plas seks ?

14-07-2006 14:39 483 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo...



Ik ben al een tijdje over het nadenken over plas seks, en ik kon er geen ander over vinden, maar ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen zijn, van zowel mannen en vrouwen....



Liefs :R
Alle reacties Link kopieren
Moest gisteren onderweg hoognodig een stop maken. Was op een rustig plekje, tenminste dat dacht ik, fietsen er ineens twee meiden langs terwijl ik de boom water geef. Ze giechelde wat en keken een paar keer. Eerst schaamde ik me, maar later vond ik toch wel opwindend.

Het was een grappige gebeurtenis!
Alle reacties Link kopieren
quote:ma_ry_lou schreef op 22 juli 2006 @ 17:29:

Vanaf dat ik jong ben raak ik opgewonden als ik iemand zie plassen. Het begon er mee, dat ik een schoolvriendin had. We waren een jaar of 14. Ze moest zo nodig plassen terwijl ik op de wc zat. Ze hield het niet meer en plaste in haar broek......

Nu fantaseer ik tijdens de sex over iemand die heel nodig moet terwijl er nergens gelegenheid is en dan dus bijna in zijn broek plast.......

Eigenlijk vind ik dit een beejte rare fantasie en heb het nooit iemand durven vertellen, maar het windt mij op de een of andere manier op. Meer dan welke fantasie dan ookDit is ook precies waar ik opgewonden van raak! En ik heb die fantasie ook al vanaf dat ik vrij jong was. Wel fijn om eindelijk ergens te lezen dat ik niet de enige ben met die fantasie. Want ergens is het op de één of andere manier toch wel raar. Je hebt dit bericht al 4 jaar geleden gepost zie ik. Maar vind het toch wel interessant om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
[....]
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 12-07-2010 16:31
Reden: Als je je twijfels hebt bij een reactie, meld je deze en ga je niet "trollenjagen" op het topic zelf.
% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het in het verleden wel een aantal keer gedaan en ondergaan ;) en ik sta er positief tegenover hoor. Urine is steriel, en niets mis mee, mits het natuurlijk geen ochtendurine is ;)



Vaak vind ik het niet praktisch, alleen onder de douche is het een beetje te doen, niet op de bank ofzo hihi



Plassen in de buitenlucht is wel erg leuk om te doen :D
Alle reacties Link kopieren
[...]
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 12-07-2010 16:31
Reden: onnodig quoten & provocerend.
% gewijzigd
Wees goed voor anderen maar vergeet jezelf niet
Alle reacties Link kopieren
Als je je twijfels hebt bij een reactie, dan meld je deze dmv de toverstafknop en ga je niet in het topic zelf op 'trollenjacht'.

Bedankt voor de medewerking.



Verder heb ik wat reacties verwijderd die zijn geplaatst in reactie op geëdite posts.
Alle reacties Link kopieren
rick 65 weet JIJ WEL hoe een meisje klaar komt dan ???

ik geloof er niets van mijn buikje schud wel wel 15 minuten en mijn poesje blijft geil geven

ZEG JIJ MAAR DAT JE NIETS ZIET AAN MEISJES

dan is het fake

ja wij vinden plasjes geven erg geil

wij zijn n vrouw en man

maar echt opdrinken dat is weer n ander verhaal hoor

ik vind dit wel n leuk item om het eens over te hebben

meestal hebben mensen van alles in hun hoofd maar durven het niet uit te voeren

het zou jammer zijn als je 70 bent en denkt god ik had dit en dat nog weleens willen proberen maar heb je het nooit gedaan

je moet wel voor dingen open staan en het goed door bespreken met elkaar als je er ruzie door krijgt heb je er ook geen lol aan
Alle reacties Link kopieren
Zowel actief als passief fan van plassex. Kijken/bekeken worden en ook ondergaan/begaan allemaal erg fijn van tijd tot tijd.
Alle reacties Link kopieren
Gadverdamme! Weet je wat ook heerlijk schijnt te zijn? Elkaar lekker onderkotsen... hmmmm word al geil bij de gedachte!
Alle reacties Link kopieren
Dat is dus echt niet vergelijkbaar, maar goed, die fetish bestaat inderdaad ook ja...
Alle reacties Link kopieren
ik vond het eigenlijk ook altijd ranzig, maar nu ik de verhalen hier zo lees, kan ik me de geilheid ervan toch ook wel voorstellen...misschien toch een keer uitproberen....
Alle reacties Link kopieren
Met mijn exvriend, na het uitgaan, in een geile bui wel eens gedaan. Ik moest heel nodig plassen, hij ook, dus toen maar tegelijk naar de wc gegaan, ik zittend, hij staand en hij over mijn poesje heengeplast. Lichtelijk aangeschoten en enórm geil, dus ik vond het wel opwindend, dat hij dat deed.

Twee koppen thee gedronken en later in bed verder gegaan, veel handdoeken gepakt en ik, terwijl ik op zijn pik zat, mijn plas laten lopen. Was op dat moment echt enorm geil en opwindend, voor ons beide een nieuwe ervaring, superspannend, een beetje gek/vies maar wel erg leuk, ik kwam klaar terwijl hij met mijn clit speelde, ik op zijn pik zat en mijn plas liet lopen. Apart, erg geil.. :D



Als ik er nu aan terug denk, zou het voor mij niet persé nog een keer hoeven, het klinkt gewoon best smerig, eigenlijk.. Maar wie weet een keer in nog zo een bui..
Alle reacties Link kopieren
Wil het al een tijdje. Nooit de moed gehad om er over te beginnen. Dit lezend denk ik dat ik die moed toch maar eens bij elkaar moet rapen.
Alle reacties Link kopieren
up voor edwind
Alle reacties Link kopieren
Hmm als ik zo op dit forum lees zijn er toch nog veel mensen die dezelfde gedachten als mij hebben.

Ik ben namelijk al jaren op zoek naar iemand die gewoon op me schoot zit ofzo die t gewoon lekker laat lopen in dr broek.

Hoeft geen seks te zijn, maar gewoon een keer de ervaring.

Ik heb het weleens voorgelegd aan een vertrouwd iemand, en die vond het een goor of raar idee. Die hoefde er niets van te hebben.

Dan heb ik het een keer aan een onbekend iemand gevraagd op Internet en die zei hetzelfde.

Is er hier ook iemand die naar een persoon zoekt om dit te doen?

Het is heel erg intiem maar het hoeft maar eenmalig te zijn.

Ik ben zelf zoals mijn vrienden en vriendinnen noemen "een leuke jongen"... Zoiets kan k niet over mezelf zeggen natuurlijk.

Misschien de moeite waard als er hier een meisje zich aangesproken voelt die hiermee wilt expirimenteren??
Alle reacties Link kopieren
quote:KTMgirl schreef op 14 juli 2006 @ 14:39:

Hallo...



Ik ben al een tijdje over het nadenken over plas seks, en ik kon er geen ander over vinden, maar ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen zijn, van zowel mannen en vrouwen....



Liefs :R



Hoi R,



Ik weet niet of je al iemand gevonden hebt, ik lees zo dat er veel meisjes zijn die heel graag een plasje willen geven aan een jongen. Nou ben ik iemand die heel graag een plasje wilt ontvangen. Nu is het niet zo dat ik jou vraag om dat te doen, maar ik ben wel op zoek naar een meisje die dr plasje wilt geven... Wat zijn jouw ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
quote:tuningshark schreef op 15 november 2011 @ 14:36:



Ik ben zelf zoals mijn vrienden en vriendinnen noemen "een leuke jongen"--->> Dan zit je zeker bij Pepper? <<---
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
:):) Nee..:P Wel leuk gevonden.
Een plasje?



Dit topic stamt uit 2006.. ik heb zomaar zo`n donkerbruin vermoeden dat meisje KTM dit niet meer leest.



Tegen elkaar aan plassen/over elkaar heen plassen is inderdaad een zeer intiem gebeuren wat gedeeld zou kunnen worden door 2 mensen die elkaar erg aardig vinden. Ik heb het wel eens ervaren met iemand die ik erg aardig vind maar zou nooit maar dan ook nooit via het world wide web ingaan op zo`n verzoek.
Alle reacties Link kopieren
dat lijkt mij geweldig!! ik zoek al tijden een leuk stel die dat wil doen in mijn mondje kom maar op!!
Mijn mondje?



Ik weet niet hoor.. veranderen mensen in kleuters als het om plasseks gaat? Is het stiekem een fijn verjongingskuurtje?
Alle reacties Link kopieren
Hou mij aanbevolen hoor:)
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Daarjuist stond ik in de file,op weg naar huis, en moest zoooo dringend plassen. Ik kon geen kant uit en besloot het dan maar in de wagen te doen. Op de achterbank lag een dekentje en een plastieken zak, dus schoof ik eerst de plastieken zak onder mij en dan het dekentje. Heb mij dan volledig laten gaan en wat een opluchting was dat...amai. Eerlijk gezegd, vond ik het nog spannend ook en kreeg dan ook enig gevoel van opwinding.



Plasseks is zeker niet nieuw voor mij, maar dit wel...



In het verleden ben ik een paar keer in contact gekomen met plasseks en vond het toen ook heel opwindend en leuk. Wat ik spijtig vind, is dat er weinig mensen durven toegeven dat ze het best opwindend vinden...mss ben ik fout en zijn er weinig mensen die het leuk vinden hé...

Veel water drinken en dan is plasseks zeker niet vies..."als dat geen goeie raad is"



Grtjs, Stef
Alle reacties Link kopieren
Pfff, wat geil zeg, je auto onderzeiken.
Alle reacties Link kopieren
ik vindt dat als een vrouw dat ook wil doen, dat zij zich dan volledig aan haar man geeft, laat op deze wijze merken dat alles aan hem fijn is. Voor mij als man geeft het een stukje extra opwinding en maakt het super opwindend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven