Penis te groot of vagina te klein?

15-06-2011 19:22 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lezers!

Ik ben een vrouw van 23 en kwam na wat zoeken op internet dit forum tegen en aangezien hier iedereen nogal openhartig is over sex, heb ik de stoute schoenen maar aangetrokken en mij aangemeld.

Ik heb sinds een half jaar een vaste vriend en we hebben het echt geweldig samen. Mijn vriend ziet er goed uit en is ook nog eens heel erg lief. We hebben regelmatig sex met elkaar, en dan bedoel ik minstens 5x per week.

Maar nu komt het, hij is in mijn ogen nogal fors geschapen en vaginale sex doet bij mij echt pijn. We hebben al van alles geprobeerd zoals glijmiddel en diverse standjes maar het blijft pijn doen. Ik heb er bij vorige relaties nooit last van gehad, maar dan waren ze ook kleiner. Ik heb mijn vriendinnen al om raad gevraagd maar deze zien het probleem niet en maken er grapjes over dat ik hem wel naar hen langs mag sturen.Ja doei, NO WAY!

Pijpen gaat wel goed, maar ik blijf het sperma vies vinden!!

Ik weet dat ik hem er een plezier mee doe, dus ik laat het toe en bovendien doet hij het ook erg lekker en kom ik geregeld tot een climax. We zouden graag allebei vaginale sex hebben, maar waarom doet het zo'n pijn??? Ben ik soms te nauw en is hier iets aan te doen??? Is er een bepaald standje wat het wat minder pijnlij maakt?? Size does matter in dit geval. groetjes Michelle
Leven en laten leven
Off topic !
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=9323267,noline]michelle301 schreef op 15 Pijpen gaat wel goed, maar ik blijf het sperma vies vinden!!

Ik weet dat ik hem er een plezier mee doe, dus ik laat het toe en bovendien doet hij het ook erg lekker en kom ik geregeld tot een climax.



Ehm, dit stukje begrijp ik niet helemaal. Jij laat het toe dat jij hem pijpt en hij doet het ook lekker en je komt er klaar op? (Is in een vervelende bui....)



Zorg dat je voldoende opgewonden bent voordat hij je penetreert. Anders staat de deur op een kier en krijg je last. Die deur moet open! Dus neem vooral de tijd!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:femminile schreef op 15 juni 2011 @ 19:24:

Hoe ongeloofwaardig :puke: (ik schreef elders nog, dat ik geen kots meer kan zien, maar nu kán ik niet anders dan deze gebruiken)Dat ook, maar dat mogen we toch niet meer zeggen hier?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Doet het pijn omdat hij zo'n dikke lul heeft, of heb je last van de lengte?

Qua dikte; een vagina is enorm elastisch en tenzij de boel " droog loopt " of jij vaginistisch ( Google is je vriend ) zou dat moeten passen.

Is het de lengte, dan zijn er natuurlijk allerhande standjes ( sex positions levert een hele berg hits op ) die je uit kunt proberen; vooral die waar jij in control bent.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik had niet van die snelle reacties verwacht, maar wat ik bedoel is dat hij mij zo lekker oraal bevredigd. En ik snap de reactie van femminile niet zo goed...
Leven en laten leven
Alle reacties Link kopieren
Meid, er kan zelfs een kind door.



Dus zeker een pik.
Alle reacties Link kopieren
ach hoe klein kan een vagina zijn, er moet een kind door. Dat is meteen een goede manier om de boel wat op te rekken
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb je last van vaginisme?

Ik zou er eens met je gynaecoloog of huisarts over praten.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 juni 2011 @ 19:29:

Doet het pijn omdat hij zo'n dikke lul heeft, of heb je last van de lengte?

Qua dikte; een vagina is enorm elastisch en tenzij de boel " droog loopt " of jij vaginistisch ( Google is je vriend ) zou dat moeten passen.

Is het de lengte, dan zijn er natuurlijk allerhande standjes ( sex positions levert een hele berg hits op ) die je uit kunt proberen; vooral die waar jij in control bent.Ik denk dat het de lengte is.
Leven en laten leven
Alle reacties Link kopieren
quote:michelle301 schreef op 15 juni 2011 @ 19:35:

[...]





Ik denk dat het de lengte is.Jemig..je dénkt het? je weet toch wel of je pijn hebt als hij naar binnen gaat of dat het pijn doet omdat die tegen je amandelen aan stoot?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
De lengte kan lastig zijn als hij daarmee tegen je baarmoederwand stoot, dat kan pijnlijk aanvoelen waardoor de lust weg zakt.



Het is dan handiger om een ander standje te proberen, bijv. van achteren langs terwijl je op je zij ligt of dat jij bovenop gaat en de diepte zo bepaalt.
Alle reacties Link kopieren
het ligt er ook aan, hoe hij hem inbrengt, dat moet echt verticaal, op de kopse kant zeg maar, eikels eerst dus
Alle reacties Link kopieren




Heb je een blonde Viking aan de haak geslagen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:meds schreef op 15 juni 2011 @ 19:40:

het ligt er ook aan, hoe hij hem inbrengt, dat moet echt verticaal, op de kopse kant zeg maar, eikels eerst dusGoeie tip.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
zooooow hey, meer haring eten heren!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap Femm wel, naamsverwisseling, het onderwerp waar zij het over heeft is ook een michelle, maar wel een andere. Dacht eerst ook dat ik dezelfde voor me had, uit loepje bleek anders.



Als je pijn hebt bij diep stoten én niet bij binnenkomst, kan hij qua lengte idd te groot zijn én dan is bv. op de knietjes achterlangs geen humor.



Kan je aangeven wat voor pijn het is én wanneer je er last van hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:meds schreef op 15 juni 2011 @ 19:40:

het ligt er ook aan, hoe hij hem inbrengt, dat moet echt verticaal, op de kopse kant zeg maar, eikels eerst dusO ja?
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ben je jarig, Meds? Je leest toch zo graag?

Krijg jij dit jaar een boek van mij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
OMG!! Thanx Maya!! ik ga toch ook niet op al die cijfertjes letten



Michelle huppeldenr.!! sorry, ik haal mijn 1e post wel weg!!
Alle reacties Link kopieren
Quote:



In de oude Indiase geschriften zoals de Kama Sutra worden zowel de penis als de vagina in drie groepen verdeeld, al naar gelang hun grootte – of kleinte. Bij de man betreft het de lengte en breedte van zijn penis, bij de vrouw betreft het de lengte en breedte van haar vaginakanaal.



Het advies luidt poëtisch:



Als je als man een Haas bent, bedrijf dan de liefde met een Hert.

Als je als man een Stier bent, bedrijf dan de liefde met een Merrie.

Als je als man een Paard bent, bedrijf dan de liefde met een Olifant





http://sanneburger.blogsp ... de-mythe-van-de-maat.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ach, zoalng ik met mijn kleine mondje een microfoon kan pijpen...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat ik hier veel wijzer word.
Leven en laten leven
Alle reacties Link kopieren
quote:michelle301 schreef op 15 juni 2011 @ 19:50:

Ik denk niet dat ik hier veel wijzer word.



Hoeveel méér wijzer had je willen worden dan? Alles is toch écht al gezegd, hoor.

Google eens op vaginisme, sex positions. Meer raad kan ik je niet geven. Niemand, denk ik.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Als het echt enkel de lengte het probleem is, ga je er niet vele anders aan kunnen doen dan verschillende andere standjes proberen. Jij bovenop, of lepeltje-lepeltje... Ik denk dat vele standjes waarbij je op je zij ligt wel ok zijn, dan kan hij zo niet met zijn volle gewicht/kracht stoten.

En bij de standaard-standjes, gaat hij gewoon heel voorzichtig moeten leren zijn. Niet helemaal doorstoten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven