Parenclub & swingen

01-03-2015 02:06 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb behoorlijk wat posts doorgelezen en wat me opvalt is dat er een heleboel brave vragen zijn over parenclubs en swingen, maar niemand nou eens gewoon haar volledige verhaal doet. Dus neem ik die taak maar op me:-)



Ben verschrikkelijk happy getrouwd, al ruim 24 jaar met een geweldige vent. Qua sex niet te klagen, niet wat betreft klaarkomen noch over de frequentie. Er zijn vroeger jaren geweest dat we het maar 1x per week deden, maar de laatste paar jaar zitten we op 3 of zelfs 4 keer. Eindelijk weer, wat mij betreft:-)



In 2010 zijn we voor het eerst gegaan, eigenlijk net als iedereen om 'ns te kijken hoe het was. En net als iedereen verwachtte ik eigenlijk ook wel een soort neukschuur met vooral vieze, bejaarde mannetjes maar dat bleek dus volslagen onzin. Wijs op straat blind 50 mensen aan en ze zijn aan alle kanten vergelijkbaar met de bezoekers van parenclubs. Sommige clubs hebben iets meer aantrekkingskracht voor spierenbundels en blondjes (ahum;-) maar bij de meeste is het aardig gemixed.



Kan me de eerste keer nog goed herinneren. Opgefluft en met de standaard hakken/kousen, manlief gewoon in een nette broek met roze overhemd (en ik heb het nog tegen 'm gezegd vooraf:-). We dachten allebei dat er niets zou gebeuren - "gewoon een leuke avond", maar wat me super verbaasde is hoe je aangestoken wordt door de sexueel getinte sfeer. Ik wist van m'n man - "Konijntje", dat hij er over droomde als ik 'ns in zijn bijzin door een andere vent gepakt zou worden, "dream on babe", maar wat ik totaal niet had verwacht is dat ik door de sfeer nog helemaal los zou gaan ook!



De details staan niet zo helder meer op m'n netvlies en zijn ook niet zo belangrijk, maar na een uurtje of 2 (en waarschijnlijk een glas wijn teveel) zag ik m'n man instemmend glimlachen toen een woest aantrekkelijke gozer ons vroeg of 'ie mij mocht ontvoeren. Beetje onwennig nam hij me vervolgens mee naar de trap naar boven (Muiden), ik nog een beetje nerveus omkijkend naar m'n eigen vent. Lang verhaal kort, in 1 van de kamers had ik - nadat ik na tien minuten aan het idee was gewend dat ik door een totaal vreemde vent zou worden genomen, ruim een half uur de wildste, geilste vent op me liggen en kon ik me niet inhouden om enigszins luid te laten merken dat ik knallend klaar kwam.



Naderhand bleek dat manlief had toegekeken, en omdat die dus inmiddels stevig opgewonden stond te staan werd ik voor het eerst van m'n leven in 1 uur door feitelijk 2 hele geile beren verwend. Mijn man en ik hebben de avond later nog afgesloten met, zeg maar "een blaastestje" waar een andere leuke meneer zich bij ons voor had aangemeld. Terwijl ik hem en mijn man om-en-om "deed", realiseerde ik opeens: Mijn sexuele revolutie was begonnen!



Sommige vrouwen zullen er niet tegen kunnen, vooral niet dat hun partner met/in/door/bij een andere vrouw klaarkomt. Wij vrouwen zijn te truttig opgevoed denk ik, vooral niet jezelf laten gaan qua sex, veel te gevaarlijk. We zijn te jaloers ook, beschermen wat je hebt. Wat ik de afgelopen jaren geleerd heb: geef je vent de ruimte en je krijgt driedubbel van 'm terug: hij heeft het sletje waar 'ie van droomt, je huwelijk gaat erop vooruit en verandering van spijs doet eten, je hebt een paar geweldige orgasmes extra van soms best lekkere mannen.



Advies aan nieuwelingen:



-- laat VOORAF eerst thuis al je schaamtegevoelens varen, verplicht tenminste 1 volledige avond dirty-talk voor hem en 1 voor haar. Geloof me, achteraf is het hartstikke handig als je napraat over de avond dat er 0 schaamtegevoelens meer zijn hoe je aan je partner beschrijft wat er allemaal gebeurd is!



-- maak vooral ZO WEINIG MOGELIJK AFSPRAKEN - die kunnen namelijk alleen maar geschonden worden waardoor je achteraf een veel grotere kans op mot hebt. "We hadden toch afgesproken dat...", terwijl de situatie dat nou net even niet toeliet...



-- 1 AFSPRAAK IS HEILIG: je blijft elkaar ALTIJD goed in de gaten houden hoe de ander zich voelt, de hele avond! Als je partner niet staat te glimlachen, weet je dat je met whatever je aan het doen met moet nokken!



-- zorg ALTIJD voor een OK van je partner vooraf, en vertel achteraf vooral ALLE details tegen je



-- besteed geen nutteloze tijd aan "dan doen we dit en dan doen we dat": zodra je anderen hoort kreunen, kan je hele voorbereiding in 1 keer de prullenbak in!



-- RESPECTEER dat als 1 van de 2 er geen zin meer in heeft om te gaan, het feest voor jullie over is. Jammer, maar het zij zo: die partner zal zich wel moeten realiseren dat hij/zij even een hele zware opgave staat te wachten om jou in bed te plezieren, maar zet NOOIT je leven overhoop voor een paar orgasmes (hoe lekker ze ook kunnen zijn:-)



-- Laat de rest gewoon lekker over je heen komen (hoewel dat in dit verband wat anders uitgelegd kan worden dan bedoeld:-), de wereld vergaat niet!



----------------------------

Alleen zinvolle reacties van een behoorlijke lengte zijn voor beginners zinvol om te lezen en houden de post een beetje clean, aan one-liners heeft niemand iets!
anoniem_220125 wijzigde dit bericht op 01-03-2015 02:17
Reden: Opmaak
% gewijzigd
Leef elke dag
Alle reacties Link kopieren
quote:qstix schreef op 02 maart 2015 @ 05:30:

1 Sales - Hoge omzet, 50%kennis/50% uiterlijk - Hoeveel procent marge / winst?



2/3/4 Fijn je hebt een keer buiten de deur geneukt en plotseling ben je de alwetende?

Dit ook nog.

TO doet net alsof ze alle fijne kneepjes van het 'vak' kent, terwijl ze welgeteld 1 keer geswingd heeft. Goh, ervaren hoor en zoooooo openminded.
quote:Hotheels schreef op 02 maart 2015 @ 01:03:

1. Ik zit nu 20 jaar in Sales en heb een hogere omzet dan mijn 9 andere colleague samen - 50% kennis, 50% sexy uiterlijk, dus als Adorabull hierboven meent dat ze een slechte poging moet doen door mijn uiterlijk in te schatten zoals die vrouw op de foto, dan zegt dat meer over haar dan over mij. Geloof me:-)



Kijk door die 50/50 verdeling val je nu door de mand. Hier zijn geen mannen die stoppen met nadenken omdat ze een sexy vrouw voor zich zien. Het is hier op het forum net The Voice en moet je het hebben van je kwaliteiten. Iedereen hier frigide kleuters noemen gaat je niet helpen.

Er zijn er genoeg die in het parenclub topic hun volledige verhaal hebben gedaan.
Ik sluit me geheel bij de vorige sprekers aan. Wat hebben je omzetcijfers in godsnaam te maken met je clubbezoek?



Iedereen ervaart parenclubs weer anders. De tip 'maak zo weinig mogelijk afspraken' is zo'n beetje de stomste die je kunt geven. Alles draait om respect en vertrouwen. Dat jij met een kerel ervandoor gaat in de club zonder ook maar te weten waar je man blijft, ik kan mijn brein daar niet omheen vouwen. Dat druist in tegen het hele swingersidee, dat je het samen beleeft. Het heeft niets te maken met frigide zijn als je een eerste avond in een pc alleen met elkaar sekst, dat is ieders eigen keuze.



Je komt over als een snob, een pseudo-expert die denkt alles te weten na één ervaring. Door terug te gaan snauwen en pseudo-intellectueel af te sluiten met een Latijnse kreet (die ik eerder associeer met bouwvakkerswc's maar dat terzijde) maak je hier geen vrienden. Als jij mensen wilt laten weten hoe leuk je je eerste pc-bezoek hebt gevonden, moet je dat vooral doen, maar niet door om je heen te gaan meppen en allerlei adviezen de wereld in te slingeren die nergens op gestoeld zijn.
Ah. Dus iedereen die je verhaal te fout en ordinair voor woorden vindt is een frigide kleuter die niet seksueel ingesteld is.



Nou, die kan ik dan weer in mijn zak steken. Muts.
Alle reacties Link kopieren
Amen to that Mokje!

Lust je wel een kusje van een frigide kleuter?
...
Alle reacties Link kopieren
neem ik het maar op voor hotheels. alleen maar kritiek vind ik niet terecht. ik vind het een goed m(bedoeld) verhaal met goede tips. wat zijn naar mijn idee de belangrijkste dingen die ze zegt: kleed je leuk aan, sta niet te zedig in het leven als je naar een pc gaat, er komen mensen van allerhande pluimage en de belangrijkste: als een van de 2 nee zegt, dan is het ook nee. en iedereen legt de grens voor zijn eigen nee ergens anders.



ach ze heeft het wellicht een beetje teveel vanuit haar eigen standpunt geschreven en haar waarheden neergezet als universele waarheden, maar het is toch een goed bedoelde poging? alleen maar afslachten vind ik persoonlijk niet nodig. hotheels, ik dank je voor je bijdrage aan dit forum en het opstarten van een discussie.
nou,



als jij al 20 jaar in Sales zit... vraag ik me toch af of je wel de goede baan hebt.



Deze pitch heb je in ieder geval niet zo goed gedaan.. wellicht kun je advies vragen bij je andere 9 collegues?



ik word door je verhaal in ieder geval niet enthousiast genoeg om ook te willen gaan swingen.

integendeel zelfs. mocht ik ooit naar zo'n ranzige club willen gaan, hoop ik in ieder geval dat ik jou en je fantastische echtgenoot niet tegenkom.



with kind regards,

the frigid todler.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat ik zo'n beetje de enige ben die de informatie van TO wel met veel interesse heb gelezen. Ik heb met parenclubs overigens geen ervaring maar het is wel mooi om te lezen hoe het nu echt kan gaan. Een gebruikerservaring zeg maar. Die lees je eigenlijk niet zoveel. Ik kijk ook wel eens op het parenclub topic maar daar lees je wel iets over b.v. een club en wie weer gaat en zo. Maar hoe het er nu echt toegaat lees je niet. Ik denk dat de mensen dat niet durven te schrijven om negatieve opmerkingen te vermijden. Je ziet hier wat er kan gebeuren. Ik lees alleen maar negatieve opmerkingen op TO.

Zelf sta ik er neutraal in. Dus zonder vooroordelen gelezen. En voor mij mogen wel meer mensen dit soort verhelderende informatie doorgeven.

Als ik op het parenclub topic alleen maar lees dat een bepaald stel zaterdag weer naar club X gaat heb ik daar als informatie zoekende lezeres niet zoveel aan. En is dat topic niet echt een interessant topic voor mij.

Ik begrijp heus wel dat veel mensen er niets van moeten hebben. Maar om dan maar te gaan zoeken naar negatieve dingen is het niet helemaal. Leven en laten leven toch?

Komt er een stukje hoe het in het echt beleefd wordt, gaat iedereen het weer afkraken.

Voor mij mogen meer echt meer van dit soort ervaringen hier voorbijkomen. Helaas denk ik dat ook ik nu weer de nodige kritiek te horen ga krijgen. Maar ik mag toch ook zeggen wat ik wil? Als veel mensen hier hun kritiek neerzetten mag ik ook een positieve opmerkingen plaatsen.
Ik vind het prima als mensen hun ervaringen vertellen! Heel goed juist! Waar ik me aan stoor is het feit dat TO zichzelf gelijk als expert bestempelt, terwijl clubbezoek voor iedereen weer anders is. Ze geeft tips die nergens op slaan (vooral die 'maak zo weinig mogelijk afspraken'stuit me ernstig tegen de borst).



Ik vind het verre van verhelderend omdat het wordt geschreven als 'zo is het en niet anders'. En vooral de tweede post van TO slaat nergens op, dan verlies je alle geloofwaardigheid.



Maar persoonlijke ervaringen: ik lees ze ook graag, heus.
Alle reacties Link kopieren
Sproetenmeisje, het is natuurlijk ondoenlijk om als potentiële pc bezoeker 15 delen door te worstelen, dat snap ik. Toch staan er juist in het pc topic regelmatig verhalen of algemene stukjes over hoe zo'n bezoek te werk gaat. Het verhaal van Hotheels is niet zoals het er in het algemeen aan toe gaat, de partners blijven in de regel bij elkaar.



Er is meerdere keren in het pc topic beschreven hoe je contact maakt, hoe je duidelijk kan maken dat je meer wilt dan alleen flirten en er staan ook regelmatig gedetailleerde verhalen in. Ook niet allemaal even stijlvol maar dat terzijde.
...
Alle reacties Link kopieren
@ Rooss4.0

Ik heb een behoorlijk stuk van het parenclub doorgenomen maar ben geen ervaringen tegen gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Speciaal voor sproetenmeisje een reactie van een meelezerT



parenclubtopic deel 11



Pagina 42
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
@ dieddo

Dank voor je speciale zoektocht voor mij. In deel 11 heb ik niet gekeken.

Ik ga lezen en ben benieuwd.
quote:Sproetenmeisje schreef op 02 maart 2015 @ 09:44:

@ Rooss4.0

Ik heb een behoorlijk stuk van het parenclub doorgenomen maar ben geen ervaringen tegen gekomen.Misschien niet super uitgebreid, maar hier vertel ik over onze eerste keer:

parenclub ervaring
Alle reacties Link kopieren
Ow en TO.... voor de statistieken, in deel 11 staat een eerste ervaring van mijn : JAWEL ex partner..
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
@ jean_grey

Ook bedankt voor je linkje. Ik ga het straks lezen. Ben nu nog ff in deel 11 bezig.
Frigide, tuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad wat ervaringen van een aantal stellen gelezen. Ook goede adviezen en tips van ene Doddy? Voor mijn gevoel waren die oudere delen toch iets meer aantrekkelijker om te lezen. Maar kan ook aan mij liggen natuurlijk.
quote:theemok schreef op 02 maart 2015 @ 08:50:

Ik sluit me geheel bij de vorige sprekers aan. Wat hebben je omzetcijfers in godsnaam te maken met je clubbezoek?



Iedereen ervaart parenclubs weer anders. De tip 'maak zo weinig mogelijk afspraken' is zo'n beetje de stomste die je kunt geven. Alles draait om respect en vertrouwen. Dat jij met een kerel ervandoor gaat in de club zonder ook maar te weten waar je man blijft, ik kan mijn brein daar niet omheen vouwen. Dat druist in tegen het hele swingersidee, dat je het samen beleeft. Het heeft niets te maken met frigide zijn als je een eerste avond in een pc alleen met elkaar sekst, dat is ieders eigen keuze.



Je komt over als een snob, een pseudo-expert die denkt alles te weten na één ervaring. Door terug te gaan snauwen en pseudo-intellectueel af te sluiten met een Latijnse kreet (die ik eerder associeer met bouwvakkerswc's maar dat terzijde) maak je hier geen vrienden. Als jij mensen wilt laten weten hoe leuk je je eerste pc-bezoek hebt gevonden, moet je dat vooral doen, maar niet door om je heen te gaan meppen en allerlei adviezen de wereld in te slingeren die nergens op gestoeld zijn.



+1



Hmmm enjoyman zoekt nog meer frigide meisjes...hij blijkt er gek op te zijn!



Verder laat ik het erbij ik hoor niet bij de echte 'swingers'
Alle reacties Link kopieren
Bedankt TO! Dankzij jouw verhaal weet ik dat ik een PC dus niet nodig heb. Wij hebben zo ook wel 4x per week seks.

Mijn partner heeft overigens geen behoefte aan een 'sletje' als levenspartner.
Alle reacties Link kopieren
sproetenmeisje, er staat in de openingspost van het PC topic een link naar deel 15. In deel 15 staat in de openingspost weer een link naar deel 14. En in het begin van dit topic staan verschillende verhalen achter elkaar. Heb je wat te lezen
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Ha leen65. Nou heb ik gelijk veel te lezen ha, ha. Ik denk dat ik er vanavond eens voor ga zitten. Moet wel zeggen dat het ervaringen zijn die wel mijn aandacht hebben. Het is spannend om te lezen. Beter als een boek. Zeker als je er van uit mag gaan dat dit real is. Misschien hebben de diverse schrijfsters het wel wat aangedikt of naar hun hand gezet. Maar ik ga er van uit dat het wel allemaal echt is. Spannend hoor.
quote:klijno schreef op 02 maart 2015 @ 11:58:

Bedankt TO! Dankzij jouw verhaal weet ik dat ik een PC dus niet nodig heb. Wij hebben zo ook wel 4x per week seks.

Mijn partner heeft overigens geen behoefte aan een 'sletje' als levenspartner.



Dit bedoel ik dus met een verkeerd beeld krijgen door het verhaal van TO....

Maar ik zou hetzelfde reageren als ik nog geen PC van binnen had gezien.

Jammer....
Alle reacties Link kopieren
@ Enjoy73. Ik heb inmiddels ook wat andere belevenissen van mensen op dit gebied gelezen. En krijg nu al een nog beter idee over het hoe en wat. Om een eerlijk objectief oordeel te krijgen moet je echt meerdere ervaringen lezen van parenclub bezoekers. Vanavond huiswerk van leen65 .

Ik ga het graag lezen. Wil er meer over weten.
Leuk Sproetenmeisje!

De ontdekkingstoch is spannend, daar moet je van genieten en daarna misschien eens een stap wagen.

Het is absoluut niet voor iedereen weggelegt maar het kan een leuke AANvulling zijn van je relatie.

Ik zeg bewust AANvulling, als je het als INvulling wilt gaan gebruiken doen je, in mijn ogen, iets fout.



En stel gewoon vragen Sproetenmeisje aan de vele mensen hier op viva, hier mag/kan het.

Juist daarom heb jij nu de goede info gekregen over de verschillende ervaringen van

mensen in PC's...

Ik heb het zonder viva ontdekt, maar had het erg leuk gevonden om hier mijn ei kwijt te kunnen in die tijd.

Let wel.....dit topic had mij er juist weer van weerhouden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven