pijn tijdens en na anale seks.

08-04-2016 16:04 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi. Ik heb voor het eerst anale seks

uitgeprobeerd met mijn vriend we begonnen rustig met 1 vinger en steeds meer en veel glijmiddel. Het was niet heel fijn maar ook niet vervelend maar nu heb ik erg veel last en heel veel pijn, het brandt ook heel erg. Is dit normaal?

En hoe kan je dit voorkomen? Hoort het pijn te doen? Alvast erg bedankt!
Door het niet te doen.
Alle reacties Link kopieren
Sirieuze antwoorden graag, verdoe geen tijd alsjeblieft
Alle reacties Link kopieren
Oh, wilde net een serieus antwoord tikken, maar als je gaat hakken, lamaar.
Het hoort geen pijn te doen natuurlijk. Kom zeg. Je vond het niet fijn en je hebt er nu nog last van. Niet de bedoeling, lijkt me.

De slijmvliezen van je anus zijn geïrriteerd en daardoor brandt het nu. Maar ik begrijp dus goed dat je van geen enkele ervaring naar anaal neuken op 1 avond bent gegaan?

zucht... ik voel me oud.
Ik snap niet waarom je doorgaat als het "niet zo fijn" voelt.



Ik heb geen idee waarom het nu pijn doet en brandt. Kan het misschien door de nagels van je vriend komen? Dat hij per ongeluk wat heeft open gehaald? Misschien zeg ik nu iets heel geks hoor. Ik laat dit maar even aan de "analisten" over.
quote:melodieex schreef op 08 april 2016 @ 16:07:

Sirieuze antwoorden graag, verdoe geen tijd alsjeblieftDan doe je het lekker wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag bij Bridget in Hollywood dat er een verdovende creme voor bestaat. Handig hoor, dan kun je gewoon lekker doorgaan terwijl je uitscheurt.
.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-04-2016 20:36
Reden: ongepast
% gewijzigd
[...]



moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-04-2016 20:36
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:impala schreef op 08 april 2016 @ 16:13:

Ik zag bij Bridget in Hollywood dat er een verdovende creme voor bestaat. Handig hoor, dan kun je gewoon lekker doorgaan terwijl je uitscheurt.Erg
Trytheotherhole bij de apotheek halen.
Alle reacties Link kopieren
Nou harstikke bedankt voor de goeie reacties hoor, natuurlijk bedoelde ik daar wat anders mee en meer op bdsm manier ik stel een normale vraag. Als je het onzin of raar vind reageer dan niet en hou je bezig met jou dingetjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Katherina schreef op 08 april 2016 @ 16:08:

Het hoort geen pijn te doen natuurlijk. Kom zeg. Je vond het niet fijn en je hebt er nu nog last van. Niet de bedoeling, lijkt me.

De slijmvliezen van je anus zijn geïrriteerd en daardoor brandt het nu. Maar ik begrijp dus goed dat je van geen enkele ervaring naar anaal neuken op 1 avond bent gegaan?

zucht... ik voel me oud.



Dit!!

Jullie willen veel te snel.

Anaal moet je echt opbouwen en niet van 1 vinger naar volledig anaal als je dat nog nooit gedaan hebt.

Ik hoop voor je dat je geen scheurtjes hebt bij je anus want die kunnen fijn ontsteken.

Jammer van deze ervaring voor jou want anaal kan echt heel fijn zijn.
quote:impala schreef op 08 april 2016 @ 16:13:

Ik zag bij Bridget in Hollywood dat er een verdovende creme voor bestaat. Handig hoor, dan kun je gewoon lekker doorgaan terwijl je uitscheurt.Waar was die crème tijdens mijn bevalling! ?
Alle reacties Link kopieren
Wel bedankt voor degene met een sirieuze reactie
Alle reacties Link kopieren
[...]

moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-04-2016 20:36
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
Im a free bitch- I was born this way
quote:Corona67 schreef op 08 april 2016 @ 16:23:

Trytheotherhole bij de apotheek halen.
Alle reacties Link kopieren
quote:melodieex schreef op 08 april 2016 @ 16:24:

Wel bedankt voor degene met een sirieuze reactie



Hier nog een serieuze reactie;



Het is heel eenvoudig. Gek genoeg zijn het bijna altijd de mannen die wel willen bij een vrouw, terwijl ze al een passend gat heeft. Dus je bestelt een stevige dildo en vertelt je vriend dat hij eerst mag.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:laverne schreef op 08 april 2016 @ 16:31:

[...]



Sstttt
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceylon schreef op 08 april 2016 @ 16:33:

[...]





Hier nog een serieuze reactie;



Het is heel eenvoudig. Gek genoeg zijn het bijna altijd de mannen die wel willen bij een vrouw, terwijl ze al een passend gat heeft. Dus je bestelt een stevige dildo en vertelt je vriend dat hij eerst mag.Touché!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceylon schreef op 08 april 2016 @ 16:33:

[...]





Hier nog een serieuze reactie;



Het is heel eenvoudig. Gek genoeg zijn het bijna altijd de mannen die wel willen bij een vrouw, terwijl ze al een passend gat heeft. Dus je bestelt een stevige dildo en vertelt je vriend dat hij eerst mag.Hij moet niet meteen groot zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:melodieex schreef op 08 april 2016 @ 16:07:

Sirieuze antwoorden graag, verdoe geen tijd alsjeblieftVraag het Siri.
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:Ceylon schreef op 08 april 2016 @ 16:33:

[...]





Hier nog een serieuze reactie;



Het is heel eenvoudig. Gek genoeg zijn het bijna altijd de mannen die wel willen bij een vrouw, terwijl ze al een passend gat heeft. Dus je bestelt een stevige dildo en vertelt je vriend dat hij eerst mag.Nee zeggen mag hoor
quote:Ceylon schreef op 08 april 2016 @ 16:33:

[...]





Hier nog een serieuze reactie;



Het is heel eenvoudig. Gek genoeg zijn het bijna altijd de mannen die wel willen bij een vrouw, terwijl ze al een passend gat heeft. Dus je bestelt een stevige dildo en vertelt je vriend dat hij eerst mag.Spreek voor jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven