Partner is niet sexueel actief

02-08-2012 14:11 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,



Ik heb even een ding waar ik al een tijdje mee zit.



Ik ben een man van 25 en mijn vriendin is 24, we wonen 3 jaar samen nu en hebben het aardig naa rons zin.



Nu is het zo dat ik veel meer zin heb in sex dan zij, ik wil bv 2x in de week terwijl zij 1 x in de maand misschien wel goed vind.



Ik denk er wel eens aan om een minnares op te zoeken of gewoon eens langs een leuke dame te gaan maar dat gaat zo tegen mijn principes in dat ik het nog nooit heb gedaan.



Ik heb wel de behoefte aan meer sex alleen wat doe je dan in zo'n situatie??ik bedoel ik ben 25 dus..tja...is het dan zo verkeerd om dat soort gedachten te hebben en/of te doen???



Graag jullie reacties..
Alle reacties Link kopieren
heb je het al met haar besproken dat je vind dat je te kort komt met seks ?
Alle reacties Link kopieren
Ja we hebben eht er over gehad, zij heeft er gewoon niet zo veel zin in.

Ze heeft al een x voor de gein gezegd vna: zoek maar een minnares zolang je het mij maar niet verteld, daarna zei ze van doe toch maar niet.



Ik weet niet echt wat ik ermee moet?
Je er bij neerleggen of op zoek gaan naar iemand anders.
Accepteren of je relatie verbreken.
Alle reacties Link kopieren
inruilen!
Alle reacties Link kopieren
Kappen ermee.

Op jullie leeftijd moeten de vonken er van afspatten.

Wat staat je te wachten bij deze vrouw?

Is ze frigide?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het toch nog eens serieus bespreken met haar en ook aangeven dat je dit een belangrijk punt vindt.Je hebt het wel aangekaart, maar wellicht is het voor haar nog niet duidelijk hoe zwaar dit voor jou nu precies weegt.
Alle reacties Link kopieren
Eerst met haar bespreken. Ik kan me niet voorstellen dat ik 1x in de maand seks zou hebben. Wij zitten eerder op 1x per dag :S..
Je woont al drie jaar samen, ik ga ervan uit dat je verder gelukkig bent met de relatie. Als je echt een toekomst ziet en voor altijd bij deze vrouw wil blijven, vraag je dan af of je dit gaat volhouden. Bespreek het met haar en geef aan hoe belangrijk het voor jou is. Als er niets veranderd, en het echt van groot belang voor je is, zou ik de relatie opgeven, hoe spijtig het ook is. Een minnares is geen oplossing. Je werkt dan niet aan de situatie in je huidige relatie, maar zoekt je 'oplossing' ergens anders. Dat is alleen een oplossing op het moment dat je daar beiden achter staat.
Alle reacties Link kopieren
1 keer per maand is erg weinig op die leeftijd( zowiezo is het wat mij betreft te weinig). Idd wat henkjan al zei wat staat je te wachten , dit blijft zo of word dan erger lijkt mij.

Aan de andere kant je zal toch veel van haar houden. En het is ook weer zo jammer als de rest wel goed is de relatie te verbreken om deze reden. Ergens anders het gaan zoeken lijkt mij ook niet een goede oplossing. Waar wil zij zo weinig , heb je er weleens over door gevraagd en is dit altijd zo geweest?
Alle reacties Link kopieren
Niks van aantrekken. Ze maakt maar zin. Hoppa.





En nu even serieus: ze heeft "gewoon" geen zin? Ik vind 1x per maand voor een 24 jarige vrouw best wel weinig. Maar ok. Dat kan. Is ze ook niet bereid een soort van middenweg te zoeken van bijv. 1x per maand? Doen jullie leuke dingen samen? Verleid je haar ook écht(en dan bedoel ik niet alleen lichamelijk) of wil je gewoon straight forward sex?
Alle reacties Link kopieren
Trouwens. De topictitel doet het net lijken of je partner helemaaaaal geen seks heeft.
Sommige mensen hhebben gewoon een lagere sexdrive. Wie bepaalt wat 'hoort' op 'die leeftijd'?



Het is uiteraard jammer als de libido's van twee mensen in een relatie niet gelijklopen, dan pas je gewoon minder goed bij elkaar, of de vonken en de passie van het begin zijn eraf.

Tja, wat doe je eraan.
Alle reacties Link kopieren
Vriend en ik zijn van jouw leeftijd en doen het gemiddeld 1x per dag....
Alle reacties Link kopieren
Als het qua libido nu al niet past, als je zo jong bent, kap er dan mee. Of wil je nog 50 of 60 jaar door op deze manier?
quote:Ste_ schreef op 02 augustus 2012 @ 15:01:

Sommige mensen hhebben gewoon een lagere sexdrive. Wie bepaalt wat 'hoort' op 'die leeftijd'?



Het is uiteraard jammer als de libido's van twee mensen in een relatie niet gelijklopen, dan pas je gewoon minder goed bij elkaar, of de vonken en de passie van het begin zijn eraf.

Tja, wat doe je eraan.



Eens.



Maar volgens mij kan je er best wat aan doen, als je dat allebei wil, om op een meer gelijk level te komen. Kijken naar rest van je leven en relatie bijvoorbeeld (stress, pil-gebruik, ontevredenheid...).
quote:Brabo85 schreef op 02 augustus 2012 @ 15:10:

Vriend en ik zijn van jouw leeftijd en doen het gemiddeld 1x per dag....Opschepper
Alle reacties Link kopieren
Als julie het doen, heeft ze er dan wel lol aan? Komt ze makkelijk klaar bijvoorbeeld?
En hoe was het vroeger? In den beginne dus?
quote:Ste_ schreef op 02 augustus 2012 @ 15:01:

Sommige mensen hhebben gewoon een lagere sexdrive. Wie bepaalt wat 'hoort' op 'die leeftijd'?



Het is uiteraard jammer als de libido's van twee mensen in een relatie niet gelijklopen, dan pas je gewoon minder goed bij elkaar, of de vonken en de passie van het begin zijn eraf.

Tja, wat doe je eraan.

Eens, al kan het zijn dat zijn vriendin er gewoon niets aan vindt. Misschien krijgt ze er geen orgasme van of wellicht vindt ze het überhaupt maar saai en voorspelbaar. Niet iedere sex is immers leuk en spannend te noemen, zeker niet als het erg op de man gericht is en niet iedere vrouw is even gevoelig op sexueel gebied.



Soms kun je wat naar elkaar toegroeien op dit gebied en soms is het verschil onoverbrugbaar. Dat zou je samen uit kunnen zoeken. Praat erover met haar, want zo kan het niet blijven.
Alle reacties Link kopieren
Dat is een lastige inderdaad...



Ik heb zelf een relatie gehad van bijna 7 jaar waarin we de laatste jaren eigenlijk geen seks meer hebben gehad. Ik had er geen behoefte aan. De eerste jaren was de seks ook niet goed (maar dat lag aan mij; vaginisme). We leefden eigenlijk als beste vrienden samen. Verder was onze relatie prima en ik had wel 100 met `m kunnen worden. Maar toch had ik er geen goed gevoel over, maar meer naar hem toe. Ik vond `t oneerlijk...Ik heb het toen uitgemaakt wat heel moeilijk was. Later kreeg ik een nieuwe vriend en heb ik wel veel seks (en goeie seks!!!). M`n ex is ook weer helemaal gelukkig. Ik heb er geen spijt van dat ik die beslissing een paar jaar geleden heb genomen. Maar het is inderdaad afwegen...wat vind jij belangrijk? Kan jij een leven lang met zo weinig seks, of betekent zij niet genoeg voor je en heb je toch zoiets van: ik vind seks een te belangrijk onderdeel in een relatie? Ik heb zelf wel geleerd dat een relatie zonder seks geen goeie relatie is. Zeker op jullie leeftijd is 1x per maand wel weinig (tenzij je er beiden vrede mee hebt). Nou ik wens je veel succes en wijsheid toe...Maar wat anderen ook al gezegd hebben: praat met je vriendin! Probeer tot een oplossing te komen. Nogmaals succes.
Alle reacties Link kopieren
wat een boel reacties zeg!

Dank je wel!



ik lees veel dat ik er ff goed met haar moet over praten, zal dat nog eens doen dan..

Ze geeft wel eens aan dat het vaak wel eens pijn doet als ik haar stimuleer bij de clitoris dus doe het vaak heel voorzichtig maar dan is het in het begin goed en daarna doet het pijn...dus ze komt neit echt klaar omdat het pijn doet...dus als iemand hier eerder van gehoord heeft?
Alle reacties Link kopieren
quote:jeroentjuh schreef op 02 augustus 2012 @ 16:15:

wat een boel reacties zeg!

Dank je wel!



ik lees veel dat ik er ff goed met haar moet over praten, zal dat nog eens doen dan..

Ze geeft wel eens aan dat het vaak wel eens pijn doet als ik haar stimuleer bij de clitoris dus doe het vaak heel voorzichtig maar dan is het in het begin goed en daarna doet het pijn...dus ze komt neit echt klaar omdat het pijn doet...dus als iemand hier eerder van gehoord heeft?En als ze zichzelf vingert? Misschien kun jij er van leren?.
Alle reacties Link kopieren
Relatie vebreken, of er iets aan doen. Zit ze aan de pil misschien? Of andere klachten? Of vind ze de sex niet zo lekker?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven