Plas-seks?

09-02-2017 18:50 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het welbekende filmpje waarbij iemand in de mond van la paay plast, (wat nu vollop in het nieuws is) vroeg ik mij af of er eigenlijk mensen zijn die zoiets ook geil vinden. Ik zelf vond het erg smerig om te zien en het idee dat iemand in mijn mond plast.... ik moet er niet aan denken. MAAR: is het eigenlijk wel zo'n taboe? Wie heeft het wel eens gedaan?



Ik vind het overigens ook erg lullig voor haar dat dit filmpje is verspreid. Heel NL is in rep en roer, beetje overdreven hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg nieuwsgierig aangelegd, maar dit hoef ik echt niet te zien en al helemaal niet te doen. Toch zijn er volgens mij genoeg mensen voor in; ik kan me er alleen echt niks bij voorstellen. Getverdemme!
quote:Dalfx schreef op 09 februari 2017 @ 19:00:

[...]





Hahaha, klinkt logisch...... Ik heb eigenlijk nog nooit bij dit soort seks stilgestaan, misschien omdat ik nog vrij jong ben. Maar het is echt nieuwschierigheid dus, want ik vind het zelf walgelijk.. maar het idee dat wellicht andere mensen het dus blijkbaar heerlijk vinden, daar zou ik best een ervaring van willen horen en waaróm.Ok, wie weet bereik ik ook ooit de leeftijd dat ik daar nieuwsgierig naar word. ;)
Alle reacties Link kopieren
In de mond plassen vind ik maar vies en vind er niks opwindends aan,ook niet om te zien.

Over elkaar heen plassen vind ik soms wel grappig,als de omstandigheden het toelaten (onder de douche ofzo ) .

En in een geile bui,als ik het gevoel heb dat ik moet plassen, of mn bedpartner zegt :stop,anders ga ik zo plassen, dan vind ik dat (naast grappig) ook wel een opwindend idee.

Heb het okk wel eens geprobeerd, maar het lukt dan helemaal niet. Het is volgens mij dus alleen maar een gevoel, geen echte aandrang.

Maar in elkaars mond plassen?nee , jakkie.

Maar ik snap best dat mensen het doen/kunnen.

Alleen van poepsex snap ik het niet. Maar ieder zn ding
Alle reacties Link kopieren
Van wanneer is het filmpje eigenlijk? Is het recent?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het filmpje overal al verwijderd. Ik zag het vanmiddag toevallig voorbij komen op FB. Zoals iemand hierboven al zegt lijkt het wel alsof ze moet kokhalzen aan het einde. Maar verder is het niet zo schokkend hoor. Het is vooral vies om te zien, het idee ervan.
Ik heb weleens opzettelijk aan mijn eigen urine geroken, doctor's order. Die rook naar koffie. xD
Ach. ik ben eens van de trap gemieterd met een volle piespot van dochter (toen 3) in mijn handen, waarbij ik de inhoud van de pot recht in mijn gezicht kreeg en dus ook in mijn mond. Lekker is anders, maar ik ben er niet van gestorven of zo.
Ben ik nou de enige die het filmpje niet gezien heeft?! Het komt mij niet onder ogen. Ik heb ook geen facebook ofzo
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 februari 2017 @ 19:18:

Ach. ik ben eens van de trap gemieterd met een volle piespot van dochter (toen 3) in mijn handen, waarbij ik de inhoud van de pot recht in mijn gezicht kreeg en dus ook in mijn mond. Lekker is anders, maar ik ben er niet van gestorven of zo.Sorry, ik wilde echt niet lachen. Echt niet. maar...
Don't cry, buy a bag and move on.
quote:Perzina schreef op 09 februari 2017 @ 19:20:

Ben ik nou de enige die het filmpje niet gezien heeft?! Het komt mij niet onder ogen. Ik heb ook geen facebook ofzoAls ik FB-vrienden zou hebben die dergelijke filmpjes plaatsen zou het heel snel afgelopen zijn met de 'vriendschap'.
Ik zeg maar zo ik zeg maar niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat haar advocaat Plasman heet
quote:Kate2000 schreef op 09 februari 2017 @ 18:57:

Er zijn 2 filmpjes, ik vind het vreemd dat ik daar niemand over hoor.

Ik zal toch niet de enige zijn die ze allebei gekregen heb?

Nee die tweede heb ik ook gezien, maar is nogal tam vergeleken bij de eerste!

Bovendien komt bij de tweede haar gezicht niet in beeld.
quote:daenerys79 schreef op 09 februari 2017 @ 19:21:

[...]





Sorry, ik wilde echt niet lachen. Echt niet. maar... Ja, zo reageerde mijn man ook . Ikzelf trouwens ook, toen hij begon te grinniken omdat hij het echt niet meer hield
Sommige mensen nemen ook urinetherapie, wat inhoudt dat je je ochtendurine elke dag drinkt. Ondanks dat het van mezelf is moet ik hier ook niet aan denken, bah bah. Daarna nog even je vriend een lekkere kus geven..............
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 09 februari 2017 @ 19:23:

Ik zie dat haar advocaat Plasman heet
Waar kun je dat filmpje van Paay zien?
Alle reacties Link kopieren
quote:Carabosse schreef op 09 februari 2017 @ 19:25:

Sommige mensen nemen ook urinetherapie, wat inhoudt dat je je ochtendurine elke dag drinkt. Ondanks dat het van mezelf is moet ik hier ook niet aan denken, bah bah.Omg, nog nooit van gehoord. Wat apart zeg.
Alle reacties Link kopieren
Het zal je kunnen verbazen hoeveel mensen hier nog voor in zijn. Ik heb eens iemand gedatet die hier heel eerlijk over was en dit wel opwindend vond, hij vond het fijn om onderdanig te zijn, had een voetfetisj en het leek hem geweldig om voeten te likken en ondergeplast te worden. Dit is niks geworden trouwens, al vond ik het ergens wel een eer dat hij het me in vertrouwen had verteld, het zijn geen dingen waar ik echt nog van schrik. Ik sta hier open en onbevooroordeeld in en vind het wel leuk om dit soort verhalen te horen Ieder zijn ding
Alle reacties Link kopieren
Man is er ook niet voor in....





Kleine Joost heeft een keer gezegd dat hij plas helemaal npiet zo vies vindt smaken. Van zichzelf dan
Je moet een gegeven Paay ook niet in de bek zeiken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet vies van een beetje plas, maar in de mond....Nee.
Filmpje niet gezien en ook geen behoefte aan. Maar ik weet wel dat plasseks niet perse in de mond plassen betekent. Plassen over andere lichaamsdelen kan heel opwindend zijn, als je in de stemming bent daarvoor.
Alle reacties Link kopieren
Buiten de seksuele kant om, plas is best handig. Als je in de brandnetels gevallen bent al is over jezelf heen plassen best lastig afhankelijk van de plek
quote:pamelacourson schreef op 09 februari 2017 @ 19:23:

Ik zie dat haar advocaat Plasman heet Hahaha, niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven