Partner heeft hogere sexdrive....

17-06-2015 11:13 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn 8 jaar samen en 7 jaar zeer gelukkig getrouwd. We zijn echt zielsverwanten en houden ongelooflijk veel van elkaar. Ik heb altijd geweten dat mijn man meer sexdrive heeft dan ik. We hebben al vaker gesprekken gehad, dat hij het prettig vind dat ik hem meer stimuleer, dmv lingerie etc....maar daar komt mijn probleem. Ik vind sex lekker....heerlijk zelfs, maar ik kan ook makkelijk zonder! Er zijn periodes dat we het 4x in de week doen, maar ook dat we het 4x in de maand doen.De sex is altijd echt fantastisch. En dat is niet voldoende voor mijn man. Als we een gesprek gehad hebben, doe ik mn best om in mooie lingerie hem te verwennen en de sex is echt heel goed, maar voor mij hoeft het gewoon niet zo. Ik ben niet iemand die extra geprikkeld hoeft te worden. Vorige week weer een gesprek gehad en hij heeft gezegd dat hij er over heeft gedacht om met een ander naar bed te gaan. Ik zou het uiteraard niet leuk vinden, maar zou er wel begrip voor kunnen hebben....want wat je thuis niet krijgt....zoek je toch bij een ander. Wij zijn mensen die zeggen: zeg nooit nooit en hebben gezegd dat het zou kunnen gebeuren en dat het niets afdoet voor de liefde die wij voor elkaar voelen. Mocht het ooit gebeuren dat hij met een ander naar bed gaat, zijn we er open en eerlijk over, want stiekem dingen doen, komt toch altijd boven tafel. Waarom knaagt het dan toch zo?? Tuurlijk wil ik niet dat hij hem in een ander steekt, maar ik zou het wel begrijpen..... Herkenbaar voor iemand?!
Jij doet je best om hem te verwennen in lingerie. Wat doet hij voor jou?
quote:Daayke1980 schreef op 17 juni 2015 @ 11:22:

Hij is iemand die wel van wat ruiger houdt, terwijl ik dat niet ben en denk dat hij dat misschien wel nodig heeft...Dan rukt hij zichzelf toch ruig af?
quote:emmetje2 schreef op 17 juni 2015 @ 13:26:

[...]

Dan rukt hij zichzelf toch ruig af?
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 17 juni 2015 @ 13:26:

[...]

Dan rukt hij zichzelf toch ruig af?Dit ging ook direct door mijn hoofd heen. Of hij zet een lekker ruig filmpje op?? Ik zou dat echt een dooddoener vinden, hoe deze man reageert.
Waarom heeft iedereen het meteen over vreemdgaan als hij met een ander zou vrijen? Er zijn genoeg mensen die een open relatie hebben en die daar heel gelukkig mee zijn samen.

Het is dan alleen wel een voorwaarde dat er heel veel gepraat wordt samen, bijvoorbeeld over waar jullie grenzen liggen, dat die grenzen ook gerespecteerd worden en dat er een solide basis is vanuit jullie relatie. Een open relatie is nooit een invulling van jullie seksleven, maar zou er wel een aanvulling op kunnen zijn.

Waarom zou je degene waar je van houdt niet de seks gunnen waar hij zo naar verlangd maar die jij hem niet kunt geven?

Waarom moet altijd degene met het laagste libido de wet voorschrijven?

Waarom zou je je laten beperken door wat in dit land als 'normaal' wordt gezien?
quote:xenigmax schreef op 17 juni 2015 @ 13:31:

Waarom heeft iedereen het meteen over vreemdgaan als hij met een ander zou vrijen? Er zijn genoeg mensen die een open relatie hebben en die daar heel gelukkig mee zijn samen.

Het is dan alleen wel een voorwaarde dat er heel veel gepraat wordt samen, bijvoorbeeld over waar jullie grenzen liggen, dat die grenzen ook gerespecteerd worden en dat er een solide basis is vanuit jullie relatie. Een open relatie is nooit een invulling van jullie seksleven, maar zou er wel een aanvulling op kunnen zijn.

Waarom zou je degene waar je van houdt niet de seks gunnen waar hij zo naar verlangd maar die jij hem niet kunt geven?

Waarom moet altijd degene met het laagste libido de wet voorschrijven?

Waarom zou je je laten beperken door wat in dit land als 'normaal' wordt gezien?Je hebt een punt maar ik hoor to alleen over wat hij wil.
Alle reacties Link kopieren
Nee, geen begrip, tenminste ik zou er niets mee opschieten, dus waarom zou ik dan begrip forceren?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Geef hem een pop met siliconenvagina. Of een aarsdildo. In rood met zwart kant voor de hu als die bij hem niet vanzelf komt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:haakje schreef op 17 juni 2015 @ 13:34:

Je hebt een punt maar ik hoor to alleen over wat hij wil.



En over wat zij niet wil...

Het is ook maar net wat zij hier wil delen natuurlijk, je vertelt hier nooit het hele verhaal. Ze omschrijft hun relatie als heel goed en bevredigend en liefdevol, dus dan neem ik aan dat hij niet een compleet egoïstische klootzak zal zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:xenigmax schreef op 17 juni 2015 @ 13:48:

[...]





En over wat zij niet wil...

Het is ook maar net wat zij hier wil delen natuurlijk, je vertelt hier nooit het hele verhaal. Ze omschrijft hun relatie als heel goed en bevredigend en liefdevol, dus dan neem ik aan dat hij niet een compleet egoïstische klootzak zal zijn



Ze zegt ook dat de seks altijd fantastisch is.



Helaas is er een grote maar, en dat is dat haar partner er kennelijk anders over denkt.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil kijken hoe gek en inschikkelijk hij haar kan krijgen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat als je capituleert, hij hem zeker twee weken lang overeind kan krijgen bij een nieuw stuk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
TO: Ben je niet bang dat hij verliefd wordt op die ander? Of er een tweede relatie op nahoudt naast jullie huwelijk?



Kun je hem niet beter een enkele keer naar een bordeel laten gaan? Dan weet je zeker dat het puur voor de sex is. Met een prostituee is er wat meer afstand. Het is zeg maar zakelijk.
zeer gelukkig getrouwd. We zijn echt zielsverwanten en houden ongelooflijk veel van elkaar.



wie probeer je nu te overtuigen ? Vooral jezelf lijkt mij....
Sorry, maar mijn wenkbrauwen zitten bijna op mijn rug. Een open relatie kan geweldig zijn als je beide iets zoekt wat je bij elkaar niet kan vinden maar hij wil dat je afstand doet van je identiteit in je seksleven. Verkleden, ruig, trio, en als je daar niet akkoord mee gaat wil hij seks met een ander. Ik vind het bijzonder kwetsend en respectloos. Misschien had hij dit allemaal even moeten mededelen voor hij een relatie met je begon want dan had je nog kunnen bedenken of je dat zou willen.Hij gaat nu een leven leiden naast jullie relatie waar jij geen deel van bent. Is zijn visie, die hij je nu aanpraat, intrinsiek aan jouw waardes en gevoelens of is dit eentje van 'de mantel der liefde'?
Als mijn man ontevreden zou zijn dan mag hij het gerust op een ander zoeken maar bij mij hoeft hij dan niet meer terug te komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat toch zonfascinerend, die zielsverwanten. Hoe weet je wanneer je je andere helft aan de haak hebt geslagen? Hoeveel leuker is het met een zielsverwant dan een relatie met iemand die niet verwant aan je is? Vragen, vragen, vragen....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:waterplant schreef op 17 juni 2015 @ 14:42:

Sorry, maar mijn wenkbrauwen zitten bijna op mijn rug. Een open relatie kan geweldig zijn als je beide iets zoekt wat je bij elkaar niet kan vinden maar hij wil dat je afstand doet van je identiteit in je seksleven. Verkleden, ruig, trio, en als je daar niet akkoord mee gaat wil hij seks met een ander. Ik vind het bijzonder kwetsend en respectloos. Misschien had hij dit allemaal even moeten mededelen voor hij een relatie met je begon want dan had je nog kunnen bedenken of je dat zou willen.Hij gaat nu een leven leiden naast jullie relatie waar jij geen deel van bent. Is zijn visie, die hij je nu aanpraat, intrinsiek aan jouw waardes en gevoelens of is dit eentje van 'de mantel der liefde'?Ik begrijp wat je bedoelt, maar nu moet haar vriend zijn identiteit inleveren. TO weet vast ook al heel lang dat vriend andere voorkeuren heeft, zoals ruiger/vaker. TO is tevreden met huidige situatie, haar vriend niet. Hij heeft haar gevraagd om aan zijn wensen tegemoet te komen en beseft nu dat hij zijn partner niet kan dwingen iets prettig te vinden. Dus bespreekt hij alternatieven met haar. Ik kan me goed voorstellen dat hij zich er niet bij neerlegt dat zijn seksleven zijn verdere leven onbevredigend zal gaan zijn.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 17 juni 2015 @ 13:54:

[...]





Ze zegt ook dat de seks altijd fantastisch is.



Helaas is er een grote maar, en dat is dat haar partner er kennelijk anders over denkt.

Neehoor de partner denkt er waarschijnlijk ook zo over, maar heeft een verhaal bedacht om legaal vreemd te kunnen gaan.

TO is waarschijnlijk niet de meest stabiele vrouw en beïnvloedbaar, daar maakt deze man handig gebruik van schat ik zo in....
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 17 juni 2015 @ 14:57:

[...]



Neehoor de partner denkt er waarschijnlijk ook zo over, maar heeft een verhaal bedacht om legaal vreemd te kunnen gaan.

TO is waarschijnlijk niet de meest stabiele vrouw en beïnvloedbaar, daar maakt deze man handig gebruik van schat ik zo in....







Dit heeft ze niet geschreven, je vult nu wel heel veel in.
Speechless
quote:muzemeisje schreef op 17 juni 2015 @ 14:55:

Ik begrijp wat je bedoelt, maar nu moet haar vriend zijn identiteit inleveren. TO weet vast ook al heel lang dat vriend andere voorkeuren heeft, zoals ruiger/vaker. TO is tevreden met huidige situatie, haar vriend niet. Hij heeft haar gevraagd om aan zijn wensen tegemoet te komen en beseft nu dat hij zijn partner niet kan dwingen iets prettig te vinden. Dus bespreekt hij alternatieven met haar. Ik kan me goed voorstellen dat hij zich er niet bij neerlegt dat zijn seksleven zijn verdere leven onbevredigend zal gaan zijn.Helemaal met je eens. Hij doet niets stiekem, hij bespreekt het juist met haar om samen te kijken wat de mogelijkheden zijn. Snap al die overtrokken reacties hier daarom niet zo goed.
Ik vind het beetje kinderlijk ook dat je overduidelijk schrijf dat jullie samen zo zielsglukkig zijn, nee dat zijn jullie niet, hij niet en jij ook niet, jij kan hem niet geven wat hij wil, of je nu wel of geen toestemming geeft je kan er donder op in nemen dat hij toch wel buiten de deur gaat neuken, dus hoe bedoel je gelukkig getrouwd,.. ?! Sex is toch wel een belangrijk iets, als jij en hij daar niet op een lijn zitten. maar goed lekker die oogklepppen op houden en vooral blijven zeggen en herhalen, dan ga je er inderdaad zelf ook in geloven, dat jullie zo gelukkig zijn, zielsmaatjes etc. want je bent jezelf aan het overtuigen :P
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 17 juni 2015 @ 11:47:

[...]



Dat is natuurlijk een heel andere situatie.Oh....want?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ben erg benieuwd naar wat er bedoelt wordt met ruigere seks. Want als ik het zo lees ligt daar de basis. Het doet er niet toe hoe vaak jullie het doen of hoe fantastisch het iedere keer is. Als de ruigere seks die hij wil wat meer is dan wat fantasietjes die hij graag een keer wil proberen, dus een wezenlijk onderdeel van zijn seksuele identiteit, dan moet je heel goed weten wat hij precies wil. En tot in hoeverre jezelf bereid bent om hier in mee te gaan. Wees hier zeker van. Neem niet aan dat na een paar keer spannende lingerie gedragen te hebben je wel genoeg aan hem tegemoet bent gekomen. Blijf hierover goed communiceren! Je loopt namelijk een grote kans, als hij weet dat hij geen verdere medewerking van jou kan verwachten, dat hij zich steeds minder zal uitlaten over zijn verlangens. En dan weer 7 tot 8 jaar oid verder, er zijn kinderen in het spel, etc, etc.. En dan komt het weer boven. Sterker dan ooit.

Nogmaals, ik weet niet wat er wordt verstaan onder ruigere seks. En ik weet niet tot in hoeverre het deel uitmaakt van zijn seksuele identiteit. Maar als het een belangrijk deel van hem uitmaakt, dan gaat het nooit weg. Dat verlangen zal niet minder worden. Jullie zullen concessies moeten doen. Beiden moeten concessies doen. Maar respecteer hierbij wel je eigen grenzen. Sta je ergens neutraal tegenover maar doet het je verder niets, gewoon proberen en kijken hoe het gaat. Staat iets je echt tegen, niet doen en praten met elkaar tot in hoeverre dit een probleem vormt. Hopelijk komen jullie daarmee dicht genoeg bij elkaar om samen verder te kunnen gaan.

Voorkom dat jullie elkaar pijn gaan doen!
quote:bohogirl schreef op 17 juni 2015 @ 14:35:

zeer gelukkig getrouwd. We zijn echt zielsverwanten en houden ongelooflijk veel van elkaar.



wie probeer je nu te overtuigen ? Vooral jezelf lijkt mij....quote:julius schreef op 17 juni 2015 @ 13:54:

[...]





Ze zegt ook dat de seks altijd fantastisch is.



Helaas is er een grote maar, en dat is dat haar partner er kennelijk anders over denkt.Inderdaad, 2 onjuistheden in de OP....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven