Partner kan niet/nauwelijks klaarkomem

22-11-2016 17:56 34 berichten
Hoi hoi,



Dit topic open ik voor mn zusje. Zij leest mee.



Zij heeft sinds 7 maanden een vriend, beiden zijn zij elkaars eersten (aandoenlijk vind ik). Ze hebben regelmatig seks alleen kan haar partner niet tot nauwelijks in haar klaarkomen. Zelf weet hij niet hoe dit kan. Zichzelf met z'n hand laten klaarkomen lukt hem wel. Hem met haar hand laten klaarkomen lukt ook niet tot nauwelijks. Hij zegt altijd dan dat hij een soort van klaarkomt. Iemand tips voor hen?



Ze willen in de toekomst kinderen, dit gaat lastig worden vermoed ik zo. Zelf kan ik hen geen tips geven, bij man en ik ging het gemakkelijk en was ik vrij snel zwanger.



Iemand dit dit herkent of tips heeft?



Kuskus.
Alle reacties Link kopieren
Als het het wel met de hand lukt dan is er lichamelijk dus niets 'mis' met hem lijkt mij. Ik denk dan eerder aan het death grip syndroom?
Alle reacties Link kopieren
Heel bizar dit. Waarom schrijft je zus niet gewoon zelf een topic dat is echt vele malen makkelijker.

En hoe bedoel je aandoenlijk, komt op mij nogal denigerent over.



Hoe oud zijn je zus en haar vriend?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
En misschien kan je zus wat bekkenbodemoefeningen gaan doen zodat ze de boel een beetje kan leren aanspannen tijdens de seks?
Alle reacties Link kopieren
Kuskus? ??



Bizonder dat je zus zelf niet een topic kan openen
Aragog, misschien, hoe kom je erachter of het dat daadwerkelijk is?



IBIopViva, zusje is 25, vriend is 24. Nee hoor niets denigrerends aan, waarom zou ik dat zo bedoelen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Froezel schreef op 22 november 2016 @ 18:03:

Kuskus? ??



Bijzonder dat je zus zelf niet een topic kan openen
Ik kon het ook nooit op je zus.
Waarom vind men het bijzonder dat ik een topic namens/voor zusje open? Dit gebeurt toch wel vaker hier? Zusje wilde liever Day ik het opende omdat ze zich schaamt. Ja zelfs online.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vuurrood schreef op 22 november 2016 @ 18:04:

Aragog, misschien, hoe kom je erachter of het dat daadwerkelijk is?



IBIopViva, zusje is 25, vriend is 24. Nee hoor niets denigrerends aan, waarom zou ik dat zo bedoelen?Geen idee maar misschien kan hij het beste een tijdje helemaal niet masturberen? Dan kan hij het 'ontwennen' zeg maar. Zoek anders wat info op erover?
Alle reacties Link kopieren
quote:Vuurrood schreef op 22 november 2016 @ 18:04:

Aragog, misschien, hoe kom je erachter of het dat daadwerkelijk is?



IBIopViva, zusje is 25, vriend is 24. Nee hoor niets denigrerends aan, waarom zou ik dat zo bedoelen?Door te zeggen dat 'ie een tijdje lang niet mag masturberen en dan kijken of het gemakkelijker gaat.
Ik wil hier geen tekst (maar een leeg vak kan ik niet opslaan)
Alle reacties Link kopieren
De enige keer dat ik dat heb gehad met een man, kwam het door teveel masturbatie, death grip syndroom wat al genoemd werd hierboven. Ik vond het niet erg maar ik snap dat als ze op termijn kinderen willen dit idd een complicerende factor kan zijn.



Masturbeert hij veel? Wat ik me ervan herinner is dat je dat dan een tijd niet moet doen, dan kun je wennen aan de stimulans door seks met je partner. Dat zou dan op termijn weer voldoende moeten zijn geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vuurrood schreef op 22 november 2016 @ 18:05:

Waarom vind men het bijzonder dat ik een topic namens/voor zusje open? Dit gebeurt toch wel vaker hier? Zusje wilde liever Day ik het opende omdat ze zich schaamt. Ja zelfs online.Maakt verder ook niet uit toch dat sommige dat vreemd of bijzonder vinden? Als jij en je zusje zich hier prettig bij voelen dan is het oké hoor.
Alle reacties Link kopieren
Je zusje schaamt zich om hier een topic te openen maar schaamt zich niet om haar hele sexleven met jou te bespreken.

Weet haar vriend ook dat jullie dit uitvoerig bespreken en jij het hier bespreekt?.
Alle reacties Link kopieren
Kuskus terug.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ook al eens een topic voor een vriendin geopend. Als ik jou was, zou ik er geld voor gaan vragen; loop je binnen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vuurrood schreef op 22 november 2016 @ 18:04:

hoe kom je erachter of het dat daadwerkelijk is?

stoppen met masturberen
Zeg maar tegen je zus dat ze hem elke dag met alleen haar lippen, mond en tong klaar moet proberen te krijgen. Wanneer dat eenmaal lukt, zal het in haar kutje ook wel lukken. Succes namens ons allemaal!
Ach je kunt sperma ook verplaatsen naar een plek waarop je wel zwanger kan worden....

Creatief denken heet dat.
Het beste kun je voor het 'samen in bed kruipen' een bord appelmoes eten (wel die zonder kaneel), daarna vijf keer op je linker oorlel tikken en dan samen in bed gaan liggen. Het is dan wel belangrijk dat hij aan de linkerkant ligt en dat zijn lichaam als eerste contact maakt met het matras. Hij zal dan veel sneller klaarkomen als ze eenmaal bezig zijn.



Zo lukte het de vriend van mijn zus ook!
Voor de mensen die serieus reageren: Hartelijk dank, ik laat dit topic aan zusje lezen.
Graag gedaan, hopelijk werkt het.
Alle reacties Link kopieren
Tips vragen voor het seksleven van twee volwassen mensen, die je ook nog eens aandoenlijk vind. Een beetje vreemd .



Tip voor je zusje: Praat met je vriend over de problemen in je seksleven, niet met je zus. Ga samen op onderzoek uit en heb d'r samen plezier in. Heb je echt problemen dan ga je naar je huisarts.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 november 2016 @ 18:19:

Kuskus terug.
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
Ik deel veel met mijn zussen maar mijn seksleven vind ik toch heel ongemakkelijk en raar.

Dat is eerder iets voor vriendinnen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven