Pijnlijke vagina na klaarkomen vriend

17-05-2013 21:31 7 berichten
Hoi allemaal,



Ik heb zelf een allergie voor sperma, en dat verstoorde mijn sexleven behoorlijk. Altijd met condoom of voor het zingen de kerk uit zijn ook maar noodoplossingen.



Mijn huidige vriend dacht er eens logisch over na, en bedacht dat je tegen andere allergien pilletjes kan slikken.



Google lichtte ons verder in, sperma bestaat uit meerdere bestanddelen, meedere mogelijke medicijnen, dus op naar de huisarts.



Mijn huisarts gaf mij als eerste poging cetirizine, een vrij algemeen pilletje van de drogist.





Na voorzichtig uitproberen bleek dat ik ineens nergens last meer van had. Ik kan het aanraden, maar mocht dit bij jou niet werken, vraag dan alsnog je huisarts, die kan je verder helpen.
Alle reacties Link kopieren
Er kan ook eventueel een verband zijn met het eetgedrag of het drinkgedrag van de man. De preciese samenstelling van sperma is mede functie van wat er gegeten en gedronken werd.
Correct, zeker omdat ze aangeeft er niet altijd last van te hebben.

Mijn medicijn werkt overgens tegen eiwitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken dat wel wat Minimo zegt. Vaak had ik toch last van een schimmelinfectie en dit was vooral bij mijn ex. Met mijn huidige vriend heb ik hier veel minder last van gelukkig, bijna nooit. Wanneer ik er last van heb gebruik ik antischimmelcreme van de apotheek. Toch raad ik je aan om naar je huisarts te gaan. Hij of zij kan je goed informeren en even een check doen. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Probeer eens een magneet sieraad met koper.

Kort gezet magneet verbeterd de doorbloeding en afvalstoffen. Koper is tegen ontstekingen.

Mijn vrouw kocht dit product voor huiduitslag en kloven maar heeft sinds die geen schimmel infectie meer gehad. Verder informatie lees maar hier http://www.energetix-life ... en.nl/sieraden/voor-haar/
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ondervind exact dezelfde problemen als wat jij beschrijft, herinner me zelfs dat ik vorig jaar op deze pagina nog raad kwam zoeken... Ondertussen ben ik in behandeling bij een gynaecoloog voor vulvodynie... Hoewel het gevoel van brand na contact met sperma echt over mijn hele vagina verspreid leek te zijn, ben ik er samen met huisarts achter gekomen dat de pijn van één overgevoelige plek voortkomt. Ik ben al sinds juli met een behandeling bezig: tweemaal per dag smeer ik een druppel zalf op de gevoelige plek die de werkzame stof gabapentine bevat; dit hoorde na een half jaar het gewenste effect op te leveren. Ik ervaar echter nog steeds dezelfde klachten... Ik heb nooit echt last van de pijnlijke plek behalve na het vrijen, maar weet intussen wel exact welke aanrakingen de pijn uitlokken: dit geeft hetzelfde branderig gevoel, maar dan in lichtere vorm, als na contact met sperma. Omdat de behandeling met de zalf nu na 7 maanden nog geen resultaat oplevert, schakel ik over naar een nog hogere dosis van werkzame stof in de zalf en ben ik doorverwezen naar een kinesiste. Ik heb geen idee hoe die me zal kunnen helpen... Ik word er alleszins ook heel moedeloos van. Gelukkig heb ik een ontzettend lieve vriend: we zijn al 4 jaar samen, waarvan al 3 jaar met dit probleem, en hij klaagt nooit maar toont alle begrip als vrijen voor mij niet lukt. Heb jij intussen al een oplossing gevonden voor je probleem? Ik weet natuurlijk niet of er bij jou ook zo'n gevoelige plek is, en of het ook vulvodynie zou kunnen zijn, maar ik heb alleszins ook meer dan een jaar lang in de richting van sperma-allergie gedacht, wat fout bleek te zijn.
Wat helpt is om direct na de sex naar het toilet te gaan en te plassen -even druk uitoefenen, en daarna de boel even wassen met water (geen zeep).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven