plas seks ?

14-07-2006 14:39 483 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo...



Ik ben al een tijdje over het nadenken over plas seks, en ik kon er geen ander over vinden, maar ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen zijn, van zowel mannen en vrouwen....



Liefs :R
Alle reacties Link kopieren
Wij doen weleens aan plassex. Zowel mijn man als ik vinden het een heerlijk gevoel om warme plas over ons heen te krijgen. Het heeft iets heel intiems. Persoonlijk vind ik het heel opwindend om uit zijn pik plas te zien komen. We doen het meestal in de badkamer, ruimt makkelijker op.

Tevens heb ik weleens over mijn man heen geplast terwijl hij in mij zat. Dat is even oefenen, maar ook een hele intieme ervaring.

We willen het allebei niet in de mond hebben, 1x geprobeerd en smaakte heel vies.
Alle reacties Link kopieren
We willen het allebei niet in de mond hebben, 1x geprobeerd en smaakte heel vies.
Helen, zie mijn tip in de vorige posting. Kijk maar eens als je een avondje veel drinkt en veel naar het toilet moet, dan wordt je plas steeds wateriger om te zien, op het laatst is het echt gewoon water om te zien, dus dan gaat het ook steeds neutraler smaken.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Frank dat wat jij beschrijft is precies mijn fantasie. Ik heb geen ervaring met plasseks, maar het lijkt me heel opwindend als iemand mij likt terwijl ik net naar de wc ben geweest. Volgens mij zit dat 'm in het idee dat hij dan niks vies van mij vindt. Normaalgesproken wil ik altijd douchen voor orale seks, want ik wil zo schoon mogelijk voor hem zijn, maar een enkele keer trok een vriend zich daar niks van aan en wilde mij ter plekke likken. Dan ben ik wel meteen super opgewonden!
Alle reacties Link kopieren




quote: Linos reageerde



Plassex...wat ik er van vind...ranzig!

Dat je daar geil van kan worden....hoe lang ik er ook over nadenk....ik zie niet op welke manier dat dan geil zou moeten zijn.

En dan intiem......

Als ik aan intiem denk...écht intiem op sexueel gebied kom ik toch eerder uit op zoiets als orale sex ofzo...maar elkaar onder pissen....



Nee sorry mensen...hier haak ik even af...vind het echt iets ranzigs,waarvan ik gewoon niet kan bedenken wat hier geil,opwindend of lekker aan is.

Vind het smerig en onhygiënisch...maarre voor de liefhebbers;geniet ervan

Hallo Hallo was ik weer...



Kijk linos... Ik word ook niet geil als ik denk : hehe ik ga m  vandaag es ff lekker onder plassen.... T gaat mij dr om dat ik me gewoon kan laten gaan tijdens de sex en dat ik me er niet voor hoef te schamen als het zou gebeuren... en t is ook niet zo dat ik de hele dag liters water drink en niet naar de wc ga zodat ik t tijdens de sex zou kunnen laten lopen... Maar gewoon.. Mocht ik tijdens de sex t gevoel hebben dat ik zou moeten plassen, dat t dan niet erg is.. Snap u...





en ehh.. Antonio... Zo heet je geloof ik.. Dit gaat over plassex... Waarom begin jij dan aan t einde van je verhaaltje over poepsex.. en over dat mensen ochtendpoep eten.. wat is dat voor onzin.... ??





Hoi KTmgirl...



Als je zegt dat het je erom gaat als je "per ongeluk" eens een beetje urine zou laten gaan.....waarom noem je het dan plassex.

Zoals je het nu stelt heeft het ineens niets met sex te maken,maar met zo met elkaar vertrouwd zijn dat kleine "ongelukjes"geen afknapper meer zijn.

Het lijkt in je reactie nu ineens of je het niet als iets sexuaeel opwindens ziet maar als iets praktisch...



Je hoeft het voor mij niet recht te praten hoor of te verantwoorden.

Het is mijn mening dat ik het smerig en a-sexueel vind ,maar er zijn vast vele mensen die het niet met me eens zijn en het heerlijk vinden of lijkt.

No problem toch!



Groetjes Linos
Alle reacties Link kopieren


quote: zine67 reageerde



linos, geloof me, voordat ik er zelf  mee te maken had gehad, vond ik plassex ook altijd iets ranzigs hebben!!

en zelfs op dit moment ( nuchter, net ontbeten, ets) denk ik niet: nou, wanneer mag ik weer? ha ha

en toch zijn er stemmingen denkbaar (heftige passie, juiste persoon, heel intieme sfeer) , waarbij je dingen doet die je zelf nooit voor mogelijk had gehouden. smerig is toch ook juist lekker? op die momenten denk je niet, je voelt, je geniet!  zo moet ik zelf bijvoorbeeld niks hebben van anale sex. gevoelsmatig vind ik poep viezer dan pis, bovendien lijkt t me te pijnlijk.



Hoi Zine,



Ik vind het verder ook prima hoor,want wat is er mis mee als 2 mensen er samen mee instemmen?

Maar ik vind aan urine gewoon niks geils...Zélfs in de stemmingen die jij beschrijft.

Vind er simpelweg niets opwindends aan....nee sorry...kan me niet voorstellen dat ik op een heel intiem moment vol passie ineens toch de behoefte krijg om in of over elkaar heen te pisssen....

Vind het idee net zo opwindend als ehhhh...nou bijvoorbeeld een kamerplant...niet dus zeg maar!Hahaha...

En smerig lekker...tja...ligt er aan op welke manier...maar urine...dat soort smerig vind ik gewoon écht smerig.

Zie het gewoon als afvalstof van het lichaam en valt voor mij onder zo´n beetje dezelfde catogorie als poep en kan me gewoon niet voorstellen dat ik dat ooit als een sexueel opwindend iets zal gaan zien.



Maar nogmaals...de mensen die hier van kunnen genieten...blijf dat vooral doen....ik bedoel je doet er niemand kwaad mee.



Groetjes Linos





ik sluit me hierbij aan. Anaal (bij hem!) wil ik wel doen met een dildo, maar bij mezelf moet ik ook niet aan denken.



Ik heb altijd begrepen dat het niet goed is als hij in je plast. Dat je er kanker van kon krijgen ofzo? Het lijkt me niet goed voor het milieu daar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er niets mee, maar.... toch.... met soms die ene persoon waar je ongeremd geil mee bent kan ineens alles en ook dit. en dan is het inderdaad iets intiems, iets ongeremds, geen taboe meer, alles kan (bijna) niets is meer vies.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren




quote: KTMgirl reageerde





quote: Linos reageerde



Plassex...wat ik er van vind...ranzig!

Dat je daar geil van kan worden....hoe lang ik er ook over nadenk....ik zie niet op welke manier dat dan geil zou moeten zijn.

En dan intiem......

Als ik aan intiem denk...écht intiem op sexueel gebied kom ik toch eerder uit op zoiets als orale sex ofzo...maar elkaar onder pissen....



Nee sorry mensen...hier haak ik even af...vind het echt iets ranzigs,waarvan ik gewoon niet kan bedenken wat hier geil,opwindend of lekker aan is.

Vind het smerig en onhygiënisch...maarre voor de liefhebbers;geniet ervan

Hallo Hallo was ik weer...



Kijk linos... Ik word ook niet geil als ik denk : hehe ik ga m  vandaag es ff lekker onder plassen.... T gaat mij dr om dat ik me gewoon kan laten gaan tijdens de sex en dat ik me er niet voor hoef te schamen als het zou gebeuren... en t is ook niet zo dat ik de hele dag liters water drink en niet naar de wc ga zodat ik t tijdens de sex zou kunnen laten lopen... Maar gewoon.. Mocht ik tijdens de sex t gevoel hebben dat ik zou moeten plassen, dat t dan niet erg is.. Snap u...





en ehh.. Antonio... Zo heet je geloof ik.. Dit gaat over plassex... Waarom begin jij dan aan t einde van je verhaaltje over poepsex.. en over dat mensen ochtendpoep eten.. wat is dat voor onzin.... ??



Hoi KTmgirl...



Als je zegt dat het je erom gaat als je "per ongeluk" eens een beetje urine zou laten gaan.....waarom noem je het dan plassex.

Zoals je het nu stelt heeft het ineens niets met sex te maken,maar met zo met elkaar vertrouwd zijn dat kleine "ongelukjes"geen afknapper meer zijn.

Het lijkt in je reactie nu ineens of je het niet als iets sexuaeel opwindens ziet maar als iets praktisch...



Je hoeft het voor mij niet recht te praten hoor of te verantwoorden.

Het is mijn mening dat ik het smerig en a-sexueel vind ,maar er zijn vast vele mensen die het niet met me eens zijn en het heerlijk vinden of lijkt.

No problem toch!



Groetjes Linos





Wat ik eigenlijk bedoel is dat ik daarmee wil beginnen, als dat lukt, want t wil nu nog steeds niet, en dan later (paar maanden ofzo) dat ik dan ga plassen terwijl hij toekijkt/voelt etc. en dan nóg later ook gaan plassen tijdens de sex...

Snapt u ??



Kus
Alle reacties Link kopieren


quote Beppie:

Is dat niet spuitend klaarkomen? (daar is een topic over)

 ----------------------------------

quote: coyol reageerde

Nee

dat is niet t zelfde, de samenstelling van plas schijnt anders te zijn

dan het vocht dat eruit spuit bij een orgasme, wel komt t uit de

plasbuis en bevat het een beetje plas, maar de samenstelling schijnt

anders te zijn. (op een site gelezen, weet niet welke)

Spuitend klaarkomen is leuk! (DAT smaakt in elk geval wel heel erg lekker)



Dank

voor je reactie coyol, is meteen een stukkie onzekerheid weg! (het rook

best naar urine, maar in diue tijd rook mn urine gewoon erg sterk, dus

vermengd met spuitvocht of hoe je het noemt kan het tuuk ook ruiken!



Waar smaakt het naar coyol? Bij mij zoutig maar mn urine ook :o







Hey, mijn spuitendklaarkomvocht is juist heel erg zoetig. Echt jummie haha!





Maar mijn urine is altijd geurloos... en ook kleurloos, zal wel wat van

meegekomen zijn, maar ik leef vrij gezond en dat zorgt er wel voor dat

t minder onprettig ruikt enzo.





Maar sowieso hoe gezonder je leeft hoe beter je lichaamssappen smaken, dat is bij sperma bij de mannen net zo.
Alle reacties Link kopieren
Jep Jep.. Helemaal waar...

Me vriend zegt dat ik zoet smaak..Dus zal wel goed zitten ;)



En mijn plas stinkt ook niet...
Alle reacties Link kopieren




quote: KTMgirl reageerde



En zijn er ook mannen die hun vrouw likken terwijl ze aan het plassen is....? :$Heb ik weleens gedaan. En er erg van genoten. Als je als man de smaak niet lekker vindt is het aan te bevelen om als dame veel van tevoren te drinken dan ziet het er neutraler uit en smaakt het ook neutraler. Bij sommige vrouwen is er weinig verschil te merken met wanneer ze spuitend klaarkomen, bij sommigen zijn dat ook hele stralen. Waar ik ook op kick, als een dame net een plasje heeft gedaan dat ze zich dan niet afveegt maar dat ik haar dan "drooglik" (onbegonnen werk natuurlijk :) maar bij wijze van spreken dan). Zo opwindend om te zien en te proeven, die glinsterende natte lipjes met de druppels er nog aan.
Dat vindt mijn man ook heerlijk om te doen, heb hem ook wel eens een klein beetje in zijn mond geplast tijdens hevige sex... Echt alles laten lopen lijkt me wel opwindend maar aan de andere kant heb ik ook geen zin om na de sex een grote schoonmaak te moeten gaan houden, beetje anti-climax...
Alle reacties Link kopieren




quote: frank24 reageerde





quote: KTMgirl reageerde



En zijn er ook mannen die hun vrouw likken terwijl ze aan het plassen is....? :$Heb ik weleens gedaan. En er erg van genoten. Als je als man de smaak niet lekker vindt is het aan te bevelen om als dame veel van tevoren te drinken dan ziet het er neutraler uit en smaakt het ook neutraler. Bij sommige vrouwen is er weinig verschil te merken met wanneer ze spuitend klaarkomen, bij sommigen zijn dat ook hele stralen. Waar ik ook op kick, als een dame net een plasje heeft gedaan dat ze zich dan niet afveegt maar dat ik haar dan "drooglik" (onbegonnen werk natuurlijk :) maar bij wijze van spreken dan). Zo opwindend om te zien en te proeven, die glinsterende natte lipjes met de druppels er nog aan. Dat vindt mijn man ook heerlijk om te doen, heb hem ook wel eens een klein beetje in zijn mond geplast tijdens hevige sex... Echt alles laten lopen lijkt me wel opwindend maar aan de andere kant heb ik ook geen zin om na de sex een grote schoonmaak te moeten gaan houden, beetje anti-climax...
Haha jep... Maarja... Dan zou je t buiten moeten gaan doen, of in de badkamer... Iets anders ken ik niet bedenken...
Alle reacties Link kopieren
Waarom willen veel mannen er toch altijd prive over praten op msn? :P Gaat prima hier hoor. Daarvoor hebben we er nou juist een topic over op het forum.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
En zijn er ook mannen die hun vrouw likken terwijl ze aan het plassen is....?



JA en het is super geil en intiem.:$
Alle reacties Link kopieren
Waarom willen veel mannen er toch altijd prive over praten op msn? :P Gaat prima hier hoor. Daarvoor hebben we er nou juist een topic over op het forum.
Dat is omdat ik uit ervaring weet dat sommige vrouwen en mannen over dit soort dingen liever persoonlijk via msn willen praten en niet via een forum waar toch veel mensen meelezen, echter om contact met lotgenoten te krijgen is een forum ideaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind plassex iets heel relativerends.



Normaal stink het en is het gewoon goor zelf als het uit een vrouw komt.  Maar doordat je geil bent en intiem word met haar ga je er anders tegen aan kijken en wordt het vanzelf iets spannend . Ook ga je het minder vies vinden en word je zelf een beetje opgewonden van. Dit gaat zo door totdat je er echt geil van wordt.
Alle reacties Link kopieren




quote: doddie reageerde



Waarom willen veel mannen er toch altijd prive over praten op msn? :P Gaat prima hier hoor. Daarvoor hebben we er nou juist een topic over op het forum.



Dat is omdat ik uit ervaring weet dat sommige vrouwen en mannen over dit soort dingen liever persoonlijk via msn willen praten en niet via een forum waar toch veel mensen meelezen, echter om contact met lotgenoten te krijgen is een forum ideaal.
Dat iedereen meeleest maakt niets uit... Tis toch niet voor niets anoniem.... :P
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf dat ik jong ben raak ik opgewonden als ik iemand zie plassen. Het begon er mee, dat ik een schoolvriendin had. We waren een jaar of 14. Ze moest zo nodig plassen terwijl ik op de wc zat. Ze hield het niet meer en plaste in haar broek......

Nu fantaseer ik tijdens de sex over iemand die heel nodig moet terwijl er nergens gelegenheid is en dan dus bijna in zijn broek plast.......

Eigenlijk vind ik dit een beejte rare fantasie en heb het nooit iemand durven vertellen, maar het windt mij op de een of andere manier op. Meer dan welke fantasie dan ook
Alle reacties Link kopieren




Vanaf dat ik jong ben raak ik opgewonden als ik iemand zie plassen. Het begon er mee, dat ik een schoolvriendin had. We waren een jaar of 14. Ze moest zo nodig plassen terwijl ik op de wc zat. Ze hield het niet meer en plaste in haar broek......

Nu fantaseer ik tijdens de sex over iemand die heel nodig moet terwijl er nergens gelegenheid is en dan dus bijna in zijn broek plast.......

Eigenlijk vind ik dit een beejte rare fantasie en heb het nooit iemand durven vertellen, maar het windt mij op de een of andere manier op. Meer dan welke fantasie dan ook
:)
Alle reacties Link kopieren
Weinig vreemds aan, hoor ! Kijk eens op [18+ link verwijderd door moderator] en log in met een nnickname en er valt genoeg te lezen en zien. Persoonlijk houd ik meer van luiers, plasticbroeken enz..groet,Raul bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Hoe bedoel je dat.. (shit, ben je naam kwijt:() Luiers en plastic broeken??



Me vriend en ik hebben t nu 2 keer geprobeerd.. Buiten... We kwamen bij vrienden weg... De eerste keer ging ik van te voren nog naar de wc voor dat we bij hun weggingen... Dus toen t zou gebeuren moest ik een beetje plassen, maar niet heel nodig zegmaar... En dan voelde ik t komen.. En plop weg was t gevoel... Dus die poging mislukte...



De 2e keer was k 45 min voordat we weggingen naar de wc geweest daar, Dus onderweg weer proberen.. Weer niet ;(





Maar als we lang in de auto moeten zitten, en we stoppen op een parkeerplek zonder benzinepomp omdat ik écht niet meer me plas in kan houden, en dat hij dan voor mij gaat staan (met zn rug naar mij toe) zodat niemand mij ziet en hij op de uitkijk staat, dan kan ik wel plassen.....





Heeft iemand een tip? Meer bier drinken ofzo?? :P (k drink niet vaak bier, maar als ik bier drink komt er meer uit dan er bier in gaat geloof ik :P)
Alle reacties Link kopieren
Vanaf dat ik jong ben raak ik opgewonden als ik iemand zie plassen. Het begon er mee, dat ik een schoolvriendin had. We waren een jaar of 14. Ze moest zo nodig plassen terwijl ik op de wc zat. Ze hield het niet meer en plaste in haar broek......

Nu fantaseer ik tijdens de sex over iemand die heel nodig moet terwijl er nergens gelegenheid is en dan dus bijna in zijn broek plast.......

Eigenlijk vind ik dit een beejte rare fantasie en heb het nooit iemand durven vertellen, maar het windt mij op de een of andere manier op. Meer dan welke fantasie dan ook



Hoi forummer die bovenstaand stukje heeft gepost,



erg herkenbaar dat je dat als fantasie hebt. ik kan dat ook erg opwindend vinden dat iemand vertelt dat die heel nodig moet en het bijna niet kan ophouden, ook iemand zien plassen is wel erg spannend om te zien, niet zo zeer over mij heen maar het wel aan mij laten zien, het liefst dan in een manspersoon:P. heb wel eens op internet zitten googelen om er fotos of zo van te zien maar kom er niet echt uit, heeft iemand ideeen? misschien heb je tips waar ik op kan googelen, heb niet echt behoefte aan betaalsites, maar gewoon sites die mijn fantasie prikkelen;)



ik volg deze topic met plezier....



J1
Alle reacties Link kopieren
van plassex wordt ik nou niet echt opgewonden van en mijn vriend en ikm zouden dat ook niet doen groetjes ikkuh
Alle reacties Link kopieren
Nog even reageren...bij Google kun je ook kijken onder watersports, public accidents en pantypissing. Op de site die ik aangaf en gecorrigeerd is door de M (wetset) vind je een paysite maar ook photoboards die met een nickname gratis te bezoeken zijn. Vandaar uit linken zat.  Voor wat veel drinken betreft....ik zou het op water houden, snelle omloop en daardoor redelijk schoon en snel beschikbaar.



En oh, ja, ik slaap het liefst in een dikke katoenen luier en plasticbroek. Erin plassen is geil, maar dat wil ik mijn vrouw niet aandoen ivm het wassen. Plassex hoef ik niet mee aan te komen en blijft dus een fantasie voorlopig (altijd blijven hopen of tegen beter weten in ?)



Raul
Alle reacties Link kopieren


Nog even reageren...bij Google kun je ook kijken onder watersports, public accidents en pantypissing. Op de site die ik aangaf en gecorrigeerd is door de M (wetset) vind je een paysite maar ook photoboards die met een nickname gratis te bezoeken zijn. Vandaar uit linken zat.  Voor wat veel drinken betreft....ik zou het op water houden, snelle omloop en daardoor redelijk schoon en snel beschikbaar.



En oh, ja, ik slaap het liefst in een dikke katoenen luier en plasticbroek. Erin plassen is geil, maar dat wil ik mijn vrouw niet aandoen ivm het wassen. Plassex hoef ik niet mee aan te komen en blijft dus een fantasie voorlopig (altijd blijven hopen of tegen beter weten in ?)



Raul
Waarom hoef je er niet bij aan te komen... Toen mijn vriend en ik nog niet van elkaar wisten dat t ons lekker leek... We waren een keer aan t ouwehoeren.. en toen zei ik voor de grap van ; nou moet je op houden hoor of ik pies over je heen :P En toen zeidie van gatverdamme..

Toen dacht ik wel een beteje van ; kut... maarja wie zegt dat ie t meent...

Maar toen ik een paar weken later tegen hem zei dat t me wel leuk en lekker leek.. toen zeidie ook van ja dat lijkt mij ook wel wat.. maar omdat hij bang was dat ík t vies zou vinden durfde hij niets te zeggen....

Dus je kan t altijd proberen denk ik.. Succes !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven