piercing

22-08-2016 07:12 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben 25e jarige vrouw

Ik werk al jaren fijn samen met een een collega. Het ging laatst over piercings.. en ze vertelde me laatst dat ze een intieme piercing heeft en haar vriend ook. Ik had dit totaal niet van haar verwacht en vond het dan ook niks.



Hoe gek het het op dat moment ook voor me was, ben ik nu toch aan het denken om ook een intieme piercing te laten zetten, en mijn vriend ook. het lijkt me spannend dat "wij" samen iets hebben en iemand dat weet



Collega vertelde me dat het seksleven leuker is geworden...

Nu mijn vraag: Hoe kijken jullie hier tegen op? ervaring. ben heel benieuwd



Liefs..
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het uit wat vreemde mensen op een forum vinden? Als het je leuk lijkt laat je er toch gewoon een zetten?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou t niet durven maar als je durft, waarom niet? Piercing is niet blijvend en kan er ook weer uit als je t niks (meer) vind
Zoals ik jou ken, zou ik het niet doen.

Ik vind het echt niks voor jou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 22 augustus 2016 @ 07:54:

Zoals ik jou ken, zou ik het niet doen.

Ik vind het echt niks voor jou.Helemaal met je eens hoor, had dit niet van TO verwacht.
quote:OldWood schreef op 22 augustus 2016 @ 08:30:

[...]



Helemaal met je eens hoor, had dit niet van TO verwacht.Dan denk je dat je iemand kan he
Tja... het effect is voor iedereen verschillend denk ik. Wat een ander er van denkt boeit me niets, hooguit de mening van m'n vaste (sex-)partner zou ik in overweging nemen. Wat de buurvrouw of oudtante er van vindt is niet relevant. Qua geheimpje is het ook zo spannend niet allemaal, die mensen die het weten blijken òf er zelf ook een te hebben òf een te hebben gehad òf er niet wakker van te kunnen liggen.