Piemels kijken in de sauna

11-02-2016 10:34 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik heb een probleem.

Ik ben van plan om naar de sauna te gaan. In Bleiswijk waarschijnlijk. Of anders in Pijnacker.

Zo'n dagje sauna kijkt mij leuk omdat ik dan ongestoord borsten kan kijken. In alle vormen en maten komen ze dan voorbij. Het moet wel in de sauna, omdat er sinds de jaren 90 op de Nederlandse stranden geen topless vrouwtjes mee te zien zijn. Gewoon nul, daar waar er vroeger (ja, ik word al oud) bijna alleen maar topless vrouwtjes rond liepen.



Maar nu die sauna.

Ik heb een vraag. Kijken vrouwen naar piemels?

Ik voel mij dan opeens ontzettend onzeker.



Dus dames, staren jullie mij aan of kan ik ongemerkt bloot lopen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op 11 februari 2016 @ 11:42:

Een spam topic voor twee bepaalde sauna's ?



Misschien Willen ff staffen ?Doe even normaal zeg!
Alle reacties Link kopieren
Gaat het nou plotseling over staffen?

Of over mijn staf in de sauna. Hahahahahahaha!!!!!
Er was een loerende viespeuk in de sauna. Ik ben gaan babbelen met een saunamedewerker, die de viespeuk vervolgens heeft aangesproken.

Saunamedewerkers zitten echt niet te wachten op bezoekers zoals jij.
Alle reacties Link kopieren
ja hoor ik kijk zeker naar piemels, maar ook naar vagina's hoor. En ik kom elke keer weer tot de conclusies dat er ontzettend veel kleine piemels zijn.
Willem je bevestigt mijn ideeen over de sauna helemaal. Ik ga dus nooit naar de sauna omdat ik geen zin heb in starende oude mannetjes lol. Maar als ik wel zou gaan, zou ik hetzelfde doen..staren naar piemels en mannenkontjes
Alle reacties Link kopieren
quote:-Ange- schreef op 11 februari 2016 @ 12:18:

Er was een loerende viespeuk in de sauna. Ik ben gaan babbelen met een saunamedewerker, die de viespeuk vervolgens heeft aangesproken.

Saunamedewerkers zitten echt niet te wachten op bezoekers zoals jij.Hallo, ik vraag of er vrouwtjes zijn die piemels kijken hoor.
Ja natuurlijk. Wat moet je anders doen in de sauna?




Dit vindt jij heerlijk hè Willem.. De boel opstangen...
quote:Dreamer schreef op 11 februari 2016 @ 11:45:

[...]





Kan me niet voorstellen dat je dan veel ziet



Willem, helm ophouden, kijkt er niemand naar je piemel Klopt, maar als je dan wel wat ziet, zie je ook echt wat ;)
Alle reacties Link kopieren
Tja Willem. Misschien dat het je schokt, maar het zijn voornamelijk de mannen in de sauna die naar jouw klokkenwerk zullen kijken. Vrouwen zitten allemaal rechtop strak voor zich uit te staren en kijken nooit lager dan de nek, op de paar onzeker nieuwelingen na die naar de sauna komen om hun borsten te vergelijken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Meen je dat nou? Dus ik hoef mij geen zorgen te maken als ik met zwabberende knots door de sauna loop?
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 11 februari 2016 @ 12:26:

Willem je bevestigt mijn ideeen over de sauna helemaal. Ik ga dus nooit naar de sauna omdat ik geen zin heb in starende oude mannetjes lol. Maar als ik wel zou gaan, zou ik hetzelfde doen..staren naar piemels en mannenkontjes Oh dear, je neemt Willem als een voorbeeld voor een standaard?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een leesbril voor de kleine piemeltjes lettertjes. Maar die beslaat in de sauna, dus die heb ik daar niet op....
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 11 februari 2016 @ 13:15:

Meen je dat nou? Dus ik hoef mij geen zorgen te maken als ik met zwabberende knots door de sauna loop?



Natuurlijk wel. Dan gaan al die onzekere mannen klagen bij de balie of ze komen dicht tegen je aan staan.



De harde rood doorbloedde tepels bij al die vrouwen die langs je lopen, dat komt door het ijskoude dompelbad.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Nou staren...

Ik probeer altijd wel subtieler te zijn.



Meestal ga ik op de onderste bank zitten, dan lopen de mannen op ooghoogte binnen.

Ik lijk dan strak voor mij uit te staren, maar zit dan gewoon piemels te checken.

Of ik ga op de onderste bank liggen, dan kan ik niet alleen de piemels goed zien, maar heb dan ook goed zicht op de balzak.

Subtiel hé ?
quote:consuelabananahammok schreef op 11 februari 2016 @ 13:39:

Nou staren...

Ik probeer altijd wel subtieler te zijn.



Meestal ga ik op de onderste bank zitten, dan lopen de mannen op ooghoogte binnen.

Ik lijk dan strak voor mij uit te staren, maar zit dan gewoon piemels te checken.

Of ik ga op de onderste bank liggen, dan kan ik niet alleen de piemels goed zien, maar heb dan ook goed zicht op de balzak.

Subtiel hé ?Wow, jij bent een Pro! Bedankt voor de tip, ga ik voortaan ook doen
Alle reacties Link kopieren
quote:consuelabananahammok schreef op 11 februari 2016 @ 13:39:

Nou staren...

Ik probeer altijd wel subtieler te zijn.



Meestal ga ik op de onderste bank zitten, dan lopen de mannen op ooghoogte binnen.

Ik lijk dan strak voor mij uit te staren, maar zit dan gewoon piemels te checken.

Of ik ga op de onderste bank liggen, dan kan ik niet alleen de piemels goed zien, maar heb dan ook goed zicht op de balzak.

Subtiel hé ?



Dat maakt mij dan weer heel onzeker.

Als ik het koud heb en wil opwarmen in een sauna is mijn piemel gekrompen en mijn balzak verschrompeld. Na een kwartiertje hangt alles wel weer in volle glorie, maar bij binnenkomt is het awkward.
quote:oranjexx schreef op 11 februari 2016 @ 11:08:

Het is sterker dan ik ben, ik gluur de hele dag als ik in de sauna ben. Ga zelfs strategisch in het bubbelbad zitten zodat ik de mannen naakt uit het koude dompelbad zie komen.

Nee joh, niet uit het koude dompelbad, dan is er bijna niets te zien





Tuurlijk gluren we Willem!
Weet je dat op badkledingdag bijna alleen maar vrouwen in de sauna zijn? Vond ik zo raar he, het lijkt mij voor een man veel meer awkward om naakt te zijn dan voor een vrouw, met ongewenste lichamelijke reacties en zo. Maar blijkbaar vinden mannen het niet erg als willempie fier staat? En gaan ze dus juist liever niet in zwembroek?
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 11 februari 2016 @ 13:46:

[...]





Dat maakt mij dan weer heel onzeker.

Als ik het koud heb en wil opwarmen in een sauna is mijn piemel gekrompen en mijn balzak verschrompeld. Na een kwartiertje hangt alles wel weer in volle glorie, maar bij binnenkomt is het awkward.



Welnee, niet onzeker zijn hoor.

Ik check ook bij vertrek uit de warme ruimte.

Ik vind dat verassende aspect juist leuk, het voor en na formaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 11 februari 2016 @ 13:49:

Weet je dat op badkledingdag bijna alleen maar vrouwen in de sauna zijn? Vond ik zo raar he, het lijkt mij voor een man veel meer awkward om naakt te zijn dan voor een vrouw, met ongewenste lichamelijke reacties en zo. Maar blijkbaar vinden mannen het niet erg als willempie fier staat? En gaan ze dus juist liever niet in zwembroek?Nahh, dat heeft met Hygiëne te maken. Je wilt geen bacteriën broeinest kweken tussen je benen met die hitte als je een zwembroek aan moet, helemaal bij een wijdere boxershort. Is trouwens nog ongezond ook omdat je natuurlijke warmteregeling niet werkt als je je ballen strak tegen je lichaam gehouden worden in de meeste zwembroeken, vooral met sauna temperaturen, met bijbehorend verhoogd risico op teelbal kanker. En een fiere Willempie staat echt wel, ook in een zwembroek in gezelschap van vrouwen die hun natuurlijke vormen positief accentueren door hun badkleding.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Kijken? Joh, ik neem altijd een meetlat mee.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder en zus kwamen altijd terug van de sauna met verhalen over 'dobberende worstjes in het bubbelbad.' Dus mochten ze enigszins zoals mijn moeder en zus zijn; ja ze kijken naar je piemel.
quote:Maechtje schreef op 11 februari 2016 @ 14:49:

Kijken? Joh, ik neem altijd een meetlat mee.Ook best handig, kun je iemand eventueel nog een fijn tikje op de billen geven
Alle reacties Link kopieren
quote:Calipso schreef op 11 februari 2016 @ 15:35:

Mijn moeder en zus kwamen altijd terug van de sauna met verhalen over 'dobberende worstjes in het bubbelbad.' Dus mochten ze enigszins zoals mijn moeder en zus zijn; ja ze kijken naar je piemel.Nou, in het bubbelbad zie je dat niet zo denk ik door bubbelende water. Maar in Bleiswijk is, naar ik mij heb laten vertellen, een zoutbad waar je hoger in drijft dan in gewoon water. Dan steekt een mannenslurf natuurlijk recht omhoog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven