piercing

22-08-2016 07:12 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben 25e jarige vrouw

Ik werk al jaren fijn samen met een een collega. Het ging laatst over piercings.. en ze vertelde me laatst dat ze een intieme piercing heeft en haar vriend ook. Ik had dit totaal niet van haar verwacht en vond het dan ook niks.



Hoe gek het het op dat moment ook voor me was, ben ik nu toch aan het denken om ook een intieme piercing te laten zetten, en mijn vriend ook. het lijkt me spannend dat "wij" samen iets hebben en iemand dat weet



Collega vertelde me dat het seksleven leuker is geworden...

Nu mijn vraag: Hoe kijken jullie hier tegen op? ervaring. ben heel benieuwd



Liefs..
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het uit wat vreemde mensen op een forum vinden? Als het je leuk lijkt laat je er toch gewoon een zetten?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou t niet durven maar als je durft, waarom niet? Piercing is niet blijvend en kan er ook weer uit als je t niks (meer) vind
Zoals ik jou ken, zou ik het niet doen.

Ik vind het echt niks voor jou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 22 augustus 2016 @ 07:54:

Zoals ik jou ken, zou ik het niet doen.

Ik vind het echt niks voor jou.Helemaal met je eens hoor, had dit niet van TO verwacht.
quote:OldWood schreef op 22 augustus 2016 @ 08:30:

[...]



Helemaal met je eens hoor, had dit niet van TO verwacht.Dan denk je dat je iemand kan he
Tja... het effect is voor iedereen verschillend denk ik. Wat een ander er van denkt boeit me niets, hooguit de mening van m'n vaste (sex-)partner zou ik in overweging nemen. Wat de buurvrouw of oudtante er van vindt is niet relevant. Qua geheimpje is het ook zo spannend niet allemaal, die mensen die het weten blijken òf er zelf ook een te hebben òf een te hebben gehad òf er niet wakker van te kunnen liggen.



Ik heb een verticale clitpiercing. Whooptie-ff-ing-doo. Merk er niks van, alleen als ik na het plassen iets te hardhandig afveeg, dan blijft het wc-papier er nog wel eens achter hangen. En dat doet zeer. Qua sex en gevoeligheid doet die piercing bij mij niets.



Mijn partner had een Prins Albert piercing (piercing door de eikel). Maakte voor hem wel een positief verschil met sex maar ik voelde dat ding dan weer niet als hij in me was dus ook daar had ik niks aan. Na 'n jaar dacht hij dat de sluiting van de piercing niet goed zat, frommelt er aan, sluiting schiet los en weg, onvindbaar op de grond dus piercing er uit gehaald. Te lang gewacht en nu is het gaatje weer dichtgegroeid.



Intiempiercings kùnnen wat toevoegen maar staar je er niet blind op.
Dat je iemand kán

Oh lord veeg me op!!
Ik heb een verticale clithoodpiercing gehad. Niet zo lang; half jaartje maar. Heb er achteraf best spijt van gehad; wat heb ik veel pijn gehad aan dat ding!

Hoorde ik dus later van een vriendin (die er zelf 1 heeft) wat voor piercing er bij haar door heen zat (kwam ter sprake na veel wijn). Nou zij had dus een knopje ter grootte van een wenkbrauwstaafje. Ik had een piercing vergelijkbaar met een kleine navelpiercing. Gezet door een zeer goed aangeschreven piercer, waar ik eerder ook een tongpiercing heb laten zetten wat helemaal goed ging. Misschien was het een soort 'zweerknopje' wat ik had moeten laten vervangen na enkele weken, maar daarvan was ik niet op de hoogte. Deed in ieder geval dus hartstikke zeer omdat er waarschijnlijk een veel te grote piercing door zat. Voor mij voegde het ook niet zoveel toe met het vrijen (ook omdat het dus erg gevoelig was waardoor het eerder zeer deed dan dat het fijn was).



Het zetten vond ik bijzonder pijnlijk.



Wat ik wel heel positief vond; het is ZO mooi!



Misschien zou ik met een kleinere piercing nog eens moeten proberen of het er nog door kan. Geloof wel dat het vrij snel dicht groeit. Bij een man vind ik het niet zo mooi eigenlijk.
Zetten deed bij mij dus écht geen pijn.

Ik heb een klein knopje, al járen. Vind hem erg decoratief maar meer ook niet.



Nooit een centje last van gehad trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex had zo'n piercing door zijn eikel. Heb er nooit iets aan gevonden. Vond het er eerder eng en pijnlijk uitzien dan seksueel.
Alle reacties Link kopieren
We hebben vakantie deze en de komende week, en we hebben vandaag met het mooie weer beide een intieme piercing laten zetten

Ik een VCH en hij een Prins albert.

Mocht iemand interesse hebben wil ik jullie wel updates gaven hoe het gaat met genezing ed..



ik ben blij dat ik het toch gedaan heb
Alle reacties Link kopieren
Zo, daar heb je lang en goed over nagedacht. Van het 'niks vinden' tot het zelf laten doen in enkele dagen tijd... Gelukkig had je collega geen tattoo op haar voorhoofd
Vraag ik me af bij welke piercer j hem hebt laten zetten , gaat normaal op afspraak . Twee dagen geleden nog twijfel en nu al gezet hmmm apart.
Alle reacties Link kopieren
Hoeft niet hoor, ik kan ook bij wijze van nu beslissen en morgen heen gaan ;)
Hoe was het zetten en hoe vindt je het tot nu toe?
Alle reacties Link kopieren
@Dutchy11, uit nieuwsgierigheid, op hoeveel millimeter is je vriend's Albert gezet?
“I would like to see anyone, prophet, king or God, convince a thousand cats to do the same thing at the same time.”
Blijf het toch wat vreemd vinden dat je op dag 1 een piercing nog niks vindt en twee dagen later al zelf 1 laat zetten... helemaal op zo'n plek. Dus ofwel je bent heel stoer, of je hebt een overhaaste beslissing genomen.. hoop op het eerste! Verder kan ik alleen maar zeggen: fijn dat je er blij mee bent en persoonlijk vind ik intiempiercings fantastisch. Heb er zelf ook al jaren ééntje en nooit spijt van gehad! Geniet ervan!
quote:Staalwol schreef op 25 augustus 2016 @ 10:10:

@Dutchy11, uit nieuwsgierigheid, op hoeveel millimeter is je vriend's Albert gezet?Dat wordt googlen gok ik
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe nergens last van

Mijn vriend overigens ook niet. Het gevoel dat ik het ik gedaan heb is er ni nog

Loop met een dikke smile rond heel de dag
quote:Corona67 schreef op 25 augustus 2016 @ 11:32:

[...]



Dat wordt googlen gok ik
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Inmiddels bijna 3 weken verder. en geen moment spijt van gehad.

genot tijdens de seks is er zeker.



Nooit durven denken dat ik en mijn vriend dit ooit zouden doen, zijn er ontzettend blij mee..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven