Pijn bij pijpen

08-10-2016 12:17 24 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Naar de huisarts dan maar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zomaar uit de losse pols gedacht (pun intended) denk ik dat hij moet leren ontspannen.
Alle reacties Link kopieren
Er lopen allerlei zenuwen naar allerlei plekken en op die manier is het dus prima mogelijk lijkt mij, dat iemand op een heel andere plek een kramperig gevoel krijgt dan waar de stimulans plaatsvindt.



Ga gewoon samen op onderzoek, begin heel zacht met je tong en laat hem vertellen wat dat met hem doet. Zoek de grens op van wat nog lekker is en wat naar voelt.

Moet te doen zijn lijkt me.
...
Alle reacties Link kopieren
Wat Roos zegt
"People, what a bunch of bastards"
Alle reacties Link kopieren
Als ik al een paar keer bent klaargekomen en een vrouw begint me te pijpen, dan komt op een bepaald moment je orgasme toch weer om de hoek kijken. Als je dan je bilspieren aanspant (of als zij je sterretje op de juiste manier stimuleert) dan lukt het beter om nog een keer te komen. Dat zou kunnen impliceren dat er wel degelijk een link is van je eikel naar je stuitje (stuitje = uiteindelijk het uiteinde van je ruggengraat vol zenuwbanen).

Zó gek is het dus ook weer niet.

Het lijkt erop dat hij in plaats van het te laten komen juist de boel blokkeert.



Fysiologie van de koude grond, maar ach
Wat fijn dat alles steeds goed komt
.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook een verkramping. Het is bekend dat bij een man zijn anus en dat hele gebied erg erogeen is. De schacht van de penis loopt ook helemaal door naar onderen.



Ik denk dat Amand gelijk heeft. En inderdaad, gewoon uitproberen tot waar het nog wel prettig en fijn voor hem is, en tot waar niet.



Klaarkomen door pijpen is geen moeten toch?
Alle reacties Link kopieren
Wil hij dan wel gepijpt worden?



Of wordt het voor jou een sport om het toch te laten plaatsvinden?
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn FWB.. misschien is dat haar benefit wel.. zo'n romige spraygun.. zail ik wel op "Plaats je reactie" klikken? ehhh
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
quote:Principe-Prinses schreef op 08 oktober 2016 @ 12:58:

Wil hij dan wel gepijpt worden?



Of wordt het voor jou een sport om het toch te laten plaatsvinden?



Dit is precies wat ik dacht toen ik de OP las.

Wat wil hij zelf het liefst?
quote:GV72 schreef op 08 oktober 2016 @ 13:09:

Ze zijn FWB.. misschien is dat haar benefit wel.. zo'n romige spraygun.. zail ik wel op "Plaats je reactie" klikken? ehhhRomige spraygun? Sterretje? Hoe oud ben je?
.
Alle reacties Link kopieren
Moet dat persé, pijpen?
Love is the meaning of life
Als jij hem pijpt zal hij moeten aangeven wanneer het pijnlijk wordt. Dan ff een standje minder.. Zoiets
Alle reacties Link kopieren
Misschien een vreemde vraag, maar krijgt hij die pijn in elke houding?

Of alleen als hij op zijn rug (en dus op zijn stuitje) ligt?
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yakatani schreef op 08 oktober 2016 @ 13:42:

[...]





Romige spraygun? Sterretje? Hoe oud ben je?Oud genoeg om met enig relativerend sarcasme mijn woorden te kiezen. Of ben jij er zo één die dat pas door heeft als er verklarende enoticons naast staan?
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Misschien moet je je duim uit zijn kont halen?
Alle reacties Link kopieren
Bekkenbodemfysio
quote:GV72 schreef op 08 oktober 2016 @ 14:07:

[...]



Oud genoeg om met enig relativerend sarcasme mijn woorden te kiezen. Of ben jij er zo één die dat pas door heeft als er verklarende enoticons naast staan?Noem dingen gewoon bij naam. Niet nodig om te gaan sneren hoor. Even een enoticon zoeken....ohh...wacht...
Alle reacties Link kopieren
Dit is een serieuze tip. Maar laat hem eens in je mond neuken. Bijna hetzelfde maar het voelt zo heel anders als man. Dan heeft hij sowieso een andere rol en kan de spanning ook nog eens meehelpen. Meest prettige voor jou is (gok ik) als je dan gewoon ergens zit en tegenaan leunt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yakatani schreef op 08 oktober 2016 @ 15:41:

[...]





Noem dingen gewoon bij naam. Niet nodig om te gaan sneren hoor. Even een enoticon zoeken....ohh...wacht...stiekem vind ik je toch wel leuk ????
Wat fijn dat alles steeds goed komt
Alle reacties Link kopieren
mijn emoticons worden vraagtekens? hmm
Wat fijn dat alles steeds goed komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven