Pijpcursus?

08-04-2015 21:38 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mn man is altijd heel blij met mij

Inmiddels ben ik blijkbaar erg bedreven in de kunst van het oraal bevredigen.

Hij stelde voor om een cursus te gaan geven. In eerste instantie moest ik erg lachen, maar hoe meer ik er over nadenk....

Veel vrouwen zijn onzeker op dit gebied. Ik zou hen best willen helpen. Maar zouden jullie zo'n workshop volgen?

Pijpworkshop volgen?

Totaal aantal stemmen: 124

Ja (14%)
Nee (86%)
Alle reacties Link kopieren
Totaal niet onzeker op dat gebied.
Ik ga voor kwantiteit.
Op jouw man zeker? Of op een banaan?
omg en dan jezelf ook al meteen benoemen als cursusleidster.... (ik zie het al helemaal voor me, met een groepje gezellig in een zaaltje van het buurthuis cursus volgen)
Alle reacties Link kopieren




Lijkt me dat er genoeg 'tutorials' te vinden zijn op internet. En als ik er onzeker over zou zijn zou ik altijd nog mijn vriend vragen hoe hij het het lekkerst vindt...



Wel attent hoor.
Alle reacties Link kopieren
En wat is een "wokshop"???
Alle reacties Link kopieren
Pijpen en wokken tegelijk?
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg al lovende kritieken. Dus ik hoef geen wokshop te volgen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:_blabla_ schreef op 08 april 2015 @ 21:43:

En wat is een "wokshop"???Niet mokken, lekker wokken.
Alle reacties Link kopieren
En de cursus wordt gehouden in Noorwegen?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Je man is heel blij met jou. En hoe weet hij dat jij zo bedreven bent in pijpen dat andere mannen ook zo blij met jou zullen zijn?
quote:theinvasion schreef op 08 april 2015 @ 21:45:

Pijpen en wokken tegelijk?Extra spannend, met spetterende hete olie bij naakte lichaamsdelen
Alle reacties Link kopieren
Ontzettend lief dat je je vast enórme kennis zou willen delen, maar eehhh nee bedankt

In mijn vriendinnenkring kan ik trouwens niemand aanwijzen die wat dit betreft onzeker is over de eigen prestaties hoor. Ik zou nog wat marktonderzoek doen voor je je in gaat schrijven bij de KvK of je diensten aan gaat bieden via het buurthuis.
Hahaha, da fuq? Doelgroep 14-18 jaar zeker?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nog liever de pijp uit.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Overigens nog nooit een kerel groen weg zien trekken bij zelfs de slechtste pijpbeurt ever, dus succes met je toekomstige bizzinizz.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Oh wat makkelijk.....vallen over een tikfout.

Maar goed, liefde gaat door de maag, dus wokken voor de workshop is inderdaad een prima idee!
Alle reacties Link kopieren
Na het pijpen gaat de liefde voornamelijk door mijn maag.
Ik ga voor kwantiteit.
Ik krijg prima recensies, dus je mag ze naar me doorsturen voor de gevorderdencursus. Krijg je 10% commissie.
Alle reacties Link kopieren
We vallen niet over die typefout hoor. Dat is gewoon een bonus! Wat een achterlijk idee zeg.
quote:Very__Cherry schreef op 08 april 2015 @ 21:50:

Ik ga nog liever de pijp uit.
quote:Cursusleidster schreef op 08 april 2015 @ 21:52:

Oh wat makkelijk.....vallen over een tikfout.

Maar goed, liefde gaat door de maag, dus wokken voor de workshop is inderdaad een prima idee! Ga je alles, van iedereen slikken bij die workshop?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven