pikstraf

zondag 24 juli 2011 om 09:38
zondag 24 juli 2011 om 10:44
quote:eleonora schreef op 24 juli 2011 @ 07:34:
O ja hoor, heel vaak.
Hij mij ook. Zure la straf.
We hebben dus nooit seks omdat een van ons altijd wel respectievelijk pik- dan wel kutstraf heeft.
O ja hoor, heel vaak.
Hij mij ook. Zure la straf.
We hebben dus nooit seks omdat een van ons altijd wel respectievelijk pik- dan wel kutstraf heeft.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 24 juli 2011 om 11:08
Ik denk dat hier meer achter zit, maar ik geloof werkelijk dat er veel vrouwen dit als wapen/macht gebruiken, meer dan wij denken. Als ik een flinke ruzie heb met mijn man, dan ga ik ook niet lekker vrijen, uitpraten eerst en als dat niet gebeurt, dan geen vrijpartij, of ben ik nu te gevoelsmatig? Ik denk dus dat er meer achter zit van TS, maar ik moest wel lachen om sommige reacties.
zondag 24 juli 2011 om 11:14
quote:macumba schreef op 24 juli 2011 @ 06:18:
geef jij je vent ook weleens pikstraf , omdat hij iets niet naar je zin doet ? bijv. kroeg , of discussie.
hoe reageert hij dan ?Je hebt dus alleen maar seks om je vent te plezieren? Als je zo'n hekel hebt aan seks zou ik er maar helemaal mee stoppen, ik zou niet iets tegen mijn zin in gaan doen!
geef jij je vent ook weleens pikstraf , omdat hij iets niet naar je zin doet ? bijv. kroeg , of discussie.
hoe reageert hij dan ?Je hebt dus alleen maar seks om je vent te plezieren? Als je zo'n hekel hebt aan seks zou ik er maar helemaal mee stoppen, ik zou niet iets tegen mijn zin in gaan doen!