Penislengte en ex-partners

05-11-2014 21:37 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, ik ben een vrouw van begin 30 en ben zo'n 2,5 jaar single geweest. Daarvoor ruim 10 jaar relatie gehad. Voor mijn ex had ik zo'n 4 partners gehad en toen ik eenmaal vrijgezel werd dook ik gelijk in een nieuwe relatie, knipperlicht werd het. daarna heb ik me laten gaan (?). Ik zit nu op 20, incl. m'n huidige vriend, dus 15 in zo'n 26 maanden, waaronder 2 scharrels van 2 maanden en een 'relatie' van zo'n half jaar. Eigenlijk heb ik achter elkaar (en soms doorelkaar) sex gehad met verschillende mannen, flings, dates, hoop op relatie, ben nu heel gelukkig. Mijn vraag: is dit veel? Sommigen zeggen van wel, mijn vriend ook soms, ook al heeft hij veel meer vrouwen gehad dan ik mannen, daarbij ben ik nog wel in contact (niet veel) met deze ex-scharrels en kom ik ze soms tegen. Vind ie niet zo leuk, wat vinden jullie? Verder nog een vraag; m'n vriend heeft een heerlijke penis, maar ik merk dat ie soms erover twijfels. Hij is zo'n 16cm en 14cm in omtrek (ja we hebben gemeten haha), niet de grootste die ik heb gehad, maar ook niet de kleinste. Wat vinden jullie ervan en hoe kan ik hem geruststellen? Oh ja, hij is van Aziatische afkomst en hij weet dat ik ook met donkere mannen naar bed ben geweest.............. Verder heb ik vlak voordat ik met hem ging nog met 2 andere mannen het bed gedeeld, een zelfs een paar dagen voor de eerste keer met hem. Ik vind mezelf een gezonde jonge vrouw, maar navraag bij vriendinnen en wat ik her en der hoor denken mensen er toch anders over... wat zijn jullie ervaringen, want ik zit er toch een beetje mee.
Zoeken....
Alle reacties Link kopieren
Je bent een gezonde, vrije vrouw. je hebt genoten, je hebt geleefd. Heerlijk toch?



En je vriend is een gezonde man.

Penis lengte en breedte is zeer persoonlijk.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet veel. Donkere mannen hebben niet altijd een grotere penis, heeft hij aangegeven geruststelling nodig te hebben?
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb ook zeker genoten, maar 't is juist dat het allemaal kortstondig was en ik me wel emotioneel verbonden voelde en voel met die mannen. Heb moeite om dat los te laten en soms denk ik wel aan hen en zoek ik hen op op facebook... soms zelfs wel beetje dwangmatig bij bepaalde mensen, snap het niet zo goed waarom ik dat doe? daarbij is mn vriend super lekker en doet ie het heerlijk... kweet het niet, al dat vergelijkingsmateriaal haha....
Zoeken....
Alle reacties Link kopieren
Veel is een relatief begrip.

Zou me er niet druk om maken als je er geen spijt van hebt. Als je er wel spijt van hebt denk dan; op dat moment was het leuk en een goed idee, laat het daarbij rusten.



Het gaat er natuurlijk om wat hij met zijn gereedschap presteert, en dit is blijkbaar voldoende aangezien je al een tijdje bij hem bent en veel andere ervaringen hebt. Daarbij kan het echt heel veel minder zijn, dus mag hij best blij zijn.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
nwdesie, nee, dat niet, hij wil het juist helemaal niet weten allemaal, maar de donkere mannen die ik heb gehad waren wel vrij groot. heb wel gezegd dat het gaat om wat je er mee doet, maar ook dat het soms niet goed was en dat je dan gewoon heel erg doorboord wordt... maar weet niet of dat de slimste antwoord was.
Zoeken....
Alle reacties Link kopieren
missmisery; heb geen spijt (hoewel...), maar merk wel dat mn vriend het soms niet zo leuk vind om te horen, maar dingen schieten er soms ineens uit in gesprekken
Zoeken....
Alle reacties Link kopieren
quote:Jeanine7474 schreef op 05 november 2014 @ 21:47:

nwdesie, nee, dat niet, hij wil het juist helemaal niet weten allemaal, maar de donkere mannen die ik heb gehad waren wel vrij groot. heb wel gezegd dat het gaat om wat je er mee doet, maar ook dat het soms niet goed was en dat je dan gewoon heel erg doorboord wordt... maar weet niet of dat de slimste antwoord was.Waarom heb je het er dan over als hij het niet wil weten? Snap ook niet dat het je er zo mee bezig bent.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Probeer jezelf dan op het vlak; praten over exen, wat in te houden. Is voor velen niet leuk en doet er eigenlijk ook niet meer toe.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
@nwdesie; ja dat was niet zo slim van mij, maar de geest is uit de fles zegmaar, dus merk wel dat het bij hem tot irritaties leidt soms, ik aan de andere kant heb dat helemaal niet over zijn ex-en en ex-scharrels, maar ben ook anders dan hem. hij zegt dat mannen dit niet willen weten, maar ik ben ook gewoon nieuwsgierig naar zijn verleden en hoe hij toen deed enzo, misschien ook onbewust om af te tasten voor de toekomst.
Zoeken....
Alle reacties Link kopieren
Oke heb wel minder bedpartners gehd als jij maar werkelijk ik zou niet meer weten welke ex nu een grote of een kleine had. Wat ie er mee deed/mee kon dat weet ik nog wel.



Dus ja voor mij geld size dosnt matter. Maar ja ik ben dan ook nog niet een ieniemie tegen gekomen
Alle reacties Link kopieren
@nooitmeerverliefd haha, nee ik weet het soms ook niet meer bij sommigen, klopt. en hij is niet inieminie inderdaad, heb zelfs gezegd dat ie groot geschapen is als aziaat, maar soms denk ik wel eens; hmmm paar cm erbij ook niet slecht, maar misschien meer voor het aanzicht
Zoeken....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat het verleden qua relaties/seks wel bespreekbaar gemaakt mag worden in een 'nieuwe' relatie. Maar dat het niet mee mag spelen hoe je tegen die gene aan kijkt. Je bent nu bij je deze man. En daar heb je voor gekozen. En dat is dan toch genoeg? Ja je hebt met meerdere mensen seks gehad, en op dat moment was dat jou keuze. Nu is hij jou keuze.



Penis lengte maakt niet uit, het is hoe hij er mee om gaat tijdens de seks. Soms kunnen mannen met kleinere piemels meer bereiken dan mannen met grote piemels.



Op het moment heb ik net een nieuwe relatie. We hebben ronduit onze ervaringen gedeeld en er samen om gelachen. Maar ook de goede momenten gedeeld. En ik ervaar dat niet als een probleem. Hierdoor leer ik hem beter kennen. En kan er misschien ook nog wat van leren! Haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jeanine7474 schreef op 05 november 2014 @ 21:57:

en hij is niet inieminie inderdaad, heb zelfs gezegd dat ie groot geschapen is als aziaatNee dat is een opsteker. Alsof hij niet weet wat er over Aziaten gezegd wordt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
@aniek thanks voor je reactie! klopt allemaal als een bus en ben ook nu echt bij hem, maar voel me beetje schuldig dat ik paar dagen voor hem nog met een ander heb gedaan, ook toen wij al druk aan het communiceren waren (nog niet naar bed geweest toen). was met een man met wie ik al een aantal keer naar bed was geweest en heb me bij die man ook meerdere malen aangeboden (en gehonoreerd), dus vind dat voor mezelf moeilijk bij elkaar te brengen, want niet helemaal eerlijk naar m'n huidige partner toe toch?



ben blij te horen dat jij goeie ervaringen hebt en kunt lachen, ik kan dat ook over zijn ervaringen en exen, maar van mij wil ie het liever allemaal niet weten en ik heb naar zijn idee al te veel verteld. volgens hem vraag ik ook teveel naar zijn exen.
Zoeken....
Alle reacties Link kopieren
@himalaya ja ik weet het, had dat anders moeten zeggen en weet nu niet zo goed wat ik ermee moet. als ik op internet naar al die onderzoeken kijk is ie gewoon gemiddeld, en dat is ook mijn ervaring als ik de piemels op een rijtje zet zeg maar haha. maar toch... knaagt wel
Zoeken....
Alle reacties Link kopieren
"Heb zelfs gezegd dat ie groot geschapen is als Aziaat"





Goed bedoeld, maar #fail.



Zo'n opmerking is vergelijkbaar met het compliment dat ik weleens kreeg: "normaal val ik niet op vrouwen met kort haar, maar jij bent wel leuk".
Alle reacties Link kopieren
Praat nooit over maten van ex-scharrels, partners en ONS's met je partner. Nooit. Het doet er gewoon niet toe en maakt meer kapot dan je wilt.
Ik vind je eigenlijk best wel onnozel overkomen voor een vrouw van begin 30. Waarom zo je seksverleden tentoonspreiden? Wil je hem jaloers maken? Of ben je er trots op? Ik vind het erg gek, je gaat toch niet vertellen dat je 2 donkere mannen gehad heb en dat je een doorboord gevoel had, waar ben je mee bezig?!



En dat ziekelijk opzoeken en je verbonden voelen met die kerels? Ben jij wel klaarvoor een respectvolle en liefdevolle relatie?



Echt, ik heb het te doen met je vriend, en dat gepraat over exen in begin van nieuwe relaties, is volgens mij nooit goed.
Alle reacties Link kopieren
@gatekeeper / zephora ; ja jullie hebben gelijk, heb er teveel over gepraat, ik weet ook wel dat z'n penis gemiddeld is, snapte ook niet waarom ik dat zei... dom dom dom... ik zit er wel beetje mee in m'n maag...
Zoeken....
En op internet naar onderzoeken kijken of hij gemiddeld is, serieus?



Heb jij een fixatie voor piemels ofzo?



Arme man.
Alle reacties Link kopieren
Over je bedpartners. Ik vind het niet veel, maar even een goed bedoelde tip. Jok over het aantal bedpartners, mannen vinden t niet erg als je geen maagd meer bent, maar er moeten er niet teveel overheen gegaan zijn, worden ze onzeker van



Partner weet dat ik er meer heb gehad dan hij (ik ben zijn 2e), maar het aantal is aanzienlijk naar beneden gesteld.
Ik vind dat je er teveel mee bezig bent, exen (Inc scharrels etc) kun je beter niet allemaal gaan oprakelen brengt meestal vaak ellende met zich mee.
Alle reacties Link kopieren
@dubbus je hebt gelijk, daarom zoek ik hier ook advies... ik kan het verleden niet veranderen en ben eigenlijk altijd zo geweest. denk ook dat ik zoekende was na zo'n lange relatie, en me heb laten gaan in dat opzicht. en had opgezocht op internet ook om te kijken hoe ik hem zou kunnen complimenteren enzo... verkeerd gedacht
Zoeken....
Alle reacties Link kopieren
Ik schat in dat deze man de zoveelste ex gaat worden. Ik zou not amused zijn als mijn partner zo opgaat in exen, scharrels, nog met exseks bezig is en piemellengte zo belangrijk vindt. Vrij onvolwassen.
anoniem_13408 wijzigde dit bericht op 05-11-2014 22:23
Reden: Tiepvout
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven