Pijpen totdat iemand klaarkomt

12-07-2014 20:02 184 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een vraagje uit nieuwsgierigheid: pijpen jullie je vriend/man vaak totdat hij klaarkomt? Of hoort het pijpen puur bij het voorspel.



Ik vraag het me af omdat ik het zelf eigenlijk nooit afmaak, niet omdat ik het vies vind ofzo, maar omdat ik gewoon zo van de daad zelf houd. Ik vind het 'zonde' van de erectie eigenlijk

Seks eindigt bij mij dus eigenlijk altijd met neuken zelf. Hoe zit dit bij jullie? Maken jullie het vaak af? En voelt het dan alsof je een (deel van) je neukbeurt opoffert voor het oraal genot van de ander? Of boeit dat je niet zo. Of heb je natuurlijk een vent die gewoon door kan gaan



De mannen die ik tegen ben gekomen hadden nooit echt een duidelijke voorkeur voor klaarkomen door pijpen of neuken, maar misschien waren ze gewoon beleefd. Wat vinden de mannen hier over dit onderwerp?
pluk de dag
quote:lady-aurora schreef op 21 september 2014 @ 21:43:

[...]



Wat een nare reacties op iedereen.... Waarom?



Ik denk dat de meeste vrouwen meer medelijden met jou hebben, dan met Rary.... Ik lees namelijk graag over Rary's pijpkunsten Hè ja, wat is de wereld toch naar soms. Denk jij nou maar na of je eindelijk eens écht buiten de deur durft te neuken Aurora, in plaats van al dat gefleem op een sekspijler. Dat jij een spreekbuis zou zijn voor "de meeste vrouwen" vind ik een beangstigende gedachte
Alle reacties Link kopieren
Huh?!?!?
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
quote:dramaqueend schreef op 21 september 2014 @ 21:53:

Ik vind het juist leuk om de tips te lezen. Vraag me ook daadwerkelijk af hoe gefrustreerd je wel niet moet zijn om je op te winden over andermans pijpkunsten.Hey Dramaqueen! Ik ben Relnicht. Zullen we samen een keer naar de Toppers? Misschien durft wil Aurora wel mee



Nu hou ik op met topicvervuilen hoor. Pijp ze ladies.
Alle reacties Link kopieren
On topic: allebei is lekker, maar gepijpt worden èn neuken zit er voor mij meestal niet in. Na het klaarkomen is (uitzonderingen daargelaten) de fut er wel uit. Vaak begint mijn vrouw met pijpen en zeg ik geen nee, dus dan schiet het neuken er een beetje bij in.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Mijn vrouw pijpt me regelmatig, soms als voorspel, soms om me lekker te laten genieten. Een enkele keer kom ik klaar in haar mond. Dat laat ik helemaal aan haar over, ga ze zeker niet dwingen om dat te doen.
Alle reacties Link kopieren
Dit is nou juist waarom ik niet pijp, lijkt me helemaal niks
Think positive
quote:lady-aurora schreef op 12 juli 2014 @ 23:09:

[...]



10x liever in mijn mond (wat ik ook lekker vind) dan in mijn gezicht...dat vind ik onderdanig!is niet onderdanig.... dat doet fokking pijn aan je ogen als er een druppeltje in schiet..... fooooook.......dat brandt als de neten...
Alle reacties Link kopieren
Ik hing een keertje boven mijn vriendin toen ze mij aftrok. Ik kwam klaar en spoot op mijn oog. Gelukkig had ik mijn oog op tijd dicht, maar het deed wel stevig pijn...
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:misspatrice schreef op 21 september 2014 @ 23:10:

Ik pijp ze meestal eerst klaar en ronde 2 is dan penetratie. Waarom zou je moeten "kiezen"?meerdere mannen tegelijk dus?
quote:juteput77 schreef op 23 september 2014 @ 13:42:

Dit is nou juist waarom ik niet pijp, lijkt me helemaal niksIk blijf me verbazen...hij beft je ook niet?
Alle reacties Link kopieren
Pijpen vind ik heerlijk om te doen en bij elke vrijpartij pijp ik mijn vriend. Meestal komt hij klaar in mijn mond, soms komt hij klaar tijdens penetratie. Maar dat is omdat wij geen anticonceptie willen gebruiken en zwanger worden niet echt in de planning zit. Hij komt dus alleen klaar in mij als ik bijna ongesteld moet worden.



En wij wisselen de standjes heerlijk af, dus tijdens het vrijen wordt er zeker geneukt. Wel vind ik het jammer dat hij zo weinig in mij klaarkomt, maar omdat ik de pil niet wil slikken en hij minder voelt met condoom om, hebben wij deze keuze gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Hier varieert het, soms kom ik klaar tijdens het voorspel ( dan.duurt het voorspel wat langer om weer op krachten te komen) en tijdens het neuken, en soms tijdens het naspel. En als de vrijpartij over meerdere uren verspreid is,kan het wel eens gebeuren dat ik in voor tijdens en naspel klaarkom
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
Ik zelf vind gepijpt worden of afgetrokken worden eigenlijk veel leuker dan in haar klaarkomen. Het gaat dan namelijk om mij. Dat is hoe wij vaak seks hebben. Een van ons komt klaar en daar doen we ons best voor (we komen ook wel eens allebei klaar alleen duurt het dan wat langer). We neuken ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Net als bij 2stel, bij langere sessies doe je alles en komen we meerdere keren klaar
Alle reacties Link kopieren
quote:Peronne schreef op 12 juli 2014 @ 20:02:

Even een vraagje uit nieuwsgierigheid: pijpen jullie je vriend/man vaak totdat hij klaarkomt? Of hoort het pijpen puur bij het voorspel.





De mannen die ik tegen ben gekomen hadden nooit echt een duidelijke voorkeur voor klaarkomen door pijpen of neuken, maar misschien waren ze gewoon beleefd. Wat vinden de mannen hier over dit onderwerp?ik heb duidelijke voorkeur voor klaarkomen door pijpen
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
soms
anoniem_147784 wijzigde dit bericht op 19-12-2017 01:14
Reden: spelfout
97.55% gewijzigd
hoi
Alle reacties Link kopieren
je bent een goed mens
hoe ouwer, hoe gekker..............
Chris Rock heeft al lang geleden uitgelegd hoe het zit met klaarkomen in haar mond:



Half the women gross out on this.



The other half are in a loving relationship.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 26 oktober 2014 @ 17:56:

Chris Rock heeft al lang geleden uitgelegd hoe het zit met klaarkomen in haar mond:



Half the women gross out on this.



The other half are in a loving relationship.



Hmm slikken of ophoepelen.......

Zijn denk ik zat vrouwen die niet willen slikken maar toch gewoon een relatie hebben.
Er zit nog een heel verhaal vóór, nmv.
Alle reacties Link kopieren
Haha dat zal vast amand.



Maar ik snap die mannen soms gewoon niet. Overigens krijg ik bij pijpen altijd wel wat binnen. Laat het vervolgens dan lopen. Vind het geen probleem om nadien de piemel nog even in de mond te nemen maar het hele kwakje, nee dat is mij net teveel
@Amand: en jij hebt een superhot sexy Amerikaanse comedian (wiens sperma tig vrouwen zouden opzuigen als ze de kans kregen) nodig om je punt op Viva te maken, omdat...
quote:nooitmeerverliefd schreef op 26 oktober 2014 @ 21:44:

Haha dat zal vast amand.



Maar ik snap die mannen soms gewoon niet. Overigens krijg ik bij pijpen altijd wel wat binnen. Laat het vervolgens dan lopen. Vind het geen probleem om nadien de piemel nog even in de mond te nemen maar het hele kwakje, nee dat is mij net teveelIk laat het ook altijd bijna wel lopen (wat echt een prima alternatief is, heeft hij niet door) maar laatst kon ik geen kant op, en toen bleek het echt prima te doen te zijn. Had ik niet verwacht!
Alle reacties Link kopieren
Een goede pijpbeurt is voor mij bijna goddelijk en meer intens dan welk neukstandje dan ook. Helaas is dat niet aan mijn huidige partner besteed en geniet ik van de meer reguliere intimiteit en is orale sex uit mijn leven verdwenen. Ook lekker, maar de ervaring van een goede pijpbeurt, met happy ending en doorslikken blijft wel overeind.
leven en laten leven
Alle reacties Link kopieren
Je moet doen wat jij fijn vind... Zelf ben ik niet van het "orale bevrediging" tot hij komt omdat ik niet wil dat hij in mijn mond komt. Dat en het feit dat ik dan zelf te graag wil en het niet volhoud...



Vooral niet doen als jij het niet wilt. En al gaat hij hoog, laag en op zijn kop staan, doe het dan ook niet.
You can better regret the things you did than regret the things you didnt do...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven