pil stopweek zwanger

18-01-2015 18:51 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik slik al een tijdje de pil en heb laatst de pil doorgeslikt, een tijdje geleden plaatste ik ookal een topic want ik was de pil vergeten en was bang dat ik zwanger was, ik ben toen wel ongesteld geworden gelukkig, maar nu tijdje verder ben ik geen een pil vergeten maar ik ben wel misselijk de hele tijd en heb een beetje kramp, ik heb hem een week geleden doorgeslikt, kan ik nu een stopweek inlassen om te kijken of ik zwanger ben of is het handig om een test te doen? pff het spookt de hele tijd in m'n hoofd, misschien zie ik spoken maar ik twijfel toch..
ik dacht al dat hij dit weekend niet zou komen, het "ben ik zwanger" topic

daar is 'ie dan toch nog, gelukkig
Alle reacties Link kopieren
Als je geen pil bent vergeten hoe zou je dan zwanger kunnen zijn?



Als je keer op keer zo bang bent zwanger te zijn, waarom gebruik je dan geen condooms als aanvullend voorbehoedsmiddel? Hoef je ook niet iedere keer in de stress te schieten.
Zeg maar Spijker.
Tja een test bij de action kost 2.50 en dan heb je er 2 wat in jouw geval misschien wel handig is. Ik zou zeggen wat heb je te verliezen?



Misschien een idee om een condoom erbij te gebruiken voor de zekerheid?
Alle reacties Link kopieren
Je online glazen bol;

http://www.ikbenzwanger.com/zwangerscha ... online.php



En verder; doe een echte test!
Alle reacties Link kopieren
Een bloeding in een stopweek zegt niets over een zwangerschap. Gewoon doorslikken en een test doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou morgen even een test halen als je het niet vertrouwd. En idd niet stoppen met je pil nemen anders heb je volgende mnd zelfde TO
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 18 januari 2015 @ 19:08:

Tja een test bij de action kost 2.50 en dan heb je er 2 wat in jouw geval misschien wel handig is. Ik zou zeggen wat heb je te verliezen?



Misschien een idee om een condoom erbij te gebruiken voor de zekerheid?

1,49 de twee zelfs.



Maarre. De ontrekkingsbloeding tijden een stopweek is geen menstruatie en zegt niets over zwangerschap. Daar zijn dus testen voor.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ja. Absoluut.
Alle reacties Link kopieren
ik durf er niet eens eentje te doen
quote:Fame schreef op 18 januari 2015 @ 19:31:

[...]



1,49 de twee zelfs.



Maarre. De ontrekkingsbloeding tijden een stopweek is geen menstruatie en zegt niets over zwangerschap. Daar zijn dus testen voor.Ow goh nog goedkoper dan ik had onthouden. Nou TO daar hoef je niet geheimzinnig over te voelen/doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:iggyslo schreef op 18 januari 2015 @ 19:39:

ik durf er niet eens eentje te doenJe durft wel seks te hebben maar een test niet te doen? Wat stel jij je aan zeg.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:iggyslo schreef op 18 januari 2015 @ 19:39:

ik durf er niet eens eentje te doenWant? De test niet doen is spanningsvoller en mocht je zwanger blijken te zijn kun je bedenken wat je vervolgstappen zijn. Nu gaan struisvogelen maakt je probleem niet kleiner maar laat het eventueel juist groter groeien, letterlijk.
Alle reacties Link kopieren
maand geleden voor t eerst zonder condoom gedaan, maar 3x zonder maar alsnog 1x kan t al gebeuren
Alle reacties Link kopieren
Sorry hoor, dan moet je maar stoppen met seks hebben. Je overdrijft echt enorm.
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet ongesteld tijdens je stopweek, maar hebt een onttrekkingsbloeding. Het zegt dus niks over een zwangerschap.



Er zijn ook zwangere vrouwen, die wel ongesteld worden. Niet echt een betrouwbaar meetinstrument dus.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon als je wat meer spulletjes bij de action koopt even een pakje zwangerschapstesten er bij leggen dan voel je je misschien wat zekerder dan dat je alleen een pakje zwangerschapstesten komt afrekenen.



Gewoon standaard in de la leggen, doe ik ook! als ik het niet vertrouw doe ik een test!
Alle reacties Link kopieren
waarom zou je in godesnaam wel de moeite willen nemen een stopweek in te lassen om erachter te komen, maar even naar de kruidvat fietsen en over een staafje plassen is teveel moeite? Nog stukken betrouwbaarder ook...
may the bridges I burn light the way

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven