Pijpcursus?

08-04-2015 21:38 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mn man is altijd heel blij met mij

Inmiddels ben ik blijkbaar erg bedreven in de kunst van het oraal bevredigen.

Hij stelde voor om een cursus te gaan geven. In eerste instantie moest ik erg lachen, maar hoe meer ik er over nadenk....

Veel vrouwen zijn onzeker op dit gebied. Ik zou hen best willen helpen. Maar zouden jullie zo'n workshop volgen?

Pijpworkshop volgen?

Totaal aantal stemmen: 124

Ja (14%)
Nee (86%)
quote:MonteCara schreef op 08 april 2015 @ 23:16:

[...]





Gewoon oefenen op de mannen van de vrouwen natuurlijk.Oh, dus behalve een stel huisvrouwen in het buurthuis staan daar ook hun mannen bij in hun blote jodokus. Het klinkt steeds gezelliger.
quote:Miss-Colorado schreef op 08 april 2015 @ 23:24:

[...]





Oh, dus behalve een stel huisvrouwen in het buurthuis staan daar ook hun mannen bij in hun blote jodokus. Het klinkt steeds gezelliger.Ja, hoe kan TO anders bewijzen dat ze zo vreselijk bedreven is in het oraal bevredigen van een man. Een banaan voelt niet veel
Alle reacties Link kopieren
quote:MonteCara schreef op 08 april 2015 @ 23:16:

[...]





Gewoon oefenen op de mannen van de vrouwen natuurlijk.

Heb ik in mijn wilde jaar na mijn scheiding een keer gedaan.

Geloof me het is echt een gênant moment als (in een parenclub) een man tegen zijn vrouw zegt dat ze van jou nog wat kan leren
quote:granny71 schreef op 08 april 2015 @ 23:30:

[...]



Heb ik in mijn wilde jaar na mijn scheiding een keer gedaan.

Geloof me het is echt een gênant moment als (in een parenclub) een man tegen zijn vrouw zegt dat ze van jou nog wat kan leren Zeker gênant! En wat een eikel van een vent. Sneu voor z'n vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Was echt niet leuk. Heb ook mijn excuses gemaakt maar ja, kwaad was al geschiedt.

Heb best lang met een soort schuldgevoel rond gelopen.
Alle reacties Link kopieren
Maar hoe leer je het geven van een goede pijpbeurt aan anderen dan. Hoe zie jij dat voor je?
Alle reacties Link kopieren
Niet want wat ik in mijn wilde jaar heb geleerd is dat geen enkele man hetzelfde is.

Wat de ene man door het dak krijgt is voor de andere juist een garantie tot een leeggelopen ballonnetje.



Het enige wat ze allemaal fijn vinden als ze merken dat je het ECHT graag doet.

Toneelspelletjes doorzien ze vrij snel
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toch geen homo
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Als je man nu ook goed is met z'n tong bij jou down under kunnen jullie gezamenlijk workshops gaan geven aan echtparen. Heb je gelijk het probleem opgelost op wie er geoefend moet worden! Best wel een goed idee al zeg ik het zelf!



Adverteer met:

Laat het beffen en pijpen bij ons verder rijpen!
Alle reacties Link kopieren
Gatver catootje.

Krijg gelijk beelden van gerijpte (piemel) brie
Alle reacties Link kopieren
quote:catootje68 schreef op 09 april 2015 @ 00:01:





Adverteer met:

Laat het beffen en pijpen bij ons verder rijpen!Ik moet dan aan belegen of oude kaas denken
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:granny71 schreef op 08 april 2015 @ 23:21:

Heb in mijn pijpleven al 4 laten flauwvallen op het moment supreme.

Is dat een goed of een slecht teken mevrouw de cursusleider?



Helaas zei geen van die mannen voor het moment supreme dat ik in hun overvloedige testament stond en gingen ze allemaal na een paar seconden weer tekenen van leven vertonen. Jij wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van vijfentachtig verschillende mannen gehoord dat ik er aardig wat van kan. Geintresseerden kunnen zich dus beter bij mij inschrijven ;)
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:MonteCara schreef op 08 april 2015 @ 22:00:

[...]





Ga je alles, van iedereen slikken bij die workshop? Daar hebben ze zelfs een tv programma over gemaakt: spuiten en slikken
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 09 april 2015 @ 01:31:

Ik heb van vijfentachtig verschillende mannen gehoord dat ik er aardig wat van kan. Geintresseerden kunnen zich dus beter bij mij inschrijven ;)



Wees er maar trots op.

Gadverdamme.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 09 april 2015 @ 01:31:

Ik heb van vijfentachtig verschillende mannen gehoord dat ik er aardig wat van kan. Geintresseerden kunnen zich dus beter bij mij inschrijven ;)Houd je het bij in een boekje ofzo?
F.U.
Alle reacties Link kopieren
Waar kan ik me opgeven als proefpersoonpaal?
F.U.
Alle reacties Link kopieren
De man vam TO offert zich op als testsubject en laat alle deelnemers aan de wokshop op hem oefenen 😉

Mannen noemen hun vrouw vaak de lekkerste pijpster. Ze moedigen het op die manier nl aan. Ik zeg ook altijd dat mijn man zo vakkundig kan stofzuigen. Dat meen ik niet maar vind het gewoon wel erg fijn als hij het doet.
Alle reacties Link kopieren
Het bestaat inderdaad al, en je neemt je eigen vent mee. Het loopt geen storm trouwens, dus ik denk niet dat er heel veel vraag naar is.

Als je het toch wilt doen is een instructie filmpje voor op internet denk ik nuttiger.

Ik denk niet dat je er iets mee kunt verdienen maar dit uit idealisme moet willen doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleuriefleur schreef op 09 april 2015 @ 03:50:

De man vam TO offert zich op als testsubject en laat alle deelnemers aan de wokshop op hem oefenen 😉

Mannen noemen hun vrouw vaak de lekkerste pijpster. Ze moedigen het op die manier nl aan. Ik zeg ook altijd dat mijn man zo vakkundig kan stofzuigen. Dat meen ik niet maar vind het gewoon wel erg fijn als hij het doet.
Ah! Pijpcursus, is er dan ook een loodgieter bij? Krijgen we er ook een certificaat van na afloop?



Alle reacties Link kopieren
Goh glyce zo dacht ik ook, als je het op een betaalsite zet, weet ik het, eurootje om in te loggen, weet je gelijk of er animo voor is...
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ik geef al jaren befcursussen. Loopt als een tierelier.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen gek idee en als ik veel mannen om me heen mag geloven is menig dame wel aan een cursusje toe.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het al voor me. Een soort van tupperware- of lingerie party. Maar dan niet met bakjes of lingerie-setjes maar met een paar Chippendales.



Verloten wie er het eerst mag proberen ha, ha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven