een konijn en een beer beter.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Doe je het dan ook met condoom?
Alle reacties Link kopieren
Als dit verhaal is wat het Echt is, dan is dat precies zoals het beeld wat ik al had van zo'n parenclub (en wat ik heb gezien in docu's etc). Jaiks! Bah! Ieuw! Beer??
Nou ik vind jou maar braaf. Twee mannen maar? Ik zag vorige week zaterdag in de Fun een vrouw verwend worden door vier mannen.

Alle reacties Link kopieren
Geile beren? Konijntje? Sletje? Van 50?? Ik vind het nogal een hoog Marlies dekkers gehalte hebben met een vies pusrandje. Het komt zo 'niet' 'lekker' over zoals je schrijft.



Dit is het beeld wat ik er nu door jou bij heb TO... Bedankt. Ik was behoorlijk geil wakker geworden maar ik ben na je verhaal spontaan opgedroogd;



"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Adora
o mi gado adorabull.... daar gaat mijn droom...



Alle reacties Link kopieren
Hahahaha die foto.



Vrienden van mij gingen op een gegeven moment ook naar zo'n club. Jarenlang gedaan.

Gezellig joh. Ze probeerden mij en toenmalige echtgenoot ook zover te krijgen

want 'zo goed voor je huwelijk en seksleven'.

Nee dank je, dat is echt niks voor ons.



Nu zijn ze gescheiden.

Zij woont nu bij nieuwe lover die ze daar heeft ontmoet en hij zit nu alleen.



Maar oh..het is zo goed voor je huwelijk.



Overigens past ze wel beter bij die nieuwe man dus daar ben ik blij om.
Alle reacties Link kopieren
Overigens heb ik niks tegen parenclubs hoor. Leven en laten leven. En als de TO, stampertje en Balou er gelukkig van worden, zou ik zeggen 'Go for it'



En iedereen weet; wat je van beren leren kan, van slimme beren leren kan...



"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Wat een verschrikkelijk verhaal en wat een onnozele tips. Kan me voorstellen dat mensen na het lezen van dit sneue epistel helemaal geen zin meer hebben in een pc bezoek.



Voor de geïnteresseerden: heus, het is best leuk.
...
De manier van schrijven en het woordgebruik zegt veel over een persoon...



Mijn ervaringen zijn werkelijk totaal anders en ik kan mij werkelijk niet vinden in elk woord dat TO schrijft!

Jammer dat dit soort personen het swingers & club wereldje zo ordinair maken.

En ja er zijn zulke personen zoals TO, heel veel zelfs! Maar het is maar net wat je zelf er van maakt en in welke club.



Helaas maak jij met je epistel meer kapot dan nodig....
Alle reacties Link kopieren
Ha kijk, dat had ik later nog toegevoegd en daarna weer verwijderd. Dat de verwoording een beeld van de domme, geile parenclubbezoekers oproept. Het bevestigd het vooroordeel bijv van het beeld dat mensen ervan hebben. En vooroordelen zijn er genoeg lees ik hier. Zoiets als dat je huwelijk hier aan onderdoor gaat. Ja, een slecht huwelijk overleefd het inderdaad niet.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Schrijf ik aan alle kanten zo respectvol mogelijk over andere vrouwen die minder sexueel zijn ingericht dan ik - en dan zeg ik het heel netjes!, vinden ze alsnog reden om te gaan schoppen. Aangezien dat alleenrecht niemand toevalt, mag ik het ook: stelletje frigide kleuters!



1. Ik zit nu 20 jaar in Sales en heb een hogere omzet dan mijn 9 andere colleague samen - 50% kennis, 50% sexy uiterlijk, dus als Adorabull hierboven meent dat ze een slechte poging moet doen door mijn uiterlijk in te schatten zoals die vrouw op de foto, dan zegt dat meer over haar dan over mij. Geloof me:-)



2. Niet geheel onverwacht zijn de reacties van vrouwen zoals ze zijn. Ik zei al in mijn post "Sommige vrouwen zullen er niet tegen kunnen (.)", dan is het behoorlijk sneu om duidelijk te maken dat je zelf feitelijk praktisch frigidi bent (Nee joh, jij niet, hoe kom ik erbij, djezus, JIJ? Verleid je vent 'ns per e-mail zonder dat 'ie weet dat jij het bent, verzin maar een smoes hoe je aan z'n e-mail adres komt, en vraag hem 'ns naar de sexuele behoefte van z'n vrouw. Héél leerzaam voor je!)



3. "Ja, maar iemand die ik ken is nu gescheiden". Ja, en?? Check even de cijfers bij het CBS: 64.549 huwelijken, 90.411 scheidingen! Anderhalf keer zoveel! Enig idee waarom? Ja, precies, belangrijkste reden zijn de vreemdgaande mannen. En waarom gaan mannen vreemd? Omdat zomaar 80% van hun partners feitelijk frigide is, maar denken dat ze toch echt super sexy zijn met hun kousen, 1x per week.



Enig idee waarom het percentage scheidingen bij swingers op 10% ligt van het gemiddelde? Niemand bij ons gaat vreemd, iedereen kan over alles praten, totaal vertrouwen, geen enkel geheim tegen elkaar, volledig open communicatie en geen enkele sexuele frustratie! Nooit meer de behoefte om z'n mailbox of sms'jes te controleren, want je weet zeker dat 'ie alles uit zichzelf vertelt.



In tegenstelling tot al die vrouwen die niet/nauwelijks voor zichzelf kunnen zorgen en weten dat ze niet zo bijster aantrekkelijk zijn, hoef ik niet bang te zijn dat ik m'n vent kwijtraak omdat 'ie vreemdgaat. Ik zal het herhalen: we zijn 24 jaar héél gelukkig getrouwd!



4. Opeens ben ik een schande voor de PC wereld? Omdat ik toevallig de eerste avond met een vreemde vent heb geneukt? "en zo zijn er heel veel ja". Frigide preutsheid ten top: hoeveel vrouwen doen precies hetzelfde als het een beetje jeukt, maar dan op een plek waar het toevallig geen "swingerfeest" heet? Hou toch op alsjeblieft! En die reactie over "domme, geile mensen". Weet je waar je daarvoor moet zijn? Op vrijdag/zaterdagavond in whatever dansclub waar je alle opdringerige mannetjes 50x moet zeggen wat NEE betekent! En tenslotte die opmerking over 50 jaar en het Marlies gehalte is het niet eens waard om terug te snauwen.



Dixi!
Leef elke dag
Alle reacties Link kopieren
Sjongejongejonge, laat je eens niet zo gaan zeg. En heeeeel volwassen om al die dames voor frigide uit te maken omdat ze jouw mening of levenswijze niet delen.
Alle reacties Link kopieren
1 Sales - Hoge omzet, 50%kennis/50% uiterlijk - Hoeveel procent marge / winst?



2/3/4 Fijn je hebt een keer buiten de deur geneukt en plotseling ben je de alwetende?
Alle reacties Link kopieren
Ahhh. Dus als je niet naar een parenclub gaat en je niet de behoefte hebt om je door vreemde een 'geile beer' te laten nemen omdat je sexleven thuis wel gewoon goed is (En echt wel vaker dan 2 keer per week) ben je frigide.

Ook vind ik maar 1 op de paar honderd mannen en misschien nog wel minder echt aantrekkelijk genoeg om sex mee te hebben. De rest doet me werkelijk geen reet.





Daarbij heb ik als mens, zelfs als ik single had geweest geen enkele behoefte een wildvreemde bezette kerel online te verleiden als hij een partner heeft. Om erachter te komen hoe hij over zijn vrouw spreekt. Er zijn maar weinig dingen die me namelijk nog minder boeien.





En de interpretatie van cijfertjes ook. Huwelijken stranden doordat 80% frigide is? Waar haal je die 'eettafel wijsheid' vandaan. Want ook iedereen weet dat daar geen reet van klopt. Loop hier wat langer mee en je ziet dat het nergens op slaat.



Daarbij ben ik helemaal niet 'afhankelijk' van mijn partner. In geen enkel opzicht. En in al die jaren heb ik zelfs in de verste verte nog nooit de behoefte gehad om zijn smsjes te checken.



Daarbij zeg ik werkelijk nergens dat jij eruit ziet zoals op de foto. Maar je schrijft er zo (zoals gezegd) niet opwindend en groezelig over dat dat het beeld is. En iedereen weet waar de foto van deze twee genomen is....



Ik zou zeggen, ga er voorlopig maar even geen boek over schrijven. Het zal voor geen meter lopen en de parenclubs zullen je de kleinere nieuwe aanwas echt niet in dank afnemen.



God wat laat jij je kennen zeg. Ga lekker je gang, maar je bent een beetje wereldvreemd geworden door ons allemaal te spiegelen aan dat wat je eigen relatie was voordat je naar sexclubs ging.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin was ook al rond de 25 jaar gelukkig getrouwd.

En dat swingen ging heel goed het eerste jaar. Totdat ze verliefd werd op 1 van die

mannen waar ze het mee deed. En daarna was het niet zo open en eerlijk meer hoor.

En die kans is veel groter dat dit gebeurt als je seks hebt met verschillende mensen,

dat is nou eenmaal een feit als je zoiets deelt met een ander.



En om hier iedereen dan frigide te noemen omdat ze jouw mening niet delen, tja...

vind ik dom en onbeschoft. Jij weet niks joh.



Ja die verhalen over 'gewone' dansclubs of kroegen heb ik ook al genoeg gehoord,

want daar zou meer gebeuren op de plee's en achter iemands rug om worden versierd.

Nog meer dan in zo'n swingersclub, wordt er dan gezegd. Jullie zeggen ook allemaal hetzelfde.

Lijkt wel of er verkooptrainingen worden gegeven daar.



Maar goed, ieder zijn ding. Ik ben blij dat het bestaat voor jullie echt waar. Ik heb er niks tegen.

Maar laat een ander in zijn/haar waarde die genoeg heeft aan de partner en die veel

plezier aan en met elkaar beleven, lekker prive in eigen slaapkamer.

Die mensen bestaan namelijk ook nog!
Alle reacties Link kopieren
Hotheels, je vat hem niet. Je hebt ondermeer ook al van verschillende swingers antwoord gekregen. Dus het roepen dat alle dames frigide zijn? Ik ben zelf ook swinger maar ik zal dat niet gauw roepen over een niet swinger. Ik hou niet van vooroordelen over het swingen maar ook niet over het niet swingen.

Het gaat niet om wat jij uitspookt daar is voor mij niks nieuws aan maar de verwoording ervan. Daarmee lok je reacties uit.Het lijkt namelijk meer op een goedkoop, geil verhaaltje wat het ook bijna belachelijk maakt en waardoor je een bepaald beeld van iemand krijgt en van swingers.

Verder dat niet swingers potentiele vreemdgangers zijn en swingers geen geheimen voor elkaar hebben is toch wel erg kort door de bocht. Swingers zijn net mensen en ik ben ze in allerlei soorten en maten al tegengekomen. Hoewel ik liever naar een PC ga dan kroeg vanwege de meer respectvolle manier waarop mensen met elkaar omgaan, zijn er ook wel degelijk swingers die geen rekening houden met hun partner of zich misdragen. Niks is heilig he!

Wat ik me wel kan voorstellen is dat je hoofd ervan vol is als beginnende swinger. Had ik ook. Swingen is ook deels bevrijdend. Ook ik had toen behoefte om mijn verhaal kwijt te kunnen maar deed dit op bestaande topic. Behoefte tot bekeren heb ik nooit gehad. Trouwens het is ook niet nieuw hier op dit forum. Het is toch al vaak voorbij gekomen. Misschien voor jouw ook goed om de verhalen op het topic parenclubs eens te lezen en je hier aan te sluiten?
It's never too late start living!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven