Piemels kijken in de sauna

11-02-2016 10:34 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik heb een probleem.

Ik ben van plan om naar de sauna te gaan. In Bleiswijk waarschijnlijk. Of anders in Pijnacker.

Zo'n dagje sauna kijkt mij leuk omdat ik dan ongestoord borsten kan kijken. In alle vormen en maten komen ze dan voorbij. Het moet wel in de sauna, omdat er sinds de jaren 90 op de Nederlandse stranden geen topless vrouwtjes mee te zien zijn. Gewoon nul, daar waar er vroeger (ja, ik word al oud) bijna alleen maar topless vrouwtjes rond liepen.



Maar nu die sauna.

Ik heb een vraag. Kijken vrouwen naar piemels?

Ik voel mij dan opeens ontzettend onzeker.



Dus dames, staren jullie mij aan of kan ik ongemerkt bloot lopen?
Zou dit topic nou naar boven komen als je googled op 'sauna Bleiswijk' ?
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze ook een bad met gedestilleerd water waar vieze oude mannetjes vanzelf in wegzinken?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
quote:melbrw schreef op 11 februari 2016 @ 10:54:

Ben je redelijk nieuw,stadenland?4 maandjes of zo..
Alle reacties Link kopieren
Vieze oude mannetjes?

Ik ben zeer rein hoor. Verzorg mij, scheer mijn schaamhaar want dat is, zo heb ik mij hier op het forum laten vertellen, lekker fris.



Maar, en misschien behoeft het nogmaals enige uitleg, het gaat er niet om waar ik naar kijk. De vraag was of de vrouwtjes hier tijdens saunabezoeken naar de piemel van mannelijke saunagangers zitten te kijken. Ongegeneerd of vanuit de ooghoeken. Dit omdat ik dan nogal onzeker word.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 11 februari 2016 @ 18:25:

Maar, en misschien behoeft het nogmaals enige uitleg, het gaat er niet om waar ik naar kijk. De vraag was of de vrouwtjes hier tijdens saunabezoeken naar de piemel van mannelijke saunagangers zitten te kijken. Ongegeneerd of vanuit de ooghoeken. Dit omdat ik dan nogal onzeker word.Ja. Staren het liefst. En stiekem wijzen en lachen. En vooral achter je rug lachen. Het is jammer dat in sauna's geen telefoons zijn toegestaan, want anders zou ik ook foto's maken.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Ik kom nooit in de sauna, want ik voel niet de behoefte naakt tussen vreemde naakte mannen en vrouwen te zitten. Maar als ik zou gaan, ja dan zou ik zeker kijken. Natuurlijk!



Wat een onzin dat niemand zou kijken. Naakt vinden we interessant, of het nou aantrekkelijk is of niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:melbrw schreef op 11 februari 2016 @ 18:21:

Zou dit topic nou naar boven komen als je googled op 'sauna Bleiswijk' ?Nee, alleen Willems piemel
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Dubbs, ik ga naar sauna's en naturistencampings en geloof me: ik vind naakt niet interessant. Verre van. Ik heb er misschien wel eens een mening over, zoals ik ook een mening kan hebben over bepaalde kleding. Maar interessant? Neuh.
Later is nu
quote:melbrw schreef op 11 februari 2016 @ 10:54:

Ben je redelijk nieuw,stadenland?
Alle reacties Link kopieren
Overigens is een mening van mij over naakt, dat het niet snel lelijk is. Een andere mening is dat ik een vrouwenlichaam vaak mooier vind dan een mannenlichaam. En ik ben hetero.
Later is nu
Ik neem meestal mijn springtouw mee als ik naar de sauna ga. Even touwtje springen buiten op het gras.
quote:Dreamer schreef op 11 februari 2016 @ 19:01:

Dubbs, ik ga naar sauna's en naturistencampings en geloof me: ik vind naakt niet interessant. Verre van. Ik heb er misschien wel eens een mening over, zoals ik ook een mening kan hebben over bepaalde kleding. Maar interessant? Neuh.



Ik ben vroeger weleens in sauna's geweest (maar bleek niet mijn ding te zijn), en mijn ouders gingen naar naturistencampings waar ik als tiener dan mee meeging, maar mijn zwempak aanhield.



Ik weet dus wel wat het is, en ook dat ik zoals zovelen, naakt interessant vind. Los van aantrekkelijk en los van seksuele gedachten.
Stadenland, loep willem ff, wil je? Hij heeft een bijzondere kijk op de hedendaagse samenleving.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 11 februari 2016 @ 19:07:

Ik neem meestal mijn springtouw mee als ik naar de sauna ga. Even touwtje springen buiten op het gras.Ik bal daar altijd volley
Je bent zelf een theepot
Basketbal is handiger, dan kun je nog eens per ongeluk tegen iemand aanlopen en je vastgrijpen.
quote:SuzanneSuus schreef op 11 februari 2016 @ 19:17:

[...]





Ik bal daar altijd volleyOhhh jij gaat met een groep altijd? Of vraag je mensen gewoon of ze meedoen?
quote:willem1959 schreef op 11 februari 2016 @ 18:25:

Vieze oude mannetjes?

Ik ben zeer rein hoor. Verzorg mij, scheer mijn schaamhaar want dat is, zo heb ik mij hier op het forum laten vertellen, lekker fris.



Maar, en misschien behoeft het nogmaals enige uitleg, het gaat er niet om waar ik naar kijk. De vraag was of de vrouwtjes hier tijdens saunabezoeken naar de piemel van mannelijke saunagangers zitten te kijken. Ongegeneerd of vanuit de ooghoeken. Dit omdat ik dan nogal onzeker word.

Jazeker.! Ongegeneerd piemels loeren daar gaan wij vrouwen voor naar de sauna..

En dan stiekem lachen we om onooglijke,kleine,rare,kromme etc piemel(tjes)
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kijken we en heel uitgebreid!

Wanneer ging je ook alweer?
Alle reacties Link kopieren
Jup ik kijk altijd
Ik lach er verder niet om. Maar ik zou dan denken:



Ieuww

Mmmhh

Ohh zielig

Jeetje!

Zozo

Huh?

Mooi
Alle reacties Link kopieren
quote:handigmetgeld schreef op 11 februari 2016 @ 11:08:

Willem, vroeger was je nog een aantrekkelijke vent. En dus trokken sommige dames hun topje uit als ze je langs zagen lopen op het strand en glimlachten ze verleidelijk naar je. Nu ben je een vies oud mannetje, en duiken ze weg achter hun handdoek en kijken de andere kant op. Dat ligt niet aan de dames, dat ligt aan jou. Wen er maar aan.
Dus dat...
Willem, hou eens op met steeds dat denigrerende woord 'vrouwtjes'.



Pffff. Mannetje met je piemeltje.
quote:Miss-Pippilotta schreef op 12 februari 2016 @ 03:12:

Willem, hou eens op met steeds dat denigrerende woord 'vrouwtjes'.



Pffff. Mannetje met je piemeltje.

Wijfie.. Zo is Willempie nou eenmaal.

(En moet jij niet slapen? )
Ja, eigenlijk wel.....

En jij dan? Ook toch?
Kon niet meer slapen. (Sinds een dag of 3 iets met een spier of zo in mijn rug)

Misschien zometeen nog even

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven