Pijpcursus?

08-04-2015 21:38 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mn man is altijd heel blij met mij

Inmiddels ben ik blijkbaar erg bedreven in de kunst van het oraal bevredigen.

Hij stelde voor om een cursus te gaan geven. In eerste instantie moest ik erg lachen, maar hoe meer ik er over nadenk....

Veel vrouwen zijn onzeker op dit gebied. Ik zou hen best willen helpen. Maar zouden jullie zo'n workshop volgen?

Pijpworkshop volgen?

Totaal aantal stemmen: 124

Ja (14%)
Nee (86%)
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-adam schreef op 09 april 2015 @ 02:53:

[...]





Houd je het bij in een boekje ofzo?Piemelportfolio noem ik het.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe mee! Maar alleen als je een pijpbeurt aan mijn liefje geeft, anders weet ik natuurlijk niet of je het wel echt zo goed doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lostit schreef op 09 april 2015 @ 09:58:

Ik doe mee! Maar alleen als je een pijpbeurt aan mijn liefje geeft, anders weet ik natuurlijk niet of je het wel echt zo goed doet.



Ha, ha. Ja, dat vraag ik mij ook af. Ik denk dat het niet zo moeilijk is hoor. Dat voel je van nature aan. Veel mannen houden van nat pijpen. Dus veel speeksel gebruiken. Nou, dan kan het haast niet meer mislukken hoor. Oeps, laat ik mijn ervaringstips nu niet teveel prijsgeven ha, ha.

Alle reacties Link kopieren
quote:Sproetenmeisje schreef op 09 april 2015 @ 09:12:

Ik zie het al voor me. Een soort van tupperware- of lingerie party. Maar dan niet met bakjes of lingerie-setjes maar met een paar Chippendales.



Verloten wie er het eerst mag proberen ha, ha.Bij andere party's krijgt de gastvrouw altijd een cadeau. Wat krijgt de gastvrouw hier dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 09 april 2015 @ 10:11:

[...]



Bij andere party's krijgt de gastvrouw altijd een cadeau. Wat krijgt de gastvrouw hier dan?

Tja, die staat met een mond vol..... tanden?

He bah, ha, ha.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sproetenmeisje schreef op 09 april 2015 @ 10:12:

[...]



Tja, die staat met een mond vol..... tanden?

He bah, ha, ha.
Alle reacties Link kopieren
quote:granny71 schreef op 08 april 2015 @ 23:37:

Was echt niet leuk. Heb ook mijn excuses gemaakt maar ja, kwaad was al geschiedt.

Heb best lang met een soort schuldgevoel rond gelopen.Je voelde je zo schuldig dat je er hier nog even over op komt scheppen?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Dames die er hun beroep van hebben gemaakt zijn meestal wel beter.

Sorry hobbyisten.
F.U.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-adam schreef op 10 april 2015 @ 00:10:

Dames die er hun beroep van hebben gemaakt zijn meestal wel beter.

Sorry hobbyisten.Geeft niks hoor. Fijn dat je toch nog ergens aan je trekken komt.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:viva-adam schreef op 10 april 2015 @ 00:10:

Dames die er hun beroep van hebben gemaakt zijn meestal wel beter.

Sorry hobbyisten.laat jij je lul afzuigen door een hoer? en ben je dan niet bang voor soa's ?
quote:granny71 schreef op 08 april 2015 @ 23:21:

Heb in mijn pijpleven al 4 laten flauwvallen op het moment supreme.

En je weet echt 100% zeker dat ze niet in slaap vielen?
Alle reacties Link kopieren
Waar kan ik me aanmelden?!? Mijn man begint altijd te huilen en zegt dat ik er niks van bak. Ik vind het ook niet erg om er veel geld aan uit te geven hoor. Ik denk dat je dat wel verdiend.
Alle reacties Link kopieren
quote:BWitched schreef op 09 april 2015 @ 22:43:

[...]





Je voelde je zo schuldig dat je er hier nog even over op komt scheppen?Is 6 jaar geleden dus dat schuldgevoel is nu wel weg hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:CeeVee80 schreef op 10 april 2015 @ 16:05:

Waar kan ik me aanmelden?!? Mijn man begint altijd te huilen en zegt dat ik er niks van bak. Ik vind het ook niet erg om er veel geld aan uit te geven hoor. Ik denk dat je dat wel verdiend. Maar hij geeft ook geen tips hoe het, volgens hem, wel moet??
Alle reacties Link kopieren
En gaat je man bef-cursus geven? Of kan hij dat niet zo fantastisch net zoals jij fantastisch kan pijpen?
When I'm down on my knees, you're how I pray..
Alle reacties Link kopieren
nou ja zeg,,, moet wel lachen om de reacties, sorry,,



als je dan zo nodig cursus pijpen wil geven doe dan deeptroath,, dat schijnt niet iedere vrouw te kunnen,, verder gewoon samen genieten met je vriend,, als je nog wat tips wilt betreffende deeptroat zou zeggen google is een werkwoord
Alle reacties Link kopieren
quote:slaapkamergeluk schreef op 10 april 2015 @ 20:42:

nou ja zeg,,, moet wel lachen om de reacties, sorry,,



als je dan zo nodig cursus pijpen wil geven doe dan deeptroath,, dat schijnt niet iedere vrouw te kunnen,, verder gewoon samen genieten met je vriend,, als je nog wat tips wilt betreffende deeptroat zou zeggen google is een werkwoordNou, als jij gaat googlen met deze spelling ga je het niet vinden volgens mij
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:NummerZoveel schreef op 08 april 2015 @ 23:00:

[...]





Nee, dat is pijpfitten, is echt heel iets anders.





Maar serieus, hier op de hoek wordt een echte damescursus aftrekken gegeven. Dus een workshop pijpen is er vast ook wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:korenwolf schreef op 10 april 2015 @ 22:20:

[...]







Maar serieus, hier op de hoek wordt een echte damescursus aftrekken gegeven. Dus een workshop pijpen is er vast ook wel.Ik zou voor de gein weleens willen gaan spioneren wat voor types daar komen
quote:Fleuriefleur schreef op 09 april 2015 @ 03:50:

Mannen noemen hun vrouw vaak de lekkerste pijpster. Ze moedigen het op die manier nl aan. Ik zeg ook altijd dat mijn man zo vakkundig kan stofzuigen.
quote:minnimouse schreef op 10 april 2015 @ 22:24:

[...]





Ik zou voor de gein weleens willen gaan spioneren wat voor types daar komen

Dat weet ik toevallig, omdat een vriendin van mij er heen ging.

Gewone mevrouwen. Scheen heel gezellig te zijn.



Bonusvraag: als je moest kiezen tussen een workshop dakpanschilderen of een workshop pijpen, waarging je dan heen?
quote:viva-adam schreef op 10 april 2015 @ 00:10:

Dames die er hun beroep van hebben gemaakt zijn meestal wel beter.

Sorry hobbyisten.Dat mag ik hopen ja. Ik heb er nog altijd een spiekbriefje bij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lostit schreef op 10 april 2015 @ 16:44:

[...]





Maar hij geeft ook geen tips hoe het, volgens hem, wel moet??Nee joh, hij heeft het nog nooit gedaan dus weet niet hoe het moet....
Alle reacties Link kopieren
quote:CeeVee80 schreef op 10 april 2015 @ 22:47:

[...]





Nee joh, hij heeft het nog nooit gedaan dus weet niet hoe het moet....Nee maar hij voelt toch wat er gebeurd?!
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 10 april 2015 @ 11:05:

[...]





laat jij je lul afzuigen door een hoer? en ben je dan niet bang voor soa's ?



Soms. Soms gebruik ik een stofzuiger

Er zijn ook condooms. Maar die hoef je niet altijd te gebruiken. Ik heb nooit een soa gehad.
F.U.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven