Pijpen totdat iemand klaarkomt

12-07-2014 20:02 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid: pijpen jullie je vriend/man vaak totdat hij klaarkomt? Of hoort het pijpen puur bij het voorspel.



Ik vraag het me af omdat ik het zelf eigenlijk nooit afmaak, niet omdat ik het vies vind ofzo, maar omdat ik gewoon zo van de daad zelf houd. Ik vind het 'zonde' van de erectie eigenlijk

Seks eindigt bij mij dus eigenlijk altijd met neuken zelf. Hoe zit dit bij jullie? Maken jullie het vaak af? En voelt het dan alsof je een (deel van) je neukbeurt opoffert voor het oraal genot van de ander? Of boeit dat je niet zo. Of heb je natuurlijk een vent die gewoon door kan gaan



De mannen die ik tegen ben gekomen hadden nooit echt een duidelijke voorkeur voor klaarkomen door pijpen of neuken, maar misschien waren ze gewoon beleefd. Wat vinden de mannen hier over dit onderwerp?
pluk de dag
Hier niet tot het einde, maar dat komt omdat ik niet wil slikken. Of het langs me heen wil laten gaan. En ook ik vind de daad afmaken met mij er bij een stuk leuker!
Alle reacties Link kopieren
Ik wel tot het einde. Maar vind het net als jou zonde van de erectie dus ik zorg dat we eerst geneukt hebben of dat het al de 2 (of 3) keer is ;)
Het is een vrouw nog nooit gelukt mij klaar te pijpen.

Of ik doe het laatste stukje zelf of we neuken het laatste stukje.
De ene keer wil ik graag zo, de andere keer graag zus.
Alle reacties Link kopieren
Beetje verschillend, soms is het juist leuk als hij helemaal niets mag doen. Dat is meestal voordat ik ga werken ofzo. Weet ik zeker dat hij het later ruimschoots goedmaakt.
Alle reacties Link kopieren
Het is maar net wat je lekker vindt, toch? Ze pijpt me vaker dan dat we neuken. Ze weet hoe ik het lekker vindt, en als ze het doet, gaat ze meestal door tot ik klaarkom. En zij heeft er niet altijd behoefte aan dat ik er bovenop kruip.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Wie z'n zus?
Alle reacties Link kopieren
quote:bugs schreef op 12 juli 2014 @ 20:26:

Het is maar net wat je lekker vindt, toch? Ze pijpt me vaker dan dat we neuken. Ze weet hoe ik het lekker vindt, en als ze het doet, gaat ze meestal door tot ik klaarkom. En zij heeft er niet altijd behoefte aan dat ik er bovenop kruip.Ik vind dit wel interessant, want ik zou dit echt niet bevredigend vinden. Ziet zij dit wel als 'volwaardige' seks? Of als gewoon even lief zijn voor jou en je een pleziertje doen
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 12 juli 2014 @ 20:30:

Wie z'n zus?



?



Heb ik iets doms getypt?
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
quote:Peronne schreef op 12 juli 2014 @ 20:32:



Ik vind dit wel interessant, want ik zou dit echt niet bevredigend vinden. Ziet zij dit wel als 'volwaardige' seks? Of als gewoon even lief zijn voor jou en je een pleziertje doenDan is ze lief voor mij en doet mij een plezier. Voor haar is het niet bevredigend idd, maar ze heeft er ook minder behoefte aan dan ik. Overigens doe ik wel mijn best haar regelmatig genoeg op te warmen en serieus te vrijen, anders wordt het een beetje te gemakkelijke consumptieseks.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Gepijpt worden tot ik klaar kom is heerlijk.

Is niet voor iedere man even makkelijk en niet iedere vrouw beheerst de kunst om het juiste ritme te vinden.

Het klaarkomen in de mond is net zo lekker als klaarkomen in de vagina maar de bijbehorende kick geeft net dat beetje extra.

Als de man wat moeilijker klaar komt dan doet het ouderwetse handwerk tijdens het pijpen wonderen. En dan in de mond spuiten van een klein afstandje, heerlijk.
Het fijne van klaargepijpt worden is feitelijk, dat je als man een keertje niet (al) het werk hoeft te doen. Neuken is hard werken, en ik doe het graag, maar een keertje 'lui' klaarkomen is echt wel fijn.
Ik hou wel van afwisseling. Dus de ene keer fijn als ik na het pijpen als een wilde er op mag duiken. De andere keer fijn dat het pijpen doorgaat tot het zaad in haar mond, op haar gezicht of waar dan ook gespoten wordt.



Ik zou zeggen: beetje afwisselen
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer 7 van de 10 keer komt hij klaar in mijn mond
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Alle reacties Link kopieren
Pijpen voelt anders dan neuken. Ik vind het een geiler idee dat ze mijn pik in haar mond heeft en dat ik in haar mond kan klaarkomen. Het voelt alsof dat niet mag of zo, dat maakt het zo spannend. Maar het voelt een beetje afstandelijk en minder intiem.

Bij het neuken zijn we veel dichter bij elkaar en gaat het meer om ons samen. Dat is uiteindelijk wel een stuk bevredigender en ik voel me dominanter.



Maar net waarvoor je in de stemming bent, beetje afwisselen inderdaad.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
quote:bugs schreef op 12 juli 2014 @ 21:09:

ik voel me dominanter.



Die snap ik niet zo goed. Ik vind pijpen toch wel een "echt onderdanige" handeling eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 12 juli 2014 @ 21:21:

[...]



Die snap ik niet zo goed. Ik vind pijpen toch wel een "echt onderdanige" handeling eigenlijk.Vind je? Ik vind (en voel dat zo) dat ik dan de controle heb!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 12 juli 2014 @ 21:21:

Die snap ik niet zo goed. Ik vind pijpen toch wel een "echt onderdanige" handeling eigenlijk.



Pijpen is onderdanig voor de vrouw, bedoel je? Hangt er vanaf. Als ik op mijn rug lig en ze doet een beetje haar best, heeft ze mij volledig in haar macht. Zij voelt zich "in control" en ik geef mij helemaal over.



Het is anders als ik sta of zit of zo, idd.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Ja, onderdanig voor de vrouw inderdaad. Ook al heb ik zijn orgasme dan in mijn macht, het voelt als onderdanig. Ongemakkelijke houding, vreselijk je best doen.

En dominante mannen weten op een andere manier weer raad met een onderdanige vrouw
Alle reacties Link kopieren
Ja Rooss, herken dat. Als ik zelf opgewonden ben voel ik me in m`n macht, maar als ik zelf niet zo opgewonden ben (eigenlijk nog meer gestreeld e.d. wil worden) voelt het wel als onderdanig.
Ik vind pijpen zo leuk dat ik 9 Vd 10 keer tot het einde door ga. Al denk ik daarna wel eens, oh ja shit en ik dan.

Maar ach, ik doe het zo goed, dat een man vrijwel altijd een half uur later alsnog op me klimt....
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie, vrouwen het dan niet vervelend dat het in principe 'over' is als hij klaarkomt? Ik bedoel, als ik geil ben wil ik neuken! Niet toezien hoe iemand anders klaarkomt en weer een boekje gaat lezen of nog wat beleefheidsgefrunnik ondergaan. Ben ik dan teveel met mezelf bezig in vergelijking met al die klaarpijpende dames? Ik vind het best wel moeilijk om bij het pijpen niet te denken als iemand klaarkomt: ik wil erectie elders en dit kost me mn neukbeurt!
pluk de dag
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 12 juli 2014 @ 21:21:

[...]



Die snap ik niet zo goed. Ik vind pijpen toch wel een "echt onderdanige" handeling eigenlijk.Echt? Dat vind ik helemaal niet, je bent veel meer in controle.
Alle reacties Link kopieren
quote:Peronne schreef op 12 juli 2014 @ 22:00:

Vinden jullie, vrouwen het dan niet vervelend dat het in principe 'over' is als hij klaarkomt? Ik bedoel, als ik geil ben wil ik neuken! Niet toezien hoe iemand anders klaarkomt en weer een boekje gaat lezen of nog wat beleefheidsgefrunnik ondergaan. Ben ik dan teveel met mezelf bezig in vergelijking met al die klaarpijpende dames? Ik vind het best wel moeilijk om bij het pijpen niet te denken als iemand klaarkomt: ik wil erectie elders en dit kost me mn neukbeurt!Maar je kunt toch pijpen....neuken...beffen...pijpen...neuken...en pas daarna klaarpijpen?
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven