pijn en somber na seks

15-05-2015 15:38 20 berichten
hoi,



ik heb zins 3 maanden een vriend, hij is super lief en leuk.

er is alleen 1 probleem,



ik voel mij altijd wat somber (down) na de seks.

verder heb ik ook vaak pijn, maar dat komt doordat k net n spiraaltje heb.



na de seks,wil ik altijd gewoon tijd voor mijzelf en dat hij gewoon lekker wat anders gaat doen.



ik hou heel erg van mijn vriend, hij is echt geweldig.

maar ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet.





LC
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk hormonen? En je hebt net een nieuwe anticonceptie.. Misschien is het wennen?
Wat vervelend.



Was dit gevoel er ook in andere relaties? Vind je de seks zelf wel prettig?
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 15 mei 2015 @ 15:42:

Wat vervelend.



Was dit gevoel er ook in andere relaties? Vind je de seks zelf wel prettig?





het is mijn eerste echte relatie, hij is echt mijn aller eerste waarmee ik seks heb.



verder vind ik de seks fijn/prettig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb na 4 jaar ook nog steeds regelmatig (niet altijd) last van een gevoelige vagina. Dit trekt wel weg in de loop van de tijd. Misschien kan je proberen om het rustiger aan te doen? Dat helpt bij mij wel, dan heb ik na de seks minder last van gevoeligheid.



En dat sombere, ik denk dat het je hormonen zijn. Ik heb heel vaak het gevoel dat ik moet huilen, heel vreemd, maar het zijn wel de goede tranen (geluk ofzo) hahaha
Alle reacties Link kopieren
Misschien is vrijen nogal heftig voor je. Als je na de seks tijd voor jezelf nodig hebt, was het misschien emotioneel indrukwekkend voor je. Lijkt mij geen punt, dan moet je gewoon nog wat wennen, of het rustiger aan doen zodat je minder overweldigd wordt.



Heb je het ook als je alleen hem bevredigt? Of ook als hij jou bevredigd heeft? Of alleen maar als jullie geneukt hebben? Ben je helemaal ontpannen als je klaargekomen bent, of voelt het misschien alsof het een beetje te persoonlijk was oid? Ik vraag maar wat...
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Mag ik vragen hoe oud je bent?
Is het na iedere sekspartij, of alleen na de allereerste keer? Ik weet nog toen ik ontmaagd werd. Ik werd onderweg naar huis ineens zo emotioneel dat ik wel kon janken . Misschien vind je het gewoon nog spannend allemaal?
quote:houdoe schreef op 15 mei 2015 @ 17:00:

Mag ik vragen hoe oud je bent?n jong kippie ,, 19
quote:pommiaan schreef op 15 mei 2015 @ 17:21:

Is het na iedere sekspartij, of alleen na de allereerste keer? Ik weet nog toen ik ontmaagd werd. Ik werd onderweg naar huis ineens zo emotioneel dat ik wel kon janken . Misschien vind je het gewoon nog spannend allemaal?





zoiets heb ik wel ja,

ik kan altijd wel janken,

ook als mijn vriend iets liefs zeg kan k al janken, en vaak doe k t ook. hij vind t helemaal niet erg dat k zo reageer.
Alle reacties Link kopieren
Misschien wordt je emotioneel wel zo geraakt dat je ervan moet huilen. Ik had dat eerder ook weleens wanneer ik een nieuwe relatie had (nu al 14 jaar samen met man) en de eerste keren moest huilen na de sex. Nu heel enkel nog maar bijna nooit meer.

Ga eens na bij jezelf wat je zo raakt op emotioneel vlak. Wellicht weet je dan wat je ermee kunt doen.
Your ego is not your amigo!
quote:wiriehorn schreef op 15 mei 2015 @ 18:33:

Misschien wordt je emotioneel wel zo geraakt dat je ervan moet huilen. Ik had dat eerder ook weleens wanneer ik een nieuwe relatie had (nu al 14 jaar samen met man) en de eerste keren moest huilen na de sex. Nu heel enkel nog maar bijna nooit meer.

Ga eens na bij jezelf wat je zo raakt op emotioneel vlak. Wellicht weet je dan wat je ermee kunt doen.



ik wet het opzich wel,

ik ben vroeger veel gepest, uigescholde, geschopt en geslagen. en dat doet natuurllijk iets met je.

ik heb jaren in onzekerheid geleefd om het zo te zeggen,

hij is zeg maar buiten mijn vriendinnen om de eerste die aardig/lief tegen mij doet.

in het begin kon ik echt huilen om alles, zelf als hij zei vanwat zie je er goed uit. dan schoot ik al vol.



dat is nu gelukkig niet meer zo, maar het speelt nog wel een rol.

en bij zoiets word ik snel geraakt. er is nog nooit iemand zo lief voor mij geweest als hij....
Alle reacties Link kopieren
En heb je dat ook aan hem verteld? Dat je het vroeger zo moeilijk had, dat hij de eerste is die lief tegen je doet, en dat dat zoveel voor je betekent? Dan snapt hij je beter, en voel jij je minder bezwaard dat je emotioneel bent na het vrijen en even tijd voor jezelf nodig hebt. Want dat lijkt mij namelijk heel normaal.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Postcoïtale dysforie.

Dat is geen enge aandoening maar een Veel voorkomend verschijnsel onder vrouwen (33%)

je kunt er niet zo veel aan doen, ik heb er ook last van gehad maar is vanzelf weer over gegaan
quote:bugs schreef op 16 mei 2015 @ 09:12:

En heb je dat ook aan hem verteld? Dat je het vroeger zo moeilijk had, dat hij de eerste is die lief tegen je doet, en dat dat zoveel voor je betekent? Dan snapt hij je beter, en voel jij je minder bezwaard dat je emotioneel bent na het vrijen en even tijd voor jezelf nodig hebt. Want dat lijkt mij namelijk heel normaal.



ja dat heb ik natuurlijk aan hem verteld, hij vind het helemaal niet erg.

en hij snapt het ook, gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Dan zou ik mij er niet teveel zorgen over maken. Als je langzaam meer zelfvertrouwen krijgt, meer ervaring opdoet en meer jezelf wordt, wordt het waarschijnlijk sowieso minder.



En anders is het misschien niet ideaal, maar ook geen onoverkomelijk probleem, toch?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
quote:bugs schreef op 16 mei 2015 @ 22:34:

Dan zou ik mij er niet teveel zorgen over maken. Als je langzaam meer zelfvertrouwen krijgt, meer ervaring opdoet en meer jezelf wordt, wordt het waarschijnlijk sowieso minder.



En anders is het misschien niet ideaal, maar ook geen onoverkomelijk probleem, toch?



nee klopt, er is idd prima mee te leven, maarja het is toch iets waarvan je denkt van zouden het meer vrouwen hebben,

of licht het echt aan mij.



ik ga morgen weer naar hem toe

dan ga ikhet er misschien nog even over hebben.
Pijn na de seks door een spiraaltje lijkt me niet okee, weet je wel zeker dat 'ie goed zit?



Ik heb weleens pijn na / tijdens de seks als ik niet nat genoeg ben en/of als hij te snel in me gaat.

Zou dat bij jou ook het geval kunnen zijn?



Het is heel normaal om je even te willen afzonderen na de seks. Misschien is het allemaal iets te heftig voor je.
Lceetje ik ben 20 en moet ook heel vaak huilen bij mijn vriend Het is gewoon super heftig en nieuw je eerste relatie. En ja, dat iemand mij zo geweldig vindt en zo gek op mij is daar kan ik wel om janken zo lief vind ik het.



Niks om je zorgen over te maken.
quote:meldepel schreef op 17 mei 2015 @ 00:14:

Pijn na de seks door een spiraaltje lijkt me niet okee, weet je wel zeker dat 'ie goed zit?



Ik heb weleens pijn na / tijdens de seks als ik niet nat genoeg ben en/of als hij te snel in me gaat.

Zou dat bij jou ook het geval kunnen zijn?



Het is heel normaal om je even te willen afzonderen na de seks. Misschien is het allemaal iets te heftig voor je.Ik heb volgende week een afspraak bik dw gyn om het te controleren. En kwa pijn valt t altijd heel erg mee. Maar laatst ging hij iets te hard om t zo te zeggen. Dat deed flink pijn. Ik heb t gezecut en zijn wat rustiger verser gegaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven