Piemels kijken in de sauna

11-02-2016 10:34 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik heb een probleem.

Ik ben van plan om naar de sauna te gaan. In Bleiswijk waarschijnlijk. Of anders in Pijnacker.

Zo'n dagje sauna kijkt mij leuk omdat ik dan ongestoord borsten kan kijken. In alle vormen en maten komen ze dan voorbij. Het moet wel in de sauna, omdat er sinds de jaren 90 op de Nederlandse stranden geen topless vrouwtjes mee te zien zijn. Gewoon nul, daar waar er vroeger (ja, ik word al oud) bijna alleen maar topless vrouwtjes rond liepen.



Maar nu die sauna.

Ik heb een vraag. Kijken vrouwen naar piemels?

Ik voel mij dan opeens ontzettend onzeker.



Dus dames, staren jullie mij aan of kan ik ongemerkt bloot lopen?
Alle reacties Link kopieren
Willem, jij komt die sauna niet eens in joh. Want dan moet je je muts afzetten. Dan ziet iedereen ook nog dat je ka(a)l(end) bent. Ik kom nooit in de sauna want dan moet ik vast mijn blinddoek afzetten en dat wil ik niet. Dan krijg ik al die kleine, zielige piemels nooit meer van mijn netvlies namelijk. Wekenlang hou ik dan nachtmerries over hordes kleine piemels die me achtervolgen. Dus ja, ik heb geen idee wat ik zou doen zonder blinddoek in de sauna. Heel erg naar mijn eigen tieten staren waarschijnlijk.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:melbrw schreef op 11 februari 2016 @ 18:21:

Zou dit topic nou naar boven komen als je googled op 'sauna Bleiswijk' ?Doe es
Wanneer ga je?? ik kom kijken!!
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 12 februari 2016 @ 07:06:

Wanneer ga je?? ik kom kijken!! Als je maar niet naar mijn genotsknots gaat staan staren.
quote:willem1959 schreef op 12 februari 2016 @ 07:09:

[...]



Als je maar niet naar mijn genotsknots gaat staan staren.Ze kan toch een donkere bril opzetten. Dan zie jij dat niet
quote:Corona67 schreef op 12 februari 2016 @ 03:32:

Kon niet meer slapen. (Sinds een dag of 3 iets met een spier of zo in mijn rug)

Misschien zometeen nog even



Ai... Sterkte... Niet fijn.

Hoop dat je nog even geslapen hebt.



Ik heb al een tijd een vreemd/verkeerd ritme.. Ik kan pas heel laat slapen en slaap heel onrustig, en als ik vrij ben slaap ik het liefst tot laat om toch voldoende slaap te krijgen. Beetje lastig te doorbreken.
quote:Miss-Pippilotta schreef op 12 februari 2016 @ 07:15:

[...]





Ai... Sterkte... Niet fijn.

Hoop dat je nog even geslapen hebt.



Ik heb al een tijd een vreemd/verkeerd ritme.. Ik kan pas heel laat slapen en slaap heel onrustig, en als ik vrij ben slaap ik het liefst tot laat om toch voldoende slaap te krijgen. Beetje lastig te doorbreken.

Ook minder. En dan 's morgens doodmoe?



En nog wat geslapen hier. Vanmiddag afspraak bij de fysio. Hopelijk zit er wat vast dat los gemasseerd kan worden. Vannacht voelde mijn rechterbeen een klein beetje gevoelloos aan. Wil nog niks zeggen. Maar toch
Alle reacties Link kopieren
Dames, sauna doet wonderen.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk topic om de dag mee te beginnen. Liefde voor sommige comments. Ik gluur liever in een blik cocktailworstjes, die is tenminste nog gevuld.
Alle reacties Link kopieren
quote:yogayup schreef op 12 februari 2016 @ 07:24:

Heerlijk topic om de dag mee te beginnen. Liefde voor sommige comments. Ik gluur liever in een blik cocktailworstjes, die is tenminste nog gevuld.Puh. Als ik zo in mijn broek voel had mijn achternaam evengoed Stegeman kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 11 februari 2016 @ 19:17:

[...]





Ik bal daar altijd volleyik judo....
quote:Corona67 schreef op 12 februari 2016 @ 07:22:

[...]



Ook minder. En dan 's morgens doodmoe?



En nog wat geslapen hier. Vanmiddag afspraak bij de fysio. Hopelijk zit er wat vast dat los gemasseerd kan worden. Vannacht voelde mijn rechterbeen een klein beetje gevoelloos aan. Wil nog niks zeggen. Maar toch



Ja, precies. In de ochtend doodmoe en wil ik alleen maar slapen.



Succes bij de fysio! Ik hoop dat het helpt en dat het meevalt en niets ernstigs is.
Alle reacties Link kopieren
het is toch toevallig niet weer die gaysauna, willem, waar je je abonnement ook hebt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het, Willem, de dick sock! Staat je vast goed!







Hier wat casual modelletjes







Maar je kunt ook uitpakken







Of een keer gek doen







Misschien minder bruikbaar in de sauna maar voor andere plekken, toch leuker dan alleen een kleine piemel.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-


Wat een grappige platvloerse plaatjes!
Alle reacties Link kopieren
Moest er wel 5 minuten naar zoeken. Tot ik me besefte dat mijn safe-search wel eens aan kon staan. En halleluja! ineens allemaal leuke, ranzige plaatjes. Google is wel een beetje autistisch hoor, wiener with a helmet, leverde alleen plaatjes op van tekkels, sausage with a helmet ook, penis with a helmet, kreeg ik allemaal plaatjes van vervelende mensen met een helm op. Dick with a helmet leverde nog het meeste op. O en dick sock. Je moet dus flink expliciet zijn met de zoekwoorden.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
O ja, ik kwam op het idee dat mijn safe-search wel eens aan kon staan toen ik in mijn wanhoop 'dick sock Red Hot Chili Peppers' intikte. Ik weet dat die een album cover hebben met alle bandleden in enkel een dick sock gekleed namelijk. En die stond er niet bij!



Tip: altijd de safe-search uitzetten. Levert veel meer leuks op met plaatjes zoeken.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij mag je die alleen dragen op de badkledingdag.
Wat een geile sokjes!!

Zo...nooi gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen...



Oh...en Willem...je gaat goed met je topic...al 92 reacties...
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 12 februari 2016 @ 09:20:

Volgens mij mag je die alleen dragen op de badkledingdag.Ik ben bang dat het daarvoor weer net te bloot is
Later is nu
ik kijk altijd piemels. je aandacht word er toch naar toe getrokken. maar bij een lelijke man kijk je eigenlijk niet verder dan dat je dat lullige hansje worst ziet hangen. bij een mooie man ga je wel denken, hoe zou die pik er stijf uit zien in zijn volle glorie.
Alle reacties Link kopieren
quote:oranjexx schreef op 11 februari 2016 @ 16:07:

[...]





Ook best handig, kun je iemand eventueel nog een fijn tikje op de billen geven



Geen meetlat, maar berkentwijgen.

Past ook nog goed bij de staf van Willem Sinterklaas.



Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 11 februari 2016 @ 19:00:

[...]





Nee, alleen Willems piemel
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Gelukkig hebben we Willem op het vivaforum, kan ik me af en toe bescheuren om hem.
Alle reacties Link kopieren
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven