Pijpcursus?

08-04-2015 21:38 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mn man is altijd heel blij met mij

Inmiddels ben ik blijkbaar erg bedreven in de kunst van het oraal bevredigen.

Hij stelde voor om een cursus te gaan geven. In eerste instantie moest ik erg lachen, maar hoe meer ik er over nadenk....

Veel vrouwen zijn onzeker op dit gebied. Ik zou hen best willen helpen. Maar zouden jullie zo'n workshop volgen?

Pijpworkshop volgen?

Totaal aantal stemmen: 124

Ja (14%)
Nee (86%)
Oh god nee.

Weet je zeker dat jouw man niet gewoon een veer in jouw reet wil steken op deze manier?



Pijpcursus....
Niet smakken gaan met dat wokken
Alle reacties Link kopieren
En jouw man heeft zeker aangeboden om in de examencommissie te gaan zitten staan
Ja, dat is toekomst muziek... Dat is mooi om naar te luisteren..
Maak eerst maar eens een mooie brochure, TO. Dan praten we verder over je businessplan
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet de eerste met dit idee. Er worden op diverse plaatsen in het land al workshops gegeven. Zo idioot is het dus blijkbaar niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cursusleidster schreef op 08 april 2015 @ 21:52:

Oh wat makkelijk.....vallen over een tikfout.

Maar goed, liefde gaat door de maag, dus wokken voor de workshop is inderdaad een prima idee!



Goede slogan!

quote:RedBaron schreef op 08 april 2015 @ 22:24:

[...]





Goede slogan!

Alle reacties Link kopieren
quote:RedBaron schreef op 08 april 2015 @ 22:24:

[...]





Goede slogan!

Beter noemt ze het: Liefde gaat door de keel.
Wat een idioot idee trouwens.
Alle reacties Link kopieren
En ga je dat dan bij mensen thuis doen? Zeg maar een soort Tupperware party maar in plaats van schalen en eiersnijders heb jij dan oefendildo's in je koffertje?

Of ga je een zaaltje huren in het plaatselijke buurthuis? Terwijl in zaal 1 de yogacursus gegeven wordt en in zaal 2 een cursus handwerken, geef jij in zaal 3 een pijpcursus. Zit je dan gezellig naast buurvrouw Trees een banaan te pijpen
Alle reacties Link kopieren
"Veel vrouwen zijn onzeker op dit gebied."

Wat of wie is de bron van dit "feit"?

Zeker ook die kerel van jou?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
quote:minnimouse schreef op 08 april 2015 @ 22:49:

En ga je dat dan bij mensen thuis doen? Zeg maar een soort Tupperware party maar in plaats van schalen en eiersnijders heb jij dan oefendildo's in je koffertje?

Of ga je een zaaltje huren in het plaatselijke buurthuis? Terwijl in zaal 1 de yogacursus gegeven wordt en in zaal 2 een cursus handwerken, geef jij in zaal 3 een pijpcursus. Zit je dan gezellig naast buurvrouw Trees een banaan te pijpen Ik visualiseer teveel
Kennelijk toch 2% die ja zegt, ik gok op TO en haar man!
quote:Cursusleidster schreef op 08 april 2015 @ 22:23:

Ik ben niet de eerste met dit idee. Er worden op diverse plaatsen in het land al workshops gegeven. Zo idioot is het dus blijkbaar niet.Nee, dat is pijpfitten, is echt heel iets anders.
Alle reacties Link kopieren
Oh de man van TO gaat mee als levende oefenpaal?
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 08 april 2015 @ 23:02:

Oh de man van TO gaat mee als levende oefenpaal?Ja, dat is het examenmateriaal.....
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
quote:NummerZoveel schreef op 08 april 2015 @ 23:00:

[...]





Nee, dat is pijpfitten, is echt heel iets anders.
Het staat natuurlijk wel super op je CV. Kan me zo voorstellen dat wanneer een man de sollicitaties afhandelt je betere kansen maakt.



Verder, waar wil je op gaan oefenen? Een banaan praat namelijk niet terug en geeft niet aan of de vrouwen jouw tactieken ook goed in de praktijk brengen.
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetfirefly schreef op 08 april 2015 @ 23:04:

[...]



Ja, dat is het examenmateriaal..... En als man klaarkomt dan ben je geslaagd ofzo?
Alle reacties Link kopieren
hihi moet aan sex and the city denken bij deze topic,



maar nee heb geen cursus nodig hoor, ik hoor mijn vriend niet klagen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
masquenada schreef op 08 april 2015 @ 21:41
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Beschrijf eens wat concreter hoe je je deze cursus voorstelt.

Niet gek dat er nu op dit idee wordt gereageerd zoals je er zelf in eerste instantie op reageerde.
quote:Miss-Colorado schreef op 08 april 2015 @ 23:07:

Het staat natuurlijk wel super op je CV. Kan me zo voorstellen dat wanneer een man de sollicitaties afhandelt je betere kansen maakt.



Verder, waar wil je op gaan oefenen? Een banaan praat namelijk niet terug en geeft niet aan of de vrouwen jouw tactieken ook goed in de praktijk brengen.Gewoon oefenen op de mannen van de vrouwen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Heb in mijn pijpleven al 4 laten flauwvallen op het moment supreme.

Is dat een goed of een slecht teken mevrouw de cursusleider?



Helaas zei geen van die mannen voor het moment supreme dat ik in hun overvloedige testament stond en gingen ze allemaal na een paar seconden weer tekenen van leven vertonen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven