Preutse mannen ; afknapper?

22-05-2016 16:45 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
bericht verwijderd
anoniem_159638 wijzigde dit bericht op 07-10-2017 17:20
98.64% gewijzigd
Nee ik hou daarvan. Ik ben dol op het verleidingsspel tussen man en vrouw en hou van een lange aanloopfase met veel flirten voordat ik seks heb. Aan casual seks doe ik al helemaal niet.



Jij zou dus een puntje vóór hebben op de wat snellere mannen.
Ik vind het juist een pré als een man selectief is en ik knap er echt op af als een man een hele lijst aan one-nightstands heeft afgewerkt. Moet zeggen dat ik zelf ook iemand ben die niet snel met anderen het bed in dook.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij heel normaal hoe jij er in staat.

Ik zou me er niet druk om maken als ik jou was.



De maatschappij is wat doorgeslagen en sommige mensen hebben geen eigen mening en denken dat het zo hoort.



Gewoon je eigen ding doen.
Ik zou het juist ontzettend fijn vinden (kan mij niet voorstellen dat er nog vrouwen bestaan die zich na een uurtje kletsen op een dergelijke manier aan bieden maar dat even terzijde) maar ik denk dat wanneer je uit legt waarom, het niet als een afwijzing gezien zal worden...
Ik zou je meteen aanranden -:)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juist ontzettend aantrekkelijk. Ik hou er wel van als ik wat moeite moet doen voor een man, veel leuker en spannender dan "Hee, neuken?".
Je mag toch lekker zelf bepalen met wie je wel of niet het bed in duikt? Als jij er geen behoefte aan hebt op dat moment doe je het gewoon niet.

Waarom zou je iemand mee naar huis nemen als je daar geen zin in hebt.
Als je toch geen seks met haar wil hebben, wat maakt het dan uit of het een afknapper is?
Preuts? Je klinkt eerder kieskeurig en daar vind ik helemaal niets mis mee. Als je dan uiteindelijk met "de juiste vrouw" wel lekker los kunt gaan - en niet geremd wordt door gêne - lijk je mij zelfs een mooie catch
Alle reacties Link kopieren
quote:Mellona schreef op 22 mei 2016 @ 16:54:

Als je toch geen seks met haar wil hebben, wat maakt het dan uit of het een afknapper is?



Ik zou best seks met haar willen hebben, maar niet zo huppakee uit de kroeg terwijl ik haar daarvoor nog nooit had gezien, dat vind ik erg ongemakkelijk.



Snap ook nooit zo waarom best veel andere mensen dit niet ongemakkelijk vinden : Je ligt met iemand in bed die je nauwelijks kent, en daarmee doe je zo'n beetje het intiemste wat er bestaat. Vind dat altijd zo'n rare tegenstelling. Natuurlijk komt er ook gewoon lust bij kijken en is seks niet altijd iets dat gekoppeld is aan liefde o.i.d.
Moet je toch zelf weten, ik bedoel de vrouwen die hier zeggen 'nee dat is vreselijk onaantrekkelijk' die wil jij toch al niet.



Ik zelf vind het niet aantrekkelijk. Er is ook een verschil tussen mensen die met iedereen naar huis gaan, en mensen die snél met iemand naar huis gaan. Overigens vind ik beide types prima hoor, en de eerste wel lekker pragmatisch. Waar om je schamen voor je doel en verplicht een spelletje spelen van af wachten als je doel al duidelijk is? Nooit begrepen.



En dat geldt ook voor jou natuurlijk. Wel denk ik dat je in een club minder snel gelijk gestemden tegen komt, maar ze zullen er vast ook zijn.
Alle reacties Link kopieren
Absoluut geen afknapper!
Alle reacties Link kopieren
quote:chirpy schreef op 22 mei 2016 @ 16:54:

Je mag toch lekker zelf bepalen met wie je wel of niet het bed in duikt? Als jij er geen behoefte aan hebt op dat moment doe je het gewoon niet.

Waarom zou je iemand mee naar huis nemen als je daar geen zin in hebt.



Nee klopt, maar in mijn omgeving wordt het kennelijk wel als raar ervaren. Heb ook wel eens meegemaakt dat een meisje het zich persoonlijk aantrok en het zag als een afwijzing naar haar toe.



Dat kwam een beetje neer op ''We hebben de hele avond samen in de kroeg staan kletsen, en nu wil je niet met me neuken, wat gaan we nou krijgen'' :D



Deze gedachtewijze lijkt de laatste tijd bijna standaard te worden..
quote:wouterv schreef op 22 mei 2016 @ 16:57:

[...]





Ik zou best seks met haar willen hebben, maar niet zo huppakee uit de kroeg terwijl ik haar daarvoor nog nooit had gezien, dat vind ik erg ongemakkelijk.



Snap ook nooit zo waarom best veel andere mensen dit niet ongemakkelijk vinden : Je ligt met iemand in bed die je nauwelijks kent, en daarmee doe je zo'n beetje het intiemste wat er bestaat. Vind dat altijd zo'n rare tegenstelling. Natuurlijk komt er ook gewoon lust bij kijken en is seks niet altijd iets dat gekoppeld is aan liefde o.i.d.

Zeker dat je niet oordeelt?



Voor mij (vrouw) gelden andere dingen als intiemer, zo als mijn wensen, hoop en vrezen uit spreken, mijn kindertijd, mijn gevoel, et cetera. Ik zie mijn gevoelsleven als veel intiemer en meer 'ik' dan mijn lichaam (al moet men daar gewoon ook van af blijven als ik het niet wil en met respect mee om gaan).
Ik kan me heel goed voorstellen dat het voelt als een blauwtje lopen. Sowieso ben ik gewend dat mannen nooit nee zeggen, tenminste als je eerst de initiële interesse hebt gepeild.
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 22 mei 2016 @ 16:59:

[...]



Zeker dat je niet oordeelt?



Voor mij (vrouw) gelden andere dingen als intiemer, zo als mijn wensen, hoop en vrezen uit spreken, mijn kindertijd, mijn gevoel, et cetera. Ik zie mijn gevoelsleven als veel intiemer en meer 'ik' dan mijn lichaam (al moet men daar gewoon ook van af blijven als ik het niet wil en met respect mee om gaan).

Zo voelt het in ieder geval vanuit mijn perspectief.



Snap wel wat je bedoelt, maar voor mij hoort seks toch zeker tussen dat rijtje wat je opnoemt. Ik ben opgegroeid in een dorp, en als ik soms wel eens verhalen hoor van wat daar gebeurt als de zomerfeesten zijn ; Jan en alleman gaat met elkaar de bosjes in.



Ik veroordeel dat niet, maar zou mijzelf er niet echt gemakkelijk bij voelen. Maar als je dit soort dingen niet / nooit doet, gaan mensen bijna zeggen ''ajoh stel je niet aan''' oid.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 22 mei 2016 @ 17:02:

Ik kan me heel goed voorstellen dat het voelt als een blauwtje lopen. Sowieso ben ik gewend dat mannen nooit nee zeggen, tenminste als je eerst de initiële interesse hebt gepeild.



Ik vind dat toch vreemd.



Ja je hebt een leuke avond gehad en leuk gepraat, dus natuurlijk vind ik je dan een leuke vrouw, anders was ik wel met iemand anders gaan praten of naar huis gegaan. Maar als je niet meteen met iemand seks gaat hebben, lijkt dat op een afwijzing?



Denk dat dit er ook al heel lang bij mij in zit die zekere ''preutsheid''. Weet nog wel dat een volwassene mij als kind voor het eerst uitlegde hoe seks gaat: De man gaat met zijn piemel in de vagina van de vrouw''... Nou ik wist niet wat ik hoorde, en kon me er dagen lang geen voorstelling van maken dat mensen zulke dingen deden.



Zo erg ben ik nu natuurlijk niet meer, maar het hele fenomeen geslachtsgemeenschap vind ik toch nog best wel ''iets''. Vandaar dat ik ook totaal niet de behoefte voel om elk weekend mijn piemel ergens in te moeten steken, zoals sommige vrienden van mij wel lijken te hebben.
quote:wouterv schreef op 22 mei 2016 @ 17:03:

[...]



Zo voelt het in ieder geval vanuit mijn perspectief.



Snap wel wat je bedoelt, maar voor mij hoort seks toch zeker tussen dat rijtje wat je opnoemt. Ik ben opgegroeid in een dorp, en als ik soms wel eens verhalen hoor van wat daar gebeurt als de zomerfeesten zijn ; Jan en alleman gaat met elkaar de bosjes in.



Ik veroordeel dat niet, maar zou mijzelf er niet echt gemakkelijk bij voelen. Maar als je dit soort dingen niet / nooit doet, gaan mensen bijna zeggen ''ajoh stel je niet aan''' oid.

Maar waar om koppel je wat die anderen doen dan aan jou? Als jij dat niet wil, dan zeg je dat, en als ze dat raar vinden, leg je uit waar om. En als ze het nog raar vinden, let them be. Zo lang ze nog niet met een AK 47 op je kop gericht je naar huis lopen met een meisje, dan zal het wel los lopen toch?



En je deelt wel mensen op in 2 kampen, maar er zijn behoorlijk wat nuances. Er zijn mensen met aardig wat one night stands die toch kieskeurig zijn, en mensen die elk feest/stap avond moeten scoren. En mensen die maagd blijven tot aan het huwelijk, en alles daar nog eens tussen in.



Wat is je probleem eigenlijk? Behalve dan dat je naar plekken gaat waar sneller scoren redelijk gewoon is, dan bij bijvoorbeeld een poëzie avond.
Alle reacties Link kopieren
ik als vrouw zijn vind een man die aan casual sex doet een afknapper.Preuts vind ik je zeker niet, eerder beschaafd:)

en op je 26 ste al met 4 vrouwen sex hebben gehad vind ik best veel.

Je hebt groot gelijk dat je niet gelijk met die vrouwen sex wilt hebben na een uurtje.

Ik denk dat het een bepaald type vrouw is die zich na een uurtje kletsen al aan een man aanbied.Vraag is natuurlijk of jij op zo'n vrouw zit te wachten.

zoek eens op andere plekken naar vrouwen, of sluit eerst "gewoon" vriendschap met vrouwen.
Maar waarom vraag jij je af of we het als een afknapper zien?



Als wij collectief schrijven dat jij hopeloos ouderwets bent, ga jij je beleid aanpassen?



Of wil jij bevestiging dat jij een koene ridder bent met deugdelijke normen?



Als jij haar niet geil genoeg vindt om mee naar huis te sleuren, is ze niet de juiste persoon.



Het is een heel gedoe. Hoffelijkheid en liefde en onderscheid maken tussen geilheid en aantrekkingskracht. Ben blij dat ik getrouwd ben
quote:miedo schreef op 22 mei 2016 @ 17:09:

ik als vrouw zijn vind een man die aan casual sex doet een afknapper.

en op je 26 ste al met 4 vrouwen sex hebben gehad vind ik best veel.

Je hebt groot gelijk dat je niet gelijk met die vrouwen sex wilt hebben na een uurtje.

Ik denk dat het een bepaald type vrouw is die zich na een uurtje kletsen al aan een man aanbied.Vraag is natuurlijk of jij op zo'n vrouw zit te wachten.

zoek eens op andere plekken naar vrouwen, of sluit eerst "gewoon vriendschappen"met vrouwen.Klopt, vrouwen die comfortabel zijn met hun seksualiteit en niet aan de maatschappelijke normen wensen te vol doen waar bij de vrouw kennelijk een slet is en de man een held, en zij verantwoordelijk is voor het gedrag van een ander
Alle reacties Link kopieren
quote:strikjemetstippels schreef op 22 mei 2016 @ 17:11:

[...]



Klopt, vrouwen die comfortabel zijn met hun seksualiteit en niet aan de maatschappelijke normen wensen te vol doen waar bij de vrouw kennelijk een slet is en de man een held, en zij verantwoordelijk is voor het gedrag van een ander



ik vind mannen ook sletten als ze hem elk weekend in een andere vrouw steken.

en volgens mij is een vrouw verantwoordelijk voor haar eigen gedrag , ongeacht het gedrag van de man.

Ik denk Wouter dat er ook genoeg mannen zijn die ook niet na een uurtje praten al sex willen.Maar die ken jij blijkbaar niet.En dus noem jij jezelf onterecht preuts.
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt 'normale mannen een afknapper?', want er is echt niks preuts aan niet na een uur kletsen in de kroeg met iemand seks hebben.
Titel is fout want je bent niet preuts. De definitie van dat woord is anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven